0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν ήσουν και τόσο (σαφέστατη) όσο πιστεύεις. Άλλο τα σχολεία τυπικής εκπαίδευσης κι άλλο τα καλλιτεχνικά. Επίσης δεν υπάρχουν παιδιά ενταγμένα με δυσκολίες, αλλά παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες που παρακολουθούν πρόγραμμα ένταξης στην τυπική εκπαίδευση. Τέλος, δεν σου ζητούνται ακριβώς απαντήσεις, αντιθέτως οι ερωτήσεις είναι περισσότερο ρητορικές. Γιατί βρε παιδί μου δε κολλάνε όλα αυτά: παρακολουθήσεις, μαθήματα με 20 καθηγητές, διπλωματικές με έρευνες και χιλιάδες λέξεις, καθηγητές που διδάσκουν στα αγγλικά αλλά δεν τα ομιλούν και τόσο καλά, πρακτική σε τόσα σχολεία (νηπιαγωγεία, τυπικής εκπαίδευσης και καλλιτεχνικά) και τέλος αδόκιμες εκφράσεις από μελλοντικούς φέροντας τον τίτλο του master Ε.Α. Κι όλα αυτά σε ένα χρόνο και χωρίς μόνιμη διαμονή στη χώρα του πανεπιστημίου. Σαν πολλούς λάκκους να 'χει η φάβα...
Να και ένα διακρατικό.Ο χορός καλά κρατεί.Έως ότου αρχίσει να "μπάζει"! ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ‘Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση για την Διαχείριση Προβλημάτων σε Μαθητές με Σύνθετες Γνωστικές, Συναισθηματικές και Κοινωνικές Δυσκολίες και στις Οικογένειες τους’ Το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου – Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών και το Πανεπιστήμιο του Τορίνο – Σχολή Ψυχολογίας καλεί τους ενδιαφερομένους να υποβάλουν αίτηση για την κάλυψη πενήντα (50) θέσεων μεταπτυχιακών φοιτηττών. Οι σπουδές, οι οποίες διαρκούν τέσσερα (4) εξάμηνα, οδηγούν στο αντίστοιχο Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Φ.Ε.Κ. 1126/Β/10.4.2012 και 1707/Β/16.5.2012)Διδακτικό Πρόγραμμα• Ειδική Διδακτική• Ειδική Παιδαγωγική• Ψυχολογία των Οργανισμών και των Θεσμών• Ψυχολογία των Αναπηριών και των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες• Ψυχοδυναμική των Σχέσεων Βοήθειας• Ψυχοδυναμική της Ανάπτυξης και των Οικογενειακών Σχέσεων• Θεωρία της Διαχείρισης των Ομάδων• Μεθοδολογία της Παρατήρησης• Μεθοδολογία της Παρέμβασης• Μη Λεκτική Επικοινωνία και Τεχνικές Σωματικής Έκφρασης• Πρακτική Άσκηση• Πτυχιακή ΕργασίαΗ υλοποίηση του ΔΙ.Π.Μ.Σ γίνεται με ένα ευέλικτο πρόγραμμα, η διδακτική δομη του οποίου ακολουθεί τα πιο σύγχρονα ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα και προβλέπει μαθήματα 2 φορές τον μήνα (Παρασκευή απόγευμα και Σάββατο) και μια παραμονή στο Τορίνο 12 ημερών τον Ιούλιο του 2013, ώστε να δοθεί η δυνατότητα φοίτησης σε εργαζομένους και κατοίκους περιοχών και εκτός Πελοποννήσου.Τα δικαιολογητικά πρέπει να υποβληθούν μέχρι και 5 Σεπτεμβρίου 2012 στην Γραμματεία του ΔΙ.Π.Μ.Σ. (Πληροφορίες: Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Παλαιό Στρατόπεδο, Τ.Κ. 24.100, Καλαμάτα τηλ. 27210-65106 ,65102,65128. web-site: www.uop.gr, (http://kalamata.uop.gr/~litd/). Υπεύθυνος Ενημέρωσης και Προσανατολισμού:Οικονόμου ΓεώργιοςΤηλ. Επικοινωνίας : +393930990076 , Email: dott.georgiosoikonomou@gmail.comΟι Διευθυντές του ΔΙ.Π.Μ.