*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 728471 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1540 στις: Νοέμβριος 18, 2013, 11:05:12 πμ »
Οι συγχωνευσεις στη πρωτοβαθμια δεν ειναι κατι καθολου ευκολο. Εχουν γινει ηδη παρα πολλες και αρκετες εχουν αναιρεθει κατω απο τη μεγαλη πιεση της κοινωνιας. Γι αυτο ειναι πολυ δυσκολο να γινουν πολλες συχγωνευσεις ιδιαιτερα στην επαρχια. Αυτο που πιθανον να ηινει ειναι η αυξηση μαθητων ανα δασκαλο απο τους 25 στους 27 κατι που ισοδυναμει με 4000 περιπου οργανικες. Τα κενα βεβαια των δασκαλων λαμβανοντας υποψην τις συνταξιοδοτησεις των επομενων ετων ειναι πολυ περισσοτερα.
Συμπερασμα, ο συλλογισμος οτι οι δασκαλοι κινδυνευουν περισσοτερο απο διαθεσιμοτητα δεν εχει καμμια υποσταση οπως δεν εχει υποσταση ο συλλογισμος οτι η επανατοποθετηση σε οργανικες θα εχει κριτηριο τον Ασεπ. Επισης ο συλλογισμος οτι δεν κινδυνευουν βιολογοι εχει μεν λογικη επειδη υπαρχει ελλειψη αλλα συμφωνα με το νομοσχεδιο του νεου λυκειου η υπεραριθμια των ΠΕ04 ειναι ενιαια και δεν κανει διακριση σε ειδικοτητες.
Η αξιολογηση που συζητιεται στο παρον νημα δεν εχει σχεση με διαθεσιμοτητες. Αν χρειαστει κατι τετοιο θα ειναι μια φορμα που θα συμπληρωθει υποχρεωτικα απ'ολους οπως εγινε και με τους διοικητικους των ΑΕΙ. Στη αξοολογηση αυτη ουτε ο διευθυντης αλλα ουτε και ο συμβουλος θα εμπλεκεται παρα μονο τα κριτηρια του ΥΠΓΔΜ ισως με κανα δυο προσθηκες για ασπαιτε και ΤΠΕ. Ειναι βεβαια και τα μορια της υπηρεσιακης εκθεσης (0-8 αν θυμαμαι καλα) η οποια πιθανον, αν υπαρξει, να συμπληρωθει υποχρεωτικα μονο απο τους διευθυντες μιας και οι συμβουλοι αποκλειεται να προλαβουν να αξιολογησουν ολους τους εκπαιδευτικους που εποπτευουν.
Συνάδελφε,σόρρυ,αλλά κάνεις λάθος.Έχω μάθει να βλέπω τα πράγματα απο ψηλά,καθώς το χωριό μου είναι στις κορφές του Ψηλορείτη.Έχει και ένα άλλο πλεονέκτημα το χωριό μου,διαθετεί 3 βουλευτές,οι οποίοι κατά παράξενη σύμτωση ανήκουν στην κυβέρνηση.Γι αυτό σας λέω εσάς τους Αθηναίους,σας έχει φάει το νέφος της Αθηνάς και δεν βλέπετε τι γίνεται!!!
Πέρα απο την πλάκα,όταν λέω πως όσοι βγουν στην διαθεσιμότητα,θα περάσουν απο ΑΣΕΠ,δεν μιλάω για κριτήριο ασεπ.Λέω πως θα φύγουν απο την δικαιοδοσία του Παιδείας και θα περάσουν στην δικαιοδοσία του Διοικητικής Μεταρρύθμισης,θα ελεγχθούν απο τον ασεπ,ο ασεπ θα φτιάξει πίνακες κατάταξης και μετά θα επανέλθουν στο Μεταρρύθμισης για επανατοποθέτηση.Αν τοποθετηθούν εκ νέου στο Παιδείας,τότε το Παιδείας θα εφαρμόσει τα κριτήρια του.Δείτε τι θα γίνει με τους διοικητικούς των πανεπιστημίων και θα καταλάβετε ποιά είναι η διαδικασία.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:10:58 »

