Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πολλα με βαση τα οποια προγραμματιζαμε τη ζωη μας τοσα χρονια εγιναν καπνος σε ενα βραδυ.Οχι.μονο για τους πολυτεκνους
Τι δεν κατακαβαινετε οτι υπαρχουν πτυχιουχοι χωρις μεταπτυχιακα γιατι ειχαν παιδια να μεγαλωσουν?Ας μην εκαναν και αυτοι να δουμε σε τι μαθητες θα διδασκες.Και οπως παμε θα εχουμε καθηγητες με πολλα προσοντα αλλα χωρις μαθητες1
Συγνωμη να ρωτησω κατι σε ολους εσας με τα τοσα προσοντα και συγχαρητηρια γι αυτο. Ποσα παιδια εχετε να στειλετε στο σχολειοο?Γιατι η δουλεια μας καταρχην θελει παιδια.Και γιατι να μη διοριστουν αυτοι που εκαναν παιδια για να γεμισουν τις ταξεις αλλα εσεις που με την ησυχια σας αποκτουσατε τοοοσα προσοντα?Και γιατι χρειαζεται μεταπτυχιακο για να διδαξω?Τοσα χρονια οι καθηγητες ηταν αμορφωτοι που διοριστηκαν με το πτυχιο και τωρα θα ερθουν οι καθηγηταραδες?Στη Σουηδια οι καθηγητες πτυχιο εχουν και κανουν οικογενεια απο τα 25 γιατι απλα ετσι γινεται σε μια σωστα οργανωμενη κοινωνια.
Παιδιά μην πάμε από το ένα άκρο στο άλλο. Ναι, το να διορίζεται μα βάση των αριθμό των παιδιών είναι εντελώς παράλογο. Το να προτασσεσαι στους πίνακες είναι σκανδαλώδης εύνοια. Αλλά, μια ποσόστωση του 10% στις προσλήψεις είναι, θεωρώ, λογική. Ή μια μοριοδοτηση σαν αυτή που έγραψα πριν.Ξέρετε τι είναι παράλογο; Να σε πηγαίνει το σύστημα από τα πάνω στα κάτω μέσα σε μια νύκτα. Είναι απάνθρωπο. Διότι δεν είναι όλοι 10 χρόνια πολυκεκνοι, τριτεκνοι, ΑμεΑ κλπ. Μερικοί έγιναν πρόσφατα. Και έκαναν επιλογές με βάση μια διαχρονική προστασία που είχαν από το υπουργείο. Η οποία σε μια νύκτα έγινε καπνός. Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη.
Πολύ καλή ιδέα. Αντίστοιχα θα έλεγα να κάνουμε και με τους γιατρούς. Δεν χρειάζεται η ειδικότητα, αλλά ένας γιατρός για να καταλάβει θέση μιας ειδικότητας θα πρέπει να έχει προκαλέσει σχετικές ασθένειες με την ειδικότητα σε κάποιον ικανό αριθμό ασθενών. Πέρα από το (κακό) χιούμορ, το να απαξιώνουμε τα προσόντα των άλλων δείχνει μιζέρια και εμπάθεια. Προφανώς η εκπαίδευση είναι ο κατ΄εξοχήν χώρος που οι επιπλέον γνώσεις και ικανότητες (οι οποίες φυσικά θα πρέπει να αποδεικνύονται με κάποιον τρόπο) θα πρέπει να επιβραβεύονται. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω την αντιπαράθεση παιδιών και σπουδών. Γνωρίζω δεκάδες ανθρώπους με οικογένεια μικρότερη ή μεγαλύτερη και μεταπτυχιακά ή διδακτορικά. Συναδέλφους με 2,3 ή και 4 παιδιά που όλοι μέρα τρέχουν με τα παιδιά από δραστηριότητα σε δραστηριότητα ή ασχολούνται με τα παιδιά τους και μόλις κοιμηθούν τα παιδιά, ανοίγουν το βιβλίο για μία εργασία ή για τις εξετάσεις στο μεταπτυχιακό τους. Και δεν μιλάω για έναν και για δύο