Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gismix

Σελίδες: 123 ... 33
1
Ο διευθυντής έχει δίκιο. Χρειάζεται αίτηση από τον γονέα. Αλλά και σε αυτή την περίπτωση μερικοί υποστηρίζουν ότι ο μαθητής πρέπει να δώσει προφορικα. Αν δεν υπάρχει αίτηση βάλτον να σου διαβάσει ή διαβασε του εσύ τι έγραψε και πες του. "Συμφωνείς ή θέλεις να αλλάξεις κάτι"  κλπ.

2
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Μάιος 26, 2024, 11:32:51 μμ »
Το θέμα δεν είναι η αλλαγή, αν τελικά ψηφιστεί απότο σύλλογο. Το θέμα είναι ποιες είναι οι απαντήσεις των θεμάτων που ανέφερα. Εκει υπάρχει το πρόβλημα.

3
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Μάιος 26, 2024, 04:26:46 μμ »
Λίγο νωρίς για να απαντηθεί κάτι τέτοιο.....

4
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Μάιος 26, 2024, 12:02:31 μμ »
Μερικές σημαντικές ερωτήσεις για το νέο ΦΕΚ
1) Άρθρο 31 παρ. 2 : ".......αποκλίνουσα συμπεριφορά εντός και εκτός σχολείου......."
Τι σημαίνει εκτός σχολειου; Δηλαδή ο μαθητής Α στην πλατεία το βράδυ δέρνει τον μαθητή Β. Ο σύλλογος πρέπει να τιμωρήσει τον μαθητή Α; Με τι αποδείξεις; Με ποια αρμοδιότητα; Ποιοι θα καταθέσουν στον σύλλογο, μόνο μαθητές του σχολείου που έτυχε να βρίσκονται στο σημείο και αναφέρθηκαν από τον θιγόμενο; Περαστικοί και ο περιπτεράς κλπ;
Β) Ο μαθητής Α στέλνει απηλειτικά μηνύματα στον μαθητή Β σε ώρες εκτός σχολείου; Ο σύλλογος πρέπει να τιμωρήσει τον μαθητή Α; Με τι αποδείξεις; Με ποια αρμοδιότητα; Με ποιο τρόπο μπορεί να χρησιμοποιήσει τα μηνύματα ως αποδειτκικό; Αρκεί η προσκόμηση του κινητού από τον κηδεμόνα του θιγόμενου μαθητού; Τι γίεται με το απόρρητο των συνομιλιών. Καλύπτεται ο σύλλογος να πάρει ένα κινητό και να δει τα μηνύματα; κλπ

2) Άρθρο 31 παρα 4 " .....σε περίπτωση που διαπιστωθεί ......"
α) Με ποιο τρόπο γίνεται η διαπίσωση . Δηλαδή με ποιον τρόπο μπορώ να καταλάβω ότι βιντεσκοπούσε "εμένα να ξύνομαι στα.....". ; Του παίρνω το κινητό και το ψάχνω; Του ζητάω να μου δείξει τις τελευταίες φωτό και βίντεο. Έχω τετοιο δικαιώμα και με ποιο ΦΕΚ;
β) " Σε περίπτωση που η μαγνητοφώνηση ή η φωτογράφιση ...........ανωτέρω ενέργειες"
Ι) Ποια είναι ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα; Υπάρχει συγκεκριμένο ΦΕΚ που αναφέρονται ;
ΙΙ) Ισχύει η αρώτηση του 2α

3) Μπορεί να επιβληθεί δεύτερη ποινή για το ίδιο παράπτωμα ;

Οι ερωτήσεις είναι σοβαρές εφόσον την τίτη έχουμε σύλλογο για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος μαθητή γυμνασίου.
(Ναι αλλαγή τέτοια εποχή, στο τέλος της χρονιάς)
Ευχαριστώ πολύ.

5
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ
« στις: Μάιος 25, 2024, 05:11:05 μμ »
Εφόσον γίνονται με βάση τα λειτουργικά κενά, πρέπει να γίνουν Α και Β αναθέσεις στην Β/θμια και απλές αναθέσεις στην Α/θμια. Μέχρι 4 και 6 Ιουνίου; Πως αλλιως θα προκύψουν τα λειτουργικά κενά; Λέω κάτι λάθος;

6
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ
« στις: Μάιος 25, 2024, 02:54:18 μμ »
Δηλαδή μέχρι για τις 4 Ιουνίου οι ΔΔΕ και μέχρι 6 οι ΔΠΕ πρέπει να δώσουν κενά. Οι αποσπάσεις γίνονται με βάση τα οργανικά ή τα λειτουργικά κενά; Νομίζω με τα λειτουργικά. Αλλά ρωτάω για επιβαιβέωση.

7
Τα παραπάνω δεν είναι υπόδειξη αλλά δείχνουν ότι οι εικόνες μπορούν άνετα να μπουν στα θέματα. Και φυσικά συμφωνω με τον συνάδελφο Jarvis. Χωρίς εικόνες δεν γίνονται θετικές επιστήμες.

8
Το παραπάνω το είχα αναρτήσει πριν την συζήτηση της τελευταίας σελίδας του φορουμ.

