Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Don Quixote

Σελίδες: 123 ... 26
1
Το εσωτερικών ζήτησε για την πιστοποίηση όλων των χαρτιών , προκύρηξη διαγωνισμού.....βλ εταιρεία τύπου Ερμή, και λεφτά δεν έχουν και δεν προλάβαιναν!

Άρα ή δεν θα μετρήσει καθόλου τα ακαδημαϊκά προσόντα (βαθμό πτυχίου), ή θα πει δεν προλαβαίνω, πάμε για τον μεθεπόμενο χρόνο. Ευκαιρία και για τον Φιλη να πει με τη σειρά του, ο Ασεπ δεν προλαβαίνει, δεν φταίω εγώ...
Που για μένα, ότι ισχύσει (εδώ που φτάσαμε), να ισχύσει ΜΟΝΟ μετά από γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Και να μην ξαναλλαξει πότε.

2
Από τη στιγμή που δεν μετράνε μεταπτυχιακά – διδακτορικά στα ακαδημαϊκά κριτήρια, δεν πρόκειται να εφαρμοστεί αυτό το νομοσχέδιο. Τον ΑΣΕΠ δεν τον νοιάζει αν δεν προλαβαίνουν να ελέγξουν το πτυχία, ή αν θα πληρωθούν παραπάνω όσοι τα έχουν.
Γιατί αφενός θα ξεφτιλιστεί η έννοια του, αφετέρου δεν πρόκειται να το υπογράψει ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ (και να τον τρέχουνε μετά στα δικαστήρια). Ακαδημαϊκά προσόντα με μόνο κριτήριο το βαθμό πτυχίου, δεν μπορεί να σταθεί πουθενά.
Δεν βλέπω άλλη λύση από διεξαγωγή νέου ασεπ. Αλλιώς από Σεπτέμβρη δεν θα δουλεύει κανείς. Καμιά δεκάρια διαφορετικές ομάδες με προσφυγές και κόλλημα της όλης διαδικασίας. Ευκαιρία για τον Φιλη να περάσει αύξηση ωραρίου και το νέου τύπου δημοτικό...

υγ. Εκτός από 20 άτομα τότε στο Σύνταγμα που διαδήλωναν, δεν αντέδρασε κανείς στο νόμο Διαμαντοπούλου. Άρα το 99,9% των αναπληρωτών το δέχτηκε, ετσι δεν είναι; Το 99,9% των αναπληρωτών, στήριξε "σιωπηρά" το νόμο Διαμαντοπουλου.
υγ2. Πάντως αν καταφέρει κανείς αναπληρωτής να διοριστεί ποτέ, θα έχει μερικούς ασεπ, πολλά πτυχία - μεταπτυχιακά, δυσπρόσιτα και γενικά σχολεία σε όλη την Ελλάδα και κάθε χρόνο κάτι καινούργιο. Αλλα αν του μιλήσεις για αξιολόγηση, σε κοιτάει σαν να τον έβρισες. Καλή φάση αυτό. Όποιος πρόλαβε και διορίστηκε, δεν τον αγγίζει κανεις... Και εμείς πρέπει να τετραγωνιζουμε τον κύκλο, για λίγους μήνες δουλειάς...

3
Άλλο δεν θέλουν (προς το παρόν), άλλο δεν υπάρχουν λεφτά. Και μεταξύ μας (επειδή είναι κυβέρνηση της αριστεράς) το παράβολο θα είναι κάνα κατοστάρικο. Και με αυτά τα λεφτά θα κάνουν προσλήψεις.... Αναπληρωτών εννοείται...

4
Και κάτι άλλο (εγώ δεν πειράζει θα συνεχίζω να μιλάω μόνη μου )μην περιμένετε ΑΣΕΠ ,εννοώ γραπτό διαγωνισμό .Δεν υπάρχει σάλιο από χρήματα .Άρα : Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού !!!

