Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το Γ΄ τμήμα του ΣτΕ με την υπ. αρ. 1258/2008 απόφασή του δέχθηκε ότι σε περίπτωση που η εμπειρία αποτελεί κριτήριο για την κατάταξη υποψηφίων και όχι τυπικό προσόν διορισμού, οι επιτροπές διενέργειας των προσλήψεων καταρτίζουν δύο χωριστούς πίνακες. Στον ένα εντάσσονται οι υποψήφιοι οι οποίοι διαθέτουν εμπειρία και κατατάσσονται επί τη βάσει της βαθμολογίας που συγκεντρώνουν στο σύνολο των κριτηρίων. Στον έτερο πίνακα εντάσσονται οι υποψήφιοι οι οποίοι δεν διαθέτουν εμπειρία και κατατάσσονται επί τη βάσει της βαθμολογίας που συγκεντρώνουν στα προβλεπόμενα από το νόμο και την προκήρυξη κριτήρια πλην του κριτηρίου της εμπειρίας.
Αν ο φορέας έχει ανάγκη της εμπειρίας και θέλει να αποκλείσει τους μη διαθέτοντες αυτή θα πρέπει να ζητήσει την εμπειρία ως τυπικό προσόν διορισμού.
το σκανδαλώδες ειναι να έχει μια και δυο επιτυχιες ασεπ να έχεις δουλέψει μετά από ασεπ και να έχεις μεγάλη προϋπηρεσία και δυσπρόσιτα και να θέλουν να σου τα κουρέψουν εξισώνοντάς σε με όλους τους παραπάνω που απαρίθμησες
Πραγματικά νομίζω ότι αξίζει να ρίξει κανείς μια προσεκτική ματιά στον πίνακα των φιλολόγων. Είναι ένα εξαιρετικό δείγμα του τι συμβαίνει στις προσλήψεις την τελευταία δεκαετία...οι μόνοι που δουλεύουν σταθερά και αυξάνουν τον αριθμό των μορίων τους είναι οι πολύτεκνοι και οι τριτεκνοι... φέτος στους 880 φιλολόγους οι 300 περίπου ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες... είναι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό που αφήνει εκτός ακόμη και σοβαρές προϋπηρεσίες και εννοείται επιτυχόντες διαγωνισμών... θεωρώ ότι στο σύστημα που ακούγεται, εάν ισχύσει το ταβάνι στην προϋπηρεσία και η κατάργηση της βαθμολογίας ΑΣΕΠ, θα έχουν σημαντικό πλεονέκτημα διότι και προϋπηρεσία έχουν μαζέψει και τα κοινωνικά κριτήρια θα κρατήσουν. Το σημειώνω γιατί όσο φαγωνομαστε οι έχοντες προϋπηρεσία και οι έχοντες ΑΣΕΠ άλλη ομάδα φαίνεται να ωφελείται ουσιαστικά... προσωπικά με είκοσι μόρια από όσα έχω να είναι ΑΣΕΠ θα μείνω τελείως εκτός, αλλά νομίζω ότι τα κοινωνικά κριτήρια θα απειλήσουν και μεγάλες προϋπηρεσίες που, φαινομενικά, δεν έχουν πρόβλημα.
