Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
γιατί ο γραπτός ασεπ είναι από τον ένα από τους δύο βασικούς τρόπους διορισμού όπως προβλέπεται από το συνταγμα άρθρο 103,παράγραφος 7 Ο άλλος είναι με μόρια και δεν μπορεί να ισχύει στον άλλο με μόρια που συγκροτείται με άλλα στοιχεία σταθμισμένα αλήθεια , εκείνο το τεστ δεξιοτητων μέτρησε ποτέ και πουθενά; https://edu.klimaka.gr/diagonismos-asep/test-dejiothtvn/692-test-dexiothtwn-oristika-apotelesmata
Ο άλλος είναι με μόρια και δεν μπορεί να ισχύει στον άλλο με μόρια που συγκροτείται με άλλα στοιχεία σταθμισμένα
Ναι ναι το καταλάβαμε. Πήγαινε να το εξηγήσεις αυτό τώρα στην ΠΕΑΔ, ΣΑΝ και όλες τις υπολοιπες ενώσεις .Θα χαρούν πολύ με αυτό που καταφέρατε!
οι ασεπιτες φωνάζουν και μαζεύουν υπογραφές για να μετρησουν οι ασεπ τουςκάποιες ερωτήσεις για να ασχοληθούμε με τα ουσιαστικά 1)τι σύστημα θα έχουμε ; με μόρια ή γραπτό; 2) το άρθρο 103 παρ 7 του Συντάγματος,προοίμιο στις αποφάσεις του ΣτΕ 527 και στις αποφάσεις αναδρομικών διορισμων του διοικητικού εφετειου αθηνων είναι σαφες συμφωνούμε έως εδώ; 3)η 527 είπε για γραπτό διότι όταν εκδόθηκε σύγχρονός της νόμος ήταν ο 3848, γι' αυτό σε αυτόν παρέπεμπε, 3848 που μιλάει για γραπτό με προσαυξήσεις, συμφωνούμε; 4)ο 3848 μπορεί να αλλάξει; μπορεί οι νόμοι αλλάζουν με νόμους...τι νόμους ; συνταγματικούς ήτοι να συμφωνούν μεταξύ άλλων με την αρχή της ισότητας και αξιοκρατίας και με το άρθρο 103,παρ. 7 καλά μέχρις εδώ; διαφωνεί κανείς;5)η κυβέρνηση θέλει να φτιάξει συστημα με μορια...μας το είπε ο αιρετός Φασφαλής https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1031459490368017&set=a.132172743630034&type=3&theater6)οι ασεπιτες θέλουν να μετρήσουν οι ασεπ τους. δικαιώμά τους να το λένε και καλά κάνουν και το λένε. κομίζουν την πρότασή τους στο τραπέζι του διαλόγου και την λαμβανουμε υπόψιν μας 7)σε ένα σύστημα με μόρια ποια θέση μπορεί να έχει μια γραπτή επίδοση; προσέξτε την ερωτηση, επαναλαμβάνω, σε ένα σύστημα με μόρια τη θέση μπορεί να έχει μια γραπτη επίδοση;8 ) ας πουμε ότι τη δεχόμαστε την γραπτή επίδοση γενικά...μετά θα εξειδικεύσω τα ερωτηματα 8 )θα έχουμε δύο λίστες με εχοντες γραπτό και μη έχοντες; αν ναι , αυτό δεν είναι κάτι σαν το 60% 40%; ή μισοί με γραπ΄το και οι μισοί με μόρια; μα η 527 δεν το κατάργησε; το κατάργησε. έπειτα το σύνταγμα ομιλεί για δυο διακριτά συστήματα: γραπτό και με μόρια, αμιγώς γραπτό: όλοι γράφουμε και όπως γράφουμε θα καταταχθούμε, όποιος δεν γράψει έκτός!!! Στον με μόρια διαγωνισμό μπαίνει γραπτή επίδοση; όχι . Διαμορφώνεται με άλλα κριτηρια: ας πουμε αυτά που ο Φασφαλής ανέφερε, άρα γραπτός δεν μετράει καθόλου9) ας πουμε ότι φτιάχνουμε συστημα με γραπτό: ποιος γραπ΄τος θα μπει; εγω εδωσα σε 3 ασεπ, να μπουν όλοι; να μπει ο καλύτερος του καθενός; να μετρησει ο του 2008; 10) αν μετρησει ο τελευταίος όσοι έχουν από το 06 και πίσω ...