*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 720938 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος apap

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2478 στις: Απρίλιος 02, 2021, 10:33:44 πμ »
Η αξιολόγηση εχει νόημα οταν προβλέπεται και η απόλυση εφοσον ο υπάλληλος δεν πιάνει την βάση αξιολόγησης ...Απο την στιγμή όμως που το Σύνταγμα το απαγορεύει είναι κενό γραμμα...Αρα απο καπου αλλου πρεπει να ξεκινησουμε... 8)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:02:02 »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4015
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2479 στις: Απρίλιος 02, 2021, 11:20:07 πμ »
Η αξιολόγηση εχει νόημα οταν προβλέπεται και η απόλυση εφοσον ο υπάλληλος δεν πιάνει την βάση αξιολόγησης ...Απο την στιγμή όμως που το Σύνταγμα το απαγορεύει είναι κενό γραμμα...Αρα απο καπου αλλου πρεπει να ξεκινησουμε... 8)
Εφόσον το ξύλο από τους αστυνομικούς είναι συνηθισμένο κι είτε δεν τιμωρείται, είτε τιμωρείται ελαφρά, γιατί δε ξεκινάμε από κει; Όποιος δεν πιάνει τη βάση, να τρώει ξύλο!

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2480 στις: Απρίλιος 02, 2021, 12:14:09 μμ »
Είναι ψηφισμένος νόμος, άρα είναι εξ ορισμού σωστός κι ακίνδυνος;;; Κατηγορείς την πλειοψηφία ότι βλέπει τον κόσμο ή άσπρο ή μαύρο και μόλις είπες ότι αν ένας νόμος είναι ψηφισμένος από μια δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση, τότε σίγουρα είναι σωστός. Άρα εσύ όλα τα βλέπεις άσπρα. Οκ, με κάλυψες πλήρως. Είσαι όντως αφελής. Σου έγραψα και πιο πριν, ότι διαχρονικά βρίζω το υπουργείο. Δε με νοιάζει ποιος κάνει τι, αλλά τι κάνει. Ένας λογικός άνθρωπος είναι καλοπροαίρετος 1,2,3 φορές. Μετά, το τετράκις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.
Το λάθος του νόμου πού είναι; Σε περιπτώσεις που ήταν λάθος κάποιοι νόμοι διαχρονικά (ανθρώπινα δημιουργήματα άλλωστε) ήμουν στο δρόμο απεργός όχι κρυμμένος πίσω από ένα μπακαλόχαρτο της ολμε!
Αφελής μήπως είσαι εσύ και οι όμοιοί σου που νομίζετε ότι αν θέλουν να απολύσουν κόσμο θα το κάνουν μέσω της αξιολόγησης; Η ιστορία δείχνει ότι ποτέ στο πρόσφατο παρελθόν δεν απολύθηκαν εκπαιδευτικοί, μόνο ελάχιστοι με ψευδή πτυχία, και όσοι τέθηκαν σε διαθεσιμότητα δεν αξιολογήθηκαν. Τους έβαλαν σε μια νύχτα. Αν θέλουν καταργούν οργανικές θέσεις και φύγαμε! Σιγά μην περίμεναν την αξιολόγηση. Την απόλυση την απαιτώ για κακουργηματικού χαρακτήρα πράξεις. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις που αναφέρατε μια μετάταξη μια επιμόρφωση ένα ταρακούνημα θα βοηθούσε. Άνθρωποι που δεν κάνουν για την τάξη μια χαρά βοηθούν στο διοικητικό κομμάτι στην υπηρεσία. Απολύσεις για εκείνους που βιάζουν, κλέβουν ή εξαπάτησαν για να μπουν στο δημόσιο σχολείο με πλαστογραφημένα προσόντα.
Δεν χρειάζεται αξιολόγηση για αυτά!

Δεν συνδέεται η αξιολόγηση με απολύσεις παρά μόνο στο φαντασιακό κάποιων. Ούτε σύνδεση με μισθό ούτε με κατηγοριοποίηση σχολείων. Μια οργάνωση και ένας καλύτερος προγραμματισμός θα συνέβαινε. Γιατί μόνο με λίγη πίεση γίνονται αυτά!

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 572
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2481 στις: Απρίλιος 02, 2021, 02:24:02 μμ »

Δεν συνδέεται η αξιολόγηση με απολύσεις παρά μόνο στο φαντασιακό κάποιων. Ούτε σύνδεση με μισθό ούτε με κατηγοριοποίηση σχολείων. Μια οργάνωση και ένας καλύτερος προγραμματισμός θα συνέβαινε. Γιατί μόνο με λίγη πίεση γίνονται αυτά!

