Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πώς γίνεται με πτυχίο του 08 να μην πρόλαβες τον ΑΣΕΠ; Ο ΑΣΕΠ του 2008 διενεργήθηκε Φεβρουάριο του 2009.
Πήρε το πτυχιο τετάρτη μεταξύ των παιδαγωγικών και του γνωστικού. 😈😈😈😈
Για τους ιδιωτικούς , θα ήταν προτιμότερη 0,1 μοριοδότηση αλλά δεν μπορούμε. Απεναντίας έχει περάσει 0,25 με βούλα Στε. Κάποιος ιδιωτικός με 5 χρόνια παραπάνω από κάποιον μη παίρνει έξτρα 10 μόρια. Τον αντισταθμίζει κάποιος με μόρια ασεπ.
Εκπλησσομαι που κανεις δεν σχολιαζει την υπαρξη ενος νεου αστραφτερου προφιλ στο φορουμ, που σχεδον μαγικα καθε μερα φερει τις αποκλειστικες νεες πληροφοριες..Παρατηρω απο τον σεπτεμβρη κι αλλα αντιστοιχα νεα προφιλ (αλλα πανε καλυτερα κι αλλα χειροτερα) με καποια βασικα κοινα χαρακτηριστικα. Θεωρητικα υπερ των προηγουμενων γραπτων ασεπ, αλλα προετοιμαζουν τα κοινο και για τα χειροτερα. Και τελικα ζυγιζουν πιθανοτητες εκβασης καθε σεναριου?Ασεπουλα, οι ανθρωποι που ειναι αναπληρωτες και εχουν προσβαση σε τετοιες πληροφοριες δεν τις βγαζουν καθε μερα σε φορουμ. Βρισκονται εκει στο κεντρο της εξελιξης και αν χρειαστει προτεινουν και κοβουν και ραβουν το συστημα στα μετρα τους. Εκτος κι αν ειτε δεν ξερουν τι λενε, Είτε δεν ειναι αναπληρωτες.
Εκπλησσομαι που κανεις δεν σχολιαζει την υπαρξη ενος νεου αστραφτερου προφιλ στο φορουμ, που σχεδον μαγικα καθε μερα φερει τις αποκλειστικες νεες πληροφοριες..Παρατηρω απο τον σεπτεμβρη κι αλλα αντιστοιχα νεα προφιλ (αλλα πανε καλυτερα κι αλλα χειροτερα) με καποια βασικα κοινα χαρακτηριστικα. Θεωρητικα υπερ των προηγουμενων γραπτων ασεπ, αλλα προετοιμαζουν τα κοινο και για τα χειροτερα. Και τελικα ζυγιζουν πιθανοτητες εκβασης καθε σεναριου?
Με το σύστημα που προτείνεις κάποιος επιτυχών του 1998, 2002 ή 2004 και προϋπηρεσία δεν μπορεί ποτέ να αντισταθμίσει τα μόρια του τρίτεκνου, πολύτεκνου κλπ με προϋπηρεσία. Θεωρείς αυτή την πρόταση δίκαιη;;;;
δηλαδή στον πίνακα ειδικής χωρίς προυπηρεσία θα προηγούνται πάντα οι απόφοιτοι βόλου και παμακ που έχουν 5 μόρια απο το πτυχίο και δε θα διορίζονται ποτέ οι μεταπτυχιακοί επειδή έχουν 4 μόρια;
Συνάδελφοι, ξαναστέλνω την πρότασή μου, ως βάση συζήτησης.Θα ξεκινήσω την τοποθέτησή μου από τη διαπίστωση ότι με ευθύνη κυρίως της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου παιδείας η θεσμοθέτηση ενός αντικειμενικού συστήματος προσλήψεων εκπαιδευτικών έχει καταστεί γόρδιος δεσμός. Όσο κι αν τραβά το σκοινί κάθε ομάδα συμφερόντων προς τη μεριά της, δε θα νικήσει σε αυτή την διελκυστίνδα! Άρα, διαφαίνεται πως όποια λύση κι αν προκριθεί θα ευνοήσει αλλά και θα