Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ δεν συμφωνώ ότι ο γραπτός είναι αξιοκρατικός. Ειναι το ίδιο να δίνει κάποιος που μόλις τελείωσε σπουδές με κάποιον που τελείωσε πριν 20! χρόνια ; Γιατί εγώ που χρειάστηκε να διαβάσω μετά από 25 χρόνια κβαντομηχανική, το έκλεισα πριν καν το ανοίξω. Συμφωνώ με όσα.λες γενικά, αλλά σίγουρα κάποιοι θα ευνοηθούν περισσότερο και κάποιοι λιγότερο μετά τις ανακοινώσεις..
Σίγουρα είναι δύσκολα. Αλλά υποτίθεται ότι είμαστε Εκπαιδευτικοί. Το διάβασμα πρέπει να είναι στο DNA μας.
Εσύ προκρίνεις τους μεγάλους, όπως λες, εγώ προτείνω όλοι να διαγωνιστούν/διαγωνίζονται για θέση στο δημόσιο σχολείο. Δεν ανήκει σε κανέναν. Τη διεκδικούν όσοι το επιλέξουν και όσοι προσπαθήσουν κι όσοι αξιολογηθούν. Δεν πριμοδοτώ καμία ομάδα. Μην υποτιμάς τις δυνατότητες των νέων παιδιών...για αυτούς δουλεύουμε εξάλλου. Είναι ανακόλουθο να υποστηρίζεις ότι δεν αξίζουν. Ας δοκιμαστούν...και θα αποδειχθεί αν αξίζουν ή όχι.
Δεν προεκρινα κανέναν. Μίλησα για αντιλήψεις. Αφού λοιπόν δεν ανήκει σε κανέναν το σχολείο, τέρμα η μονιμοτητα και ανά τριετία όλοι γραπτό ασεπ. Εγώ σε αυτό συμφωνώ. Και τη μια τριετία γιατί κρίθηκε ικανός να εργαστείς, την άλλη ανικανος σπίτι σου όσο κι αν προηγουμένως έχεις εργαστεί. Έτσι ζούγκλα, όχι μόνο στην αρένα οι αναπληρωτες, που μπορεί κάποιοι από αυτούς να έχουν 10 χρόνια αναπληρωσης, ενώ ο συνάδελφος μόνιμος 11. Ας αποδεικνύουν όλοι συνέχεια αν αξίζει να είναι στο δημόσιο σχολείο. Σε αυτό μέσα, αλλά τα θύματα της αξιοκρατίας όπως την εννοούν κάποιοι να είναι μόνιμα οι αναπληρωτες σαφέστατα όχι.
Και βέβαια συμφωνώ στην αξιολόγηση των μονίμων (σίγουρα ψυχιατρική...οι αναπληρωτές αξιολογούμαστε ανά έτος...και φυσικά και άλλων χαρακτηριστικών τους συμπεριφοράς, διδακτικής αποτελεσματικότητας κ.α.)
Πότε πιστεύετε θα ανακοινώσει το νέο σύστημα; Διάβασα ότι είναι στη Θεσσαλία διήμερο (www.esos.gr) οπότε εγώ λέω από Δευτέρα
Μίλησα για γραπτή αξιολόγηση γνωστικου και διδακτικης για όλους με σειρά επιτυχίας. Και όχι για μια light αξιολόγηση που μπορεί να μην έχει και καμία επιπτωση. Γραπτώς με λαιμητομο για ολους. Εκεί που έχεις φτιάξει τη ζωή να τα γκρεμιζονται όλα γιατί βρέθηκε πίσω. Όπως ακριβώς ουσιαστικά προτείνετε εσείς που είστε φανατικοί του νόμου Αρσενη.Όχι μόλις περάσεις την πόρτα της μονιμοτητας άσε τους άλλους να ταλαιπωρούνται.
Το διάβασμα ναι, η προετοιμασία για ΑΣΕΠ ομως δεν ειναι απλό διάβασμα. Ειδικά για ανθρώπους με οικογενειες, με εργασία που πρέπει ουτως η αλλιως να προετοιμάζονται για την τάξη για να διαβάσουν πράγματα παντελώς άσχετα και εντελώς γενικά σε σχέση με αυτά που διδάσκουν.Σε καμια περιπτωση δεν μιλάμε επι ίσοις οροις. Ο νέος πτυχιούχος θα έχει τον χρόνο και φυσικά το φρέσκο μυαλό από τη παπαγαλία του όλου συστήματος σε αντιθεση με τον 40άρη που πλέον λειτουργεί ως εκπαιδευτικος και όχι ως εξεταζόμενος.Να μην πω οτι μεγάλο ποσοστο διοριστέων και επιτυχοντων σε παλαιους ΑΣΕΠ πήγε σε φροντιστήρια για να γράψει καλά και να πιάσει θέματα...Ξεκινάμε διοριζοντας οσους έχουν γυρισει ολη τη γη και μετά ναι, κάνεις ΑΣΕΠ για τους νέους.
φρέσκο μυαλό από τη παπαγαλία του όλου συστήματος σε αντιθεση με τον 40άρη που πλέον λειτουργεί ως εκπαιδευτικος και όχι ως εξεταζόμενος.Να μην πω οτι μεγάλο ποσοστο διοριστέων και επιτυχοντων σε παλαιους ΑΣΕΠ πήγε σε φροντιστήρια για να γράψει καλά και να πιάσει θέματα...Ξεκινάμε διοριζοντας οσους έχουν γυρισει ολη τη γη και μετά ναι, κάνεις ΑΣΕΠ για τους νέους.