Επειδή το διαβάζω συνέχεια αυτό. Αν κάνει ασεπ, θα έχει απίστευτο κέρδος. Π.χ. με παράβολο 50 ευρω αν πάνε να δώσουν 100.000 μαζεύει 5.000.000€
Εκτός και αν επειδή είναι κυβέρνηση της αριστεράς, το κάνει τσάμπα. Αλλα και πάλι, χωρίς να χρειάζεται να νοικιάσει κτίρια, χωρίς βαθμολόγηση (αυτόματη διόρθωση) τι έξοδα έχει ένας ασεπ;

5
Παράθεση
Τα βασικά κριτήρια πρόσληψης αναπληρωτών θα είναι :

Η επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ
Η προϋπηρεσία σε θέση αναπληρωτή εκπαιδευτικού
Τα ακαδημαϊκά προσόντα και
Τα κοινωνικά κριτήρια

Στα ακαδημαϊκά προσόντα, δεν γίνεται να μην μετρήσουν οι σπουδές μετα το πτυχίο. Δεν θα υπογράψει ο πρόεδρος του ασεπ κάτι τέτοιο. Δεν θα μπορεί να σταθεί στο δικαστήριο, ότι εκπαιδευτικος με βαθμό 8 και κανένα άλλο πτυχίο, έχει περισσότερα μόρια από εκπαιδευτικό με βαθμο 7, και μεταπτυχιακό, διδακτορικό, ξένες γλώσσες, τπε. Και με την έγκριση ασεπ όλα αυτα!!!! Δεν υπαρχει καμια τετοια περιπτωση.
Αν δεν προλαβαίνει, τότε το εφαρμόζει από το 17-18. Αν παλι τον δεσμεύει το δικαστήριο να αλλάξει τον τροπο πρόσληψης τότε ακυρώνει τα ακαδημαϊκά κριτήρια. Αλλα ασεπ, που ακυρώνει τα ακαδημαϊκά προσοντα, σε θέσεις εκπαιδευτικων!!!! Ουσιαστικά αυτοκαταργειται...

6
Δηλαδή επειδή το εσωτερικών δεν μπορεί να τους ελέγξει, δεν θα ισχύουν από του χρόνου; Αλλά από το 17-18; Δεν υπάρχουν αυτά τα πράγματα. Αν δεν προλάβει, τότε συνεχίζουμε όπως ήμασταν, μέχρι να προλάβει.
Το θεωρώ απίθανο το ασεπ να δεχτεί κάτι τέτοιο. Τα πτυχία τα έχουν οι διευθύνσεις (συνάφειες κτλ). Οι αιτήσεις λένε θα γίνουν ηλεκτρονικά. Τι ακριβώς δεν προλαβαίνει;
Το να θεωρείται ακαδημαϊκό προσόν, μόνο ο βαθμός πτυχίου, είναι γελοίο. (Βασικά είναι γελοίο να εφαρμόζεις έναν νόμο, χωρίς την βασικότερη προϋπόθεση του (γραπτό διαγωνισμό ασεπ). Χαος η επόμενη χρονιά, με προσφυγές σχεδόν από όλους και μάλλον σίγουρη την αύξηση ωραρίου (για να καλυπτουν τα κενά).

7
Πως γίνεται να μην μετράνε μεταπτυχιακά διδακτορικά; Δηλαδή ένας με πτυχίο 7, μεταπτυχιακό και διδακτορικό, θα πάρει 2 μόρια και ένας με πτυχίο 8 και τίποτα άλλο, 3 μόρια;
Πως θα το δικαιολογήσει αυτό το ασεπ; Φουλ προσφυγές λοιπόν και τα σχολεία θα ξεκινήσουν χωρίς αναπληρωτές για πολλούς μήνες. Εκτός και αν αυτό είναι το σχέδιο. Να περάσουν μια νέα αύξηση ωραρίου.
Πάντως θεϊκό το ολο σκηνικό. Κλειδώνουν οι πίνακες, ανοίγουν για 2 χρόνια. Μετα τα αλλα 2. Τώρα καινούργιο σύστημα για 1 χρόνο. Και στο βάθος νέος ασεπ. Και γενικά κάθε χρόνο αλλαγές και συνέχεια στο άγνωστο.

υγ. Αν δεν βρεθούμε ολοι μαζί, βάζοντας η κάθε πλευρά νερό στο κρασί της, να πάμε με ένα σύστημα μπετόν αρμέ που δεν θα αλλάξει για πολλά χρόνια (ανεξάρτητα ποιος κυβερνά), και μετα να διεκδικήσουμε τους διορισμούς που μας αναλογούν. Το βαρέλι εχει ακόμα πατο....