Το ότι θα υπάρχει στην ιστοσελίδα κάθε σχολείου ο βαθμός που πήρε δεν αποτελεί κατηγοριοποίηση;;;;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:02:02 »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4015
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2482 στις: Απρίλιος 02, 2021, 02:49:21 μμ »
Το λάθος του νόμου πού είναι; Σε περιπτώσεις που ήταν λάθος κάποιοι νόμοι διαχρονικά (ανθρώπινα δημιουργήματα άλλωστε) ήμουν στο δρόμο απεργός όχι κρυμμένος πίσω από ένα μπακαλόχαρτο της ολμε!
Αφελής μήπως είσαι εσύ και οι όμοιοί σου που νομίζετε ότι αν θέλουν να απολύσουν κόσμο θα το κάνουν μέσω της αξιολόγησης; Η ιστορία δείχνει ότι ποτέ στο πρόσφατο παρελθόν δεν απολύθηκαν εκπαιδευτικοί, μόνο ελάχιστοι με ψευδή πτυχία, και όσοι τέθηκαν σε διαθεσιμότητα δεν αξιολογήθηκαν. Τους έβαλαν σε μια νύχτα. Αν θέλουν καταργούν οργανικές θέσεις και φύγαμε! Σιγά μην περίμεναν την αξιολόγηση. Την απόλυση την απαιτώ για κακουργηματικού χαρακτήρα πράξεις. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις που αναφέρατε μια μετάταξη μια επιμόρφωση ένα ταρακούνημα θα βοηθούσε. Άνθρωποι που δεν κάνουν για την τάξη μια χαρά βοηθούν στο διοικητικό κομμάτι στην υπηρεσία. Απολύσεις για εκείνους που βιάζουν, κλέβουν ή εξαπάτησαν για να μπουν στο δημόσιο σχολείο με πλαστογραφημένα προσόντα.
Δεν χρειάζεται αξιολόγηση για αυτά!

Δεν συνδέεται η αξιολόγηση με απολύσεις παρά μόνο στο φαντασιακό κάποιων. Ούτε σύνδεση με μισθό ούτε με κατηγοριοποίηση σχολείων. Μια οργάνωση και ένας καλύτερος προγραμματισμός θα συνέβαινε. Γιατί μόνο με λίγη πίεση γίνονται αυτά!
Άρα λοιπόν αποσύρεις το επιχείρημα σου ότι ο νόμος είναι καλός γιατί είναι ψηφισμένος από νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση και το αντικαθιστάς με το ότι δε βρίσκεις κάτι κακό στον νόμο, που είναι σεβαστό μεν, υποκειμενικό δε. Τώρα συνεννοούμαστε

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2483 στις: Απρίλιος 02, 2021, 03:13:50 μμ »
Άρα λοιπόν αποσύρεις το επιχείρημα σου ότι ο νόμος είναι καλός γιατί είναι ψηφισμένος από νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση και το αντικαθιστάς με το ότι δε βρίσκεις κάτι κακό στον νόμο, που είναι σεβαστό μεν, υποκειμενικό δε. Τώρα συνεννοούμαστε
Οι νόμοι πρέπει να είναι σεβαστοί από όλους μας! Έχουν υπάρξει φορές που νόμοι πήγαν στραβά. Θα έπρεπε να ήμασταν στους δρόμους για εκείνον τον νόμο που βγάζει έξω εγκληματίες από τη φυλακή και για άλλους τρελούς. Δεν μας είδα να συγκινούμαστε ιδιαίτερα. Στην αξιολόγηση χωρίς λόγο και αιτία είστε απέναντι. Όχι στον νόμο. Αυτόν ούτε που τον διαβάσατε. Στην αξιολόγηση εν γένει! Αυτό αποκαλύπτει και η δημοσκόπηση του φόρουμ. Ανοιχτά βέβαια στα σχολεία κανένας δεν είχε την τόλμη να υποστηρίξει ότι είναι κατά της αξιολόγησης. Όλοι υπέρ δήλωσαν αλλά σε μια δική τους φαίνεται!

Θεωρείς ότι συνδέεται με απολύσεις. Αν το θεωρείς αυτό είναι λογικό να μην τη θέλεις. Αλλά είναι παράλογο διαβάζοντας το φεκ να βγάζεις αυτό το συμπέρασμα. Τελεία για το θέμα!

