0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Άρθρο 5Οι μαθητές, που εμπίπτουν στις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 32 του Νόμου 1566/85 (ΦΕΚ 167/τ.Α), των οποίων οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά τις διατάξεις του άρθρου 33 του ίδιου Νόμου έχουν πιστοποιηθεί, εφόσον δεν είναι προφανείς, από τις αρμόδιες υπηρεσίες και φοιτούν : α) ως εντεταγμένοι σε κανονικά Γυμνάσια β) σε ειδικές τάξεις, τμήματα ή ομάδες που λειτουργούν μέσα σε κανονικά Γυμνάσια και γ) σε αυτοτελή ειδικά Γυμνάσια, προάγονται, απολύονται, παραπέμπονται η απορρίπτονται σύμφωνα με τις διατάξεις των §§ 1,2 και 3 του άρθρου 1 του Π.Δ. 182/84 (ΦΕΚ 60/τ.Α) με μείωση του προβλεπόμενου από το εδάφιο γ της § 1 του άρθρου αυτού μέσου όρου σε "τουλάχιστον δώδεκα (12)".
Άρθρο 1Το άρθρο 7 του Π.Δ. 465/81 (ΦΕΚ 129/15.5.81 τ. Α΄) αντικαθίσταται ως εξής:Εξαγωγή αποτελέσματος ετήσιας προόδου των μαθητών1. Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης:α. Όταν έχει σε κάθε μάθημα των ομάδων Α και Β ετήσιο γενικό βαθμό τουλάχιστον δέκα (10).β. Όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα της Β ομάδας και έχει μέσο όρο όλων των μαθημάτων και των δυο ομάδων, τουλάχιστον πλήρες δέκα (10).γ. Όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα της Α ομάδας και έχει μέσο όρο όλων των μαθημάτων της Α ομάδας τουλάχιστον δεκατρία (13).δ. `Οταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα των ομάδων Α και Β ισχύουν αντιστοίχως οι διατάξεις των προηγούμενων εδαφίων για τα μαθήματα κάθε ομάδας.2. Ο μαθητής παραπέμπεται σε γραπτή και προφορική ή μόνο προφορική, όπου προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις, συμπληρωματική εξέταση το Σεπτέμβριο σε όσα μαθήματα δεν πέτυχε βαθμό προαγωγής, όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα και δεν πληρούνται οι όροι που προβλέπονται από τις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου.3. Ο μαθητής, που δεν εμπίπτει σε καμιά από τις περιπτώσεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος, δεν κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, οπότε οφείλει να φοιτήσει και πάλι στην ίδια τάξη, με τη επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 3 του άρθρου 12 του Π.Δ/τος 465/1981.4. Παραπομπή, με οποιαδήποτε μορφή των αποτελεσμάτων ετήσιας προόδου των μαθητών σε δευτεροβάθμια κρίση, δεν επιτρέπεται.5. Η παραπεμπτική ή απολυτήρια εξέταση μαθητών σε μαθήματα της Β ομάδας γίνεται προφορικά από επιτροπή δυο καθηγητών, από τους οποίους ο ένας είναι αυτός που δίδαξε το μάθημα ή της ειδικότητος του εξεταζόμενου μαθήματος, σε περίπτωση υπηρεσιακής μετακίνησης του πρώτου και ο άλλος της ίδιας ή συγγενούς ειδικότητας υπό την προεδρεία του Δ/ντή του Σχολείου ο οποίος και συγκροτεί την επιτροπή.6. Κατά την εξαγωγή του αποτελέσματος παραπεμπτικής εξέτασης, νέα παραπομπή δεν επιτρέπεται με παράλληλη τήρηση των διατάξεων της παραγράφου ή του άρθρου 12 του Π.Δ/τος 465/81.
Παρ 2. Σχετικά επισημαίνουμε το εδάφιο γ του Αρ.1 " όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι τέσσερα (4) μαθήματα της Α` ομάδας και έχει μέσο όρο όλων των μαθημάτων και της Α` ομάδας, τουλάχιστον δεκατρία (13)". Όπως διατυπώνεται η πρόταση προκύπτει ότι δεν απαιτείται, όπως μέχρι σήμερα, το πλήρες δεκατρία. Επομένως όταν το άθροισμα όλων των μαθημάτων της Α` ομάδας διαιρούμενο με τον αριθμό των μαθημάτων δίδει μέσο όρο 12,5 ή και μεγαλύτερο, τότε ο μαθητής προάγεται.
