0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συγνωμη αλλα δεν θα κανω διαλογο για τα αυτονοητα. Ειμαστε καθηγητες ποσα χρονια και δουλευουμε σε ταξη. Υπαρχει γραπτος για μηχανικους, δεητζηδες, πυροσβεστες, βοηθεια στο σπιτι, κτλ στον ΑΣΕΠ; Οταν καποιος εχει αφιερωθει σε εναν τομεα, ειναι επαγγελματιας του τομεα και το κρατος οφειλει να τον διορισει, οταν περασει ενα συγκεκριμενο οριο προυπηρεσιας. Τα υπολοιπα ειναι κουτοπονηριες αριστειας οσον εχουν τα φραγκα να εμφανιζουν καποια δηθεν προσοντα.
Εδώ συνάδελφε δεν ειναι η τάξη σου που θα λες οτι θελεις και θα κατέχεις την απολυτη αλήθεια, εδω θα μιλάς σοβαρα και με επιχειρήματα. Το τι επαγγελματίας εισαι ασε να το ξέρουν οι μαθητές σου, για το οτι φοβάσαι γραπτο διαγωνισμό φανερώνει και την αξία σου. Για να αφήσεις λοιπόν τις κουτοπονηριές αν ενας συνάδελφος εχει ακαδημαϊκά προσόντα και ενας συνάδελφος εχει χρόνια διδασκαλίας ο δεύτερος ειναι που ευνοείται απο ενα γραπτό διαγωνισμό επειδή τα θέματα ειναι η διδακτέα ύλη! Στο ξαναλέω οτι φοβάσαι δείχνεις την αξία σου.Τέλος εσυ τοσα χρόνια ειχες δουλειά και κάποιος άλλος ηταν ανεργος η λύση δεν ειναι εσυ να συνεχίσεις να δουλεύεις αλλα εσυ να γινεις ανεργος και ο αλλος να εχει δουλεια για να έχουμε μια ισορροπία!
Υπαρχει γραπτος για μηχανικους, δεητζηδες, πυροσβεστες, βοηθεια στο σπιτι, κτλ στον ΑΣΕΠ; Οταν καποιος εχει αφιερωθει σε εναν τομεα, ειναι επαγγελματιας του τομεα και το κρατος οφειλει να τον διορισει, οταν περασει ενα συγκεκριμενο οριο προυπηρεσιας. Τα υπολοιπα ειναι κουτοπονηριες αριστειας οσον εχουν τα φραγκα να εμφανιζουν καποια δηθεν προσοντα.
Υπάρχει για το δικαστικό σώμα και το υπουργείο οικονομικών. Αλλά όταν κάποιοι υποτιμούν το ίδιο τους το επάγγελμα τι περιμένεις από την κοινωνία; Πώς να μη μας περιφρονούν! Λίγοι, οι αξιότεροι και καλύτερα αμειβόμενοι θα έπρεπε να είναι το αίτημα για τους εκπαιδευτικούς που αναλαμβάνουν τη μόρφωση των παιδιών μας! Αν εσύ βλέπεις τον εαυτό σου σαν χειρώνακτα που μαθαίνεις εξασκώντας το, λες και απλώνεις πλακάκια καθημερινά, ας είναι. Δοκίμασε κάπου αλλού την τύχη σου. Επαγγελματίες θέλει το σχολείο τελικά ή ολοκληρωμένους παιδευτικά και γνωστικά λειτουργούς; Οι αποφάσεις αργούν και σίγουρα θα προχωρήσει η κατάσταση με το νέο σύστημα μέχρι να ξαναμπλοκάρει και να ψάχνουμε για άλλο. Οι αδικίες είναι ενσωματωμένες πια στα συστήματα. Δεν μπορείς να γλιτώσεις.
ποιος φοβαται τον γραπτο; αυτο καταλαβες; φερε μας το γραπτο σου ευχαριστως, αλλα δεν θα κανω και τον πονηρο να μην αναγνωριζω οτι η προυπηρεσια ειναι δικαιοτατο προσον διορισμου εργαζομενων. σου ειπα και πιο πριν το σκεπτικο μου. αν δεν σου αρεσει, βρες ενα σπορ να ξεδινεις και τις προσβολες αλλου.ποιος ηταν ανεργος; αυτος που οταν εγω δουλευα, ηταν στη σχολη, μη σου πω στο λυκειο;πολλες φαντασιες εχετε για τον χωρο της εκπαιδευσης.
