*

Αποστολέας Θέμα: 150 τμήματα κλείνουν, 10 πανεπιστήμια απορροφώνται  (Αναγνώστηκε 6523 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3377
    • Προφίλ
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=31904   

      Συμφωνείτε με την συγχώνευση Πανεπιστημίων και ΤΕΙ; Έχοντας δει από την καλή και την ανάποδη την κατάσταση που επικρατεί στα Πανεπιστήμια, την τεράστια ανεργία των πτυχιούχων, την ύπαρξη ομοειδών τμημάτων σε διπλανές πόλεις (π.χ. Φιλολογίας Πάτρας και Φιλολογίας Καλαμάτας, Θεατρικών Σπουδών Αθήνας, Πάτρας, Ναυπλίου) και δε συμμαζεύεται, ομολογώ ότι επικροτώ αυτή την απόφαση, αν τολμήσουν να την υλοποιήσουν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 150 τμήματα κλείνουν, 10 πανεπιστήμια απορροφώνται
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:51:01 »

Αποσυνδεδεμένος ΝΕΦΕΛΗ_1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: 150 τμήματα κλείνουν, 10 πανεπιστήμια απορροφώνται
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 08, 2011, 01:59:56 μμ »
μπορω να πω πως εχει και τα καλα του και τα ασχημα.
σαν αρνητικο εχω να ανεφερω την εξης απορια που μου δημιουργηθηκε : εν μεσω κρισης, αν καταργηθουν/συγχωνευτουν καποια τμηματα, πως θα μπορεσουν οι γονεις να στειλουν τα παιδια τους να σπουδασουν σε αλλη πολη? εαν παρεμεναν οπως σημερα τα πανεπιστημια/τει, παιδια γειτονικων περιοχων θα πηγαινοερχονταν τουλαχιστον, εαν δεν ειχαν την οικονομικη δυνατοτητα να νοικιασουν σπιτι εκει. τωρα τι θα κανουν?θα ειναι ακρως απαγορευτικο για πολλες οικογενειες να σπουδασουν πλεον τα παιδια τους.

θα μπορουσα να αναφερω και τα θετικα του, αλλα κατα την γνωμη μου υπερισχυει αυτος ο προβληματισμος που διατυπωσα ηδη.  :-\
"Φύσα Νοτιά μου κι άδικα λυπήθηκα

    σ' άλλους καιρούς μπορεί και ν' αγαπήθηκα.."

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: 150 τμήματα κλείνουν, 10 πανεπιστήμια απορροφώνται
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 08, 2011, 02:09:05 μμ »
Η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν (πρέπει να) έχει στόχο την επίλυση τοπικών προβλημάτων (που θα έπρεπε να επιλύονται από το κράτος με άλλους τρόπους), αλλά (πρέπει να) έχει στόχο την παροχή σωστής και υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης. Το να γίνουμε σαν την Αγγλία, όπου το κάθε χωριό έχει και από ένα τμήμα κάποιου "πανεπιστημίου", δεν είναι λύση. Κακά τα ψέματα, η Ελλάδα είναι μια μικρή χώρα, με λίγες μεγάλες σχετικά πόλεις, οι οποίες να μπορούν να διαθέτουν αξιοπρεπή ΑΕΙ/ΤΕΙ. Και φυσικά, οι πραγματικοί λόγοι για το γεγονός ότι ιδρύονταν ανεξέλεγκτα διάφορα τμήματα (ακόμα και στην Αθήνα) ή/και "πανεπιστήμια" σε διάφορες περιοχές της επαρχίας, δεν ήταν για να μην ξεσπιτώνονται οι φοιτητές από εκείνα τα μέρη.. αλλά για να βολευτούν διάφοροι επίδοξοι καθηγητές ή/και για να "τονωθεί" η τοπική οικονομία (όπως γίνεται και με τα στρατόπεδα).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος ΝΕΦΕΛΗ_1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: 150 τμήματα κλείνουν, 10 πανεπιστήμια απορροφώνται
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 08, 2011, 02:27:24 μμ »
Η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν (πρέπει να) έχει στόχο την επίλυση τοπικών προβλημάτων (που θα έπρεπε να επιλύονται από το κράτος με άλλους τρόπους), αλλά (πρέπει να) έχει στόχο την παροχή σωστής και υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης. Το να γίνουμε σαν την Αγγλία, όπου το κάθε χωριό έχει και από ένα τμήμα κάποιου "πανεπιστημίου", δεν είναι λύση. Κακά τα ψέματα, η Ελλάδα είναι μια μικρή χώρα, με λίγες μεγάλες σχετικά πόλεις, οι οποίες να μπορούν να διαθέτουν αξιοπρεπή ΑΕΙ/ΤΕΙ. Και φυσικά, οι πραγματικοί λόγοι για το γεγονός ότι ιδρύονταν ανεξέλεγκτα διάφορα τμήματα (ακόμα και στην Αθήνα) ή/και "πανεπιστήμια" σε διάφορες περιοχές της επαρχίας, δεν ήταν για να μην ξεσπιτώνονται οι φοιτητές από εκείνα τα μέρη.. αλλά για να βολευτούν διάφοροι επίδοξοι καθηγητές ή/και για να "τονωθεί" η τοπική οικονομία (όπως γίνεται και με τα στρατόπεδα).