8
Επειδή ακούω συνέχεια δεν υπάρχουν φράγκα για ασεπ. Μα αν γίνει ασεπ, η κυβέρνηση βγάζει φράγκα, δεν χάνει. Τόσες χιλιάδες εκπαιδευτικοί, με ένα παράβολο π.χ. 60 ευρώ, για 2 μέρες και με αυτόματη διόρθωση (πολλαπλών επιλογών θέματα), κέρδος θα έχει.

Και επειδή έχουν αρχίσει να μαζεύονται πολλοί με προϋπηρεσία, ευκαιρία για την κυβέρνηση να ξανά ανακατέψει την τράπουλα, και να διασπάσει τις "δυνατές" ομάδες.

Με λίγα λόγια. Όσο εμείς δεν αποφασίζουμε ένα σύστημα, που ολοι να βάζουν νερό στο κρασί τους και να γίνεται προσπάθεια για όσο το δυνατον μικρότερες αδικίες, αυτοί ή οι επόμενοι, θα μας ρημάξουν.

Καλά το 20.000 διορισμοί του φυλη, είναι για τα θηρία. Εγώ στη θέση του θα έλεγα για 100.000. Τσάμπα είναι στα λόγια, δεν κοστίζει κάτι. Δυστυχώς η γενιά που είναι τώρα αναπληρωτές, θα βγουν στην σύνταξη (αυτή την κατώτατη των 380) σαν αναπληρωτές. Μια γενιά με φουλ προσόντα, πτυχία. Με μια βαλίτσα κάθε χρόνο, με διαφορετικούς μαθητές συνεχώς, με μόνιμους και διευθύνσεις να προσπαθούν να βάλουν από τη μύγα ξύγκι. Χειρότερος εργασιακούς μεσαίωνας δεν πρέπει να υπάρχει πουθενά αλλού...

9
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Κενα πε19-20
« στις: Δεκέμβριος 18, 2015, 03:55:39 μμ »
Εαεπ δεν μπορούν να γίνουν για δυο βασικούς λόγους. Α) Γιατί πάλι θα έχουμε σχολεία δυο ταχυτήτων (6θεσια και πάνω) και β) γιατί κοστίζουν πανάκριβα. Και ειδικά μετά τον αποκλεισμό περιοχών από το εσπα...

Κάνει μπαμ ότι γυρνάμε στο παλιό καθεστώς. Με όλες τις τάξεις να σχολάνε νωρίτερα. Και μετά το κλασικό ολοήμερο.
Επίσης κάνει μπαμ ότι θα αλλάξει το ωρολόγιο πρόγραμμα (αφού θα μειωθούν οι ώρες).  Ποια μαθήματα παραμένουν, πόσες ώρες χάνουν... Αν λάβουμε υπόψη ότι οι δάσκαλοι είναι "πιστοποιημένοι" για τα πάντα. Θα γίνει η σφαγή του Δράμαλη.

Για του χρόνου λοιπόν, πάμε για μερικές δεκάδες προσλήψεις αναπληρωτών ειδικοτήτων. Και μερικές εκατοντάδες ωρομίσθιων. Όπως παλιά. Βέβαια μπορεί να γίνει μια αύξηση ωραρίου στην πρωτοβάθμια (1-2 ώρες). Οπότε εκεί πάμε για πλεόνασμα.

10
Ελια διαφωνούμε απόλυτα. Δεν είναι το ίδιο η πρωτοβάθμια με τη δευτεροβάθμια. Δεν είναι το ίδιο ο εξάχρονος με τον δεκαεξάχρονο. Όπως είπε και ο founes, είναι χρήσιμη η παιδαγωγική επάρκεια ακόμα και στην δευτεροβάθμια. Αλλά στην πρωτοβάθμια είναι απόλυτα απαραίτητη. Θυμάσαι φαντάζομαι στη λίστα της πεκαπ, τι διαβάζαμε στις αρχές, από τους εκπαιδευτικούς που βρεθήκαν «ξαφνικά» στα δημοτικά. Από τους συμβούλους; Ελπίζω να μην μου ζητήσεις και εσύ να σου παραθέσω τα αντίστοιχα μηνύματα.

