*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 299933 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dim!

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #266 στις: Αύγουστος 18, 2011, 11:47:24 πμ »
Συνάδελφοι, ίσως η ερώτησή μου ακουστεί λίγο "εξωπραγματική" (καθώς μπορεί να μην υπάρχει κάτι τέτοιο), αλλά ήθελα να με ενημερώσετε σχετικά με το αν υπάρχει κάποιο βοήθημα για την Ιστορία κατεύθυνσης που να αναλύει ακροθιγώς τα γεγονότα του σχολικού βιβλίου.  :-X Ευχαριστώ!  :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:41:20 »

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #267 στις: Αύγουστος 18, 2011, 12:05:42 μμ »
Θα ηθελα να μου προτεινετε καποιο καλο βοηθημα για την Ιστορια Κατευθυνσης που να εμπεριεχει και πηγες και κυριως να αναλυει αυτες του σχολκου βιβιλιου. Και κατι αλλο: αρχισα με μια κοπελα ιδιαιτερο και μου εχει πει (κυριως η μητερα της...) να μην κανουμε λεει το μαθημα μαζι ουτε να το εξηγουμε γιατι χανουμε χρονο! Να τα διαβαζει  μονη της για να βγαλει οσα μπορει  κ να κανουμε μονο πηγες γιατι η Ιστορια ειναι μονο διαβασμα λεει!! Εγω βεβαιως δε συμφωνω, αλλα βλεπω οτι η μητερα της επεμβαινει παραπανω απο οσο θα επρεπε και δε μου αρεσει καθολου αυτο. Εγω βεβαια της εχω πει πως εχει η κατασταση με την Ιστορια και οτι πρεπει να το εξηγουμε το μαθημα κτλ. αλλα δε τη βλεπω να καταλαβαινει και πολλα. Εσεις πως το οργανωνετε το μαθημα σε ιδιαιτερο? 1 ωρα αρκει την εβδομαδα? Και πως αντιμετωπιζετε τους γονεις οταν επεμβαινουν ετσι?

Όσον αφορά το πρώτο κομμάτι πολύ καλό και με πάρα πολλές πηγές είναι το "Ιστορία, Γ' Λυκείου Θεωρητικής κατεύθυνσης, επιμ. Ελπίδα Κοκορόσκου και Γιάννης Χρηστίδης, τ.Α΄ και Β΄, Εκδοτικός Όμιλος Συγγραφέων Καθηγητών".

Όσον αφορά στην επέμβαση της μητέρας, αλλά και της δασκαλεμένης μαθήτριας, μην δέχεσαι τέτοιου είδους κατευθυντήριες από μέρους τους. Δεν είναι σε θέση να σου πουν πώς να κάνεις τη δουλειά σου. Εξήγησέ τους ότι δεν μπορεί να γίνει όπως σου προτείνουν και ότι χρειάζεται μία αλληλουχία τύπου "συζητούμε μαζί το μάθημα και μετά τις πηγές" διότι οι πηγές είναι αλληλένδετες με το μάθημα και το μάθημα με τις πηγές. Αυτοί πολλά και περίεργα μπορεί να θέλουν για να γλιτώσουν ώρες και χρήματα. Η αντιμετώπισή τους δείχνει απλώς ότι δεν το παίρνουν σοβαρά κι ότι υποτιμούν την ιδιότητά τους. Είναι σαν να σου λένε "καλά για κορόιδα ψάχνεις, εμείς ξέρουμε καλύτερα από σένα". Κατά την άποψή μου λοιπόν δεν θα πρέπει εσύ να τους παίρνεις στα σοβαρά και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τις υποδείξεις σου μην το αναλάβεις. Καταλαβαίνω ότι τα χρήματα είναι ένα σημαντικό δέλεαρ και το ιδιαίτερο απαραίτητη ή/και μοναδική πηγή εσόδων, όμως η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Αν έχει θέμα πριν καν αρχίσεις φαντάσου μετά τι θα γίνει. Και το πιο σημαντικό, αν δεν το δουλέψεις όπως πρέπει, δεν θα έχεις καλά αποτελέσματα και ξέρεις "η αποτυχία είναι του καθηγητή" σε αντίθεση με "την επιτυχία που είναι του μαθητή".
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2011, 12:09:02 μμ από Lucinda »