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4015
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2484 στις: Απρίλιος 02, 2021, 04:07:51 μμ »
Οι νόμοι πρέπει να είναι σεβαστοί από όλους μας! Έχουν υπάρξει φορές που νόμοι πήγαν στραβά. Θα έπρεπε να ήμασταν στους δρόμους για εκείνον τον νόμο που βγάζει έξω εγκληματίες από τη φυλακή και για άλλους τρελούς.

Να τους σεβόμαστε τελικά ή να βγαίνουμε στους δρόμους όταν διαφωνούμε; Γιατί μπερδεμένα μας τα λες...


Θεωρείς ότι συνδέεται με απολύσεις. Αν το θεωρείς αυτό είναι λογικό να μην τη θέλεις. Αλλά είναι παράλογο διαβάζοντας το φεκ να βγάζεις αυτό το συμπέρασμα. Τελεία για το θέμα!

Και για την τηλεκπαίδευση τα πρώτα ΦΕΚ αθώα ήταν. Μετά άρχισαν τα ωραία κι ήταν αργά...
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 02, 2021, 04:09:45 μμ από trust no one »

Αποσυνδεδεμένος old

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2485 στις: Απρίλιος 02, 2021, 05:00:30 μμ »
Σχετικά με το θέμα αν θα θέλατε θα σας ήμουν υπόχρεη να απαντούσατε στο παρακάτω ερωτηματολόγιο
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeoDsntUaIvA8H15Im3GaH8pLg4XEW4pheDa-v94HJNfVAkWQ/viewform
ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2486 στις: Απρίλιος 03, 2021, 10:16:48 πμ »

Ως προς το υπαλληλικό κομμάτι εγω βλέπω τις περισσότερες αδυναμίες των συναδέλφων πχ αδιαφορία για εξωδιδακτικα, έλλειψη τυπικότητας σε εφημερίες κλπ που όμως δεν έχουν σχέση με τη βελτίωση της εκπαίδευσης κ φυσικά είναι θέμα διαχείρισης διευθυντή.
Και να σημειώσουμε εδώ, ότι τα καθήκοντα αυτά που αναφέρει η Έσπερος , δεν θα έπρεπε να είναι καθήκοντα εκπαιδευτικών εξ αρχής.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2487 στις: Απρίλιος 03, 2021, 10:19:46 πμ »
Ως νόμος δεν φέρει κανένα απεχθές ή μιαρό ή επικίνδυνο σημείο!
Ώπα, ώπα! Δηλαδή ότι γίνεται "νόμος" του κράτους αποκλείεται να φέρει "απεχθές ή μιαρό ή επικίνδυνο σημείο";;; Το ιδιώνυμο είναι το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2488 στις: Απρίλιος 03, 2021, 10:19:57 πμ »
Πόσοι τέτοιοι υπάρχουν δηλαδή; Αυτό πιο πολύ αστικός μύθος είναι, παρά συστηματική πραγματικότητα.
Α, τώρα γίνανε αστικός μύθος οι "τεμπέληδες εκπαιδευτικοί"; Γιατί μέχρι τώρα ήτανε "πολλοί". Γι αυτό άλλωστε δεν γίνεται και η αξιολόγηση;;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4154
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2489 στις: Απρίλιος 03, 2021, 10:46:20 πμ »
Α, τώρα γίνανε αστικός μύθος οι "τεμπέληδες εκπαιδευτικοί"; Γιατί μέχρι τώρα ήτανε "πολλοί". Γι αυτό άλλωστε δεν γίνεται και η αξιολόγηση;;

Εγω δεν θεωρώ ότι είναι πολλοι. Θεωρώ ότι ο κλάδος έχει άλλα στραβά, αλλά σε καμία περίπτωση τεμπελιά, αδιαφορία κ λούφα.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2490 στις: Απρίλιος 03, 2021, 12:00:24 μμ »
Ώπα, ώπα! Δηλαδή ότι γίνεται "νόμος" του κράτους αποκλείεται να φέρει "απεχθές ή μιαρό ή επικίνδυνο σημείο";;; Το ιδιώνυμο είναι το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό.
Άλλα λέμε άλλα καταλαβαίνετε! Ο συγκεκριμένος νόμος δεν έχει τίποτα από όλα αυτά. Γνωστοί άγνωστοι και συνήθεις ύποπτοι διαμόρφωσαν το πλαίσιο που τους εξυπηρετεί για να πρασύρει σε αποχή. Ανήκουστη μέθοδος αντίδρασης! Μια μικρή μειοψηφία διάβασε τι περιέχει ο νόμος. Πολλοί βολεύτηκαν στο απλό δεν κάνουμε τίποτα και ησυχάζουμε, ενισχύοντας τους παράλογους που σε όλα λένε όχι αδιακρίτως!
Φαίνεται πώς διαβάζετε μερικοί τα μηνύματα των υπολοίπων εδώ μέσα. Έτσι θα διαβάζετε αν διαβάζετε και τα φεκ. Φαίνεται με ποια συλλογιστική εξάγετε συμπεράσματα ή σε ποιους δείχνετε εμπιστοσύνη. Όλα φαίνονται. Σας δικαιολογώ λοιπόν που δεν μπορείτε να με κατανοήσετε και αδημονείτε να βρείτε μια ταμπέλα να ξεμπερδεύετε με τις απόψεις που δεν σας ταιριάζουν ή σας ξεβολεύουν. Όταν η πεποίθησή σου ταιριάζει με αυτό που σε βολεύει, κάποιο λάθος έχει και πρέπει να την αλλάξεις.  Σοφός αυτός που το είπε. Καιρός για αναθεώρηση! Και για διάβασμα. Μερικοί το έχετε αφήσει από τα φοιτητικά σας χρόνια. Είναι ανθρώπινη δραστηριότητα από τις σπουδαιότερες!

