Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γραπτός ΑΣΕΠ!
sikat κατάλαβα τι λες. Λοιπόν, όλα αυτά που ορθώς αναφέρεις είναι τα ηθικά. Το τι θα γίνει από το ασεπ πρακτικά είναι η διοικητική πράξη. Καμία σχέση . Με την εποπτεία ασεπ η 527 βρίσκει την απόλυτη συνταγματική έκφραση της. Ετσι και αλλιώς, δεν θα κοιτούσε το ασεπ την 527. Και δεν θα την κοιτάξει. Θα λειτουργήσει με βάση την καταστατική αρχή του ως ανεξάρτητη αρχή που διασφαλίζει την ορθότητα των προσλήψεων τακτικού και εποχικού προσωπικού στον ευρύτερο δημόσιο τομέα εκτός των άλλων και με βάση την αξιολόγηση συγκεκριμένων κριτηρίων.Τα δικαστήρια θα την κοιτάξουν αφου και ο ασεπ υπόκειται σε δικαστικό έλεγχο. Ας κάνει λοιπόν όποιος θέλει προσφυγές και θα δει τα αποτελέσματα. Για να μην σου πω οτι έχει γίνει ήδη επαφή με δικαστικούς . Οι αποφάσεις θα είναι έτοιμες από τώρα. Εκτός αν θεωρείς οτι το εκπρόθεσμο ήταν καθαρά απόφαση των δικαστών του Δεα μη επηρεασμένη από τίποτα.
2. Προϋπηρεσία σε δημόσιο σχολείο ( 1 μήνας = 1 μόριο )
Εγώ θεωρώ πως δεν υπάρχει άλλη λύση πλην του γραπτού.
Με 1 μοριο ανα μηνα η προυπηρεσια ?
Εγώ θεωρώ πως δεν υπάρχει άλλη λύση πλην του γραπτού. Το Α.Σ.Ε.Π κάθε χρόνο στις εκθέσεις του αυτό λέει. Οι υπουργοί ας μην κοπιάζουν για πολιτικές λύσεις γιατί πάλι στα ίδια θα καταλήξουμε. Μπορώ να αντικρούσω και τις πιο πάνω προτάσεις αλλά έχει γίνει εδώ πολλάκις, δεν έχει νόημα πλέον. Να σημειώσω πως και εγώ θίγομαι από ένα γραπτό διαγωνισμό. Απλά δεν βλέπω άλλη λύση.
SIKAT....Υποθέτω πως δεν διάβασες την ανάρτησή μου μιας και δεν απάντησες....Τι απο αυτό που γράφω δεν συμφωνείς ; Eπιμένεις στη μονοδιάστατη επιλογή ενός γραπτού διαγωνισμού ;
Συνάδελφοι καλησπέρα. Υπενθυμίζω. α) Απόφαση 527/2015 της ολομέλειας του ΣΤΕ: Διορισμοί 100% από πίνακα επιτυχόντων ΑΣΕΠ, κάθε άλλος διορισμός κρίνεται αντισυνταγματικός,β) Απόφαση 4303/2015 του Γ΄ τμήματος με επταμελή σύνθεση : Ορίζεται σαφώς ότι βασικό κριτήριο στις προσλήψεις αναπληρωτών αποτελεί εφεξής η συμμετοχή σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Αν λοιπόν το υπουργείο θέλει να τηρήσει τις αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις, πρέπει να προχωρήσει σε ένα δίκαιο σύστημα, ορίζοντας έναν κοινό πίνακα διορισμών, μονίμων και αναπληρωτών. Προτείνω ως βασικά κριτήρια: 1. Καλύτερη επιτυχία σε οποιονδήποτε ΑΣΕΠ για τους επιτυχόντες ( προσμέτρηση του σύνολο της βαθμολογίας )2. Προϋπηρεσία σε δημόσιο σχολείο ( 1 μήνας = 1 μόριο )3. Βαθμός πτυχίου ή έτος κτήσης αυτού 4. Μεταπτυχιακός/Διδακτορικός τίτλος
Θα πω κάποια πράγματα τα οποία πιστεύω με το χέρι στην καρδιά πως είναι αλήθειες... Είμαι 50 χρονών , εργάζομαι ώς εκπαιδευτικός και σαφέστατα δεν με συμφέρει το σύστημα των γραπτών εξετάσεων διότι πολύ απλά είμαι κάποιας ηλικίας και δεν τα έχω φρέσκα στο μυαλό μου όπως εσείς οι νεώτεροι μιας και τελειώσατε μόλις τις σπουδές σας... Πιστέψτε με όμως νομίζω πως κάνω πολύ καλά την δουλειά μου μιας και έχω πλέον των 10000 ώρες στην διδασκαλία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Αντιλαμβάνομαι όμως ...πως και εσείς που υποστηρίζετε τον γραπτό διαγωνισμό έχετε κατά νού ένα σύστημα δικαιοσύνης άσχετα αν βολεύει εσάς και καταβαραθρώνει εμένα. Αλλά το τελευταίο έχει μικρή σημασία μιας και υποθέτω πως και εσείς - όπως και εγώ - ψάχνετε το δίκαιο στην υπόθεση και αναζητείτε τον αρτιότερο καθηγητή ώστε να μπεί στην αίθουσα και να διδάξει .... Έτσι δεν είναι ;'ΕΧΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗ ΛΥΣΗ ....