Αποσυνδεδεμένος pierre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #268 στις: Αύγουστος 18, 2011, 09:29:32 μμ »
Θα ηθελα να μου προτεινετε καποιο καλο βοηθημα για την Ιστορια Κατευθυνσης που να εμπεριεχει και πηγες και κυριως να αναλυει αυτες του σχολκου βιβιλιου. Και κατι αλλο: αρχισα με μια κοπελα ιδιαιτερο και μου εχει πει (κυριως η μητερα της...) να μην κανουμε λεει το μαθημα μαζι ουτε να το εξηγουμε γιατι χανουμε χρονο! Να τα διαβαζει  μονη της για να βγαλει οσα μπορει  κ να κανουμε μονο πηγες γιατι η Ιστορια ειναι μονο διαβασμα λεει!! Εγω βεβαιως δε συμφωνω, αλλα βλεπω οτι η μητερα της επεμβαινει παραπανω απο οσο θα επρεπε και δε μου αρεσει καθολου αυτο. Εγω βεβαια της εχω πει πως εχει η κατασταση με την Ιστορια και οτι πρεπει να το εξηγουμε το μαθημα κτλ. αλλα δε τη βλεπω να καταλαβαινει και πολλα. Εσεις πως το οργανωνετε το μαθημα σε ιδιαιτερο? 1 ωρα αρκει την εβδομαδα? Και πως αντιμετωπιζετε τους γονεις οταν επεμβαινουν ετσι?

Συμφωνώ με την προλαλήσασα. Το βιβλίο είναι τόσο κακογραμμένο, που σε πάρα πολλές περιπτώσεις πρέπει να το εξηγήσεις και μάλιστα με επιπρόσθετες πληροφορίες που θα έχεις συλλέξει. Βέβαια, και κακογραμμένο να μην ήταν, δε νομίζω ότι είναι σε θέση ένας μαθητής να κατανοήσει σε βάθος μόνος του τα νοήματα εξηντα σελίδων. Εν πάση περιπτώσει, μην αφήνεις σε καμία περίπτωση τους γονείς να επεμβαίνουν στη δουλειά σου. Εσύ κρίνεις ποιο είναι το καλύτερο και εσύ αποφασίζεις.
Όσον αφορά τις ώρες που απαιτούνται για το μάθημα, νομίζω ότι μία ώρα είναι λίγο και δε θα μπορείς να εμβαθύνεις όσο πρέπει. Θεωρώ ότι οι δύο ώρες είναι ο ιδανικός αριθμός, ίσως και 1,5, αν φυσικά ο μαθητής είναι αστέρι.
"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #269 στις: Αύγουστος 19, 2011, 02:40:17 μμ »
Και βεβαια ξεκαθαρισα τη θεση μου στη μητερα και της ειπα ολα αυτα, οτι δε φτανει να το διαβαζει μονη της κι οτι πολλα πραγματα ειναι δυσνοητα και οτι πρεπει οι πηγες να πηγαινουν παραλληλα με το βιβλιο κτλ.. κτλ.. και τελοσπαντων οτι ετσι πρεπει να διδασκεται το μαθημα  ή οτι ετσι το οργανωνω εγω τουλαχιστον. Και αφου της το ξεκαθαρισα συνεχισε να μου λεει τα δικα της και παρενεβη και η αδερφη της η οποια ηταν κ  αυτη θεωρητικη και αρχισε να μου λεει πως το εκανε αυτη το μαθημα οταν πηγαινε φροντιστηριο και αλλα τετοια. Αποτελεσμα: καναμε 2 μαθηματα και με πηρε η μητερα της να μου πει οτι διακοπτουμε γιατι πηγαινουμε πολυ αργα στην υλη..!!! :o Το περιμενα βασικα και αν δεν το εκανε αυτη θα το εκανα εγω να σας πω την αληθεια. Η κορη βεβαιως καμια συμμετοχη σε ολα αυτα, καμια γνωμη , κουμαντο εκανε η μητερα της. Α! Δε σας ειπα και το καλυτερο..με ρωταει αν τυχον θελω να πληρωθω για αυτες τις 2 ωρες! Σαν να μου ειπε: σιγα...2 ωριτσες εκανες, θες και λεφτα?? Βεβαιως της ειπα οχι, αν και θα επρεπε κανονικα να με πληρωσει η ιδια απο μονη της, οχι τοσο για τα λεφτα οσο για το σωστο!Η κοπελα τωρα θα ξεκινησει σε τμημα σε φροντιστηριο κ αναρωτιεμαι...εκει θα πηγαινουν πιο γρηγορα..? Δε νομιζω!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:41:20 »

