Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τώρα συμφωνούμε περαστικός καβ περίπου δλδΑλλα έτσι όπως έχει γίνει στην εκπαίδευση το πράγμα φαντάζει δύσκολο διορισμός χωρίς γραπτό ασεπ, οπότε οδηγούμαστε σε εγκλωβισμό γιατί πάντα μα πάντα κάποιοι πιέζουν να μπουν από τη πίσω πόρταΔεν είναι ούτε λογικό ούτε ηθικό να κλειδώσουμε τους πίνακες όπως 8 χρόνια πριν μέχρι να διορίσουν όσοι είναι μέσα σε αυτούς
Για μια στιγμή. Εδώ τα πράγματα είναι συγκεκριμένα. Πες ότι έχει ανάγκη 500 μαθηματικών η εκπαίδευση λόγω συνταξιοδοτήσεων, παραιτήσεων κτλ. Η προσφορά είναι 5000 μαθηματικών. Τι κάνεις τότε για να επιλέξεις τους καλύτερους; Γραπτό διαγωνισμό. Εξετάζονται όλοι επί ίσοις όροις στο γνωστικό τους. Όπως στις εισαγωγικές. Απλά. Τα υπόλοιπα με πλήρωση θέσεων με προτεραιότητα δεν είναι αξιοκρατικές διαδικασίες μα πελατειακές. Φυσικά αυτό δεν αρέσει σε πολλούς παλαιούς καθηγητές που δε γνωρίζουν το γνωστικό ή ξέρουν τελοσπάντων πως οι νεώτεροι συνάδελφοι είναι καλύτεροί τους και παντοιοτρόπως ζητούν να διοριστούν βυσματικά. Διά της προϋπηρεσίας. Λες κι είμαστε στην εποχή των κομματαρχών. Αυτά τελειώσανε. Ας το καταλάβουμε όλοι πως δεν υπάρχει άλλος δρόμος πλην του γραπτού.
δεν ξέρω εάν είναι ειρωνικό αλλά το δέχομαι! Για κάποιους που με χαρακτήρισαν πονηρό θα πω τούτο μόνο και θα το κλείσω. Όλων οι επιλογές έγινα με ταβάνι τους 60 μήνες. Θα δώσω το δικό μου πχ που ως τριτεκνος θα μπορούσα να φύγω από Σεπτέμβρη φέτος και δεν το έκανα. Λοιπόν επειδή έτσι θα έφταναν τους 84 μήνες αλλά τώρα θα μείνω στους 80 αυτό είναι μια επιλογή που βασίζεται σε νόμο. Τώρα κατά την προσωπικη μου πάντα εκτίμηση η σημερινή κυβέρνηση δεν είναι σε θέση να φέρει νόμο. Εδώ να υπενθυμίσω ότι ο 3848 ψηφίστηκε από 250 βουλευτές! Δεν μπορεί λοιπόν να κάνει κάτι ανάλογο με ευρύτατη συνενεση! Άρα θα καταπέσει εάν για πολλοστή φορά κάνει γκάφα
Τα συμπεράσματα σου βασίζονται σε λανθασμένα αξιώματα. Πρώτον ένας γραπτός διαγωνισμός δεν επιλέγει πάντα τους καλύτερους. Επιλέγει αυτούς που έγραψαν καλύτερα. Το ίδιο συμβαίνει και στις εισαγωγικές. Κάποιος πέρασε πρώτος στη χολή του και μετά το έριξε στην φοιτητική ζωή. Άλλος πέρασε τελευταίος, αλλά επειδή ήταν το όνειρο της ζωής του αφιερώθηκε στις σπουδές του και έγινε ο κορυφαίος στον κλάδο του. Είναι ένας τρόπος επιλογής σίγουρα που τουλάχιστον σε απαλλάσσει από παρεμβάσεις τρίτων. Αυτό ναι. Στις εισαγωγικές όμως δίνουν 90.000 άνθρωποι για 70.000 θέσεις βάζεις τον κόσμο σε μια ψυχοφθόρα διαδικασία