*

Αποστολέας Θέμα: Μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς - Αρχή με επιστολή  (Αναγνώστηκε 72038 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #112 στις: Φεβρουάριος 03, 2017, 10:17:56 πμ »
Για το θέμα της (πλατ)φόρμας για υπογραφές μέχρι τώρα υπάρχουν 2 προτάσεις:

1. το avaaz. Πλεονέκτημα εδώ είναι το ότι οι υπογραφές φαίνονται άμεσα σε όλους που συμμετέχουν. Μειονέκτηματα είναι α. φαίνεται μόνο το όνομα αυτού που υπογράφει και όχι ιδιότητα/ειδικότητα, β. ζητάει το e-mail μας και γ. οποιοσδήποτε μπορεί να μπει και να γράψει αντί για όνομα ότι θέλει.

2. μία ειδική φόρμα google. Μειονέκτημα βασικό είναι ότι δεν φαίνονται οι υπογραφές κατά την διάρκεια συλλογής του. Ο διαχειριστής μπορεί να τις επεξεργαστεί και να τις δημοσιεύσει στο τέλος της διαδικασίας. Πλεονεκτήματα α. φαίνονται όνομα και ιδιότητα/ειδικότητα β. δεν δίνουμε e-mail, γ. Αν κάποιος παραβεί τους όρους και υπογράψει με άλλο τρόπο η διακωμωδεί, μπορεί να διαγραφεί.

Παρακαλώ πάρτε θέση, προτείνετε κάτι άλλο.
Καλημέρα.
Ειδικός δεν είμαι, αλλά δε θα έπρεπε να φαίνονται οι υπογραφές όλων όσων συμμετέχουν; Δηλ. πώς θα ξέρουμε σε τι αριθμό υπογραφών έχουμε φτάσει; Κι όσο για το e-mail μας που θα δώσουμε, έχω συμμετάσχει αρκετές φορές σε παρόμοιες διαδικασίες και δε μου έχει συμβεί τίποτε παράξενο. Τώρα βέβαια, δεν ξέρω σίγουρα, όπως είπα δεν κατέχω πολλά!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #113 στις: Φεβρουάριος 03, 2017, 10:40:48 πμ »
Δείτε κι αυτό για το συνεχιζόμενο αδιέξοδο στο χώρο της εκπαίδευσης: https://www.esos.gr/arthra/48779/adiexodo-stin-ekpaideysi.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #114 στις: Φεβρουάριος 03, 2017, 02:44:28 μμ »
Προκρίνουμε λοιπόν το avvaz. H επιστολή είναι έτοιμη, πιστεύω. Αργά το απόγευμα θα είναι έτοιμη προς υπογραφές αφού θα την έχουμε αναρτήσει και από κει και πέρα ας την προωθήσουμε προς όλα τα sites και forums. Συζητάμε και άλλους τρόπους προώθησης, όπως αυτό της ενημέρωσης συναδέλφων στα σχολεία που προτάθηκε.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #115 στις: Φεβρουάριος 03, 2017, 03:03:34 μμ »
Προκρίνουμε λοιπόν το avvaz. H επιστολή είναι έτοιμη, πιστεύω. Αργά το απόγευμα θα είναι έτοιμη προς υπογραφές αφού θα την έχουμε αναρτήσει και από κει και πέρα ας την προωθήσουμε προς όλα τα sites και forums. Συζητάμε και άλλους τρόπους προώθησης, όπως αυτό της ενημέρωσης συναδέλφων στα σχολεία που προτάθηκε.
Συνάδελφε, επειδή το έγραψα εγώ (που δεν είμαι και ειδήμων), δε σημαίνει ότι είναι και το καλύτερο το avaaz. Ψάξ' το λίγο καλύτερα και με άλλους συναδέλφους, πιο σχετικούς.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #116 στις: Φεβρουάριος 03, 2017, 03:50:17 μμ »
Όχι gia 96,

δεν πήρα υπόψη μία μόνο άποψη, αν και θα ΄πρεπε. Ο ΛΑΟΣ ψήφισε! Εσύ μόνο δηλαδή άρα 100% και ομοφωνία  ;D. Πέρα από την πλάκα όμως συζήτησα με συναδέλφους που είναι καλοί γνώστες του θέματος για διάφορους λόγους. Περίμενα ταυτόχρονα όμως και κάποια άλλη λύση που ίσως αξίζει και δεν εξετάσαμε.