συναδέλφους, αλλά στα πρόχειρα από τον κύκλο των συναδέλφων μου και των φίλων μου μου έρχονται πάνω από 10-15. Το ερώτημα λοιπόν είναι αν η απόκτηση παιδιών κάνει κάποιον καλύτερο εκπαιδευτικό, όπως και οι επιπλέον σπουδές. Η γνώμη μου και ξέρω ότι θα σε παραξενέψει είναι ότι όντως η απόκτηση παιδιών σε βοηθάει να αντιλαμβάνεσαι σε μια τάξη πράγματα που δεν τα αντιλαμβάνεσαι όταν δεν έχεις παιδιά. Ειδικά όταν τα παιδιά σου έρχονται σε σχολική ηλικία έρχεσαι αντιμέτωπος με προβλήματα που δεν τα βλέπεις όταν δεν έχεις παιδιά. Αν κάποιος κάνει τον κόπο και θέσει σε παλιούς εκπαιδευτικούς το ερώτημα αν άλλαξαν κάποια πράγματα στη δουλειά τους όταν απέκτησαν παιδιά, πιστεύω ότι πάρα πολλοί θα απαντήσουν θετικά. Μιλάω εκ πείρας, γιατί μεγαλώνοντας την κόρη μου κατάλαβα ότι άλλαξε ο τρόπος που βλέπω κάποια πράγματα στην τάξη και έθεσα το ερώτημα σε πολλούς συναδέλφους, και όλοι απάντησαν καταφατικά σαν να είναι κάτι αυτονόητο που θα έπρεπε να το γνωρίζω εκ των προτέρων. Γι' αυτό λοιπόν, καλώς τα παιδιά μοριοδοτούνται. Δεν είναι άσχημα τα 3 μόρια για κάθε παιδί. Άλλο πράγμα η μοριοδότηση όμως και άλλο πράγμα να ζητάμε πάλι κλειστές προνομιακές ομάδες διορισμού με εξασφαλισμένα ποσοστά ως ειδικές κατηγορίες και με προνομιακή αντιμετώπιση σε υπηρεσιακές μεταβολές.
Δεν είναι άσχημα τα 3 μόρια για κάθε παιδί. Άλλο πράγμα η μοριοδότηση όμως και άλλο πράγμα να ζητάμε πάλι κλειστές προνομιακές ομάδες διορισμού με εξασφαλισμένα ποσοστά ως ειδικές κατηγορίες και με προνομιακή αντιμετώπιση σε υπηρεσιακές μεταβολές.
Η νομιμοποίηση κι η ένταξη των εκατοντάδων χιλιάδων οικογενειών προσφύγων είναι μοιραίο να συμβεί και μάλιστα με ταχύτατους ρυθμούς. Οπότε και το δημογραφικό θα λυθεί και τα σχολειά θα γιομίσουν μαθητούδια.
Τι δεν κατακαβαινετε οτι υπαρχουν πτυχιουχοι χωρις μεταπτυχιακα γιατι ειχαν παιδια να μεγαλωσουν?Και υπαρχουν και πολλοι μα πολλοι αλλοι που και.παιδια μεγαλωσαν και μια χαρα μεταπτυχιακα εκαναν .Αυτοι πως μπορεσαν? Δεν το.καταλαβαινω δλδ. Κανω παιδια και σταματαω να διεκδικω πραγματα για τη μορφωση μου και τη δουλεια μου ,οκ, σεβαστο, αλλα ενω εχω σταματησει να διεκδικω απαιτω ταυτοχρόνως ΔΙΟΡΙΣΜΟ γιατι.εκανα 1, 2 παιδια και τιποτα αλλο ειναι τουλαχιστον εκτος τοπου και χρονου
προκήρυξη
Για μένα είναι παράλογη η κατάργηση του 3848. Ό,τι προέβλεπε αυτός ο νόμος, και οφείλαμε να τα είχαμε διαβάσει, δεν μπορούμε να πούμε ότι αποτελεί αιφνιδιαμό. Π.χ. και για τους πολύτεκνους έθετε προυπόθεση γραπτού ασεπ. Άρα οι πολύτεκνοι ήδη ήξεραν από το 2010 ότι δεν θα μπορούν να διοριστούν μόνο με την προλυτεκνία τους.Αιφνιδιασμός είναι η απάλειψη των μορίων ασεπ και δυσπροσίτων και η υπέρμοριοδότηση των ακαδημαϊκών.