*

Αποστολέας Θέμα: Η περιφημη "αυτοαξιολόγηση" και τα κονδύλια του ΕΣΠΑ  (Αναγνώστηκε 1068 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dimitris_k

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Ολα γίνονται τελικά για να καταναλώσουν τα κονδύλια του ΕΣΠΑ;
http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7804:2010-05-16-19-46-56&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079
Το ενδιαφέρον είναι ότι θα φάνε λεφτά όλοι τους "στελέχη", "επιτροπές", "επιμορφωτές" , σύμβουλοι", διευθυντές" (γιατί  σύμφωνα με την προκήρυξη η εργασία τους θεωρείται εκτός των καθηκόντων τους) ενώ οι ταλαίπωροι εκπαιδευτικοί που θα τρέχουν τις δράσεις θα μετράνε τις μειώσεις των αποδοχών τους και θα πληρώνονται με ηθική αναγνώριση!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος summit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η περιφημη "αυτοαξιολόγηση" και τα κονδύλια του ΕΣΠΑ
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 17, 2010, 04:04:15 μμ »
Σε όλα τα χρηματοδοτούμενα Προγράμματα από Ε.Ε. (για Περιβαλλοντική Εκπαιδευση, Αγωγή Υγείας, Αγωγή Καταναλωτή κ.λπ.) που προηγήθηκαν, υπήρχε πράγματι η διαδικασία της αξιολόγησης του προγράμματος από τους συμμετέχοντες ως τυπική προϋπόθεση για την χρηματοδότησή τους. Πολλά από τα κονδύλια αυτά αξιοποιήθηκαν για την προμήθεια εξοπλισμού των σχολείων. Η διαφορά με την αυτοαξιολόγηση που προωθείται σήμερα είναι ότι αυτή συνδέεται άρρηκτα με τη αξιολόγηση του εκπαιδευτικού από εξωτερικούς αξιολογητές (με το γνωστό ερώτημα "ποιός θα αξιολογήσει τους αξιολογητές;") σε συνδυασμό με την οικονομική-κοινωνική υποβάθμιση του εκπαιδευτικού που ήδη συντελείται, την σύνδεση των επιδόσεων των μαθητών μονόπλευρα με το έργο του εκπαιδευτικού (ανεξάρτητα από κοινωνικούς παράγοντες, αναλυτικά προγράμματα), και τη δημιουργία "σχολείων πολλών ταχυτήτων" και γενικά ενός ευέλικτου σχολείου "της αγοράς" που θα αναζητά χορηγούς και χρηματοδότες. Αντίθετα αγνοείται παντελώς η ανάγκη για ανύψωση του μορφωτικού επιπέδου όλου του λαού μέσα από δωρεάν εκπαίδευση για όλους. Μόρφωση, πολιτισμός, ηθικές αξίες = Κοινωνική πρόοδος και οικονομική πρόοδος. Έτσι όπως πάμε, σε λίγο όλα αυτά θα ακούγονται ρομαντικά, εξωπραγματικά αλλά είναι οι αγώνες δύο αιώνων (βλ. Νεοελ. Διαφωτισμός, δημοτικισμός κ.λπ.) των πνευματικών ανθρώπων αυτού του τόπου για την αναβάθμιση της Παιδείας.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160343
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 786
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 458
Σύνολο: 472

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.