Υπάρχει και άλλο σαν το avvaz, το χρησιμοποιούν οι φιλόλογοι αυτή την στιγμή για συλλογή υπογραφών στο θέμα της διατήρησης των ωρών διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών το https://www.gopetition.com/ .

Σύμφωνα με συνάδελφο που ασχολήθηκε σχετικά με άλλη υπόθεση και γνωρίζει ΄΄το αβαζ φαίνεται δοκιμασμένη λύση, πιο δημοφιλές ενώ εύκολα διαδίδεται το ψήφισμα μέσω facebook,twitter΄΄

Επίσης σύμφωνα με άλλα μέλη εντοπίζουν στο google form μεγάλο το μειονέκτημα να μην φαίνονται οι υπογραφές με συνέπειες αρνητικές μη ακριβώς προσδιορίσιμες. Όχι μόνο αυτό που επισημαίνεις, υπάρχει και κάποιο ρίσκο. π.χ. τίθεται θέμα αξιοπιστίας των αποτελεσμάτων αφού ο καθένας μπορεί να προσθέτει ονόματα χωρίς όριο κ.α.

Αυτά προς το παρόν. Αν υπάρξει κάτι, το συζητάμε.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 03, 2017, 10:39:21 μμ από sikat »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #118 στις: Φεβρουάριος 03, 2017, 07:30:47 μμ »
Επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου


Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,


Με αφορμή τις δηλώσεις σας και τις δηλώσεις άλλων υπουργών για διορισμούς εκπαιδευτικών στα σχολεία, θέλουμε να θέσουμε υπόψη σας τις διαπιστώσεις και τις προτάσεις μας.


Σας είναι σαφώς γνωστό ότι οι αποχωρήσεις-συνταξιοδοτήσεις  εκπαιδευτικών από τα σχολεία ξεπερνούν τις 30.000 την τελευταία εξαετία, ενώ οι διορισμοί που πραγματοποιήθηκαν το αντίστοιχο διάστημα, είναι σχεδόν μηδενικοί. Δεν τηρήθηκε όχι μόνο η μνημονιακή αναλογία 1/5, αλλά ούτε αυτή του 1/10.  Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα όπως  κλείσιμο και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, μείωση μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια, καθώς και αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην Πρωτοβάθμια. Παρά τη λήψη (αντιεκπαιδευτικών και σκληρών) μέτρων, κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν κενά στην εκπαίδευση, τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι διαπιστωμένα από την αρχή της χρονιάς. Η ανάγκη για διορισμούς είναι επιτακτική.


Τα μέτρα για τη μείωση των κενών, αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Οι συνέπειες είναι πλέον ορατές στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς, την κοινωνία. Οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται καθυστερημένα και σε δόσεις.  Ώρες μαθημάτων χάνονται και παρεμποδίζεται ο σωστός προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου. Συν τοις άλλοις, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασής τους, να προσαρμοστούν σε ένα νέο κοινωνικό και επαγγελματικό περιβάλλον κάθε χρόνο. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος έλλειψης διδακτικού προσωπικού ή προσαρμογής των αναπληρωτών. Λέμε λοιπόν, ΌΧΙ στην ελαστική μορφή εργασίας στα σχολεία.