ναι συμφωνω και εγω, απλα το βλεπω απο την πλευρα των φοιτητων και των οικογενειων τους. ειναι αναμφισβητητο το γεγονος πως θα αντιμετωπισουν πολλα προβληματα(οικονομικα) ως προς το αν θα σπουδασουν τα παιδια τους ή οχι.
Και επειδη εχει τυχει να ζησω 2 διαφορετικα πανεπιστημια, ενα επαρχιας και ενα μεγαλης πολης, μπορω να πω με σιγουρια πως καποια ΑΕΙ της επαρχιας κανουν σαφως καλυτερη δουλεια απο καποια χαοτικα ΑΕΙ μεγαλουπολεων!!
"Φύσα Νοτιά μου κι άδικα λυπήθηκα

    σ' άλλους καιρούς μπορεί και ν' αγαπήθηκα.."

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 150 τμήματα κλείνουν, 10 πανεπιστήμια απορροφώνται
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:51:01 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3377
    • Προφίλ
Απ: 150 τμήματα κλείνουν, 10 πανεπιστήμια απορροφώνται
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 08, 2011, 02:33:08 μμ »
Όπως σωστά αναφέρει ο Landau, τα μικρά Πανεπιστήμια δεν ιδρύθηκαν με γνώμονα το συμφέρον των φοιτητών, αλλά το "βόλεμα" καθηγητών και την εξασφάλιση τοπικών συμφερόντων. Γιατί ο μπαμπάς - καθηγητής έπρεπε να βρει μια θεσούλα για τον γιο - την κόρη του που πήρε το διδακτορικό του. Το αποτέλεσμα; Φιλολογία Αθήνας - Θεσσαλονίκης, Ρεθύμνου,  Ιωαννίνων, Κομοτηνής, Πάτρας, Καλαμάτας, και ό,τι άλλο τμήμα μπορείτε να φανταστείτε που παράγει κάθε χρόνο χιλιάδες αποφοίτους που χαίρονται για το πτυχίο τους μόνο την ημέρα της αποφοίτησης και την άλλη μέρα συνειδητοποιούν την σκληρή πραγματικότητα της ανεργίας. Εξίσου χάλια η κατάσταση με τα δεκάδες τμήματα των ΤΕΙ, που παράγουν εκατοντάδες απόφοιτους λογιστικής, φυτικής παραγωγής, κλπ. κλπ. που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα. Να κλείσουν λοιπόν ή να συγχωνευτούν. 

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: 150 τμήματα κλείνουν, 10 πανεπιστήμια απορροφώνται
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 08, 2011, 02:45:16 μμ »
Πολύ σωστό αυτό που ειπ΄βθηκε παραπάνω.

Λαμόγια που το μόνο συμφέρον είχαν το βόλεμα γιων και παιδιών τους στα πανεπιστήμια. Και φυσικά οι δήμαρχοι.

Δεν είναι τυχαίο ότι οι σπουδές στην Ελλάδα είναι πάρα πολλά έτη, σε σχέση με το εξωτερικό που σε 4,5 χρόνια έχεις και πτυχίο και master, διότι απλούστατα γέμισαν τις σχολές με πληθώρα μαθημάτων, χωρίς κανένα απολύτως νόημα.

Μαθήματα που το μόνο που εξυπηρετούσαν ήταν να έχουν ώρες οι υπεράριθμοι διδάκτορες που βολεύτηκαν στα τμήματα προκειμένου να έχουν αντικείμενο απασχόλησης.

Συμφωνό με κλείσιμο και λουκέτο και τα ιδρύματα που θα κλείσουν, να μετατραπούν σε ερευνητικά κέντρα.