συμφωνουμε...να γιατί δεν πρέπει να υπάρχει ταβάνι και να καταργηθούν τα διπλα των δυσπροσίτων...διότι έχει κόσμο με ασεπ που τα έχει αυτά τα δύο και είναι ο μόνος τρόπος να τους διεμβολίσει . Το ταβάνι λειτουργεί ισοπεδωτικά. Διότι και μετά με το ταβάνι οι κοινωνικές αυτές ομάδες πάλι θα πλασαριστούν ψηλά με ένα συνδυασμό προϋπηρεσίας και ειδικής μοριοδότησης ή έστω ποσόστωσης κι εμεις θα καθόμαστε και θα τους κοιτάμε βαλτωμένοι στα 84 και στα 0,2 ο μήνας...φυσικά δεν το συζητάω τι θα γινει με τα μη υπολογιζόμενα δυσπρόσιτα. Αν υπάρχε ένας νόμιμος τρόπος (πλην ασεπ) να τους φτάσουμε ήταν αυτός, αλλίως θα κοιτάζαμε την πλάτη τους....δεν προστατευεις την προϋπηρεσία των ασεπ και των χωρις ασεπ (εσύ μνημόνευσες τις 2 αυτές ομάδες) από τα κοινωνικά κριτηρια με κουρέματα και πλαφόν. πρέπει να υπάρχει κινητικότητα στους πίνακες
Το ταβάνι στην προϋπηρεσία υπάρχει (εκεί που υπάρχει) διότι ο σκοπός μιας προκήρυξης είναι να επιλέξει ο εργοδότης τους καταλλητότερους/καλύτερους ή όπως αλλιώς θέλει κανείς να το πει. Και λογικά να το δει κανείς, υπάρχει ένα σημείο και πάνω που η προϋπηρεσία θα πρέπει να 'αρκεί', ώστε να μπορεί ο εργοδότης να λάβει υπόψη του και άλλα κριτήρια. Για τον ΑΣΕΠ αυτό το σημείο όπου 'αρκει' είναι οι 84 μήνες. Η λογική είναι δηλαδή ότι η προϋπηρεσία άνω των 84 μηνών δεν είναι πλέον ιδιαίτερα χρήσιμη για την (ουσιαστική) διαφοροποίηση των υποψηφίων. Παρόλο που μπορεί κανείς να διαφωνεί με το συγκεκριμένο χρονικό όριο και να θέτει κάποιο άλλο, η λογική του να υπάρχει ταβάνι είναι σωστή, από τη σκοπιά του ΑΣΕΠ.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΘΕΣΕΩΝ Ποσοστό δεκαπέντε τοις εκατό (15%) στο σύνολο των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού και προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ κατά Περιφερειακή Ενότητα, φορέα και κλάδο ή ειδικότητα καλύπτεται από πολύτεκνους και τέκνα πολυτέκνων (παρ. 6 άρθρου 14 ν. 2190/1994 όπως συμπληρώθηκε με την παρ. 10 του άρθρου 1 του ν. 2527/1997 και αντικαταστάθηκε με την παρ.1 του άρθρου 1 του ν. 3260/2004, την υποπερίπτωση δ1 της παρ. 3 του άρθρου 1 του ν. 3454/2006 και την υποπερίπτωση 6β., παρ. 1 του άρθρου 25 του ν. 4440/2016), εφόσον υπάρχουν και κατέχουν τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα που επιτρέπουν την εγγραφή τους σε πίνακα κατάταξης και συνυποβάλουν με την αίτησή τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο Κεφάλαιο Β΄ και στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Β΄ και Ε΄ της παρούσας προκήρυξης. Ποσοστό δέκα τοις εκατό (10% )στο σύνολο των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού και προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των κατηγοριών Π.Ε., Τ.Ε. και Δ.Ε. κατά Περιφερειακή Ενότητα, φορέα και κλάδο ή ειδικότητα καλύπτεται από γονείς με τρία τέκνα και τέκνα αυτών (υποπερίπτωση δ1 παρ. 3 άρθρου 1 ν. 3454/2006 και την υποπερίπτωση 6β., παρ.1 του άρθρου 25 του ν. 4440/2016), εφόσον υπάρχουν και κατέχουν τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα που επιτρέπουν την εγγραφή τους σε πίνακα κατάταξης και συνυποβάλουν με την αίτησή τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο Κεφάλαιο Β΄ και στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Β΄ και Ε΄ της παρούσας προκήρυξης. Ποσοστό δύο τοις εκατό (2%) των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού και προσωπικού με σύμ- βαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ στους Νομούς των Περι- φερειών Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Δυτικής Μακεδονίας και Κεντρικής Μακεδονίας, πλην του Νομού Θεσσαλονίκης, καλύπτεται από παλιννοστούντες Ποντίους ομογενείς και από το σύνολο των ομογενών που απο- κτούν την ελληνική ιθαγένεια σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 2790/2000 (Α΄ 24), εφόσον υπάρχουν και δηλώσουν ότι θα υπηρετήσουν στις περιοχές αυτές τουλάχιστον επί μια δεκαετία (ν. 2190/1994, άρθρο 14 παρ. 6, όπως συμπληρώθηκε με την παρ. 10 του άρθρου 1 του ν. 2527/1997, αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 3260/2004 και την υποπερίπτωση 6α., παρ.1 του άρθρου 25 του ν. 4440/2016), εφόσον υπάρχουν και κατέχουν τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα που επιτρέπουν την εγγραφή τους σε πίνακα κατάταξης και υποβάλουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο Κεφάλαιο Β΄ και στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Β΄ και Ε΄ της παρούσας προκήρυξης. Ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%) στο σύνολο των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού και προ- σωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ κατά Πε- ριφερειακή Ενότητα, φορέα και κλάδο ή ειδικότητα καλύπτεται από άτομα με αναπηρία, με ποσοστό αναπηρίας πενήντα τοις εκατό (50%) τουλάχιστον, όπως διαπιστώνεται από τις υγειονομικές επιτροπές του ΚΕΠΑ, (υποπερί- πτωση 6γ., παρ. 1 του άρθρου 25 του ν. 4440/2016), εφόσον υπάρχουν και κατέχουν τα γενικά και απαιτούμε- να προσόντα που επιτρέπουν την εγγραφή τους σε πίνακα κατάταξης και συνυποβάλουν με την αίτησή τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο Κεφάλαιο Β΄ και στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Β΄ και Ε΄ της παρούσας προκήρυξης. Ποσοστό πέντε τοις εκατό (5%) στο σύνολο των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού και προσωπι- κού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ κατά Περιφερει- ακή Ενότητα, φορέα και κλάδο ή ειδικότητα καλύπτεται από όσους έχουν τέκνο, αδελφό ή σύζυγο, καθώς και από τέκνα ατόμων με αναπηρία με ποσοστό αναπηρίας εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, εξαιτίας βαριών ψυχικών και σωματικών παθήσεων, όπως διαπιστώνεται από τις υγειονομικές επιτροπές του ΚΕΠΑ και κατ’ εξαίρεση όταν τα άτομα πάσχουν από νοητική στέρηση ή αυτισμό, για την παροχή της προστασίας απαιτείται ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον πενήντα τοις εκατό (50%) (υποπερίπτωση 6δ., παρ.1 του άρθρου 25 του ν. 4440/2016), εφόσονυπάρχουν και κατέχουν τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα που επιτρέπουν την εγγραφή τους σε πίνακα κατά- ταξης και συνυποβάλουν με την αίτησή τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο Κεφάλαιο Β΄ και στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Β΄ και Ε΄ της παρούσας προκήρυξης. Ποσοστό πέντε τοις χιλίοις (5‰) στο σύνολο των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού και προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, των κατηγοριών Π.