Η λογική το κράτος να κάνει σεμινάρια. Ναι οκ. Αν δεν κάνει όμως; Τόσα και τόσα μεταπτυχιακά και παιδαγωγικά προγράμματα υπάρχουν πλέον. Είναι δυνατόν κάποιος να θέλει να σταδιοδρομήσει στην πρωτοβάθμια και να μην παρακολουθήσει ένα; Δηλαδή αισθάνεται άνετα με αυτό, να είναι σε αυτή τη βαθμίδα με μηδέν μαθήματα παιδαγωγικών; 

Αλλά από ότι φαίνεται, αν ανοίξουν θέσεις π.χ. σε γυμνάσιο ή λύκειο, πολλοί από τους μεταταγμένους θα φύγουν. Άλλοι γιατί δεν τους αρέσουν οι μικρές τάξεις. Άλλοι γιατί δεν θέλουν να παραδίδουν τα παιδιά στο τέλος. Άλλοι γιατί δεν έχουν το τρίωρο στο εργαστήριο. Άλλοι γιατί τα σχολεία κλείνουν νωρίτερα. Άλλοι γιατί θεωρούν «υποτιμητικό» το μάθημα. Φαντάζομαι τα έχεις ακούσει όλα αυτά. Μην απορεις ομως μετα για το friv...

Και τι είναι τελικά το δημοτικό; Ένας χώρος βολέματος. Σήμερα είμαστε, αύριο φεύγουμε; Πήραμε μετάταξη, δεν μας αρέσει, την αναιρούμε; Περιμένουμε να αδειάσει καμιά θέση να πάμε σε γυμνάσιο -  λύκειο; Μέχρι τότε καλά είμαστε δίπλα στο σπιτάκι μας; Είμαστε απλά περαστικοί;

Και δεν το κατάλαβα αυτό με τους αναπληρωτές. Μπορείς να μου το εξηγήσεις. Αν ήθελα αυτό που λες (να δουλεύουν οι αναπληρωτές στη θέση των μόνιμων) θα έλεγα να γίνει προκήρυξη για τις θέσεις...

Τώρα αν ένας αναπληρωτής συνδυάζει και παιδαγωγικές γνώσεις, και προϋπηρεσία. Και θέλει να δουλεύει και στην πρωτοβάθμια. Να τον πετάξουμε στο κάλαθο των αχρήστων; Που βασικά αυτό κάνουμε. Τεσπα.... Να συνταχθώ και εγώ για οργανικές λοιπόν. Ελάτε όπως είστε. Όλα τα κιλά, όλα τα λεφτά. κ.ο.κ.

11
Για το αν θα πρέπει κάποιος να διδάσκει στην πρωτοβάθμια, χωρίς να έχει διδαχτεί ένα παιδαγωγικό μάθημα και με ολη του την προϋπηρεσία σε λύκεια; Κάποια απάντηση σε αυτό;

12

Σε αυτό που διαφωνώ είναι ότι μόνο στην Αθμια είναι απαραίτητη η παιδαγωγική επάρκεια. Η παιδαγωγική επάρκεια δεν έχει να κάνει με τη βαθμίδα που δουλεύεις.  Είναι εξίσου χρήσιμη και για τους εκπαιδευτικούς Βθμιας για να βελτιώσουν τόσο το εκπαιδευτικό όσο και το παιδαγωγικό τους έργο.

Και εγώ συμφωνώ. Είναι απαραίτητη και στην δευτεροβάθμια. Αλλά στην πρωτοβάθμια θα πρέπει να είναι προαπαιτούμενο. Όποιος θέλει να διδάξει σε παιδιά δημοτικού (και να απαιτεί και οργανική μάλιστα!!!), χωρίς να έχει διδαχτεί ούτε ένα παιδαγωγικό μάθημα. Είναι ακατάλληλος και δεν έχει πάει για να διδάξει, έχει πάει για να βολευτεί. Αν δεν έχει, τότε να αποκτήσει. Αλλιώς δεν έχει θέση στην πρωτοβάθμια.

Χριστίνα, οι θεατρολόγοι και οι εικαστικοί έχουν ένα καλό. Διορίζονται εκατοντάδες και στις ίδιες πάνω κάτω περιοχές. Οπότε έχουν έναν ικανό αριθμό ατόμων που μπορεί να συνασπιστεί. Εμείς πλέον δεν τον έχουμε. Και από του χρόνου. Εκεί θα γίνει ο χαμός.