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4015
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2491 στις: Απρίλιος 03, 2021, 12:14:19 μμ »
Άλλα λέμε άλλα καταλαβαίνετε! Ο συγκεκριμένος νόμος δεν έχει τίποτα από όλα αυτά. Γνωστοί άγνωστοι και συνήθεις ύποπτοι διαμόρφωσαν το πλαίσιο που τους εξυπηρετεί για να πρασύρει σε αποχή. Ανήκουστη μέθοδος αντίδρασης! Μια μικρή μειοψηφία διάβασε τι περιέχει ο νόμος. Πολλοί βολεύτηκαν στο απλό δεν κάνουμε τίποτα και ησυχάζουμε, ενισχύοντας τους παράλογους που σε όλα λένε όχι αδιακρίτως!
Φαίνεται πώς διαβάζετε μερικοί τα μηνύματα των υπολοίπων εδώ μέσα. Έτσι θα διαβάζετε αν διαβάζετε και τα φεκ. Φαίνεται με ποια συλλογιστική εξάγετε συμπεράσματα ή σε ποιους δείχνετε εμπιστοσύνη. Όλα φαίνονται. Σας δικαιολογώ λοιπόν που δεν μπορείτε να με κατανοήσετε και αδημονείτε να βρείτε μια ταμπέλα να ξεμπερδεύετε με τις απόψεις που δεν σας ταιριάζουν ή σας ξεβολεύουν. Όταν η πεποίθησή σου ταιριάζει με αυτό που σε βολεύει, κάποιο λάθος έχει και πρέπει να την αλλάξεις.  Σοφός αυτός που το είπε. Καιρός για αναθεώρηση! Και για διάβασμα. Μερικοί το έχετε αφήσει από τα φοιτητικά σας χρόνια. Είναι ανθρώπινη δραστηριότητα από τις σπουδαιότερες!

1ον είναι άκρως προσβλητικό να θεωρείς ότι το 90% των συναδέλφων σου είναι άβουλα όντα που άγονται και φέρονται, γιατί βαριούνται να διαβάσουν ένα ΦΕΚ.
2ον, εξακολουθείς να λες ότι ο νόμος δεν έχει τίποτα κακό κι ότι σχεδόν κανένας δεν τον διάβασε. Σου απάντησαν αρκετοί εδώ μέσα που τον διάβασαν ως προς τα σημεία στα οποία διαφωνούν κι απάντηση σου είναι "παρεξηγήσατε, δεν είναι έτσι. Το υπουργείο είναι καλό, αλήθεια!".
Ε εσύ που πιστεύεις ότι είναι καλό, κάνε την αξιολόγηση. Εμείς πάλι που πιστέψαμε π.χ. ότι η τηλεκπαίδευση έγινε εκτάκτως, γιατί δε γινόταν αλλιώς, μετά είδαμε εγκυκλίους που υποχρέωναν για διαγωνίσματα εξ αποστάσεως, που έλεγαν ότι για πάσα νόσο κι αιτία θα γίνεται τηλεκπαίδευση (χιόνια, σεισμούς, καταλήψεις κλπ), που απειλητικά ζητούσαν τα ονόματα αυτών που δεν κατέθεσαν για τους λόγους τους (μάλλον βαριόντουσαν) βαθμολογία στο 1ο τετράμηνο κι άλλα. Κι αυτά μόνο στους τελευταίους μήνες. Αν δούμε διαχρονικά το υπουργείο, δε σώζεται με τίποτα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160044
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 709
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 352
Σύνολο: 361

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.