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1541 στις: Νοέμβριος 18, 2013, 12:11:04 μμ »
Συναδελφε και το δικο μου χωριο ειναι στο Ψηλορειτη λιγο πιο κατω απο το δικο σου. Αλλωστε το χωριο σου τα τελευταια 70 χρονια ειχε τουλαχιστον 3 βουλευτες το οποιο περναει απο γενια σε γενια και εχει και τεραστια ευθυνη για την κατασταση που υπηρχε τα προηγουμενα χρονια λιγο πιο κατω απο το χωριο σου. Οποτε ειναι και γνωστος ο τροπος σκεψης των ακολουθων των γνωστων οικογενειων του χωριου. Η διαδοχη λοιπον τελειωνει πολυ συντομα οποτε καλα θα κανουν να αλλαξουν μυαλα.
Τωρα περα απο την πλακα λεω το ιδιο πραγμα για τους διοικητικους αλλα εδω λεμε για κριτηρια διαθεσιμοτητας και οχι τι θα γινει μετα. Αλλωστε ειναι πιθανον το 2014 αν υπαρξουν νεες διαθεσιμοτητες να μην εχουμε πλεον το 8μηνο αλλα απευθειας απολυση οποτε απο το υπουργειο παιδειας παμε κατευθειαν σπιτι χωρις σταση στο ΥΠΓΔΜ
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1542 στις: Νοέμβριος 18, 2013, 11:10:52 μμ »
καταλάβαμε ποια είναι η διαδικασία, γεμάτη λάθη και παραλείψεις ή μήπως δεν έχει σημασία που οι πίνακες του ΑΣΕΠ για τους διοικητικούς των Πανεπιστημίων έχουν λάθη και παραλείψεις πχ διοικητικών που συμμετείχαν στην απογραφή τους?
Μάλλον το νέφος της Αθήνας (και όχι της Αθηνάς) μας φταίει :)
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1543 στις: Νοέμβριος 18, 2013, 11:40:26 μμ »
Για το υπόλοιπο Δημόσιο, κρίνεται ότι υπάρχει πλεόνασμα, παίρνουν τις εκθέσεις 8 ετών από τους προισταμένους όπου από εκεί βγαίνει ένας βαθμός κι αυτός ο βαθμός θα συνυπολογιστεί με τα υπόλοιπα μόρια όπως έχουν καθοριστεί από το Διοικητικής Μεταρύθμισης, φτιάχνουν λίστα και οι τελευταίοι μπαίνουν σε διαθεσιμότητα.

Για μας τώρα που δεν υπάρχουν οι εκθέσεις των 8 ετών, αν σε κάποια ειδικότητα έχουμε πλεόνασμα, τι γίνεται;
1) Εφαρμόζεται αυτό το ΠΔ, παίρνουμε μόρια μόνο απ΄αυτό και οι τελευταίοι μπαίνουν σε διαθεσιμότητα ή
2) Εφαρμόζεται το ΠΔ, τα μόρια που παίρνουμε θεωρούνται ως εκθέσεις προισταμένου, συνυπολογίζονται και τα υπόλοιπα μόρια όπως ορίστηκαν το καλοκαίρι απ΄το Διοικητικής μεταρύθμισης και οι τελευταίοι μπαίνουν σε διαθεσιμότητα;

Το 1) σενάριο δε μου φαίνεται πολύ πιθανό να ισχύσει, γιατί έτσι παρακάμπτεται μια διαδικασία που ισχύει για όοοοολο το υπόλοιπο Δημόσιο και επιπλέον είναι άδικο, γιατί ναι, κάποιος μπορεί να μην κάνει για το Παιδείας, μπορεί όμως να κάνει για κάπου αλλού. Αποκλείεται να είναι εξαιρετικός για κάποιο άλλο Υπουργείο; Δεν μπορεί να τον πετάς εκτός Δημοσίου, επειδή δεν είναι "επαρκής" ως καθηγητής. 

Το 2) σενάριο πάλι δε μου φαίνεται πιθανό να ισχύσει, γιατί το ΠΔ καταμετρά πράγματα που και το Μεταρύθμισης μετράει. Δεν είναι λογικό πχ η ξένη γλώσσα να μετράει και στην αξιολόγηση που μας κάνει η προιστάμενη Αρχή (μέσω του ΠΔ), αλλά μετά να ξανα-μετράει και για τα τελικά μόρια που έχει ο καθένας μας, όπως λέει το Διοικητικής Μεταρύθμισης.

.........
Και επιπλέον:
Σήμερα μας ζήτησαν να συμπληρώσουμε στο survey τα προσόντα μας.
Θέλουνε σεμινάρια, ξένες γλώσες, πτυχία, μεταπτυχιακά, πιστοποιήσεις....τώρα αυτά που κολλάνε;
εννοώ πώς δένουνε με το ΠΔ που συζητάμε;
εκτός κι αν τα γράφουμε έτσι, σε δουλειά να βρισκόμαστε  :-X

ή -κι επιτέλους καταλήγω γιατί είπα πολλά-
μήπως τους φάνηκε πολύ μεγαλόπνοο να εφαρμοστεί το ΠΔ και κοιτάνε να κάνουν μια πρόχειρη καταγραφή των προσόντων μας για να έχουν κάτι χειροπιαστό προκειμένου να ξεκινήσουν; Κάτι τέτοιο δε ζητήσανε κι από τους διοικητικούς των ΑΕΙ και με βάση αυτό και μόνο δεν τους κατέταξαν;
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:10:58 »

Αποσυνδεδεμένος Νηρηίδα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 269
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1544 στις: Νοέμβριος 19, 2013, 08:18:36 πμ »
Τι σεμινάρια;επιμόρφωσης;η και αυτά που διοργανώνουν οι δευτεροβάθμιες;(τύπου ημερίδας).