Τα ερευνητικά κέντρα αυτά, θα πρέπει να ψάξουν να βρουν χρηματοδοτήσεις, θα ελέγχονται αυστηρά από εξωτερικούς επιθεωρητές (όλο το προσωπικό τους) και θα κάνουν πολύ σοβαρή έρευνα. 'Έτσι δεν θα χρειαστεί να απολυθούν οι καθηγητές των τμημάτων που κλείνουν ή να μεταταγούν σε άλλα τμήματα.

Επιπλέον αυτά τα ερευνητικά κέντρα θα βοηθήσουν και την τόνωση της τοπικής ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, θα προσλαμβάνουν υποψήφιους διδάκτορες, μεταπτυχιακούς με πληρωμή

Αλλά σιγά μην γίνουν όλα αυτά. Διότι απλούστατα είναι ωραία η καρέκλα σε ένα γραφείο πανεπιστημίου, να ατενίζω από το παράθυρο τα πουλάκια, να βλέπω ωραία μωρά με μίνι φουστίτσες, να γίνεται και καμία καταληψούλα για να χάσω μάθημα.

Αυτοί που φοβούνται την έρευνα για εμένα δεν έπρεπε να είναι καθηγητές 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 08, 2011, 02:48:48 μμ από giannios »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3377
    • Προφίλ
Απ: 150 τμήματα κλείνουν, 10 πανεπιστήμια απορροφώνται
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 08, 2011, 02:49:47 μμ »
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος npb

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 250
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: 150 τμήματα κλείνουν, 10 πανεπιστήμια απορροφώνται
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 08, 2011, 03:02:02 μμ »
Η σκέψη είναι σωστή. Πολλά ΤΕΙ και τμήματα ΑΕΙ δεν έχουν ουσιαστικά λόγο ύπαρξης. Το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών στο Ναύπλιο, ας πούμε, γιατί υπάρχει; Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει σχεδιασμός και όλα θα γίνουν, όπως συνήθως, στο πόδι. Μετά θα αρχίσουν και οι πιέσεις από βουλευτές και τοπικούς παράγοντες... Ό,τι συμβαίνει τώρα και με τα σχολεία του εξωτερικού. Πληρώνει ο έλληνας φορολογούμενος εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ το χρόνο για να διατηρούνται σχολικές μονάδες με μονοψήφιους αριθμούς μαθητών, που χρησιμοποιούν ένα αποτυχημένο σχολικό μοντέλο για να ενταχθούν με ευνοικούς όρους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση της Ελλάδας. Έβγαλε το Υπουργείο δελτίο τύπου ότι κάποια σχολεία του εξωτερικού θα κλείσουν (αφού ολοκληρώσουν τα παιδιά) και άρχισαν οι πιέσεις, οπότε το ξανασκέπτονται...
Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Αποσυνδεδεμένος mariagizella

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: 150 τμήματα κλείνουν, 10 πανεπιστήμια απορροφώνται
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 08, 2011, 04:21:01 μμ »
Τα κίνητρα ήταν μάλλον οικονομικά, τουριστικά, πελατειακά και όταν φύτευαν από ένα τμήμα ΑΕΙ ή ΤΕΙ σε κάθε γαλανόλευκο κορφοβούνι ή ακρογιαλιά, και τα ίδια, σχεδόν, παραμένουν ακόμα, με την προοπτική της κατάργησης ή συγχώνευσης τους (και, ίσως,  με τον τρόπο που πρόκειται να υλοποιηθούν).
Προστίθεται, βέβαια,  η παράμετρος της γεωγραφικής, καθώς και της χρονικής απόστασης που χωρίζει κάποια ιδρύματα μεταξύ τους.
Αν τα παραπάνω κίνητρα εξυπηρετούν την «παιδεία» ως αξία, θέλω να πιστεύω πως είναι ευνόητο. Σε περίπτωση που δεν είναι, υποστηρίζω πως δεν αφορούν ουσιαστικά στο ζήτημα της παιδείας και της μόρφωσης των πολιτών αυτής της χώρας. Ούτε και αναφέρεται κάπου κάποιο παιδαγωγικό κριτήριο ή/και προσανατολισμός σχετικά με τι πολίτες θέλουν να διαμορφώσουν με όλα αυτά τα σχέδια.
Η ξενομανία και η επίκληση του «εξωτερικού» για κάθε εγχώρια πολιτική πρωτοβουλία, πια, προκαλεί σπαστικό γέλιο και δεν ξέρω αν πείθει κανέναν η επιλεκτική αναφορά σε διάφορες πρακτικές εξευρωπαϊσμού.
Ε, κι αφού θα τους μείνουν και τα κτίρια, θα τα κάνουν «τοπικά κολέγια». Τα άλλα κολέγια (τα επί χρήμασι) θα τρελαθούν από τη χαρά τους…όχι πως μας ενδιαφέρει, αλλά είδαν  κι έπαθαν να τους αναγνωριστούν προνόμια…
Και τέλος πάντων, πρέπει όλοι οι Έλληνες, θηλυκά και αρσενικά, να μπουν σε ΤΕΙ ή ΑΕΙ. Αυτό το ψώνιο και η πτυχιο-λαγνεία του λαού μας είναι ανεξάντλητα κι αυτό δεν θα ήταν καθόλου επιλήψιμο αν υπήρχε αντιστοιχία πτυχίων-παιδείας. Υπάρχει όμως;


Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: 150 τμήματα κλείνουν, 10 πανεπιστήμια απορροφώνται
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 08, 2011, 04:36:49 μμ »
Και επειδη εχει τυχει να ζησω 2 διαφορετικα πανεπιστημια, ενα επαρχιας και ενα μεγαλης πολης, μπορω να πω με σιγουρια πως καποια ΑΕΙ της επαρχιας κανουν σαφως καλυτερη δουλεια απο καποια χαοτικα ΑΕΙ μεγαλουπολεων!!
Aκριβώς αυτό θα ήθελα να πω και εγω! Κάποια μικρότερα Πανεπιστήμια (απο τα χαοτικά της Αθηνας-Θεσ/κης) είναι πολύ καλύτερα οργανωμένα και γίνεται ουσιαστική δουλειά σε αντίθεση με τα μεγάλα που χάνει η μάνα το παιδί...! Και αν σκεφτούμε οτι το κλείσιμο των μικρότερων θα φέρει ακόμα περισσότερους φοιτητές στα μεγάλα...καλά κρασιά!

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: 150 τμήματα κλείνουν, 10 πανεπιστήμια απορροφώνται
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 08, 2011, 04:56:42 μμ »
Δεν χρειάζεται να φέρει καν φοιτητές σε μεγάλες πόλει; το κλείσιμο των τοπικών ΑΕΙ.

Μείωση του αριθμού εισακτέων, με παράλληλη πολύ σοβαρή ενίσχυση των Τεχνολογικών Λυκείων.

Το Τεχνολογικό Λύκειο θα πρέπει να παρέχει πολύ σοβαρά επαγγελματικά εφόδια στους αποφοίτους τους, εφόδια που θα τους καθιστούν μοναδικούς και αναντικατάσττους και στην Ευρωπαική Ένωση.

Για παράδειγμα για θέσεις διοικητικού προσωπικού θα πρέπει να κάνουν αίτηση μόνο απόφοιτοι Τεχνολογικού Λυκείου, για θέσεις βοηθού ιατρικών εργαστηρίων το ίδιο, για θέσεις πλασιέ, εμπόρων (ειδικά εμπόρων, όπου επικρατεί πολύ λαμογιά) κ.τ.λ.

To Τεχνολογικό Λύκειο θα πρέπει να παίξει πολύ σοβαρό ρόλο και στην γεωργική εκπαίδευση.
Χωρίς σωστή γεωργία και γεωργούς η Ελλάδα είναι σίγουρο ότι θα σβήσει από το οικονομικό χάρτη

 Άπαξ και θες να γίνεις παραγωγός υποχρεωτικά θα πρέπει να έχεις τουλάχιστον πτυχίο από Τεχνολογικό Λύκειο ή ΙΕΚ πιστοποιημένο επίσημα από κράτος, αλλιώς απαγορεύεται δια ροπάλου. Όπως γίνεται ακριβώς σε χώρες εξωτερικού

Έτσι πολλοί θα στραφούν σε Τεχνολογικά Λύκεια και θα σταματήσει η τρέλα με τα ΑΕΙ, μιας και είναι δεδομένο ότι οι μισοί απόφοιτοι ΑΕΙ κάνουν δουλειές αποδοίτων Λυκείου επειδή δεν μπόρεσαν δυστυχώς να βρουν επαγγελματική αποκατάσταση στο τομέα τους.