Για την προαγωγή ή απόλυση των μαθητών των Μουσικών Σχολείων (Γυμνασίων-Λυκείων) εφαρμόζονται οι ισχύουσες για όλα τα ημερήσια σχολεία Δ.Ε της χώρας διατάξεις:α. Γυμνάσιο : Π.Δ. 182/84, άρθρο 1, παρ. 1,2,3.1. ΠΟΤΕ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ Η ΑΠΟΛΥΕΤΑΙΟ μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης:α. Όταν έχει σε κάθε μάθημα των ομάδων Α' και Β' ετήσιο γενικό βαθμό τουλάχιστον δέκα (10)β. Όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα της ομάδας Β' και έχει μέσο όρο όλων των υπολοίπων μαθημάτων και των δύο ομάδων τουλάχιστον πλήρες δέκα (10).γ. Όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα της ομάδας Α' και έχει μέσο όρο όλων των μαθημάτων της ομάδας Α' τουλάχιστον δέκα (10).δ. Όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα των ομάδων Α' και Β' και ισχύουν αντιστοίχως οι διατάξεις των προηγούμενων εδαφίων για τα μαθήματα κάθε ομάδας.2. ΠΟΤΕ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΤΑΙΟ μαθητής παραπέμπεται σε γραπτή και προφορική ή μόνο προφορική όπου προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις, συμπληρωματική εξέταση το Σεπτέμβριο σε όσα μαθήματα δεν πέτυχε βαθμό προαγωγής, όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα και δεν πληρούνται οι όροι που προβλέπονται από τις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου.3. ΠΟΤΕ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙΟ μαθητής που δεν εμπίπτει σε καμμία από τις περιπτώσεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος δεν κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, οπότε οφείλει να φοιτήσει και πάλι στη ίδια τάξη, με την επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 2 του άρθρου 42 του Π.Δ. 580/42 και Π.Δ. 188/85).
Εξαγωγή αποτελεσμάτων ετήσιας προόδουΓια την προαγωγή ή απόλυση των μαθητών των Καλλιτεχνικών Γυμνασίων εφαρμόζονται οι ισχύουσες για όλα τα ημερήσια Γυμνάσια της χώρας διατάξεις:Π.Δ. 182/1984, άρθρο 1, παρ. 1,2,3.1. Πότε ο μαθητής προάγεται ή απολύεταιΟ μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης:α. Όταν έχει σε κάθε μάθημα των ομάδων Α και Β Γενικής Παιδείας ετήσιο γενικό βαθμό τουλάχιστον δέκα (10).β. Όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα της ομάδας Β Γενικής Παιδείας και έχει μέσο όρο όλων των μαθημάτων και των δύο ομάδων τουλάχιστον πλήρες δέκα (10).γ. Όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα της ομάδας Α Γενικής Παιδείας και έχει μέσο όρο όλων των μαθημάτων της ομάδας Α τουλάχιστον δεκατρία 13(12,5).δ. Όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα των ομάδων Α και Β Γενικής Παιδείας και ισχύουν αντιστοίχως οι διατάξεις των προηγού μενών εδαφίων για τα μαθήματα της κάθε ομάδας.2. Πότε ο μαθητής παραπέμπεταιΟ μαθητής παραπέμπεται σε γραπτή και προφορική ή μόνο προφορική, όπου προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις, συμπληρωματική εξέταση το Σεπτέμβριο σε όσα μαθήματα δεν πέτυχε βαθμό προαγωγής, όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα και δεν πληρούνται οι όροι, που προβλέπονται από τις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου.3. Πότε ο μαθητής απορρίπτεταιΟ μαθητής που δεν εμπίπτει σε καμία από τις περιπτώσεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος δεν κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, οπότε οφείλει να φοιτήσει και πάλι στην ίδια τάξη, με την επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 2 του άρθρου 42 του Π.Δ. 580/1982 (βλ. και Π.Δ. 188/1985).
Αρθρο 5Οι Μωαμεθανοί το Θρήσκευμα Έλληνες μαθηταί των Ελληνικών Γυμνασίων προάγονται από τάξεως εις τάξιν ή απολύονται του Γυμνασίου, εφ` όσον εις έκαστον των μαθημάτων των Αρχαίων και Νέων Ελληνικών έχουν βαθμόν τουλάχιστον 8 , εις έκαστον δε των λοιπών μαθημάτων βαθμόν τουλάχιστον 10 και γενικόν μέσον όρον βαθμολογίας τουλάχιστον πλήρες 10.
Καλησπερα συναδελφοι!Ηθελα να θεσω κάποιες αποριες μου. Ειμαι φιλολογος σε τμημα ενταξης.Τα ερωτηματα μου ειναι τα εξης:1.Στο σχολειο μου η συναδελφος που εχει τα νεα σε ολες τις ταξεις του γυμνασιου μου δηλωσε οτι θα βαλει αυτη τα θεματα στα παιδια κ οτι ειναι απο τον νομο καλυμενη. Ισχυει κατι τετοιο? Εγω αποκλειεται να φτασω τοσο μπροστα στην υλη. 2. Τα θεματα απο τον νομο ειναι καλυμενη μονο για τις εξετασεις Ιουνιου ή κ για τα διαγωνισματα?3. Τα παιδια που εχω στη β κ γ γυμνασιου δεν τα εχω προχωρησει πολυ γιατι εχουν απειρα κενα κ προσπαθω να καλυψω καποια βασικα. Μηπως επρεπε να προχωραω για να βγει η υλη?4. Εχω εναν μαθητη ο οποιος εχει δυσλεξια αλλα ειναι απολυτα αρνητικος στο να μαθει.Δεν τον ενδιαφερει λεει. Ειναι γ γυμνασιου. Πως να του συμπεριφερθω? Δε θελω να τον κανακεψω αλλα ουτε κ να τον κοψω.5. Μεχρι ποτε θα πρεπει να εχω τελειωσει τα διαγωνισματα του τριμηνου?
Σε ευχαριστω πολύ για τον χρόνο σου!Θα πράξω οσα μου ειπες κ ελπιζω να πανε όλα καλα.Ακουσα οτι βγηκε νομος πως τα διαγωνισματα τριμηνου μπορουν να ειναι κ απροειδοποιητα.