ΣΚαθηγήτρια Γεωργία Ξανθάκη Καραμάνου – Πανεπιστήμιο ΠελοποννήσουProf. Giorgio Soro – Università di Torino http://www.alfavita.gr/artro.php?id=70879 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Università degli Studi di Torino ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ Facoltà di PsicologiaΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΔΙ.Π.Μ.Σ.)«Ανάπτυξη δεξιοτήτων εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση για την διαχείριση προβλημάτων σε μαθητές με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες και στις οικογένειές τους». ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝΑκαδημαϊκά Έτη 2012-2014Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ανάπτυξη δεξιοτήτων εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση για την διαχείριση προβλημάτων σε μαθητές με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες και στις οικογένειές τους», που διοργανώνουν τα Τμήματα Φιλολογίας και Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και η Σχολή Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Torino στην Ιταλία, καλεί τους ενδιαφερομένους να υποβάλουν αίτηση για την κάλυψη πενήντα (50) θέσεων μεταπτυχιακών φοιτητών. Οι σπουδές οι οποίες διαρκούν τέσσερα (4) ακαδημαϊκά εξάμηνα οδηγούν στο αντίστοιχο Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Φ.Ε.Κ. 1126/Β/10.4.2012 και 1707/Β/16.5.2012. Οι υποψήφιοι οφείλουν να υποβάλουν τα κάτωθι δικαιολογητικά: • Αίτηση συμμετοχής στο ΔΙ.Π.Μ.Σ.• Επικυρωμένο αντίγραφο πτυχίου ή πτυχίων Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. της ημεδαπής ή αντίστοιχων τμημάτων ομοταγών ιδρυμάτων της αλλοδαπής. Εάν ο τίτλος σπουδών έχει αποκτηθεί στην αλλοδαπή, απαιτείται πιστοποιητικό αναγνώρισης από τον Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.).• Πιστοποιητικό σπουδών με αναλυτική βαθμολογία προπτυχιακών μαθημάτων, στο οποίο να αναγράφεται και ο βαθμός του πτυχίου, που πρέπει να είναι τουλάχιστον έξι (6). • Βιογραφικό σημείωμα, στο οποίο να αναφέρονται αναλυτικά οι σπουδές, η διδακτική ή / και η επαγγελματική εμπειρία, η επιστημονική και η κοινωνική δραστηριότητα του υποψηφίου.• Πιστοποιητικό επαρκούς γνώσης μιας τουλάχιστον κύριας ευρωπαϊκής γλώσσας (αγγλικής, γαλλικής, γερμανικής, ιταλικής, ισπανικής) ή επάρκειας ελληνικής γλώσσας. Αποδεκτά πιστοποιητικά γλωσσομάθειας είναι αυτά που αναγνωρίζονται από τον Α.Σ.Ε.Π. για τον διορισμό στον δημόσιο τομέα. Σε περίπτωση που ο υποψήφιος δεν διαθέτει πιστοποιητικό, η κατοχή ξένης γλώσσας θα διαπιστωθεί με εξετάσεις.• Ανάτυπα δημοσιεύσεων σε επιστημονικά περιοδικά ή Πρακτικά συνεδρίων, αντίγραφα συγγραφικού έργου κ.τ.λ., εφόσον υπάρχουν.• Κάθε άλλο έργο ή δραστηριότητα (τεκμηριωμένα με τα αντίστοιχα πιστοποιητικά) σε συνάφεια με το αντικείμενο του ΔΙ.Π.Μ.Σ.• Δύο συστατικές επιστολές.• Φωτοτυπία της Αστυνομικής Ταυτότητας.• Δύο (2) πρόσφατες φωτογραφίες, στις οποίες να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο του υποψηφίου. Τα δικαιολογητικά πρέπει να υποβληθούν από 09 Ιουλίου μέχρι και 5 Σεπτεμβρίου 2012 στην Γραμματεία του ΔΙ.Π.Μ.Σ. (Πληροφορίες: Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Παλαιό Στρατόπεδο, Τ.Κ. 24.100, Καλαμάτα τηλ. 27210-65106,65102,65128). Στο ΔΙ.