δυσαρεστήσει σε έναν βαθμό όλους. Απολύτως δικαιωμένος δε θα νιώσει κανείς, το θέμα είναι να μην γίνουν μεγάλες αδικίες! Τούτου λεχθέντος και με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον μαθητών και εκπαιδευτικών, προτείνω γραπτό διαγωνισμό για όλους, ώστε να διασφαλιστούν ίσες ευκαρίες διεκδίκησης μιας θέσης για όλους, αλλά ταυτόχρονα και πρόβλεψη του δικαιώματος των εκπαιδευτικών να κρατήσουν καλύτερη βαθμολογία που τυχόν πέτυχαν σε παρελθόντες ΑΣΕΠ. Τα μόρια του γραπτού ΑΣΕΠ θα πρέπει να προστεθούν στα μόρια της προϋπηρεσίας, χωρίς ταβάνι μεν αλλά με συντελεστή βαρύτητας που να διασφαλίζει μια ισορροπία μεταξύ ΑΣΕΠ και προϋπηρεσίας, αφού εξαιτίας της αδιοριστίας μιας ολόκληρης δεκαετίας οι προϋπηρεσίες έχουν γιγαντωθεί. Μια λύση θα ήταν ένα μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας, αλλα και ΟΛΑ τα μόρια του ΑΣΕΠ και όχι μόνο αυτά πάνω από τη βάση. Όσον αφορά την προϋπηρεσία, θεωρώ ότι θα πρέπει να μετρήσει μόνον η προϋπηρεσία σε δημόσιο σχολείο. Επειδή όμως δε γνωρίζω αν αυτό είναι εφικτό στο πλαίσιο της αξιοκρατίας και ισονομίας που το ΑΣΕΠ οφείλει να εξασφαλίζει, και εφόσον επιβάλλεται από το Σύνταγμα να μετρά και η προϋπηρεσία σε ιδιωτικό σχολείο ή και η συναφής προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα, προτείνω να τεθεί ως προϋπόθεση ένταξης στον πίνακα αναπληρωτών/ μόνιμων διορισμών η βάση 55 στον γραπτό ΑΣΕΠ. Επίσης, η προϋπηρεσία στην ειδική θα πρέπει να μετρά μόνο στην ειδική και όχι και στη γενική. Συμπληρωματικά, επιβάλλεται να προσμετρώνται, όπως ίσχυε διαχρονικά, τα συναφή μεταπτυχιακά και διδακτορικά κι ο βαθμός πτυχίου. Τέλος, τα κοινωνικά κριτήρια θα πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να προσμετρηθούν, αλλά όχι ισόποσα με ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία, ακαδημαϊκά, καθώς άλλοι τομείς του δημοσίου προσφέρονται περισσότερο για άσκηση κοινωνικής πολιτικής παρά η εκπαίδευση, όπου το κόστος του ενδεχομένου να παρεισφρήσουν άτομα ακατάλληλα για την εκπαίδευση θα το υποστούν οι ίδιοι οι μαθητές! Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού είναι πολύ δύσκολο να το ασκήσει κανείς με επιτυχία και προς όφελος των παιδιών και δε θα πρέπει να καθορίζεται το ποιος θα το ασκήσει από το πόσα παιδιά έχει ή άλλα τέτοια άσχετα με την εκπαίδευση κριτήρια.
Μίλησα για τους πίνακες αγωγής που έχουν γίνει αποδεκτοί και με την απόφαση του ΣτΕ. Σίγουρα το υπουργείο θα πατήσει πάνω στην φιλοσοφία τους αν στην ειδική ισχύσει άλλο σύστημα. Δεν γνωρίζω καμία πληροφορία. Αυτό που ρωτάς είναι πολύ εκσυζητημένο.