γείά σας!!!11) αν μετρησουν οι καλυτεροι του καθενός; βάζω τη βαθμάρα μου του 1998, βάζεις τη βαθμάρα σου του 2002 συγκρίνονται;εδω οι φίλοι μου οι ασεπιτες που παραπέμπουν συχνάκις στην 527 θα μου επιτρέψουν να κάνω μία παραπομπή : στην 13η σκέψη της 527 https://www.esos.gr/arthra/37061/i-apofasi-toy-ste-5272015-gia-tin-antisyntagmatikotita-ton-rythmiseon-toy-n-38482010 ξανά για να το εμπεδώσουμε ή, πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό, διότι ελλείπει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ των επιτυχόντων, η οποία θα επέτρεπε το διορισμό κάθε φορά των αξιότερων υποψηφίωνάρα δεν μπορεί να φτιαχτεί μια λίστα με επιτυχόντες διαφορετικών εξεταστικών διαδικασιών διότι είναι μη αξιοκρατικό ΕΞΕΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΑΣΣΟΜΑΣΤΕ 12) φτιάχνουμε μια λίστα κατά φθίνουσα σειρά με το άθροισμα των μορίων του καθενός: όπως τα θέλει η ΟΛΜΕ και η ΠΕΑΔ: εσύ με τον γραπ΄το σουκαι τις όποιες προσαυξήσεις σου κι εγω χωρίς τον γραπτό με την προϋπηρεσία κλπ προσαυξήσεις δηλαδή θα φτιάξουμε ένα υβρίδιο, ένα γραπτομόρια ή μοριογραπτό στέκει ; όλοι θα στραφούν κατά όλων οι ασεπιτες κατά ασεπιτων , οι ασεπιτες κατά των μη ασεπιτων και τούμπαλιν....οι δικηγόροι θα τρίβουν τα χεράκια τους...13) ακόμα και να πάει σε γραπτό οι παλιές βαθμολογίες δεν θα μπορούσαν να κρατηθούν... κι ας το προέβλεπε ο 3848, για τους λόγους που προαναφέραμε (βλ.11ο ερωτημά μας) άρα όλοι ξανά γραπτό από την αρχή...Παρακαλώ για τις παρατηρησεις σας
Την διάκριση την κατανοώ, δεν είμαι σίγουρος όμως ότι κατανοώ το για ποιον λόγο δεν μπορεί να θεωρήσει την επιτυχία ΑΣΕΠ ως ένα προσον που μοριοδοτειται. Είναι γραμμένο ρητά κάπου;
Τους καταλαβαίνω... κι εγώ σκέφτομαι το 3ο αν κάτσουν δίδυμα βέβαια ακόμα καλύτερα...
Αν ο Ν.3848/2010 τροποποηθεί με αύξηση της βαρύτητας της προϋπηρεσίας (και λόγω ειδικών συνθηκών - μεγάλου χρονικού διαστήματος μη διορισμών) και μη αποκλεισμό των εχόντων προϋπηρεσία χωρίς ΑΣΕΠ αλλά π.χ. (όσοι έχουν πάνω από 36 μήνες να ξεκινάνε από την βάσει του 55 για να ικανοποιηθούν και οι μη έχοντες ΑΣΕΠ αλλά μόνο μεγάλη προϋπηρεσία) θα είναι το δικαιότερο σύστημα από αυτά που συζητούνται και ταυτόχρονα συνταγματικά ορθό.Πάντως αν θιχθούν οι έχοντες επιτυχία ΑΣΕΠ , επειδή τους όποιους διορισμούς πρακτικά θα τους κάνει η επόμενη κυβέρνηση πρέπει μετά την ανακοίνωση του όποιουσυστήματος και εφ΄ όσον δεν λαμβάνεται υπ΄ όψιν οι επιτυχία σε ΑΣΕΠ να απευθυνθούν στα κόμματα της αντιπολίτευσης και να υπάρξει από τώρα δέσμευση για ακύρωσή του και εφαρμογή ενός τροποποιημένου Ν.3848/2010. Πιστεύω θα είναι εύκολη η αποδοχή αυτής της θέσης από την Ν.Δ. και το ΚΙΝΑΛ, που θα είναι η κυβέρνηση που θα κάνει τους διορισμούς.