9
Ξαναλέω ότι οι εικόνες αποτελούν μέρος της εξεταστεας ύλης με την έννοια των ερωτήσεων κρίσεως. Δηλαδή δεν μπορεί ο καθητηδεν μπορεί  να βάλει . Δίνεται η παρακάτω εικόνα. Τι λέει η λεζάντα;" Μπορεί όμως να στηριχθεί στην εικόνα και να βάλει ερώτηση κρίσεως η οποία έχει την απάντηση της στην λεζάντα.
Π.χ σελίδα 20 Γ Γυμνασίου
Δεν μπορεί να βάλει : Τι μας δείχνει η παραπάνω εικόνα;
Μπορεί όμως να βάλει : Ποια από τις δυο εικόνες μας δείχνει νουκλεοτίδια και ποια πολυνουκλεοτιδική αλυσίδα. Να εξηγήσετε την απάντηση σας.
Π.χ Σελίδα 46 εικόνα 2.14. Τι μας δείχνει το διπλανο σχήμα και ποια μεταβολή υπάρχει από ένα επίπεδο στο άλλο;
Π.χ Σελίδα 97
Ποιος από τους δύο καρυότυπους ανήκει σε γυναίκα και ποιος σε άντρα. να εξηγήσετε. Να γράψετε τους αριθμούς που μας δείχνουν αυτοσωμικά χρωμοσώματα.
Σελ 100. Ποια από τις δύο εικόνες μας δείχνει αντιγραφή και ποια μεταγραφή. να εξηγήσετε την απάντηση σας
κλπ
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις οι εικόνες παίζουν τον ρόλο της ερωτησης κρίσεως. Δηλαδή αντί να βάλει κάποιος . Τι είναι αντιγραφη και τι μεταγραφή;  Βάζει την εικόνα όχι ως παπαγαλία , αλλά ώς ερώτηση που βλέπει ο μαθητής ότι στην 1η περίπτωση έχουμε τον σχηματισμό δύο μορίων DNA και στη δεύτερη το σχηματισμό mRNA. οπότε εξηγεί με βάση την θεωρία που έχει κάνει.
Φυσικά το ίδιο μπορεί να συμβεί και με άλλες εικόνες. (μίτωση , μείωση σελίδα 105 π.χ βάλτε στη σωστή σειρά της εικόνες ώστε να σχηματιστεί η διαδικασία της μίτωσης αντί γράψτε τα στάδια της μίτωσης ή ποια από τις δύο εικόνες μας δείχνει μίτωση και ποια μείωση εξηγήστε αντί τι είναι μίτωση και τι μείωση) Γι αυτό δεν χρειάζεται η απομνημόνευση των εικόνων αλλά η γνώση της θεωρίας και η παρατήρηση του τι δείχνει. Η απέξω γνώση της λεζάντας φυσικά και δεν είναι στην ύλη και φυσικά εκτοξευει τις σελίδες και δυσκολεύει πολύ την διαδικάσία. Δεν ξέρω φυσικά με ποιον τρόπο λειτουρεί ο συνάδελφος.

10
Ναι. Φυσικά και υπάγονται , οπως σε όλα τα βιβλία. Οι εικόνες είναι κανονική διδακτέα και εξεταστέα ύλη. Πάντα όμως με βάση 2 πρϋποθέσεις
α) Κατά την διάρκεια της χρονιάς ο καθηγητής έχει δώσει σημασία τις εικόνες και έχει κάνει ερωτήσεις και παραδόση σε αυτές
β) Πρέπει να το τονίσει στους μαθητές την ημέρα που θα δώσει την ύλη. "προσοχή οι εικόνες είναι στην εξεταστέα ύλη. Δηλαδή μπορεί να σας δωθεί μία από αυτές π.χ ο καρυότυπος στην σελ .... η η τροφική αλυσίδα στην σελ....και να σας ζητηθεί κάποια ερώτηση ή τι μας δείχνει. Αρα λοιπόν διαβάζετε και τις εικόνες..."
Γενικά οτιδήποτε βρίσκεται μέσα στις παραγράφους που αναφέρονται στις οδηγίες του υπουργείου, αποτελεί διδακτέα και επομένως εξεταστέα ύλη. Πάντα με βάση τον διδάσκοντα.

11
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Μάιος 16, 2024, 03:05:28 μμ »
Ερώτηση. Αν και νομίζω ότι ισχύει
Δάσκαλος πρωτοβάθμιας με οργανική που έχει υπηρετήσει για 4 χρόνια, παίρνει βελτίωση και ταυτόχρονα απόσπασης εντός ΠΥΣΠΕ, οπότε δεν υπηρετεί την νέα οργανική .  Μπορεί να υποβάλλει αίτηση μετάθεσης αλλά όχι βελτίωσης ;

12
Νομίζω ότι τοθέμα ξέφυγε. Δεν μιλάμε για το αν θα υπάρχουν παιδιά σε σε αυτές τις περιοχές αλλά για το είδος της εκπάιδευσης που θα παίρνουν. Το κράτος είναι υποχρεωμένο να ξεσκίσει στους φόρους τους βιομήχανους , τις τράπεζες που σου κρατάνε ακόμα και από την πενιχρή σύνταξη και άλλους τόσους , έτσι ώστε να βρει λεφτά και να στείλει εκπαιδευτικούς σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Η τηλεκπαίδευση θα γίνει λόγω οικονομίας και μόνο.  Και φυσικά η Γαύδος είναι μόνο η αρχή. Να δεις του σου χω για μετα....

13
Το άρθρο έπρεπε να τελειώνει ".... και αυτό είναι μόνο η αρχη. Να δεις τι σου χω για μετά........"

14
Το λέγαμε εδώ και καιρό. Τώρα ξεκίνησε.........

Σελίδες: 123 ... 33

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161217
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 312
Σύνολο: 336

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.