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1545 στις: Νοέμβριος 19, 2013, 10:42:53 πμ »
Συναδελφε και το δικο μου χωριο ειναι στο Ψηλορειτη λιγο πιο κατω απο το δικο σου. Αλλωστε το χωριο σου τα τελευταια 70 χρονια ειχε τουλαχιστον 3 βουλευτες το οποιο περναει απο γενια σε γενια και εχει και τεραστια ευθυνη για την κατασταση που υπηρχε τα προηγουμενα χρονια λιγο πιο κατω απο το χωριο σου. Οποτε ειναι και γνωστος ο τροπος σκεψης των ακολουθων των γνωστων οικογενειων του χωριου. Η διαδοχη λοιπον τελειωνει πολυ συντομα οποτε καλα θα κανουν να αλλαξουν μυαλα.
Τωρα περα απο την πλακα λεω το ιδιο πραγμα για τους διοικητικους αλλα εδω λεμε για κριτηρια διαθεσιμοτητας και οχι τι θα γινει μετα. Αλλωστε ειναι πιθανον το 2014 αν υπαρξουν νεες διαθεσιμοτητες να μην εχουμε πλεον το 8μηνο αλλα απευθειας απολυση οποτε απο το υπουργειο παιδειας παμε κατευθειαν σπιτι χωρις σταση στο ΥΠΓΔΜ
Μέχρι στιγμής δεν έχει ψηφιστεί κάτι τέτοιο.Προσωπικά γνωρίζοντας και τις λεπτές ισσοροπίες εντός την κυβέρνησης,το θεωρώ πολύ δύσκολο κάτι τέτοιο να ψηφιστεί.Ας μην ακολουθούμε σενάρια που κάνουν ακόμα πιο δύσκολη την ζωή μας!
Τώρα που το πες,λες το χωριό να αποκτήσει και δημαρχία στην Αθήνα;

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1546 στις: Νοέμβριος 19, 2013, 03:04:48 μμ »
Oυδεν σχόλιο για τη δημαρχία. Όσο κι αν στηρίζεται
το βλεπω χλωμο. Το βλεπεις δυσκολο να ψηφιζεται, νεες διαθεσιμοτητες η καταργηση 8μηνου και απευθειας απολυσεις?
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1547 στις: Νοέμβριος 19, 2013, 04:40:02 μμ »
Oυδεν σχόλιο για τη δημαρχία. Όσο κι αν στηρίζεται
το βλεπω χλωμο. Το βλεπεις δυσκολο να ψηφιζεται, νεες διαθεσιμοτητες η καταργηση 8μηνου και απευθειας απολυσεις?
Ο 4172/2013,συνάδελφε,είναι σαφής:κανένας στην διαθεσιμότητα χωρίς αξιολόγηση.Μην ξεχνάς πως και το Σύνταγμα προβλέπει απόλυση απευθείας μετά την κατάργηση της οργανικής,αλλά μόνο για ΙΔΑΧ και όχι για μόνιμους.Συνεπώς,δεν υπάρχει θέμα για απευθείας απολύσεις μέσω διαθεσιμότητας.Το ενδεχόμενο απευθείας απολύσεων μαζί με τους ΙΔΑΧ υπάρχει και για όσους έχουν καταθέσει πλαστά δικαιολογητικά.Θα γίνει μεγάλο ψάξιμο σε όσους έχουν μεταπτυχιακά και ιδίως:α)στην ειδική αγωγή, και β)απο Κύπρο,Βουλγαρία και Ιταλία.Για τα άλλα που λες δεν ξέρω.Τα κενά με οδηγία της ΕΕ θα καλυφθούν κυρίως με διεύρυνση αναθέσεων.

