0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το πώς τις όρισαν, ο Θεός και η ψυχή τους. Πάντως οι οργανικές είναι σχεδόν όσες και οι μόνιμοι (έχουν μείνει κάτι λίγες κενές από μετατάξεις σε πανεπιστήμια π.χ., αλλά κάποιες από αυτές καλύφτηκαν από άλλες μετατάξεις, από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια). Ένα ενδεικτικό παράδειγμα, ότι στη Β' Θεσσαλονίκης υπάρχουν 84 ομάδες σχολείων και μόλις 55 οργανικές. Οι υπόλοιπες 29, καλύπτονται εν μέρει (ή και στο σύνολο τους) από εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας που συμπληρώνουν το ωράριο τους. Στη Λέσβο ας πούμε (Α' Λέσβου), που παίρνει αρκετούς αναπληρωτές, δεν υπάρχει ούτε μία οργανική. Στη Λευκάδα που μπορούν να καλύψουν όλο το νησί 3-4 πληροφορικοί, έχει 2 οργανικές. Υπουργείο Παιδείας είναι αυτό, ελάχιστα πράγματα γίνονται καθαρά με τη λογική...
Αυτό ακριβώς θέλω να πω, ότι στην ουσία δεν υπάρχει λογική. Ουσιαστικά δημιούργησαν τις οργανικές με βάση τις μετατάξεις που έκαναν από την Β/Βάθμια και κάποιους λίγους διορισμούς που χρωστούσαν από τον τελευταίο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και από κει και πέρα τίποτα. Δεν υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα για την Α/Βάθμια και εφόσον δεν υπάρξει ξεκαθάρισμα είναι πολύ πιθανό η εφαρμογή του νέου συστήματος να οδηγήσει σε μηδενικές προσλήψεις στον κλάδο. Ορίζεται κάποιο ελάχιστο όριο ωρών που πρέπει να υπάρχουν σε ένα σχολείο, πχ 11 ή 12; Πώς μπορούμε να έχουμε εικόνα αν δύνανται να δημιουργηθούν νέες οργανικές με βάση τα όποια στοιχεία έχουμε στη διάθεσή μας σε αυτήν τη φάση;
Υπολόγισα τα μόριά μου σύμφωνα με την προκήρυξη του ΑΣΕΠ και έχω 54 (δεν έχω προϋπηρεσία). Αλλά έχω παιδαγωγική επάρκεια. Υπάρχει καμιά ελπίδα για μένα ή να σταματήσω να ασχολούμαι;
Φυσικά παίζει ρόλο και η ειδικότητά σου. Αν λίγοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια από τους συναδέλφους σου, αυτό θα είναι μεγάλο πλεονέκτημα για σένα. Επίσης, σημαντικό είναι αν προσλαμβάνονται αρκετοί αναπληρωτές από την ειδικότητά σου και αν οι άλλοι συνάδελφοι έχουν πολλά ακαδημαϊκά προσόντα ή όχι...
Το πτυχίο Πληροφορικής ΕΑΠ γιατί δεν συμπεριλαμβάνεται στην πρόσφατη προκήρυξη του ΑΣΕΠ εκαπιδευτικών? Δεν αναγνωρίζεται αυτό το πτυχίο?
Διαβάζαμε λοιπόν ότι η πληροφορική θα ενισχυθεί, θα αναβαθμιστεί. Και άλλα τέτοια ωραία. Εννοούσαν, μεταφορά της πληροφορικής γυμνασίου από τη Γ ομάδα στη Β και project στο Β τετράμηνο. Επίσης, στην Α λυκείου το μάθημα θα γίνει γενικής και μάλλον 1ωρο βέβαια. Το 1ωρο είναι δική μου εκτίμηση. Επίσης, γενικές αναφορές περί ρομποτικής και άλλα τέτοια πιασαρικα χωρίς όμως να εισάγονται στο πρόγραμμα σπουδών αλλά αφημένα στις αποφάσεις μάλλον των σχολείων. Μιλάμε για τρελή ενίσχυση. Οι ενώσεις μας οφείλουν να αντιδράσουν τώρα έστω και για το θεαθήναι. Ήμαρτον.
Θα πω τη γνωμη μου, ειμαι αλλη ειδικοτητα, το πως το εννοουν στο υπουργειο την αναβαθμιση της πληροφορικης. Εννοουν οτι θα βαλουμε διαφορες γενικες ενοτητες ,που κατα κανονα θα χρειασει ενας προτζεκτορα-λαπτοπ-παρουσιαση-εργασια μαθητη σε powerpoint για να γινει το μαθημα και θα μπορειτε να το παρετε εσεις ,αφου δε θα το θελουν οι αλλες ειδικοτητες, που ειστε εξοικοιωμενοι με αυτα και ετσι δε θα εχετε προβλημα να γεμισετε το ωραριο σας, επειδη λογω καποιων παλαιοτερων αμαρτιων (πχ κοψιμο 3ωρου εργαστηριου κλπ) κατα κανονα πλεοναζετε στη δευτεροβαθμια.