Στον ιδιωτικό τομέα ο απόφοιτος του Τεχνολογικού Λυκείου θα έχει αποκλειστικά προνόμια που δεν θα έχει ένας απόφοιτος  Λυκείου ή δεν θα επιτρέπεται να έχει. Σε περίπτωση που ο απόφοιτος Τεχνολογικού Λυκείου θέλει να συνεχίσει σε ΙΕΚ, τότε το πτυχίο που θα παίρνει με επίσημη νομοθεσία του κράτους θα τον ανεβάσει σε βαθμίδες στο Ιδιωτικό και Δημόσιο Τομέα ή θα του δίνει επιπλέον επαγγελματικά εφόδια που δεν είχε πριν και απαγορεύονταν αυστηρά να εξασκήσει

Αλλά η πολιτική του Υπουργείου είναι μια μ......α και μισή: Αύξηση του αροθμού εισακτέων σε ΑΕΙ για να μειώσουμε την ανεργία και να λέμε ότι και καλά δεν υπάρχει ανέργια, μιας και οι φοιτητές επισήμως από το νόμο δεν είναι άνεργοι. Σπουδάστε εσείς για να εξυπηρετήστε τα πολιτικά μας συμφέροντα, αφού ούτως ή άλλως για το κράτος είναι δεδομένο οτι ούτε οι μισοίο από αυτούς που θα πάρουν ένα πτυχίο μετά δεν πρόκειται να βρουν δουλειά στο αντικειμενό τους ή θα βρουν εξαιρετικά  κακοπληρωμένη

Αλλά είναι απορίας άξιο όμως πως οι λοποδήτες εκμεταλλεύονται την αγωνία των γονέων και παιδιών: το Υπουργείο παρουσιάζει επίσημα στα media μια πολιτική σοβαρή για το θεσμό των πανελληνίων και ουσαιστικά με δηλώσεις τους παρουσιάζουν τις πανελλήνιες και την εισαγωγή στα ΑΕΙ πολύ σοβαρή υπόθεση για τα νέα παιδιά, δείχνουν ένα πολύ σοβαρό σεβασμό στους μαθητές. Αντίθετα η πολιτική του Υπουργείου είναι να μιλά τελείως απαξιωτικά για τους καθηγητές και για αυτούς που τελειώνουν ένα ΑΕΙ, να λέει ότι γεμίσαμε και δεν πάτε να πνιγείτε όλοι σας, δεν υπάρχει δουλειά για κανένα σας ή τιο χειρότερο υπάρχει και εσείς είστε ανάξιοι να βρείτε μιας και δεν έχετε προσωπικότητα (δηλώσεις Κατσέλη).

Αυτούς τους ίδιους ανθρώπους που το Υπουργείο θεωρούσε πολύ σοβαρό θέμα να περάσουν κάπου και να δώσουν πανελλήνιες και τους καταξίωνε και τους βράβευε για την εισαγωή τους, τώρα τους λέει ότι είστε άχρηστοι και δεν μας χρειάζεστε

Με τέτοια μυαλά θα πάει σίγουρα μπροστά η χώρα

Στα αλήθεια ή κυρία Διαμαντοπούλου έχει Πιστοπoιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτισης μιας και είναι μηχανικός και μάλιστα Υπουργός Παιδείας;;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 08, 2011, 05:21:47 μμ από giannios »

Αποσυνδεδεμένος margar78

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Απ: 150 τμήματα κλείνουν, 10 πανεπιστήμια απορροφώνται
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 08, 2011, 04:58:03 μμ »
Δηλαδη η Φιλολογια Καλαματας εχει πιο οργανωμενο Παν/μιο,με πλουσια σε επιστημονικα συγγραμματα βιβλιοθηκη,εμπειρο και εξειδικευμενο προσωπικο και προσφερει ολα τα ερεθισματα και τις εμπειριες[επιστημονικες ημεριδες,διαλεξεις,σεμιναρια κ.τ.λ.]που προσφερει στους φοιτητες του το Α.Π.Θ.;Μην τρελαθουμε κιολας,τα επαρχιακα αυτα Παν/μια που λες ειναι ελαχιστα,ισως Ιωαννινων και κρητης μονο...