Αποσυνδεδεμένος ribo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 163
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1548 στις: Νοέμβριος 19, 2013, 05:16:17 μμ »
Θα ήθελα να σας δω όταν θα τρέμετε μπροστά στον επιθεωρητή, ο οποίος θα στέκεται βλοσυρός στην έδρα και θα αξιολογεί την επίτευξη σε 40 λεπτά των δηλωμένων ΣΤΟΧΩΝ από σας και θα τους τοποθετεί σε αντιδιαστολή με τα ουτοπικά ζητούμενα απ' τα σαΐνια - θεωρητικούς παιδαγωγούς του υπουργείου.
Ή νομίζετε ότι είστε όλοι καθηγηταράδες και δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα; ή ότι θα σας βολέψει πάλι το πολιτικό σας βύσμα; (ΝΑΙ αυτό της πασκοδάκε, που κάθεστε προσοχή στην ουρά για χειραψία όταν έρχεται για προεκλογική .... ενημέρωση)
Φουκαράδες!

Αποσυνδεδεμένος kopan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • Όλα αλλάζουν όταν εσύ αλλάζεις.
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1549 στις: Νοέμβριος 19, 2013, 05:24:23 μμ »
Θα ήθελα να σας δω όταν θα τρέμετε μπροστά στον επιθεωρητή, ο οποίος θα στέκεται βλοσυρός στην έδρα και θα αξιολογεί την επίτευξη σε 40 λεπτά των δηλωμένων ΣΤΟΧΩΝ από σας και θα τους τοποθετεί σε αντιδιαστολή με τα ουτοπικά ζητούμενα απ' τα σαΐνια - θεωρητικούς παιδαγωγούς του υπουργείου.
Ή νομίζετε ότι είστε όλοι καθηγηταράδες και δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα; ή ότι θα σας βολέψει πάλι το πολιτικό σας βύσμα; (ΝΑΙ αυτό της πασκοδάκε, που κάθεστε προσοχή στην ουρά για χειραψία όταν έρχεται για προεκλογική .... ενημέρωση)
Φουκαράδες!

Πες τα "Χρυσόστομε"...Μπας και ξυπνήσουμε...!!!
Η ευφυΐα είναι η σύζυγος, η φαντασία είναι η ερωμένη και η μνήμη είναι η υπηρέτρια.
Βίκτωρ Ουγκώ

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1550 στις: Νοέμβριος 20, 2013, 12:45:37 πμ »
Θα ήθελα να σας δω όταν θα τρέμετε μπροστά στον επιθεωρητή, ο οποίος θα στέκεται βλοσυρός στην έδρα και θα αξιολογεί την επίτευξη σε 40 λεπτά των δηλωμένων ΣΤΟΧΩΝ από σας και θα τους τοποθετεί σε αντιδιαστολή με τα ουτοπικά ζητούμενα απ' τα σαΐνια - θεωρητικούς παιδαγωγούς του υπουργείου.
Ή νομίζετε ότι είστε όλοι καθηγηταράδες και δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα; ή ότι θα σας βολέψει πάλι το πολιτικό σας βύσμα; (ΝΑΙ αυτό της πασκοδάκε, που κάθεστε προσοχή στην ουρά για χειραψία όταν έρχεται για προεκλογική .... ενημέρωση)
Φουκαράδες!
Ειπώθηκε πουθενά ότι δεν θα τρέμουμε; Ισχυρίστηκε κανείς ότι τα ζητούμενα των θεωρητικών παιδαγωγών του Υπουργείου είναι εφικτά; Έτσι βαράνε το σκοπό συνάδελφε και είτε μας αρέσει, είτε όχι χορεύουμε. Δεν ξέρω αν κάποιοι θεωρούν τους εαυτούς τους καθηγηταράδες, ή αν απλά ελπίζουν να τη βολέψουν με τη βοήθεια του βολευτή τους και δε με νοιάζει κιόλας τι κουβαλάει στο κεφάλι του ο καθένας.

Όταν απευθύνεσαι σε δεύτερο πληθυντικό σε μια ομάδα που συζητάει κάτι, οτιδήποτε, τους βάζεις όλους απέναντί σου κι αυτό μόνο σωστό δεν είναι. Δεν εξηγώ περισσότερα, ο νοών νοείτο. Δε με έβαλε κανείς εκπρόσωπο των συναδέλφων που συμμετέχουν στο νήμα, γι΄αυτό και θα σου μιλήσω για μένα και μόνο.