Ας ξαναγυρίσουμε λίγο στην συνάντηση στο υπουργείο. Εκείνη τη μέρα ήταν στο υπουργείο ο πρόεδρος της ΠΕΚΑΠ. Τον είχαμε ενημερώσει για την συνάντηση; Του είχαμε στείλει δηλαδή κάποιο mail, σχετικά με το τι θέλουμε;  Στο fb είναι. Mail έχει. Εγώ προσωπικά δεν του έστειλα κάποιο μήνυμα; Το έκανε κάποιος άλλος; Ή αυτός πρέπει να το γνωρίζει; Πρέπει να παρακολουθεί όλες τις ομάδες στο fb, και να παίρνει μέρος. Και εμείς από το πληκτρολόγιο να κράζουμε. Ο ντροπαλός, ο συνεσταλμένος. Από φέτος, ο τωρινός ο πρόεδρος, θέλει δεν θέλει, θα πρέπει να ασχοληθεί. Θα πρέπει να τον αναγκάσουμε να ασχοληθεί. Αλλά αν απέχουμε, πως θα το κάνουμε; Αν δηλαδή ψηφίσουν 10-20 αναπληρωτές. Τι ακριβώς θα ζητήσουμε; Και γιατί να ασχοληθεί;

Τουλαχιστον να τον ειχαμε ενημερωσει μαζικα, και να μην εκανε τιποτα. Μετα να γινοταν χαλασμος. Αλλα τωρα τι; Και δεν ψηφιζουμε. Και δεν συμμετεχουμε. Και δεν ενημερωνουμε μαζικα και συντονισμενα. Αλλα ξερουμε μονο να απαιτουμε; Δεν παει ετσι...

Ούτε καν μέσα από το διαδίκτυο δεν μπορούμε να συντονιστούμε. Π.χ. έχουμε εκλογές τώρα, και αντί να βρούμε τους καταλληλότερους, εμείς σφυρίζουμε αδιάφορα. Δεν βλέπουμε πάντως το παγόβουνο, εμείς οι αναπληρωτές πληροφορικης. Έχουμε πέσει πάνω του.

Συνάδελφοι γράφτε και οι άλλοι τις απόψεις σας (αν υπάρχει καλύτερη λύση από την πεκαπ) να την στηρίξουμε ολοι. Αλλιως τι;

13
Αν μου λες γιατί δεν ρωτάει ο μόνιμος λεπτομέρειες για τα προγράμματα ΕΣΠΑ είναι σαν να μου λες γιατί δεν ρωτάει ο αναπληρωτής γιατί δεν προάγεται κανένας στον βαθμό Α ή για τα όρια συνταξιοδότησης. Όπως σου είπε και ο φίλος ο perastikos τα προβλήματα πάντα υπάρχουν και δεν τελειώνουν. Και ο καθένας θεωρεί ότι τα δικά του προβλήματα είναι το κέντρο του κόσμου.

Κοίτα τι συγκρίνεις τώρα. Ένα ζήτημα επιβίωσης, με ένα ζήτημα χαλαρής κουβέντας. Αλλά στον μικρόκοσμο του καθενός, μπορεί να έχουν την ίδια βαρύτητα. Μπορεί βασικά η προαγωγή κάποιου στον βαθμό Α, να έχει μεγαλύτερη αξία από ότι μερικές εκατοντάδες συνάδελφοι σου αναπληρωτές έχουν οδηγηθεί και οδηγούνται στην ανεργία μετά από πολλά πολλά χρόνια αναπλήρωσης.

Με ρωταγες πριν να σου δώσω λινκ για το αν μόνιμοι συνάδελφοι θεωρούν ότι δεν πρέπει να είμαστε στην πρωτοβάθμια. Διάβασε λίγα μηνύματα πιο πάνω. Συνάδελφος μεταταγμένος, λέει ότι δεν είναι παιδαγωγικά σωστό να είμαστε στις μικρές τάξεις. Φαντάσου τι θα έλεγε πριν την μετάταξη. Βέβαια δεν παραιτείται. Ναι μεν δεν το θεώρει σωστό. Αλλά θα κάνει μάθημα στις μικρές τάξεις...

Ο ίδιος πάλι όπου σταθεί και όπου βρεθεί λέει συνέχεια για οργανικές. Δεν υπάρχει μήνυμα (που δεν εκφράζει την αλληλεγγύη του σε όλο το κόσμο) και στο τέλος. Οργανικές!!! Μάλιστα είναι ανοικτό και σχετικό θέμα. Βέβαια όταν τα μελή Sok-4 και mariefrance έλεγαν ότι είμαστε αναπληρωτές και άρα αναλώσιμοι και πολλά άλλα «συναδελφικά». Δεν είδα καμιά αντίδραση. Εκεί φαινεται η αλληλεγγύη πήγε περίπατο...