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #270 στις: Αύγουστος 19, 2011, 03:02:22 μμ »
Καλά ότι ήταν κουλή η περίπτωση φάνηκε από τη πρώτη στιγμή. Πολύ κακώς δεν πήρες τα λεφτά των ωρών που έκανες. Κατά τα άλλα, ένα θα σου πω...γλίτωσες!!! Πάμε γι' άλλα!  ;)

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #271 στις: Αύγουστος 19, 2011, 03:17:13 μμ »
Ναι ναι..ανακουφιστηκα ειναι η αληθεια! Αυτο σκεφτηκα κ γω μετα, οτι κακως δε τα πηρα αλλα θα αρχισουν να λενε διαφορα του τυπου :  καλα πως κανει ετσι για  τοσο λιγα ευρω και τετοια.. και ζουμε κ σε κλειστη κοινωνια οποτε.. Εμενα αλλο με προβληματιζει τωρα.. τυχαινει να κανω και με αλλα δυο παιδια με τα οποια ειναι συμμαθητες και φοβαμαι μην επηρεαστουν απο το ολο σκηνικο..

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #272 στις: Αύγουστος 19, 2011, 04:48:08 μμ »
Θα ηθελα να μου προτεινετε καποιο καλο βοηθημα για την Ιστορια Κατευθυνσης που να εμπεριεχει και πηγες και κυριως να αναλυει αυτες του σχολκου βιβιλιου. Και κατι αλλο: αρχισα με μια κοπελα ιδιαιτερο και μου εχει πει (κυριως η μητερα της...) να μην κανουμε λεει το μαθημα μαζι ουτε να το εξηγουμε γιατι χανουμε χρονο! Να τα διαβαζει  μονη της για να βγαλει οσα μπορει  κ να κανουμε μονο πηγες γιατι η Ιστορια ειναι μονο διαβασμα λεει!! Εγω βεβαιως δε συμφωνω, αλλα βλεπω οτι η μητερα της επεμβαινει παραπανω απο οσο θα επρεπε και δε μου αρεσει καθολου αυτο. Εγω βεβαια της εχω πει πως εχει η κατασταση με την Ιστορια και οτι πρεπει να το εξηγουμε το μαθημα κτλ. αλλα δε τη βλεπω να καταλαβαινει και πολλα. Εσεις πως το οργανωνετε το μαθημα σε ιδιαιτερο? 1 ωρα αρκει την εβδομαδα? Και πως αντιμετωπιζετε τους γονεις οταν επεμβαινουν ετσι?

Όσον αφορά το πρώτο κομμάτι πολύ καλό και με πάρα πολλές πηγές είναι το "Ιστορία, Γ' Λυκείου Θεωρητικής κατεύθυνσης, επιμ. Ελπίδα Κοκορόσκου και Γιάννης Χρηστίδης, τ.Α΄ και Β΄, Εκδοτικός Όμιλος Συγγραφέων Καθηγητών".

Πολύ καλά είναι και τα βιβλία των εκδόσεων Μπαχαράκη:

- Κ. Παπαζέτης-Σπ. Τσαμπακαλος, Θέματα Νεοελληνικής Ιστορίας (2 τόμοι) (βοήθημα με σχεδιαγράμματα, επεξήγηση όρων, ανάλυση πηγών βιβλίου κλπ)
- Κ. Παπαζέτης, Θεματολόγιο Πηγών Νεοελληνικής Ιστορίας (μόνο πηγές, σχολιασμένες και μη, καθώς και απαντήσεις στα θέματα των πανελλαδικών)