Επειδή έχει χυθεί πολύ μελάνι και έχουν ποσταριστεί πολλά πικρόχολα σχόλια για την επιτυχία στον γραπτό ΑΣΕΠ ως κυρίαρχο συστατικό αξιολόγησης των υποψήφιων για διορισμό, θέλω κι εγώ να μοιραστώ κάποιες απόψεις.Το 1997 ήταν μία καθοριστική χρονιά για την εκπαίδευση, αφού καταργήθηκε η επετηρίδα- την οποία υποστηρίζαμε όλοι και μέχρι πρότινος ήταν σίγουρα ο πιο διαφανής τρόπος πρόσληψης, ασχέτως αν ήσουν στο "αναμείνατε στο ακουστικό σας'. Όταν καταργήθηκε και στη θέση της μπήκε ο γραπτός ΑΣΕΠ, στο πλαίσιο της διαφάνειας και της "εξυγίανσης" στο στενό και ευρύτερο Δημόσιο τομέα, άρχισαν και τα προβλήματα. Βέβαια, μία σημαντική παράμετρος ενίσχυσης του εν λόγω θεσμού ήταν και η δυσκολία απορρόφησης πολύ περισσότερων εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης, εφόσον τα παιδαγωγικά τμήματα και οι καθηγητικές σχολές των διαφόρων ΑΕΙ είχαν πλέον πολύ περισσότερους εισακτέους από προηγούμενες δεκαετίες, κάτι που κανένας πολιτικάντης τότε δεν είχε προβλέψει.Τα πρώτα χρόνια, ειδικά με τους εκπαιδευτικούς της Α/βάθμιας - κυρίως τους δασκάλους- όσοι έπιαναν έστω και τη βάση διορίζονταν, στις υπόλοιπες όμως δυστυχώς ειδικότητες υπήρχαν -και υπάρχουν- επιτυχόντες μεν, με καλή βαθμολογία, αλλά όχι διοριστέοι. Και φτάνουμε στο ανοσιούργημα του 2008, το οποίο πληρώνουν και θα πληρώνουν για μεγάλο διάστημα ένα μεγάλο ποσοστό αδιόριστων εκπαιδευτικών.Το πρόβλημα για μένα δεν είναι η εγκυρότητα του διαγωνισμού αυτού ως μέσο πρόσληψης στο Δημόιο(σε πολλές προκηρύξεις για θέσεις στον ευρύτερο δημόσιο τομέα έπρεπε να είχε μπει από χρόνια και όχι μία ίσως αμφισβητούμενη μοριοδότηση), αλλά όλα τα υπόλοιπα προβλήματα που δημιούργησε στην πορεία και κυρίως τις τεράστιες αδικίες που προκάλεσε σε μεγάλη μερίδα συναδέλφων, οι οποίοι εξακολουθούν μετά από 12 χρόνια να είναι άνεργοι ή να προσφεύγουν κατά του υπάρχοντος συστήματος, έχοντας ξοδέψει χιλιάδες εργατοώρες από τη μία άκρη της Ελλάδας στην άλλη και δουλεύοντας διά βίου αναπληρωτές- πρώην ωρομίσθιοι. Επιπλέον, δημιουργήθηκαν και τροποποιήθηκαν διατάξεις επί διατάξεων και παραθυράκια-χαραμάδες στην ισχύουσα νομοθεσία, ενισχύοντας περισσότερο τις παραπάνω αδικίες και, φυσικά, οι υπέρμαχοι του ΑΣΕΠ να τρώγονται με τους έχοντες προϋπηρεσία ετών,σίγουρα και πάνω από δεκαπενταετία.Τουλάχιστον από την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ βγαίνει κάτι, υπάρχει κάποιος εξορθολογισμός.Και τελειώνω, όσοι επίσης συνεχίζουν και επιμένουν να ταυτίζουν την επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό με την επαγγελματική ικανότητα και δεινότητα του υποψηφίου εκπαιδευτικού, το τραγούδι αυτό το έχουμε ξανακούσει και το έχουμε βαρεθεί, είναι last year, μην πω δεκαετίας.Αυτά από μία διορισθείσα από παλιότερο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (και μάλιστα με αρκετά καλή σειρά).
Ουτε όμως και τα phD ή τα master που είναι και άσχετα με τη διδακτική τα πιο πολλα ειναι εγγύηση μεταδοτικότητας ενος καθηγητή .Να μην αναφέρω τι εχω ακουσει απο μαθητές που πανε πρότυπα ή πειραματικά για καποιους προσοντουχους καθηγητες . " Κανει μονος του μάθημα " " Δεν μπορώ να τον παρακολουθήσω " " Βαρετός " κλπ Ειναι μεγάλη κουβέντα πως μπορεί να αξιολογηθεί ένας καθηγητής, αφού η οντισιόν - δοκιμαστικό μαθήμα σε ταξη ειναι αδύνατη σε 140000 άτομα . Ο ΑΣΕΠ κοστιζει Οποτε αντικειμενικά κριτήρια - point system και καθαρίσαμε .
Δλδ επδ έτυχε να εισαι 5,10,15 χρονια μεγαλύτερος απο κάποιον αλλο θα πρέπει να θεωρησε και πιο άξιος; Τι σου ειπε ο συνάδελφος; Γραπτό διαγωνισμό! Αφου τόσα χρόνια εισαι αναπληρωτής τι εχεις να φοβηθεις; Τα θεματα στους γραπτους διαγωνισμούς ειναι η θεωρία που εσυ διδάσκεις αλλα φοβάσαι να εξεταστείς σε αυτή!
Κάθε καλοκαίρι πηδάει την μάντρα ένας τύπος και μου κλέβει τα βερίκοκα. Κάθε καλοκαίρι.Φέτος, σύμφωνα με το σκεπτικό σου, μπορεί να μου φέρει χαρτί απο το κράτος που θα λεει πως η βερικοκιά του ανήκει.Τι, όχι?