*

Αποστολέας Θέμα: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια  (Αναγνώστηκε 107360 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #112 στις: Σεπτέμβριος 22, 2008, 04:56:41 μμ »
 ;D ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #113 στις: Σεπτέμβριος 22, 2008, 05:01:49 μμ »
μηπως να γινω και γω χρονογραφος? ???πιο πολλα θα βγαλω με το τοσο υλικο που εχουμε ???αλλα προς το παρον πισω στα δικα μου ;)τα ειδα τα βιβλια του καθηγητη και διαβασα και αλλα ειδικης διδακτικης αλλα δεν ημουν σιγουρη :-\και κατι αλλο.. αφορμηση μπορει να ειναι και μια εισαγωγη πριν την παρουσιαση του μαθηματος ή καποια οποαδηποτα αφορμη για να ξεκινησεις το μαθημα?γιατι στα σχεδια αρχαιων την εχουν σαν συνωνυμη της συνδεσης με τα προηγουμενα ???και κατι ακομα...στην βιβλιογραφια ειναι απαραιτητα ο τοπος εκδοσης.χρονος εκδοσης και σελιδες??ξερω οτι κανονικα χρειζονται για να ειναι ολοκληρωμενη η βιβλιογραφια αλλα τι γινεται αν δεν τα γραψουμε?ποσο μας κοστιζει??

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #114 στις: Σεπτέμβριος 22, 2008, 05:31:42 μμ »
Συνήθως  με την αφόρμηση προσπαθούμε να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον του μαθητή από ένα γεγονός που προέρχεται από τα βιώματα και τις εμπειρίες του ώστε να βρεθεί σε κατάσταση μαθησιακής ετοιμότητας για να προσλάβει το νέο προς μάθηση υλικό.Η αφόρμηση μπορεί να είναι και σύνδεση με τα προηγούμενα αλλά πρέπει να προκαλείται αναμονή για τα επόμενα.Το τί αφόρμηση θα επιλέξεις εξαρτάται από τη συγκεκριμένη ενότητα που θα διδάξεις.
Το σχέδιο διδασκαλίας προσαρμόζεται ανάλογα με τα ερωτήματα που θα δοθούν δηλ.κάποια στάδια μπορεί να μη χρειάζεται να τα γράψεις.
Για τη βιβλιογραφία δε ξέρω να σου πω πολλά αλλά εγώ θα προσπαθήσω να συγκρατήσω συγγραφέα,το τίτλο του κειμένου,εκδόσεις και τόπο.

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #115 στις: Σεπτέμβριος 22, 2008, 06:11:35 μμ »
δλδ θετω στην αρχη καποια ερωτηματα(αν μου το ζητησουν,οπως σε προηγουμενους διαγωνισμου)και με βαση αυτα πραττω στη συνεχεια?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #116 στις: Σεπτέμβριος 22, 2008, 06:26:18 μμ »
και κατι ακομα,οταν λενε να αξιποιησετε διδακτικα το παρακατω αποσπασμα τι εννοουν??παλι σχεδιο μαθηματος??

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #117 στις: Σεπτέμβριος 22, 2008, 06:32:16 μμ »
και κατι ακομα,οταν λενε να αξιποιησετε διδακτικα το παρακατω αποσπασμα τι εννοουν??παλι σχεδιο μαθηματος??
Εννοούν να κάνεις κανονικό σχέδιο μαθήματος,

Αποσυνδεδεμένος epirus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #118 στις: Σεπτέμβριος 22, 2008, 06:38:49 μμ »
Σχετικά με την βιβλιογραφία εγώ τουλάχιστον στον προηγούμενο διαγωνισμό, δεν έγραψα ημερομηνίες ούτε τόπο έκδοσης. Άλλωστε στην διδακτική δεν ζητούν από εμάς να ξεδιπλώσουμε τις γνώσεις μας στο διδακτικό αντικείμενο όσο να αποδώσουμε γραπτώς το τρόπο διδασκαλίας. Θα λέγατε ποτέ π.χ. στους μαθητές σας πότε εξέδωσε ο Καραγιανόπουλος ή o Κακριδής τα βιβλία τους; Μπορεί και ναι αλλά γενικά  είναι άχρηστη πληροφορία για τη σχολική τάξη. Τώρα για όποιον θυμάται τέτοιες λεπτομέρεις κακό δεν κάνουν. Σιγουρα θα εντυπωσιάσουν τον εξεταστή.Εγώ πάντως,  χωρίς βιβλιογραφικές λεπτομέρειες, στον προηγούμενο διαγωνισμό έγραψα διδακτική νέων 75


Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #119 στις: Σεπτέμβριος 22, 2008, 06:43:20 μμ »
επειδη μπερδευτηκα τωρα ???το σχεδιο μαθηματος ειναι ενα?αυτο που λεμε σχεδιο επιι χαρτου?ή υπαρχουν κι αλλες μορφες μαθηματος?συγγνωμη αν γινομαι κουραστικη αλλα εχω αγχωθει τωρα :'( :'( epirus συμφωνω μαζι σου.ουτε εγω πιστευω οτι μπορω να τα θυμηθω ή οτι χρειαζονται.απλα ηθελα να δω τι παιζει γιατι πρωτη φορα δινω.

Αποσυνδεδεμένος epirus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #120 στις: Σεπτέμβριος 22, 2008, 09:39:34 μμ »
Από όσο ξέρω το ίδιο είναι.  Κάτι σαν το σχεδιάγραμμα που κάναμε πιτσιρίκια στην έκθεση  :) πιο επιστημονικά πλασαρισμένο  :) Χοντροκομμένα στο λέω....

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #121 στις: Σεπτέμβριος 22, 2008, 11:03:26 μμ »
Supreme, σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου, ωστόσο διαφωνώ σε αυτό που αναφέρεις ,ότι δηλ. θα πρέπει να γίνεται ανάγνωση του κειμένου από τον εκπαιδευτικό. Στο μάθημα της ιστορίας για παράδειγμα δεν μπορεί να ισχύει κάτι ανάλογο.

Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι εξόχως σημαντικό σ' ένα σχέδιο μαθήματος είναι να τεθούν οι στόχοι (ο γενικός και ακολούθως οι ειδκοί) και φυσικά να συνδέονται απόλυτα, με αυτά που θέλουμε να πετύχουμε στη διάρκεια της πορείας του μαθήματος. Οπωσδήποτε θα πρέπει να γίνει αναφορά στα μέσα/υλικά, που θα χρησιμοποιηθούν. Επειδή συνήθως δε χρησιμοποιύμε μόνο 1 μέθοδο (π.χ. διευρευνητική, ατομική μελέτη, εργασία με τις πηγές -σε ό,τι αφορά τουλάχιστον στο μάθημα της ιστορίας-) καλόν είναι να καταγράφονται ανά βήμα. Επιπλέον, μπορούμε δίπλα από τη μέθοδο να σημειώνουμε και την αντίστοιχη μορφή (μονολογική, διαλογική κ.ο.κ.) ενώ παράλληλα σε κάθε στάδιο να συμπληρώνουμε και το χρόνο που διαρκεί αυτό.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #122 στις: Σεπτέμβριος 23, 2008, 08:34:57 πμ »
Μήπως θα μπορούσε κάποιος να μας επισυνάψει κάποιο σχέδιο μαθήματος (αρχαίων ή νέων) για να δούμε και εμείς τα "πρωτάκια" πώς κινήθηκε?
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #123 στις: Σεπτέμβριος 23, 2008, 10:09:23 πμ »
επειδη μπερδευτηκα τωρα ???το σχεδιο μαθηματος ειναι ενα?αυτο που λεμε σχεδιο επιι χαρτου?ή υπαρχουν κι αλλες μορφες μαθηματος?συγγνωμη αν γινομαι κουραστικη αλλα εχω αγχωθει τωρα :'( :'( epirus συμφωνω μαζι σου.ουτε εγω πιστευω οτι μπορω να τα θυμηθω ή οτι χρειαζονται.απλα ηθελα να δω τι παιζει γιατι πρωτη φορα δινω.
εγω εξακολουθω να μην καταλαβαινω...epirus ευχαριστω για την απαντηση αλλα δεν καταλαβα :-\η διαφορα σε ενα σχεδιο επι χαρτου με ενα απλο σχεδιο ποια ειναι???ναι συμφωνω με νικη!θα μας βοηθουσατε πολυ αν το κανατε αυτο :)και κατι ακομα,οταν λενε να γραψετε τροπους αξιολογησης διδασκαλιας με παραδειγματα τι εννουν??πως αξιολογω τον μαθητη ή την δουλεια??και παραδειγματα??μπορει καποιος να μου πει ενα απλο παραδειγμα?? ???