Αποσυνδεδεμένος vasileiosvasilopoulos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #273 στις: Αύγουστος 19, 2011, 04:59:55 μμ »
Και βεβαια ξεκαθαρισα τη θεση μου στη μητερα και της ειπα ολα αυτα, οτι δε φτανει να το διαβαζει μονη της κι οτι πολλα πραγματα ειναι δυσνοητα και οτι πρεπει οι πηγες να πηγαινουν παραλληλα με το βιβλιο κτλ.. κτλ.. και τελοσπαντων οτι ετσι πρεπει να διδασκεται το μαθημα  ή οτι ετσι το οργανωνω εγω τουλαχιστον. Και αφου της το ξεκαθαρισα συνεχισε να μου λεει τα δικα της και παρενεβη και η αδερφη της η οποια ηταν κ  αυτη θεωρητικη και αρχισε να μου λεει πως το εκανε αυτη το μαθημα οταν πηγαινε φροντιστηριο και αλλα τετοια. Αποτελεσμα: καναμε 2 μαθηματα και με πηρε η μητερα της να μου πει οτι διακοπτουμε γιατι πηγαινουμε πολυ αργα στην υλη..!!! :o Το περιμενα βασικα και αν δεν το εκανε αυτη θα το εκανα εγω να σας πω την αληθεια. Η κορη βεβαιως καμια συμμετοχη σε ολα αυτα, καμια γνωμη , κουμαντο εκανε η μητερα της. Α! Δε σας ειπα και το καλυτερο..με ρωταει αν τυχον θελω να πληρωθω για αυτες τις 2 ωρες! Σαν να μου ειπε: σιγα...2 ωριτσες εκανες, θες και λεφτα?? Βεβαιως της ειπα οχι, αν και θα επρεπε κανονικα να με πληρωσει η ιδια απο μονη της, οχι τοσο για τα λεφτα οσο για το σωστο!Η κοπελα τωρα θα ξεκινησει σε τμημα σε φροντιστηριο κ αναρωτιεμαι...εκει θα πηγαινουν πιο γρηγορα..? Δε νομιζω!
να  τους  τα  επαιρνες  και  δη  διπλα  από  όσα  θα  ζήταγες  υπό  κανονικές  συνθήκες. Δεν  ντρεπονται  λιγο, αν  ερχόταν  γιατρος  στο  σπίτι  και  καθοταν  2  ωρες  δεν  θα  του  εσταζαν  ενα  κατοσταρικο?

Αποσυνδεδεμένος semeli ΠΕ02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 465
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #274 στις: Αύγουστος 19, 2011, 10:27:10 μμ »
Συμφωνώ. Έπρεπε να πληρωθείς. Είναι απαράδεκτη η ''κυρία''.  >:(  Πάντως καλύτερα που σταμάτησες, θα σου δημιουργούσαν προβλήματα κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Ε, ρε τι τραβάμε από τον κάθε αδαή ''παντογνώστη''...  :( :-X

Αποσυνδεδεμένος pierre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #275 στις: Αύγουστος 22, 2011, 12:37:39 πμ »
Και βεβαια ξεκαθαρισα τη θεση μου στη μητερα και της ειπα ολα αυτα, οτι δε φτανει να το διαβαζει μονη της κι οτι πολλα πραγματα ειναι δυσνοητα και οτι πρεπει οι πηγες να πηγαινουν παραλληλα με το βιβλιο κτλ.. κτλ.. και τελοσπαντων οτι ετσι πρεπει να διδασκεται το μαθημα  ή οτι ετσι το οργανωνω εγω τουλαχιστον. Και αφου της το ξεκαθαρισα συνεχισε να μου λεει τα δικα της και παρενεβη και η αδερφη της η οποια ηταν κ  αυτη θεωρητικη και αρχισε να μου λεει πως το εκανε αυτη το μαθημα οταν πηγαινε φροντιστηριο και αλλα τετοια. Αποτελεσμα: καναμε 2 μαθηματα και με πηρε η μητερα της να μου πει οτι διακοπτουμε γιατι πηγαινουμε πολυ αργα στην υλη..!!! :o Το περιμενα βασικα και αν δεν το εκανε αυτη θα το εκανα εγω να σας πω την αληθεια. Η κορη βεβαιως καμια συμμετοχη σε ολα αυτα, καμια γνωμη , κουμαντο εκανε η μητερα της. Α! Δε σας ειπα και το καλυτερο..με ρωταει αν τυχον θελω να πληρωθω για αυτες τις 2 ωρες! Σαν να μου ειπε: σιγα...2 ωριτσες εκανες, θες και λεφτα?? Βεβαιως της ειπα οχι, αν και θα επρεπε κανονικα να με πληρωσει η ιδια απο μονη της, οχι τοσο για τα λεφτα οσο για το σωστο!Η κοπελα τωρα θα ξεκινησει σε τμημα σε φροντιστηριο κ αναρωτιεμαι...εκει θα πηγαινουν πιο γρηγορα..? Δε νομιζω!

