0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα ηθελα να μου προτεινετε καποιο καλο βοηθημα για την Ιστορια Κατευθυνσης που να εμπεριεχει και πηγες και κυριως να αναλυει αυτες του σχολκου βιβιλιου. Και κατι αλλο: αρχισα με μια κοπελα ιδιαιτερο και μου εχει πει (κυριως η μητερα της...) να μην κανουμε λεει το μαθημα μαζι ουτε να το εξηγουμε γιατι χανουμε χρονο! Να τα διαβαζει μονη της για να βγαλει οσα μπορει κ να κανουμε μονο πηγες γιατι η Ιστορια ειναι μονο διαβασμα λεει!! Εγω βεβαιως δε συμφωνω, αλλα βλεπω οτι η μητερα της επεμβαινει παραπανω απο οσο θα επρεπε και δε μου αρεσει καθολου αυτο. Εγω βεβαια της εχω πει πως εχει η κατασταση με την Ιστορια και οτι πρεπει να το εξηγουμε το μαθημα κτλ. αλλα δε τη βλεπω να καταλαβαινει και πολλα. Εσεις πως το οργανωνετε το μαθημα σε ιδιαιτερο? 1 ωρα αρκει την εβδομαδα? Και πως αντιμετωπιζετε τους γονεις οταν επεμβαινουν ετσι?
Παράθεση από: γιωτακι στις Αύγουστος 17, 2011, 05:08:36 μμΘα ηθελα να μου προτεινετε καποιο καλο βοηθημα για την Ιστορια Κατευθυνσης που να εμπεριεχει και πηγες και κυριως να αναλυει αυτες του σχολκου βιβιλιου. Και κατι αλλο: αρχισα με μια κοπελα ιδιαιτερο και μου εχει πει (κυριως η μητερα της...) να μην κανουμε λεει το μαθημα μαζι ουτε να το εξηγουμε γιατι χανουμε χρονο! Να τα διαβαζει μονη της για να βγαλει οσα μπορει κ να κανουμε μονο πηγες γιατι η Ιστορια ειναι μονο διαβασμα λεει!! Εγω βεβαιως δε συμφωνω, αλλα βλεπω οτι η μητερα της επεμβαινει παραπανω απο οσο θα επρεπε και δε μου αρεσει καθολου αυτο. Εγω βεβαια της εχω πει πως εχει η κατασταση με την Ιστορια και οτι πρεπει να το εξηγουμε το μαθημα κτλ. αλλα δε τη βλεπω να καταλαβαινει και πολλα. Εσεις πως το οργανωνετε το μαθημα σε ιδιαιτερο? 1 ωρα αρκει την εβδομαδα? Και πως αντιμετωπιζετε τους γονεις οταν επεμβαινουν ετσι?Όσον αφορά το πρώτο κομμάτι πολύ καλό και με πάρα πολλές πηγές είναι το "Ιστορία, Γ' Λυκείου Θεωρητικής κατεύθυνσης, επιμ. Ελπίδα Κοκορόσκου και Γιάννης Χρηστίδης, τ.Α΄ και Β΄, Εκδοτικός Όμιλος Συγγραφέων Καθηγητών".
Και βεβαια ξεκαθαρισα τη θεση μου στη μητερα και της ειπα ολα αυτα, οτι δε φτανει να το διαβαζει μονη της κι οτι πολλα πραγματα ειναι δυσνοητα και οτι πρεπει οι πηγες να πηγαινουν παραλληλα με το βιβλιο κτλ.. κτλ.. και τελοσπαντων οτι ετσι πρεπει να διδασκεται το μαθημα ή οτι ετσι το οργανωνω εγω τουλαχιστον. Και αφου της το ξεκαθαρισα συνεχισε να μου λεει τα δικα της και παρενεβη και η αδερφη της η οποια ηταν κ αυτη θεωρητικη και αρχισε να μου λεει πως το εκανε αυτη το μαθημα οταν πηγαινε φροντιστηριο και αλλα τετοια. Αποτελεσμα: καναμε 2 μαθηματα και με πηρε η μητερα της να μου πει οτι διακοπτουμε γιατι πηγαινουμε πολυ αργα στην υλη..!!! Το περιμενα βασικα και αν δεν το εκανε αυτη θα το εκανα εγω να σας πω την αληθεια. Η κορη βεβαιως καμια συμμετοχη σε ολα αυτα, καμια γνωμη , κουμαντο εκανε η μητερα της. Α! Δε σας ειπα και το καλυτερο..με ρωταει αν τυχον θελω να πληρωθω για αυτες τις 2 ωρες! Σαν να μου ειπε: σιγα...2 ωριτσες εκανες, θες και λεφτα?? Βεβαιως της ειπα οχι, αν και θα επρεπε κανονικα να με πληρωσει η ιδια απο μονη της, οχι τοσο για τα λεφτα οσο για το σωστο!Η κοπελα τωρα θα ξεκινησει σε τμημα σε φροντιστηριο κ αναρωτιεμαι...εκει θα πηγαινουν πιο γρηγορα..? Δε νομιζω!