Π.Μ.Σ. για την απόκτηση Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης γίνονται δεκτοί πτυχιούχοι Τμημάτων Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. των Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, των Ιατρικών και Νοσηλευτικών Σχολών, των Σχολών Διοίκησης, Οικονομίας, Τεχνολογίας και Αθλητισμού, των Σχολών Θετικών και Βιολογικών Επιστημών, καθώς και των Πολυτεχνικών Σχολών της ημεδαπής ή αντίστοιχων τμημάτων ομογενών ιδρυμάτων της αλλοδαπής, καθώς και πτυχιούχοι των αντίστοιχων τμημάτων των Τ.Ε.Ι. σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Για την φοίτηση στο ΔΙ.Π.Μ.Σ. απαιτείται η καταβολή διδάκτρων, τα οποία ανέρχονται σε 5000€, καταβλητέα σε δύο ισόποσες δόσεις, η καθεμία πριν από την έναρξη των μαθημάτων κάθε χειμερινού εξαμήνου. Τα κριτήρια επιλογής των υποψηφίων είναι:1) Επιτυχής εξέταση σε γραπτή δοκιμασία (βαθμός τουλάχιστον 50 με άριστα το 100), (συντελεστής βαρύτητας 0,50). Η επιτυχία στην γραπτή εξέταση αποτελεί προϋπόθεση για την αξιολόγηση των στοιχείων του φακέλου και την συνέντευξη.2) Αξιολόγηση στοιχείων του φακέλου (συντελεστής βαρύτητας 0,30). Ειδικότερα: Βαθμός πτυχίου (20 μόρια)Γλωσσομάθεια (20 μόρια)Προϋπηρεσία (20 μόρια)Δημοσιεύσεις (20 μόρια)Δύο συστατικές επιστολές (20 μόρια)3) Συνέντευξη ενώπιον Επιτροπής Καθηγητών (συντελεστής βαρύτητας 0,20).Ημερομηνία της γραπτής εξέτασης ορίζεται η Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου.Εξεταστέα ΎληΕισαγωγικές Έννοιες Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΑπό το βιβλίο του Χρηστάκη, Κ.(2006). Η Εκπαίδευση των παιδιών με δυσκολίες. Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή. Τόμος Α’. Εκδ. Ατραπός, Αθήνα, προτείνεται η ακόλουθη ύλη.1. Εισαγωγικά, (βλ. κεφ.1, σελ.19-50).2. Το παιδί με δυσκολίες στην οικογένεια, στο σχολείο και στην κοινότητα, (βλ. κεφ.2, σελ.51-78).Κοινωνική και Εκπαιδευτική Ένταξη Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες. Από το βιβλίο της Ζώνιου-Σιδέρη, Α. (2011). Οι ανάπηροι και η εκπαίδευσή τους- Μια ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση της ένταξης, Εκδόσεις Πεδίο, Αθήνα, προτείνεται η ακόλουθη ύλη. 1. Αναπηρία, (βλ. κεφ.1, σελ.11-79).2. Ειδική Αγωγή, (βλ. κεφ.2, σελ. 82-87)3. Η Ένταξη, (βλ. κεφ.3, σελ.161-168, 176-181)Η ημερομηνία της συνέντευξης για τους επιτυχόντες στην γραπτή εξέταση θα ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα του Τμήματος Φιλολογίας.Τα μαθήματα θα διεξαχθούν στην Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, στο Φιλοσοφικό Κέντρο «Ευάγγελος Μουτσόπουλος» στην Μεσσήνη και ένα μέρος στο Πανεπιστήμιο του Torino.Η Πρόεδρος του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και Επιστημονική Διευθύντρια του ΠρογράμματοςΚαθηγήτρια Γεωργία Ξανθάκη-Καραμάνουhttp://www.uop.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1090%3A27-06-2012-----------&catid=87%3A2010-11-24-11-46-33&Itemid=286&lang=el
Ήταν να γίνει και πριν 3 περίπου χρόνια το εν λόγω διακρατικό master αλλά κάποιοι από εδώ φοβήθηκαν ότι θα χάσουν την πελατειούλα τους και κατάφεραν να το σταματήσουν.Απ όσο ξέρω,αρκεί που έχει ΦΕΚ.