Πάμε λοιπόν περαστικέ να μιλήσουμε παιδαγωγικά (αφού όπως έγραψες δεν θεωρείς σωστό να είμαστε στις μικρές τάξεις. Βέβαια αυτό δεν το καταλαβαίνω, γιατί τα μικρότερα παιδιά λατρεύουν να είναι στο εργαστήριο πληροφορικής, άσχετα βέβαια αν για τον εκπαιδευτικό η μια ώρα μοιάζει με δέκα). Αλλά πάμε στο παιδαγωγικό. Πως ένας καθηγητής λυκείου μπορεί να διεκδικήσει οργανική στο δημοτικό, χωρίς παιδαγωγική επάρκεια; Πως ένας καθηγητής λυκείου που δεν θεωρείται επαρκής παιδαγωγικά στην δευτεροβάθμια, θεωρείται στην πρωτοβάθμια; Όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω ε; Συμφωνείς niteulf με αυτή τη λογική; Founes;

Άλλα το μόνο θέμα είναι οι οργανικές. Βέβαια περαστικέ και εσύ ο ίδιος ξέρεις ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει. Γι’αυτό δεν υπάρχει ένα μήνυμα που να μην μιλάς για οργανικές. Αλλά μπορείς να αναιρέσεις την μετάταξη σου και να επιστρέψεις εκεί που διορίστηκες. Στην δευτεροβάθμια. Και να ζητήσεις να κάνεις τα μάθημα του κλάδου μας, αντί του θεολόγου σεμιναριουχου. Να απαιτήσεις να εξετάζονται τα μαθήματα του κλάδου μας για τις πανελλήνιες στις σχόλες πληροφορικής. Γιατί περαστικέ, είστε 7.000 μόνιμοι. Και αν εξαιρέσεις τον Πέτρο και λίγους ακόμα. Λάμψατε δια της απουσίας σας. Όταν ο Πέτρος και λίγοι ακόμα πάλευαν για το εξεταζόμενο μάθημα στο λύκειο, εσύ και πολλοί (παρά πολύ δυστυχώς) τρωγόσαταν στις εθελοντικές, στις μη εθελοντικές μετατάξεις και ποιος προηγείται. Όλοι να τρυπώσετε σε ένα χώρο που δεν τον γνωρίζατε. Που δεν εχετε τα τυπικά προσόντα οι περισσότεροι (παιδαγωγική επαρκεια).

Υγ. Πάντως gpapage, peri άλλη λύση από την πεκαπ, δεν έχουμε. Αν μπορούμε να οργανωθούμε και να προβάλουμε στην πεκαπ με ένα πιο συστηματικό τρόπο, τα αιτήματα μας καλώς. Αν όχι, κάθε χρόνο θα περιμένουμε τα ψίχουλα που περισσεύουν... Παντως στην mailing list της πεκαπ, γινονται καποιες κινησεις απο τους καθηγητες στην Κρητη, στη Χιο... Ας βγάλουμε τους αξιολογους... Ή αποχή δεν ειναι λυση.

14
Δεκάδες, βασικά εκατοντάδες μπορώ να σου βρω. Εδώ, στο στέκι. Πριν όμως πάρουν μετάταξη. Γιατι τότε δεν υπηρχε θεμα ωρών...

Βασικά όλα αυτά γραφόντουσαν όταν εκατοντάδες πληροφορικοί ήταν αποσπασμένοι σε κάθε είδους υπηρεσία (πλην σχολείου) και έκαναν αφ’υψηλου κριτική, στους ωρομίσθιους «συναδέλφους» τους που δειλά δειλά ξεκινούσαν το μάθημα, έστηναν τα εργαστήρια.
Βέβαια όταν κοπήκαν οι αποσπάσεις, όταν λιγόστευαν οι ώρες, αυτά τα σχόλια εξαφανίστηκαν. Κάνε ένα κόπο αν θέλεις και δες παλιότερα θέματα εδώ. Ή στο στέκι. Και θα σου πέσουν τα μαλλιά με αυτά που θα διαβασεις απο τους μονιμους συναδελφους, που ξαφνικα αγαπησαν την πρωτοβαθμια...

Σελίδες: 123 ... 26

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160665
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 941
Σύνολο: 945

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.