Προτείνω λοιπόν ένα πανέρι προσόντων που θα περιέχει ...α.. ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌ Β.. ΥΠΆΡΧΟΥΣΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΉ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΊΑ ΣΕ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣγ.. ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ δ.. ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ε.. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΆ ΚΡΙΤΗΡΙΑ στ.. ΠΑΛΑΙΌΤΗΤΑ ΠΤΥΧΙΟΥζ ..ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΕΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑκαι όλα αυτά με ισόποσο συντελεστή βαρύτητας.Και μην μου πείτε λοιπόν πως αυτό το σύστημα είναι άδικο.... Θα σας χαρακτηρίσω αντί για ΕΛΛΗΝΕΣ ..νεοέλληνες και παρτάκηδες. Ο εαυτούλης μας και μόνο...ΜΕΡΙΚΈΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ...Είναι δυνατόν να διδάσκονται τα παιδιά μας στο σχολείο 'μηχανικός αυτοκινήτων' απο κάποιον που δεν έχει πιάσει ποτέ του μπουζόκλειδο ; Δεν χρειάζετε λοιπόν μια εργασιακή προυπηρεσία ;Είναι δυνατόν ο γυμναστής του σχολείου μας με ειδικότητα πχ μπασκετ να διδάσκει τα παιδιά μας και ο πρωταθλητής μας στην αντίστοιχη ειδικότητα να μην έχει διοριστεί ; Ο Πρωταθλητής μας ;Να διδάσκονται οικονομικά απο καθηγητές που...δεν έχουν περάσει ποτέ την πόρτα μιας επιχείρησης ; Θα μου πει κάποιος τώρα...εγώ είμαι Θεολόγος , φυσικός , μαθηματικός κτλ... Όλοι μπορούν να εργαστούν κάπου... Ακόμα και σε ένα φροντιστήριο....σε μια βιομηχανία....ΌΛΑ πρέπει να μετράνε ..Στο διαταύτα....Εύκολα μπορούμε να βρούμε τον ΙΚΑΝΌ.... αρκεί να το θέλουμε..... Υ.ΓΕσείς που θεωρείτε τον γραπτό ώς μια δίκαιη διαδικασία , τι απο τα παραπάνω δεν θέλετε και γιατί ;
**7. Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει.
ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ!!!ΜΌΛΙΣ ΤΏΡΑ ΣΤΗ ΣΥΝΆΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΎ ΜΕ ΤΗ ΔΟΕ, Ο ΥΠΟΥΡΓΌΣ ΔΕΣΜΕΎΤΗΚΕ ΟΤΙ THN EPXOMENH EBΔOMAΔA ΘA ΣTAΛEI ΣTIΣ OMOΣΠONΔIEΣ ΣXEΔIO ΔIOPIΣMΩN. ΘA EXEI 3 AΞONEΣ: EΠIΣTHMONIKA, ΠPOYΠHPEΣIA και KOINΩNIKA KPITHPIA. YΠO THN EΠOΠTEIA TOY AΣEΠ!
Τέλος, όσον αφορά ειδικώς τους προαναφερθέντες εκπαιδευτικούς με εικοσιτετράμηνη πραγματική υπηρεσία, οι οποίοι έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ανεπιτρέπτως αυτοί προτιμώνται, έναντι άλλων επιτυχόντων εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ως εκ της προϋπηρεσίας τους και της λήψεως απλώς της βαθμολογικής βάσης στον ίδιο ή, πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό, διότι ελλείπει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ των επιτυχόντων, η οποία θα επέτρεπε το διορισμό κάθε φορά των αξιότερων υποψηφίων (πρβλ. Σ.τ.Ε. 2396 - 2398/2004 Ολομ.).
Μπορείς να εφαρμόσεις τα άλλα κριτήρια ΑΦΟΥ πετύχει ο άλλος την βάση στο ΓΡΑΠΤΟ ΑΣΕΠ.Γιατί ο μηχανικός πού έγραψε 7/100, μάλλον δεν ξέρει τι είναι "μπουζόκλειδο" και θεωρεί τον Piaget, Ελβετό Ποδοσφαιριστή.Και τα Μόρια του Γραπτού, ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΨΑΜΕ ΜΑΖΙ.Και κάποιοι θέλουν να τα "ΣΒΗΣΟΥΝ", έτσι απλά.... Θες να χάσεις πχ 50 μόρια απο την προϋπηρεσία σου? Αν όχι , γιατί να χάσω και γω τα 10+ ή (65+) μόρια του ΓΡΑΠΤΟΥ ΑΣΕΠ, την στιγμή που η δικαιοσύνη είναι με το μέρος μου?