0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν (πρέπει να) έχει στόχο την επίλυση τοπικών προβλημάτων (που θα έπρεπε να επιλύονται από το κράτος με άλλους τρόπους), αλλά (πρέπει να) έχει στόχο την παροχή σωστής και υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης. Το να γίνουμε σαν την Αγγλία, όπου το κάθε χωριό έχει και από ένα τμήμα κάποιου "πανεπιστημίου", δεν είναι λύση. Κακά τα ψέματα, η Ελλάδα είναι μια μικρή χώρα, με λίγες μεγάλες σχετικά πόλεις, οι οποίες να μπορούν να διαθέτουν αξιοπρεπή ΑΕΙ/ΤΕΙ. Και φυσικά, οι πραγματικοί λόγοι για το γεγονός ότι ιδρύονταν ανεξέλεγκτα διάφορα τμήματα (ακόμα και στην Αθήνα) ή/και "πανεπιστήμια" σε διάφορες περιοχές της επαρχίας, δεν ήταν για να μην ξεσπιτώνονται οι φοιτητές από εκείνα τα μέρη.. αλλά για να βολευτούν διάφοροι επίδοξοι καθηγητές ή/και για να "τονωθεί" η τοπική οικονομία (όπως γίνεται και με τα στρατόπεδα).
Και επειδη εχει τυχει να ζησω 2 διαφορετικα πανεπιστημια, ενα επαρχιας και ενα μεγαλης πολης, μπορω να πω με σιγουρια πως καποια ΑΕΙ της επαρχιας κανουν σαφως καλυτερη δουλεια απο καποια χαοτικα ΑΕΙ μεγαλουπολεων!!
Δηλαδη η Φιλολογια Καλαματας εχει πιο οργανωμενο Παν/μιο,με πλουσια σε επιστημονικα συγγραμματα βιβλιοθηκη,εμπειρο και εξειδικευμενο προσωπικο και προσφερει ολα τα ερεθισματα και τις εμπειριες[επιστημονικες ημεριδες,διαλεξεις,σεμιναρια κ.τ.λ.]που προσφερει στους φοιτητες του το Α.Π.Θ.;Μην τρελαθουμε κιολας,τα επαρχιακα αυτα Παν/μια που λες ειναι ελαχιστα,ισως Ιωαννινων και κρητης μονο...