Θεώρησε τον εαυτό σου τυχερό που δε συνέχισες το συγκεκριμένο ιδιαίτερο. Πιθανόν η ζημιά που θα σου έκανε θα ήταν μεγαλύτερη από οποιοδήποτε κέρδος. Δυστυχώς, υπάρχουν γονείς που θεωρούν την παρέμβασή τους -σε θέματα που δεν κατέχουν- καθόλα θεμιτή, φυσικά ορμώμενοι από την αγάπη που τρέφουν στα παιδιά τους. Το απότέλεσμα, βέβαια, σπάνια τους δικαιώνει, γιατί δεν δέχονται τις συμβουλές των ειδικών και αφελώς παραμένουν προσκολλημένοι στις δικές τους "ιδέες". Έτσι, τα παιδιά είναι πάντα αυτά που πληρώνουν τη νύφη. Δεν έχει βγει άδικα το "αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα".
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2011, 12:40:13 πμ από pierre »
"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)

Αποσυνδεδεμένος sakissov

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 353
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02 Ἂγω τόν παῖδα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #276 στις: Αύγουστος 31, 2011, 12:38:21 πμ »
Απο εκδόσεις Σαββάλα κυκλοφορούν δυο βιβλία της Κατερίνας Πάπαρη για την ιστορία κατεύθυνσης είναι πολυ καλά, το ένα έχει σχεδιαγράμματα ερωτήσεις και πηγές και κριτήρια, και το άλλο εχει θεωρία για το πως να γράφεις και να αναλύεις τις πηγές μαζί με αφθονο υλικό πηγών για εξάσκηση.

Αποσυνδεδεμένος pierre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #277 στις: Οκτώβριος 19, 2011, 11:44:04 πμ »
Μία ερώτηση σχετικά με τις πηγές: Πρέπει να τοποθετούνται τα αποσπάσματα της πηγης στο σημείο της επιβεβαίωσης ή της συμπλήρωσης μέσα σε παρενθέσεις και εισαγωγικά;

π.χ.  Κείμενο βιβλίου + μεταβατική φράση + νόημα πηγής + ("κείμενο πηγής")
"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)

Αποσυνδεδεμένος pelazi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 470
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #278 στις: Οκτώβριος 25, 2011, 12:38:50 πμ »
Τι θα κάνω με την ιστορία??? Πραγματικά έχω απελπιστεί!!!! Η μαθήτρια που έχω για να μάθει ένα μάθημα απ'έξω θέλει σχεδόν 2 μέρες!!! Δεν προλαβαίνει με τίποτα. Και αυτό το πρόβλημα δεν το έχει μόνο με την ιστορία αλλά και με τα άλλα μαθήματα που χρειάζονται αποστηθιση!!! Έχω αγχωθεί γιατί δεν προχωράω όσο θα έπρεπε!!! Ενώ είναι πολή καλή μαθήτρια, δεν περίμενα να έχει τέτοιο πρόβλημα!!!
Ο χρόνος είναι /πολύ αργός για όσους περιμένουν
                     /πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται
                     /πολύ σύντομος για όσους χαίρονται
                     /πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν
                     /και αιώνιος για όσους αγαπούν

Αποσυνδεδεμένος pierre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #279 στις: Οκτώβριος 25, 2011, 02:19:52 μμ »
Δεν έχω συναντήσει μέχρι τώρα περίπτωση καλού μαθητή που να είναι αδύναμος στην αποστήθιση. Κατά την προσωπική μου άποψη τα τινά είναι τα εξής:
1) Είναι πολύ αγχωμένη και αυτό επηρεάζει την ποιότητα της μελέτης.
2) Μπαίνει στη διαδικασία αποστήθισης χωρίς πρώτα να κατανοήσει τα νοήματα.
3) Δε διαβάζει τόσο πολύ όσο σου λέει.
4) Όλα τα παραπάνω.
"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160440
  • Σύνολο θεμάτων: 19218
  • Σε σύνδεση σήμερα: 820
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 723
Σύνολο: 735

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.