Έχετε χρέος κ.κ. του Υπουργείου Παιδείας να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας Παιδείας, η οποία  υποβαθμίζεται περαιτέρω με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα που ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα.
Τα τελευταία χρόνια όλοι οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης, τώρα και  εσείς, μας εξαγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς,  ενώ παράλληλα καλείτε σε διάλογο για ένα νέο νόμο διορισμών. Άπειρες αλλαγές και νόμοι, ανατρεπτικές δικαστικές αποφάσεις, διαβουλεύσεις επί διαβουλεύσεων. Νόμος υπάρχει (Ν.3848/2010) και αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητά του.

Πρέπει να δοθεί ένα τέλος στον εμπαιγμό των τελευταίων ετών.  Κάθε φορά που αλλάζει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ακόμα και χωρίς αλλαγή κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου, με αρχή αλλά χωρίς  τέλος, διάλογος για το διάλογο, υποσχέσεις για τις υποσχέσεις. Οι διορισμοί μετατίθενται συνεχώς για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ ημερομηνία έναρξης. Αυτή η πρακτική των υπουργών έχει γίνει ανέκδοτο και αποδεικνύει την έλλειψη σεβασμού  για τους εκπαιδευτικούς και το λειτούργημά τους.


Ζητάμε κύριε Υπουργέ, να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό με πράξεις. Συγκεκριμένα


1.  προχωρήστε σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, με ένα σαφές χρονοδιάγραμμα, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας


2. αποσαφηνίστε άμεσα τον τρόπο διορισμού. Απαιτούμε να γνωρίζουμε άμεσα τον τρόπο επιλογής εκπαιδευτικού προσωπικού, ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς ενός στοιχειώδους επαγγελματικού - ατομικού προγραμματισμού.


3. αποκαταστήστε τις σχέσεις εκπαιδευτικών και υπουργείου. Μην υιοθετείτε τα ψέματα για μικροπολιτικούς λόγους. Πείτε μόνο αλήθειες. Εργαστείτε και επεκτείνετε σε όλα τα επίπεδα της διοίκησης στο χώρο της Παιδείας, την διαφάνεια και την αξιοκρατία.


Κύριε Υπουργέ, εμείς δεν είμαστε ακόμη μία ομάδα εκπαιδευτικών. Είμαστε ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί μαζί. Θα παρακολουθούμε όλες τις ενέργειές σας για την άμεση εφαρμογή των αυτονόητων στη δημόσια εκπαίδευση, όπως η στελέχωσή των σχολείων με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Σε περίπτωση συνέχισης της πολιτικής  των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα, με σεβασμό πάντα προς τους μαθητές, τους γονείς και το εκπαιδευτικό μας έργο.
 

Με εκτίμηση
 
Υπογραφές εδώ: https://secure.avaaz.org/el/petition/Pros_tonYpoyrgo_Paideias_k_Gavrogloy_Stelehosi_ton_sholeion_me_monimo_ekpaideytiko_prosopiko/?copy&utm_source=sharetools&utm_medium=copy&utm_campaign=petition-406986-Pros_tonYpoyrgo_Paideias_k_Gavrogloy_Stelehosi_ton_sholeion_me_monimo_ekpaideytiko_prosopiko&utm_term=noHash%2Bel
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 03, 2017, 10:37:12 μμ από sikat »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 03, 2017, 11:30:40 μμ από sikat »

Αποσυνδεδεμένος mks75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #120 στις: Φεβρουάριος 04, 2017, 01:17:59 πμ »
Μπορείτε να υπογράψετε,  ώστε αύριο και μεθαύριο να την στείλουμε και παραπέρα...

https://secure.avaaz.org/el/petition/Pros_tonYpoyrgo_Paideias_k_Gavrogloy_Stelehosi_ton_sholeion_me_monimo_ekpaideytiko_prosopiko/?copy&utm_source=sharetools&utm_medium=copy&utm_campaign=petition-406986-Pros_tonYpoyrgo_Paideias_k_Gavrogloy_Stelehosi_ton_sholeion_me_monimo_ekpaideytiko_prosopiko&utm_term=noHash%2Bel

Μαλιστα ΑΝΩΝΥΜΩΣ οι συντακτες και οι υπογραφοντες...γιατι θα στεναχωρησετε τον εργοδοτη?