Μπορεί να μας δώσει κάποιος πληροφορίες για το εν λόγω μαστερ;; Είναι σίγουρα στο τομέα ειδικής αγωγής και αναγνωρισμένο 100%;;Eίναι το ίδιο μαστερ που διοργάνωνε το Πανεπιστήμιο του τορίνο χωρίς όμως την συμμετοχή του πανεποιστημιου πελλοπονήσου;;Γίνεται να είναι τα μαθήματα μόνο 2 φορές την εβδομάδα και να είναι σίγουρα αναγνωρισμένο το εν λόγω μαστερ;;Δεν απαιτείται αναγνώριση από το ΔΟΑΤΑΠ για το εν λόγω μαστερ;;
ΠαράθεσηΜπορεί να μας δώσει κάποιος πληροφορίες για το εν λόγω μαστερ;; Είναι σίγουρα στο τομέα ειδικής αγωγής και αναγνωρισμένο 100%;;Eίναι το ίδιο μαστερ που διοργάνωνε το Πανεπιστήμιο του τορίνο χωρίς όμως την συμμετοχή του πανεποιστημιου πελλοπονήσου;;Γίνεται να είναι τα μαθήματα μόνο 2 φορές την εβδομάδα και να είναι σίγουρα αναγνωρισμένο το εν λόγω μαστερ;;Δεν απαιτείται αναγνώριση από το ΔΟΑΤΑΠ για το εν λόγω μαστερ;;Αυτήν την απορία ρε παιδιά που έχει ξαναεκφραστεί σ'αυτό το τόπικ δεν την καταλαβαίνω πραγματικά....στη δική μου σχολή. στο ΦΠ του ΑΠΘ το μεταπτυχιακό της Παιδαγωγικής κατεύθυνσης είχε το 2003 2 φορές μόνο την εβδομάδα μάθημα...διετές μεταπτυχιακό βέβαια. Τώρα βέβαια άλλο παπαευαγγέλιο το ότι κάθε μάθημα είχε πολλή δουλειά γιατί απαιτούσε έρευνα...οπότε ήταν σαν να είχες κάνει 10 ώρες μάθημα τη βδομάδα και βάλε...Επίσης δεν έπαιρναν και κεφάλια για τις απουσίες απ'αυτά τα μαθήματα...Σ'αυτά τα 2 χρόνια γινόταν πολλή δουλειά και έρευνα,αλλά δεν χρειαζόταν να παρακολουθείς όλη τη βδομάδα...
Αυτήν την απορία ρε παιδιά που έχει ξαναεκφραστεί σ'αυτό το τόπικ δεν την καταλαβαίνω πραγματικά....στη δική μου σχολή. στο ΦΠ του ΑΠΘ το μεταπτυχιακό της Παιδαγωγικής κατεύθυνσης είχε το 2003 2 φορές μόνο την εβδομάδα μάθημα...διετές μεταπτυχιακό βέβαια. Τώρα βέβαια άλλο παπαευαγγέλιο το ότι κάθε μάθημα είχε πολλή δουλειά γιατί απαιτούσε έρευνα...οπότε ήταν σαν να είχες κάνει 10 ώρες μάθημα τη βδομάδα και βάλε...Επίσης δεν έπαιρναν και κεφάλια για τις απουσίες απ'αυτά τα μαθήματα...Σ'αυτά τα 2 χρόνια γινόταν πολλή δουλειά και έρευνα,αλλά δεν χρειαζόταν να παρακολουθείς όλη τη βδομάδα...
Και για να μην ξεχνιομαστε...http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_17/08/2012_457159