Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γενναία μοριοδότηση στους δικαστικά δικαιωθέντες....τοσα χρήματα ξοδεψαν και σε δικηγόρους και σε φροντιστήρια ασεπ
Διεκδικουν και αυτοι Διορισμο ?
Συνάδελφε οταν γκρεμίζεται το σπίτι του αναπληρωτη σιγουρα θα ερθει και η σειρα του γειτονά του, του μονιμου!Υπαρχουν κάποιοι μόνιμοι που γνωρίζουν πως η μονιμότητα έχει κερδηθεί με αγώνες και έχει πληρωθεί με εκατομμύρια απο τους μισθούς μας κι είναι αποφασισμένοι να παλέψουν για να προλάβουν τα χειροτερα!
Ειμαι αρκετα μεγαλος για να γνωριζω οτι αυτο δεν ισχυει η δεν θα ισχυσει...οσο αφορα τους μονιμους...
Είσαι λάθος. Οι μόνιμοι ξέρουν πολύ καλά τις αρνητικές επιπτώσεις της αδιοριστίας. Τις βιώνουν καθημερινά!
http://www.protothema.gr/greece/article/773077/shedio-gavroglou-gia-athroes-proslipseis-daskalon-kai-kathigiton-ektos-asep/
Εγω θελω (και απαιτω) να διεξαχθει γραπτος διαγωνισμος και για τους μονιμους διορισμους που προκειται να γινουν και για τους Δημους (καθαριστριες κτλ.). Ισομεταχειριση και ισονομια ζητώ. ΑΣΕΠ, (εφ'οσον ταυτιζεται με την αξιοκρατια) παντού, λοιπον. Αλλιως ειναι σα να ισχυριζονται οτι οι σχολες που αποφοιτησαμε ολοι μας, ειναι της πλακας....
Ο ΑΣΕΠ δημιουργήθηκε με το νόμο Πεπονή το 1994, σε μια εποχή που οι προσλήψεις στο Δημόσιο γίνονταν κυρίως με τη γνωστή διαδικασία "από το "παράθυρο". Η επετηρίδα είχε αρχίσει να διογκώνεται, οι εκπαιδευτικοί πίεζαν για διορισμό ευθέως και πλαγίως και ο νομοθέτης θεώρησε καλή τη συγκυρία να επιχειρήσει μία επί το αξιοκρατικότερον διευθέτηση του θέματος ή κατά άλλους να ρίξει "στάχτη στα μάτια " στους εκπαιδευτικούς που στριμόχνωνταν στην επετηρίδα αλλά και στο λαό γενικότερα, δίνοντας μια επιφαση αξιοκρατίας!Στη συνέχεια για διάφορους λόγους ο παραπάνω νόμος ουδέποτε εφαρμόσθηκε ακριβώς όπως προέβλεψε ο νομοθέτης.Αντίθετα, με τη γνωστή μέθοδο του "αρπα-κόλα" έγιναν "βελτιώσεις" στον τομέα των προσλήψεων ώστε οι διορισμοί να παρακάμπτουν τα παραπάνω κριτήρια και να προέχονται από ένα αρκετά ευρύτερο φάσμα υποψηφίων.Σε κάθε περίπτωση ο ΑΣΕΠ όπως είναι δεν δημιούργησε μια καλύτερη γενιά εκπαιδευτικών και εν έτει 2018, δηλαδή 24 χρόνια μετά, ένα σοβαρό κράτος δεν μπορεί να ανατρέξει στο 1994 προκειμένου να εκσυγχρονίσει τη νομική του βιβλιοθήκη.Ο ΑΣΕΠ τελικά δεν έκανε τίποτα παραπάνω από το να αξιολογήσει άπαξ, μία πλευρά του εκπαιδευτικού, που είναι η γνώση σε ενα αντικείμενο (και αυτό με ερωτηματικό).Ταυτόχρονα στην πράξη, η ελληνική κοινωνία απαξίωνε έμμεσα τον ΑΣΕΠ, γιατί οι γονείς σε δημοτικά και γυμνάσια δεν ρωτούσαν αν ο δάσκαλος έχει επιτυχία ΑΣΕΠ αλλά ΠΟΙΟΣ είναι αυτός ο δάσκαλος, υπό την έννοια ότι κρίνουν τη ΓΕΝΙΚΗ παρουσία του δάσκαλου και την προσωπικότητα του, πράγμα που ο ΑΣΕΠ δεν το παρέχει.Ο ΑΣΕΠ - όπως είναι- δεν είναι ούτε μονόδρομος ούτε καλό σύστημα για επιλογή εκπαιδευτικών.Μια ματιά γύρω μας και βλέπουμε ότι προσλήψεις γίνονται και με βιογραφικό, με συνέντευξη, με δημοσιεύσεις , με προυπηρεσία.Στο εξωτερικό δεν πας πουθενά χωρίς βιογραφικό και προυπηρεσία.Ειδικά στην περίπτωση του εκπαιδευτικού ο οποίος έχει να κάνει όχι με μηχανή αλλά με παιδιά και έφηβους, τα κριτήρια δεν θα έπρεπε να βασίζονται στο ποσο καλα έγραψαν στο αντικειμενο του, αλλά στο αν ο υποψηφιος ως εκπαιδευτικός μπορεί να σταθεί απέναντι σε παιδιά και να διδάξει.Δεν πρεπει να αναφέρω σχολεία και να σας πω ποιον εκπαιδευτικό να πάτε να δειτε στο μαθημα του για να του "βγάλετε το καπέλλο" και σε ποιον όχι , ο καθενας ας φέρει μερικούς από τους συναδέλφους του στο μυαλό του .Αλήθεια, εσείς θα προσλαμβάνατε για ιδιαίτερα ή θ αθέλατε στο σχολείο για τα παιδιά σας καποιον καταθλιπτικό ή καποιον που κατεβάζει καντήλια?Αν όχι γιατί να υπάρχουν τέτοια άτομα?Γιατί να επιτρέπεται το κράτος να τον προσλαμβάνει βασιζόμενο απλά σε μια εξέταση γνωσεων?Με βάση τα παραπάνω το θέμα ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ είναι πολύ σοβαρό, θεωρώ ότι το θέμα ΑΣΕΠ είναι πλέον αναχρονιστικό, εξυπηρετεί και εξυμνείται μόνο από όσους εχουν δικαιωματα - και καλα κανουν- και πρέπει καταργηθεί ή να βελτιωθεί σημαντικά. Δυστυχώς ο εκπαιδευτικός πολύ δύσκολα μπορεί να ιδιωτευσει όπως ο γιατρός ή ο μηχανικός, ακριβώς επειδή η Παιδεία βασίζεται σε δημόσια σχολεία κυρίως.Χιλιάδες των εκπαιδευτικών θα παραμείνουν άνεργοι και κανένας ΑΣΕΠ δεν θα τους μονιμοποιησει στην εκπαίδευση.Ισως αρκετές σχολές θα πρέπει να περιορίσουν σημαντικά τον αριθμό εισακτέων ή να κλείσουν. Το κακό σε αυτή την περίπτωση θα ειναι μικρότερο από εναν εσαει ανεργο. Tο θέμα εκπαιδευτικός έγινε συνώνυμο του ανέργου, κατάντησε περίπλοκο και πρέπει να αντιμετωπισθεί με ψυχραιμία.