Αποσυνδεδεμένος HelenB

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • Προφίλ
Απ: 150 τμήματα κλείνουν, 10 πανεπιστήμια απορροφώνται
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 08, 2011, 06:11:23 μμ »
Συμφωνώ. Επίσης, όταν οι σχολές και τα τμήματα είναι μαζεμένα σε μια μεριά και όχι το ένα στη δύση και το άλλο στην ανατολή, τότε μπορεί να υπάρξει και αλληλεπίδραση μεταξύ των διαφόρων επιστημονικών πεδίων. Π.χ. εγώ ως φοιτήτρια παιδαγωγικής σχολής μπορεί να θέλω να πάρω μάθημα επιλογής απο φιλοσοφική είτε γιατί γουστάρω να μάθω και κάτι άλλο είτε γιατί θεωρώ ότι το συγκεκριμένο μάθημα θα μου δώσει περαιτέρω γνώσεις σε ένα μάθημα της σχολής μου, μπορεί να θέλω να κάνω εργασία για τη μουσικοπαιδαγωγική στο νηπιαγωγείο και να δανειστώ βιβλία που υπάρχουν μόνο στο μουσικό τμήμα και εκεί να δω και κάτι παραπάνω από θα έβλεπα μόνο στη βιβλιοθήκη της σχολής μου. Σε ένα διασπασμένο πανεπιστήμιο που οι σχολές του μοιράζονται σε πόσες πόλεις, έχω τη δυνατότητα να τα κάνω αυτά; Δεν νομίζω.
Από την άλλη, το κύριο πλεονέκτημα των περιφερειακών τμημάτων θεωρώ είναι ότι δεν υπάρχει μεγάλος αριθμός φοιτητών και μπορεί να γίνει μάθημα της προκοπής (όχι να φεύγεις από το μάθημα γιατί δεν χωράς στην αίθουσα), αλλά και πάλι αυτό κατά περίπτωση είναι. Και για τους καθηγητές, είτε σε μεγάλο πανεπιστήμιο (ΑΠΘ κτλ) είτε στη φιλολογία Καλαμάτας, τα "διαμάντια" παντού παίζουν.. ;D
Hello!!!

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: 150 τμήματα κλείνουν, 10 πανεπιστήμια απορροφώνται
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 08, 2011, 06:44:32 μμ »
Δηλαδη η Φιλολογια Καλαματας εχει πιο οργανωμενο Παν/μιο,με πλουσια σε επιστημονικα συγγραμματα βιβλιοθηκη,εμπειρο και εξειδικευμενο προσωπικο και προσφερει ολα τα ερεθισματα και τις εμπειριες[επιστημονικες ημεριδες,διαλεξεις,σεμιναρια κ.τ.λ.]που προσφερει στους φοιτητες του το Α.Π.Θ.;Μην τρελαθουμε κιολας,τα επαρχιακα αυτα Παν/μια που λες ειναι ελαχιστα,ισως Ιωαννινων και κρητης μονο...
Δεν γνωρίζω για τη φιλολογία Καλαμάτας συγκεκριμένα.Ούτε για σχολές της φιλοσοφικής γενικότερα. Eκτιμώ οτι δεν είναι λογικό να ιδρύονται τμήματα φιλολογίας σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας αφού δεν υπάρχει απορρόφηση στην εκπαίδευση. Επίσης συμφωνώ με την κατάργηση τμημάτων ΤΕΙ (χωρίς γνωστικό αντικείμενο) με μικρή ζήτηση.

Για τα περιφεριακά μικρά ΑΕΙ ωστόσο αν κρίνω καθαρά απο τη δική μου εμπειρία σε μικρό πανεπιστημιο με 70 ενεργούς φοιτητές στο τμήμα,οι οποίοι δεν μπορούσαν να απουσιάσουν, που είχαμε πάντα επικοινωνία(κ' καθοδήγηση) με όλους τους καθηγτές και τους βοηθούς, συμβουλευτική σχετικά με τις εργασίες (που είχαμε σε κάθε μάθημα), άριστη βιβλιόθήκη (πλήρως ενημερωμένη), εργαστήρια, κτίρια (που να μην κινδυνεύει η ζωή μας) συγκριτικά με το ΕΚΠΑ που είμαι 2 χρόνια τώρα ε καμία σχέση!!! Το πρώτο ήταν Χαρβαρντ μπροστά του....
Προς Θεού, δεν λεω οτι όλες οι επαρχειακές σχολές λειτουργούν έτσι, απλά λεω πως το να είσαι σε ένα μεγάλο Πανεπιστήμιο δεν είναι και απαραίτητα το ιδανικότερο!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 08, 2011, 08:09:10 μμ από vasp »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159991
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 756
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 619
Σύνολο: 628

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.