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #121 στις: Φεβρουάριος 04, 2017, 09:23:46 πμ »
Μαλιστα ΑΝΩΝΥΜΩΣ οι συντακτες και οι υπογραφοντες...γιατι θα στεναχωρησετε τον εργοδοτη?
Οι υπογράφοντες στην ουσία υπογράφουν με το e-mail. Αυτό καθορίζει και την αξιοπιστία της υπογραφής. Έτσι δουλεύουν οι ελάχιστες πλατφόρμες που υπάρχουν για την την υποστήριξη ενός αιτήματος ή μίας επιστολής. Δεν υπάρχει δυστυχώς κάτι καλύτερο. Αυτό είναι γνωστό σε όλους που το ψάχνουν.
 
Για τους συντάκτες τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκα στην δική μας περίπτωση. Ποιος το έγραψε το κείμενο; Ξεκίνησα εγώ με ένα προσχέδιο που στην πορεία άλλαξε στο μεγαλύτερο μέρος με την παρέμβαση πολλών. Και όταν λέω πολλών το εννοώ. Πολλές παρεμβάσεις ήταν από συναδέλφους/ισσες εδώ στο νήμα. Άλλες από συναδέλφους/ισσες που γνωρίζω και πολλές ακόμη με π.μ. Μικρές ή μεγάλες παρεμβάσεις από πολλούς. Το μόνο που μπορούσαμε να γράψουμε είναι π.χ. ομάδα εκπαιδευτικών ή κάτι άλλο γενικό. Μικρή σημασία έχει. Οι συντάκτες εδώ είναι όλοι οι υπογράφοντες. Το υπογράφεις το υιοθετείς!

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4017
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #122 στις: Φεβρουάριος 04, 2017, 09:27:00 πμ »
Μαλιστα ΑΝΩΝΥΜΩΣ οι συντακτες και οι υπογραφοντες...γιατι θα στεναχωρησετε τον εργοδοτη?
Το πρόβλημα το δικό σου δεν κατάλαβα ποιο είναι. Θες ο εργοδότης να ξέρει ποιοι του πάνε κόντρα; Έτσι κι αλλιώς δεν είπες ότι αυτή και οποιαδήποτε γενικά κίνηση δεν έχει κανένα νόημα; Άρα ποια η διαφορά του ανώνυμα με το επώνυμα;

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #123 στις: Φεβρουάριος 04, 2017, 10:33:34 πμ »
μόλις έστειλα την επιστολή στα μεγαλύτερα εκπαιδευτικά sites. Αλφαβήτα, ξένες γλώσσες, ι-παιδεία, εσος, ε-μεσαρά

Συνάδελφοι και συναδέλφισσες, διαδώστε το μέσω του facebook, twitter και όποιο άλλο τρόπο γνωρίζεται!

https://secure.avaaz.org/el/petition/Pros_tonYpoyrgo_Paideias_k_Gavrogloy_Stelehosi_ton_sholeion_me_monimo_ekpaideytiko_prosopiko/?ceDoxgb

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #124 στις: Φεβρουάριος 04, 2017, 01:52:58 μμ »
Η δημοσίευση της επιστολής από το ΄΄xenesglosses΄΄

https://xenesglosses.eu/2017/02/epistoli-ekpedeftikon-gia-tous-monimous-diorismous/

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #125 στις: Φεβρουάριος 04, 2017, 02:34:44 μμ »
Καλή επιτυχία στην επιστολή........

Στον υπουργό δε πρέπει να  σταλεί???? Μετά τη συλλογή υπογραφών??

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160069
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 508
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 422
Σύνολο: 433

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.