Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Από που τεκμαίρεται ότι όσοι διορίστηκαν εκτός ΑΣΕΠ μεχρι το 2009 αγνοούν πολλά ακόμη κι από το γνωστικό τους αντικείμενο;Αν ισχύσει αξιολόγηση με αντικειμενικές ασφαλιστικές δικλείδες θα εκπλαγείς δυσάρεστα.Όσοι διορίστηκαν με το πσοοστό 60-40 δεν έπραξαν αυθαίρετα.....έκαναν ότι όριζε ο νόμος....που εκ των υστέρων κρίθηκε αντισυνταγματικός.Έχω επισημάνει ότι η παρουσία στις αίθουσες είναι ένας καθημερινός αγώνας ...ανεξαρτήτως τρόπου διορισμου.
Μπορω να σας διακοψω για λιγο;Εκεινα τα πτυχια που εχουμε (Μαθηματικων, Φυσικων, Φιλολογων, ο,τι εχει ο καθενας), εχουν καμια ρημαδα αξια; Χρειαζεται να αποδεικνυω συνεχως οτι δικαιως αποφοιτησα απο μια σχολη; Κι αν ναι, γιατι συμβαινει μονο σε εμας αυτο; Γιατι να μην διεξαγεται γραπτος διαγωνισμος και για οποιαδηποτε θεση στο δημοσιο που προκηρυσσεται; Κι απο ποτε ο ΑΣΕΠ, ο γραπτος εχει απαραιτητα τη σφραγιδα της αξιοκρατιας; Γιατι θεωρειται αδιαβλητος, ας πουμε; Ποιος το λεει; (Ξερω την απαντηση...το λεει ο πληγωμενος αδιοριστος που εχει ΕΠΙΤΥΧΙΑΡΑ στον ΑΣΕΠ και θεωρει εαυτον κατακτητη της κορυφης!!!)Συγγνωμη για τη διακοπη. Συνεχιστε...
Καταλαβα...Δηλαδη, ΜΟΝΟ οι εκπαιδευτικοι πρεπει να υποβαλλονται (κατ'επαναληψη) σε γραπτους διαγωνισμους και να αποδεικνυουν οσες φορες τους ζητηθει ( τις όποιες γνωσεις τους. Ειναι το ιερο του επαγγελματος, θα μου πειτε. Βεβαια...Δεν ειναι τυχαιο επαγγελμα, θα μου πειτε...Ασφαλως...Δεν το βλεπω μισοαδειο, εγω, το ποτηρι. Απλα, φοβαμαι οτι προκειμενου να στηριξουμε τον γραπτο διαγωνισμο ΑΣΕΠ, ειμαστε ικανοι να αμφισβητησουμε οποιον διδασκει σημερα στα σχολεια, τον θεωρουμε ακαταλληλο, ανεπαρκη, ασχετο και ο,τι αλλο νομιζει ο καθενας.Ενω αν πετυχει στον Ασεπ....;; Πωπω, τι λες τωρα; Ειναι ο Θεος επι Γης!Δεν εχουμε (καποιοι) παντρευτει το ονειρο να διοριστουμε στο δημοσιο ως εκπαιδευτικοι. Αλλα μην βαφτιζουμε και τον γραπτο ΑΣΕΠ ως την κορυφωση της αξιοκρατιας. Και δεν σημαινει οτι οποιος εχει γραψει 10% (γραφτηκε και αυτο καπου) οτι εχει ελλειμμα γνωσεων, οτι δεν δικαιουται να κρατα κιμωλια στα χερια του κτλ.... Συγγνωμη για τη φλυαρια μου. Παρασυρθηκα.
Aκου φιλε...κανεις δεν σε υποχρεωνει να εισαι βαλιτσα οπως λετε....για την οποια πληρωνεσαι...ξερεις ποσο συναδελφοι φτανουν τα 35-40 με ελαχιστα χρονια ασφαλισης και συνταξης στον ιδιωτικο τομεα...και για αυτο επιλεγουν τον πολυ σκληρο δρομο του Διαγωνισμου...μηνες ανεργιας για να ετοιμαστεις διοτι σε μερικες ειδικοτητες το 6μηνο δεν φτανει ουτε για επαναληψη...και μετα τον διαγωνισμο ακολουθει ενα ψυχοφθορο εξαμηνο αγωνιας για τα αποτελεσματα ...εγω τα εζησα επι τρια και τις 3 επιτυχων....Θα συμφωνησω οτι πλεον η αποσταση ειναι πολυ μεγαλη απο τις δυο πλευρες για αυτο πλεον αποφασιζει η δικαιοσυνη...ευτυχως...
Μην παίζουμε με τις λέξεις. Διορίστηκαν "εκμεταλλευόμενοι" αντισυνταγματικές διατάξεις και διδάσκουν σήμερα στα σχολεία στη θέση άλλων!Κι όσο για όσους εκπαιδευτικούς έχουν διοριστεί αγνοώντας εν πολλοίς το γνωστικό τους αντικείμενο, μια ματιά στα αποτελέσματα των ΑΣΕΠ των προηγούμενων ετών, θα σε έπειθε. Όσοι είχαν γράψει 25, 27 ή 42 στα γνωστικά τους αντικείμενα και παρόλ'αυτά είναι σήμερα μόνιμοι εκπαιδευτικοί, εγείρουν αυτόματα ερωτηματικά ως προς το γνωστικό τους υπόβαθρο. Σαφώς η παρουσία στις σχολικές αίθουσες κρίνεται καθημερινά, αλλά η αξιολόγηση θα έβαζε πολλά πράγματα στη σωστή τους διάσταση!
Όταν ενας νόμος ψηφίζεται και δημοσιεύεται στο ΦΕΚ εφαρμόζεται. Κανένας πολίτης δεν γνωρίζει εκ των προτέρων αν ο νόμος αυτός είναι αντισυνταγματικός όταν καλείται οπό την πολιτεία να τον εφαρμοσει και να διεκδικήσει ο,τι προβλέπει αυτός ο νόμος.Επομένως κανείς δε είναι δυνατόν να κατηγορεί όσους διορίστηκαν με βάση αυτόν τον νόμο ως παράνομους λίγο -πολύ. Η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά την πολιτεία.Ως προς το γνωστικό αντικείμενο των συναδέλφων δεν είσαι αρμόδια να κρίνεις εσύ ελαφρά τη καρδία, γιατί ούτε γνωριζεις πως ακριβώς προσήλθαν στον διαγωνισμό, ούτε παρακαλουθείς την διδασκαλία τους στις σχολικές αίθουσες.Οι εποχή των προγραφών τύπου Μάριου-Σίλα έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί.Ας φροντίσουμε στο άμεσο μέλλον να υπάρξει ένας τρόπος διορισμού...χωρίς εξαιρέσεις.Νέοι και παλιοί εκπαιδευτικοί: Εξαιρετικά σύνθετο το ζήτημα των διορισμών Δημοσιεύτηκε: 1:53 μμ Μάρτιος 26th, 2018Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2018/03/neoi-kai-palioi-ekpaideftikoi-eksairetika-syntheto-zitima-ton-diorismon/