Ε., Τ.Ε., Δ.Ε. και Υ.Ε. κατά Περιφερειακή Ενότητα, φορέα και κατηγορία ή κλάδο/ειδικότητα καλύπτεται από Έλληνες υπηκόους που προέρχονται από τη Μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης και είναι οι ίδιοι εγγεγραμμένοι στα δημοτολόγια δήμου της Θράκης ή άλλου δήμου της χώρας, στον οποίο έχουν μετεγγραφεί από δήμο της Θράκης (άρθρο 23 / ν. 3647/2008), εφόσον υπάρχουν και κατέχουν τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα που επιτρέπουν την εγγραφή τους σε πίνακα κατάταξης και συνυποβάλουν με την αίτησή τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο Κεφάλαιο Β΄ και στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Β΄ και Ε΄ της παρούσας προκήρυξης.ΆΘΡΟΙΣΕ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ : 15+10+2+10%+5=42% ΑΠΌ 100 ΘΕΣΕΙΣ ΑΦΑΙΡΕΣΕ ΤΟ 42 ΠΑΜΕ 58 ΔΙΑ 2 ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ 29 ΕΚΑΣΤΟΣ 29 ΓΕΝΙΚΗΣ
Για τις ειδικές θέσεις πολυτέκνων και τέκνων πολυτέκνων, τριτέκνων και τέκνων τρίτεκνης οικογένειας, πα-λιννοστούντων Ποντίων ομογενών και ομογενών του ν. 2790/2000, ατόμων με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 50%, ατόμων που έχουν τέκνο, αδελφό ή σύζυγο, καθώς και των τέκνων ατόμων με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, καθώς και Ελλήνων υπηκόων που προέρχονται από τη Μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, καταρτίζο-νται αντίστοιχα και χωριστοί ανά κλάδο/ειδικότητα πίνακες κατάταξης που περιλαμβάνουν τους υποψηφίους των ανωτέρω κατηγοριών, οι οποίοι έλαβαν τη βαθμολογία βάσης κατά τη σειρά της συνολικής βαθμολογίας τους στο γραπτό διαγωνισμό. Από τους ανωτέρω ειδικούς πίνακες κατάταξης και με τη σειρά που έχουν οι υποψήφιοι σε αυτούς, καταρτίζο-νται και χωριστοί πίνακες διοριστέων που περιλαμβάνουν μόνο τους πολυτέκνους και τέκνα πολυτέκνων, τρίτε-κνους και τέκνα τρίτεκνης οικογένειας, παλιννοστούντες Πόντιοι ομογενείς και ομογενείς του ν. 2790/2000, άτομα με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 50%, άτομα που έχουν τέκνο, αδελφό ή σύζυγο, καθώς και τα τέκνα ατόμων με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, καθώςκαι Έλληνες υπηκόους που προέρχονται από τη Μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης αντίστοιχα, εφόσον πληρούν τα απαιτούμενα προσόντα διορι-σμού του οικείου κλάδου (ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α ́ και ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α ́)
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ - ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣΣυνολικός βαθμός του διαγωνισμού είναι ο βαθμός της γραπτής εξέτασης, προστιθεμένων και των προσαυ-ξήσεων που δικαιούται ο υποψήφιος.Η βαθμολογία του γραπτού διαγωνισμού προσαυξάνεται ως ακολούθως:α) κατά τέσσερις (4) μονάδες για διδακτορικό τίτλο σε αντικείμενο συναφές με το γνωστικό αντικείμενο της θέσης.β) κατά δύο (2) μονάδες για μεταπτυχιακό τίτλο ετήσιας τουλάχιστον φοίτησης σε αντικείμενο συναφές με το γνωστικό αντικείμενο της θέσης. γ) κατά τις μονάδες που προκύπτουν από το βαθμό του τίτλου σπουδών με τον οποίο ο υποψήφιος συμμετέχει στη διαγωνιστική διαδικασία σε δεκάβαθμη κλίμακα, ακέραιος ή κλασματικός [με δύο (2) δεκαδικά ψηφία], αφού αφαιρεθεί το πέντε (5) που αποτελεί τη βάση για την απονομή του. Αν ο βαθμός του τίτλου είναι σε άλλη κλίμακα ανάγεται στη δεκάβαθμη κλίμακα με άριστα το δέκα (10).