Αποσυνδεδεμένος pelazi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 470
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #124 στις: Σεπτέμβριος 23, 2008, 09:55:34 μμ »
 Τα 'χω παίξει λίγο! Δεν έχω ασχοληθεί με τη διδακτική και μου φαίνεται παλούκι. Εγώ ακόμα δεν έχω κατασταλάξει στο τι θα διαλέξω. Επικρατεί ένα χάος!
Ο χρόνος είναι /πολύ αργός για όσους περιμένουν
                     /πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται
                     /πολύ σύντομος για όσους χαίρονται
                     /πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν
                     /και αιώνιος για όσους αγαπούν

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #125 στις: Σεπτέμβριος 23, 2008, 11:12:52 μμ »

[/quote]εγω εξακολουθω να μην καταλαβαινω...epirus ευχαριστω για την απαντηση αλλα δεν καταλαβα :-\η διαφορα σε ενα σχεδιο επι χαρτου με ενα απλο σχεδιο ποια ειναι???ναι συμφωνω με νικη!θα μας βοηθουσατε πολυ αν το κανατε αυτο :)και κατι ακομα,οταν λενε να γραψετε τροπους αξιολογησης διδασκαλιας με παραδειγματα τι εννουν??πως αξιολογω τον μαθητη ή την δουλεια??και παραδειγματα??μπορει καποιος να μου πει ενα απλο παραδειγμα?? ???
[/quote]

Κατά την άποψή μου, εάν στις εξετάσεις τεθεί στην εκφώνηση της ερώτησης π.χ. "να πραγματοποιήσετε ένα σχέδιο επί χάρτου ή ένα σχέδιο μαθήματος θα πρέπει ο εξεταζόμενος αντίστοιχα να είναι σε θέση να παρουσιάζει ολοκληρωμένο σχέδιο, με πορεία διδασκαλίας, στάδια, μεθόδους, μέσα/υλικά, στόχους, ενδεικτικές ερωτήσεις/απαντήσεις, μορφές διδασκαλίας κ.ο.κ. Δηλ. δεν υπάρχει πραγματική διαφορά ανάμεσα στους δυο όρους, απλώς πρόκειται για έναν διαφορετικό τρόπο, με τον οποίο ζητείται από τους υποψηφίους να συντάξουν ένα πλήρες σχέδιο μαθήματος.

Τώρα, καθ' όσον γνωρίζω, τρεις είναι οι τρόποι αξιολόγησης: διαγνωστική ή αρχική (ελέγχεις δηλ. με τα ερωτήματα που θέτεις κατά πόσον οι μαθητές έχουν κατανοήσει την διδακτέα ενότητα-το γνωστικό, το ίδιο επιτυγχάνεις και με την τελική ή αθροιστική αξιολόγηση, η οποία συνήθως λαμβάνει χώρα στο τέλος του μαθήματος, σαν μια ανακεφαλαίωση για να διαπιστωθεί κατά πόσο έχουν εμπεδώσει οι μαθητές την ύλη που διδάχθηκαν) και τέλος η διαμορφωτική ή ενδιάμεση αξιολόγηση, με την οποία ελέγχει κανείς συνθετικές/κριτικές ικανότητες - δεξιότητες που κατέκτησαν οι μαθητές στη διάρκεια του μαθήματος και συνήθως επιτυγχάνεται με ανοιχτού τύτπου ερωτήσεις...
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160282
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 830
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 581
Σύνολο: 600

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.13 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.