που κάπου τον οεδηγεί όμως, του δίνει μια προοπτική, εδώ θα βάλουμε 100.000 ανθρώπους σε διαδικασία εξετάσεων για να αφήσουμε τις 95.000 εκτός νυμφώνος; δεν είναι value for money, σπατάλη πόρων είναι, εκτός αν έχεις σχετικό φροντιστήριο και ελπίζεις να τα κονομήσεις από αυτή τη διαδικασία. Δεύτερο λανθασμένο αξίωμα ότι οι παλιοί συνάδελφοι δεν γνωρίζουν το γνωστικό τους. Μην κρίνεις εξ' ιδίων τα αλλότρια. Η προϋπηρεσία δεν είναι βύσμα, αλλά προσόν. Αυτό ισχύει σε όλους τους κλάδους, σε όλο τον κόσμο σε δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα. Διαφορετικά γιατί όλες οι εταιρείες στις υπεύθυνες θέσεις και στις καλύτερα αμειβόμενες ζητούν άτομα με σχετική προϋπηρεσία; Σε όλες τις senior Θέσει η προϋπηρεσία είναι απαραίτητη. Κανείς δεν σε ρωτάει α εργάστηκες ως λογιστής, μήπως η εταιρεία άνηκε στο Θείο σου; τους νοιάζει αν όντως εργάστηκες στο πόστο, άρα απέκτησες τη σχετική εμπειρία.
Σε όλες τις senior Θέσει η προϋπηρεσία είναι απαραίτητη. Κανείς δεν σε ρωτάει α εργάστηκες ως λογιστής, μήπως η εταιρεία άνηκε στο Θείο σου; τους νοιάζει αν όντως εργάστηκες στο πόστο, άρα απέκτησες τη σχετική εμπειρία.
Εχω δώσει ΑΣΕΠ και σας διαβεβαιώνω οτι οι διοριστέοι δε σημαινει οτι ειναι οι καλύτεροι στην τάξη . Το υπεπθ θα ψηφίσει κατι το οποίο θα καταργήσει ο επόμενος .τι προτείνω θα μου πειτε; Νομίζω ενα μεικτό σύστημα με γραπτό διαγωνισμό και προσμέτρηση προϋπηρεσίας ειναι το πιο δίκαιο εδω που φτάσαμε ΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΕ ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ Η 527 γιατι τόσοι πινακες ; Επίσης απο οταν εγινε το ΑΣΕΠ η παιδείαΠαει καλυτερα ; Δε νομίζω . οι καθηγητές που είχα οταν ήμουν λύκειο είχαν πολυ καλο επίπεδο. άρα κατι δεν παει καλα στην εποχή μας !!!
Και ένα τελευταίο: όποιος έγραψε καλύτερα στον γραπτό ΑΣΕΠ, δεν ήταν ο καλύτερος, αλλά τι; Ο πιο τυχερός; Πιο πολλά θα κέρδιζε αν έπαιζε ΛΟΤΤΟ ή ΤΖΟΚΕΡ με τέτοια τύχη, σε σχέση με τον μισθό του νεοδιόριστου! Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που ποτέ τους δεν νοιάστηκαν να εξειδικευτούν, να εξελιχθούν κλπ., αλλά επέλεξαν το πιο εύκολο: να κάνουν ένα απλό, διεκπεραιωτικό μάθημα κι αυτό με πολλές ασάφειες, παραλείψεις και αδυναμίες! Αυτούς, λοιπόν, να επιβραβεύσουμε; Ή εκείνους που έχουν όλα τα εχέγγυα να βελτιώσουν τη σημερινή χαμηλή ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης με τις γνώσεις, τη διάθεση, την υπευθυνότητα, τη συνέπεια, αλλά και το διδακτικό τους ταλέντο;