Μάθε λοιπόν πως έχω στην πλάτη μου 20 χρόνια δουλειάς στον ιδιωτικό τομέα. Έχω συνηθίσει να μου ζητάει το αφεντικό του κόσμου τα ανέφικτα και έχω μάθει να τα βγάζω πέρα. Πώς; Άστο καλύτερα. Αυτό είτε το κάνεις και ξέρεις πως γίνεται, είτε δεν το κάνεις κι ό,τι κι αν σου πουν δε θα μάθεις να το κάνεις.  Στο αναφέρω όμως για να ξέρεις πως δεν έχεις να κάνεις με άβγαλτα παιδάκια που έχουν μάθει να τη βολεύουν. Επίσης να ξέρεις πως υπάρχουν άνθρωποι, ανάμεσά τους κι εγώ, που γουστάρουμε να επιμορφωνόμαστε, να μαθαίνουμε, να προοδεύουμε, να μοιραζόμαστε τη γνώση μας, να πηγαίνουμε ένα βήμα παραπέρα. Γνώρισα πολλούς τέτοιους στην επαγγελματική μου ζωή. Και στο Δημόσιο. Αυτό από μόνο του δε θα μας αφήσει ποτέ να γίνουμε "φουκαράδες" όπως μας αποκαλείς. Τέλος, σε ενημερώνω ότι δεν είσαι ο μόνος που αντιστέκεσαι με απεργίες και πορείες σ΄όλα αυτά τα στραβά που μας φορτώνουν. Έχω λιώσει κι εγώ σόλες παπουτσιών. Αλλά δεν έχει και νόημα να κάτσουμε να μετρήσουμε την αγωνιστικότητά μας να δούμε ποιός έχει την καλύτερη!

Κατανοώ την πίκρα του συναδέλφου αναπληρωτή. Δεν υπήρξα ποτέ αναπληρώτρια, αλλά την κατανοώ. Αυτό που δεν κατανοώ είναι την χολή εναντίον συναδέλφων. Αν έχεις κάτι να πεις να που θα προάγει την συζήτηση πέστο. Μια σκέψη του καθενός πάει όλους μας λίγο παραπέρα. Κραυγές δε μας αξίζουν. Όσο για τον χαρακτηρισμό "φουκαράδες" στον επιστρέφω με τόκο.
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1551 στις: Νοέμβριος 20, 2013, 06:11:40 πμ »
Πάντως τα δεδομένα του ιδιώτη-αφεντικού είναι κάπως διαφορετικά (κυρίως οικονομικού χαρακτήρα) και πρέπει να το επισημάνουμε αυτό και δεν έχουν καμμία σχέση με τους "στόχους" των "σαϊνιών" του υπουργείου!  ;)
  

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1552 στις: Νοέμβριος 20, 2013, 10:45:29 πμ »
Θα ήθελα να σας δω όταν θα τρέμετε μπροστά στον επιθεωρητή, ο οποίος θα στέκεται βλοσυρός στην έδρα και θα αξιολογεί την επίτευξη σε 40 λεπτά των δηλωμένων ΣΤΟΧΩΝ από σας και θα τους τοποθετεί σε αντιδιαστολή με τα ουτοπικά ζητούμενα απ' τα σαΐνια - θεωρητικούς παιδαγωγούς του υπουργείου.
Ή νομίζετε ότι είστε όλοι καθηγηταράδες και δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα; ή ότι θα σας βολέψει πάλι το πολιτικό σας βύσμα; (ΝΑΙ αυτό της πασκοδάκε, που κάθεστε προσοχή στην ουρά για χειραψία όταν έρχεται για προεκλογική .... ενημέρωση)
Φουκαράδες!
Σόρρυ,συνάδελφε,αλλά προσωπικά δεν φοβάμαι!Δεν φοβήθηκα 3 φορές που έδωσα στον ασεπ για να διοριστό κανονικά με φεκ.Δεν φοβήθηκα όταν με άφησαν αρχικά αδιόριστο και τους έστειλα εξώδικο και τον εισαγγελέα πακέτο.Δεν φοβήθηκα την Διαμάντω όταν ήρθε στον εισαγγελέα με 10 μπάτσους παρέα.Θα φοβηθώ τον επιθεωρητή;Τα παιδάκια που διορίστηκαν με το βυσματάκι,μπορεί.Οι διορισμένοι με τις δικές τους δυνάμεις,όπως και εγώ ανάμεσα τους,οχι!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1553 στις: Νοέμβριος 20, 2013, 11:37:51 πμ »
Πάντως, ο άλλος ο φασίζουσας νοοτροπίας του Υγείας είπε ότι από τον ΕΟΠYY θα κοιτάξουν ποιες ειδικότητες γιατρών δεν χρειάζονται, για να τις καταργήσουν. Μη δώσει καμιά τέτοια ιδέα και στο Παιδείας, κι αρχίσουν να ψάχνουν και στα γενικά λύκεια ειδικότητες που.. δεν θα τους χρειάζονται (π.χ. νομικοί κλπ)  ::)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160698
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 373
Σύνολο: 391

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.