Αν δεσμευτούν από τώρα για ακύρωση του συστήματος η Ν.Δ και το ΚΙΝΑΛ επαναφέροντας ένα τροποποιημένο Ν3848/2010, είναι σίγουρο ότι θα το κάνουνγιατί ο Ν.3848/2010 είναι η πολιτική θέση και των δύο κομμάτων και είναι ο ισχύων νόμος για 9 περίπου χρόνια και με βάσει αυτόν κινήθηκαν οι αναπληρωτές.
Το 2006-2007 εκτός της ειδικής κατηγορίας, δημιουργήθηκε στους πίνακες και η κατηγορία των τρίτεκνων με ποσόστωση 20% ως αφού διατυπώθηκαν το προηγούμενο καιρό ανάλογα αιτήματα και πιέσεις από τις δημιουργηθήσες ενώσεις και ομοσπονδίες τριτέκνων που βασικός στόχος τους είναι η εξίσωση των δικαιωμάτων με αυτά των πολυτέκνων. Τα καλά εκείνα χρόνια που το χρήμα έρεε άφθονο και οι διορισμοί γινόταν αβέρτα από το πελατειακό κράτος, είχε πολύ μικρότερη επίπτωση ένα τέτοιο μέτρο όπως και πολλά άλλα σχετικά με διορισμούς και την εισαγωγή στις διάφορες σχολές. Σήμερα με την πάροδο των ετών κάποια πράγματα έχουν αλλάξει. Η οικονομική κρίση έχει αυξήσει την ανεργία σε υπερδιπλάσιο ποσοστό και οι νέοι πτυχιούχοι φεύγουν ως μετανάστες. Το δημογραφικό πρόβλημα δεν λύνεται ΜΟΝΟ με την στήριξη των οικογενειών με περισσότερα από δύο παιδιά που φυσικά είναι υποχρέωση της πολιτείας παρέχοντας κοινωνική πολιτική. Δυστυχώς το κοινωνικό κράτος φαλίρισε με την χρεοκοπία της χώρας και χρήματα δεν υπάρχουν για τα αναγκαία επιδόματα που θα δώσουν ανάσα στις οικογένειες που το έχουν ανάγκη. Σε αυτό συμβάλλει μέγιστα και η φορολογική ανισότητα με την κάκιστη λειτουργία του κράτους που συνεχίζεται ως τις μέρες μας.Το ζήτημα σήμερα είναι πως θα δοθούν κίνητρα για να κάνουν τα ζευγάρια έστω και ένα παιδί. Το πρόβλημα δηλαδή έχει δύο όψεις. Είναι το οικονομικό από τη μία και τα κίνητρα από την άλλη. Όταν δίνεις αλόγιστα κοινωνικά κίνητρα όπως οι ποσοστώσεις αντί για χρήματα, στερείς τότε πολλές θέσεις από τον ευρύτερο πληθυσμό και προφανώς κυρίως από τους νέους. Κατά την γνώμη απαιτείται σύνεση. Ναι και κίνητρα με μόρια και ποσοστά αλλά λελογισμένα. Τι περιμένετε δηλαδή ο υπουργός να συμβεί αν δώσει 30 και 35% ποσοστά στα κοινωνικά κριτήρια, στους διορισμούς; Εδώ είναι εκπαίδευση και μιλάμε για εκπαιδευτικούς να μην το συγχέεται με τα ΧΚ κάποιοι με τα ΄΄σεντόνια σας΄΄ των προκηρύξεων σε άλλους τομείς.Ο νόμος 3848 πάντα με κάποιες αλλαγές που θα λαμβάνουν υπόψη τα νέα δεδομένα για ΟΛΟΥΣ είναι μονόδρομος και μετά την δημοσίευση ενός νέου συστήματος με διαφορετική λογική θα σας εξηγήσω γιατί με αριθμητικά επιχειρήματα. Δεν αναφέρομαι σε σένα Wolowitz, απλά παίρνω την σκυτάλη ως τελευταία αναφορά. Δίκαιο πάντως έχεις, όλοι έτσι σκέφτονται και αυτό δείχνει μία αρνητική πτυχή τέτοιας πρακτικής.