Σημείωση: Στην περίπτωση που ο μεταπτυχιακός τίτλος συμπληρώνει ή ενσωματώνεται στο βασικό τίτ-λο, δεν λογίζεται ως μεταπτυχιακός τίτλος.δ) κατά τις μονάδες που προκύπτουν από την εμπειρία:Για εμπειρία ενός (1) τουλάχιστον εξαμήνου:μισή (0,5) μονάδαΓια εμπειρία δύο (2) τουλάχιστον εξαμήνων:μία (1) μονάδαΓια εμπειρία τριών (3) τουλάχιστον εξαμήνων:μιάμιση (1,5) μονάδαΓια εμπειρία τεσσάρων (4) τουλάχιστον εξαμήνων:δύο (2) μονάδεςΓια εμπειρία τριών (3) τουλάχιστον ετών:δυόμισι (2,5) μονάδεςΓια εμπειρία τεσσάρων (4) τουλάχιστον ετών:τρεις (3) μονάδεςΓια εμπειρία πέντε (5) τουλάχιστον ετών:τέσσερις (4) μονάδεςε) κατά τριάντα μονάδες για τους μονίμους κατοίκους των νομών (παρ. 1, άρθρο 16, ν. 3801/2009 ΦΕΚ 163/4.9.2009/τ.Α ́) Δράμας, Έβρου, Ευρυτανίας, Θεσπρωτίας, Καστοριάς, Κιλκίς,Ξάνθης, Πέλλας, Ροδό-πης, Σερρών και Φλώρινας ή των νησιών της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων Ζακύνθου, Κέρκυρας, Κεφαλονιάς και Λευκάδας ή των νησιών Θήρας, Κω, Λέσβου, Μυκόνου, Νάξου, Πάρου, Ρόδου, Σάμου, Σύρου και Χίου ή των κατωτέρω παραμεθόριων περιοχών του νομού Ιωαννίνων, που προβλέπονται στην περίπτωση ιδ ́ της παρα-γράφου 8 του άρθρου 17, του ν. 2190/1994 και όπως οι περιοχές αυτές καθορίζονται με την ΔΙΔΑΔ/Φ.42/2443/οικ.21290/12.10.1999 (ΦΕΚ 1925/25.10.1999/τ.Β ́) απόφαση Υπουργού Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Απο-κέντρωσης, δηλαδή, των δήμων Άνω Καλαμά, Άνω Πωγωνίου, Δελβινακίου, Εκάλης, Ευρυμενών, Ζίτσας, Καλπα-κίου, Κεντρικού Ζαγορίου, Κονίτσης, Μαστοροχωρίων, Μολοσσών, Τύμφης ή των κοινοτήτων Αετομηλίτσης, Λά-βδανης, Πάπιγκου, Πωγωνιανής και Φούρκας και μετά το ν. 3852/2010 των δήμων Πωγωνίου, Ζίτσας, Ζαγορίου και Κόνιτσας του νομού Ιωαννίνων,οι οποίοι υποχρεούνται να υπηρετήσουν επί μία τουλάχιστον δεκαετία σε θέσειςυπηρεσιών του Δημοσίου ή των Νομικών Προσώπων της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 2190/1994 ή της παρ. 3 του άρθρου 1 του ν. 2527/1997,
διότι εκκρεμεί ένας κύκλος σημαντικών συναντήσεων με το Α.Σ.Ε.Π. και με το Σ.Τ.Ε., που θα διασφαλίσει τη νομική ισχύ του συστήματος διορισμών
...οι μόνοι που δουλεύουν σταθερά και αυξάνουν τον αριθμό των μορίων τους είναι οι πολύτεκνοι και οι τριτεκνοι...
Δεν λέει κανείς να μην τους δίνεται μοριοδοτηση αλλά αυτό που τώρα συμβαίνει αδικεί όλους τους υπόλοιπους, ναι στην κοινωνική πολιτική, αλλά όχι εις βάρος όλων των άλλων! Φιλόλογος που έγινε πολύτεκνη το 11 ξεκίνησε να δουλεύει με 0,5 του μορίου κι αυτή τη στιγμή έχει 57 μόρια καθαρής προϋπηρεσίας!! Κι εγώ έχω δύο παιδιά, ανάγκες φυσικά, απλά τυχαίνει να έχω γράψει και δύο φορές αρκετά καλά σε έναν διαγωνισμό και θεωρώ ότι θα έπρεπε τουλάχιστον να ισχύσει ως επιστημονικό κριτήριο... τέλος πάντων γερά να είναι τα παιδάκια των ανθρώπων, τα παιδάκια όλων μας, αλλά υπάρχει κυνισμός πια, ακούω συναδέλφους να λένε θα κάνουμε τρίτο ή τέταρτο για να δουλέψουμε... δεν κάνουμε παιδάκια για να διοριστουμε, όχι... είναι σε λάθος κατεύθυνση η συγκεκριμένη ρύθμιση κι έχει αποπροσανατολίσει και ταλαιπωρήσει πολύ κόσμο.