0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μονο που του εκπ/κου τα εργαλεια ειναι πολλα και κυριως πνευματικά.
Παράθεση από: rozy4 στις Σεπτέμβριος 09, 2011, 09:56:42 πμΑπό αυτήν την αντιπαράθεση τελικά ποιος βγαίνει κερδισμένος; Όχι πάντως ο μαθητής ούτε ο γονιός κι ο εκπαιδευτικός.Νομιζω πως ολοι βγαινουν κερδισμενοι αλλα αυτο ειναι η προσωπικη μου αποψη. Δε χαθηκε ο κοσμος για 20 μερες αν μεινουν χωρις βιβλια! Ειναι μια ευκαιρια να δουμε πως η γνωση δεν εχει "μπούσουλα"....Επομενως το θεμα δεν ειναι και τοσο σπουδαιο οσο το παρουσιαζουν καποιοι. Μαλλον προσπαθουν να κουκουλωσουν άλλα σημαντικά....
Από αυτήν την αντιπαράθεση τελικά ποιος βγαίνει κερδισμένος; Όχι πάντως ο μαθητής ούτε ο γονιός κι ο εκπαιδευτικός.
Τα σχολεία μπορεί να ξεκινήσουν χωρίς την ύπαρξη βιβλίων, στα βιβλιοπωλεία απ' την άλλη υπάρχουν μια χαρά τα βιβλία. Τόσα αποθέματα από πέρυσι; Έχω μαθητές που πηγαίνουν σε ιδιωτικά και τα έχουν ήδη προμηθευτεί. Και μη φανταστείτε από κεντρικά μεγάλα βιβλιοπωλεία, αλλά από βιβλιοπωλεία της γειτονιάς τους.
η εικόνα που έχω εγώ απο τα σχολεία από τότε που βρισκόμουν σε αυτά - και που θεωρώ μάλλον απίθανο να έχει αλλάξει δραματικά προς το καλύτερο πάντως - ( και δε μιλάω για ξενόγλωσσα μαθήματα γιατί εκεί η ιστορία με τα βιβλία έιναι διαφορετική) είναι η εξής: - ο καθηγητής έχει το βιβλίο του μαθητή και το βιβλίο του καθηγητή στο γραφείο του - έχει και πέντε έξι ακόμα αντίγραφα (για τα ιδιαίτερα) - πηγαινο-φέρνει καθημερινά τα λυσσάρια απο το Μεταίχμιο και τα βγάζει φωτοτυπία - οι μαθητές αφήνουν τα βιβλία τους να αραχνιάζουν κάτω απο τα θρανία και - μετά τις εξετάσεις ή τα καίνε ή τα σχίζουν και μετά αναρτούν τις σχετικές φωτογραφίες του κατορθώματος στο facebook... τα συμπεράσματα δικά σας...το μόνο που δέχομαι ως πρόβλημα είναι για τα παιδιά του δημοτικού - και ιδιαίτερα τις μικρότερες τάξεις.... για τις μεγαλύτερες βαθμίδες ας μου επιτραπεί να κρατάω επιφυλάξεις για το πόσο πραγματικά "πονάει" το θέμα "βιβλίο"....όσο για τη "δωρεάν παιδεία"..... ας μη το πιάσουμε αυτο το θέμα καλύτερα...
Βασίλη, μάλλον εσύ (θες) να αγνοείς τι γινεται: στη δδε είχαμε ένα μικρό απόθεμα βιβλίων. Τώρα δεν έχουμε τίποτα...όλοι οι "συνάδελφοι" φρόντισαν να εφοδιαστούν για τα παιδιά τους για να έχουν να κάνουν ιδιαίτερα...και οσο ήμουν σχολείο πάντα παραγγέλναμε καμιά δεκαριά παραπάνω από κάθε βιβλίο κατεύθυνσης για να τα παίρνουν οι ιδιαιτεράδες και να βολεύουν και τους μαθητές τους. ίσως εσύ πέτυχες σε διακριτικούς τύπους.Σ εμάς ήταν χύμα στο κύμα πάντως. και επίσης ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή δεν είμαι πλέον στην τάξη α. βλέπω τα πράγματα χωρίς συναισθηματική εμπλοκή και β. δεν έχω να κάνω με ένα σύλλογο 30 - 50 εκπ/κών μάξιμουμ αλλά με ένα σύνολο εκπαιδευτικών τετραψήφιου μεγέθους.... και επίσης, επειδή λόγω αντικειμενου ασχολούμαι και με άλλα θέματα, ξέρω και δυο τρία πραγματάκια παραπάνω για το πόσο "αθώος" και "ασπιλος" είναι ο κλάδος.....
επισης Jak+13 δεν ανέφερα πουθενά ότι καλώς δε θα υπάρχουν πολλά βιβλία στα σχολεία απο Δευτέρα. Αυτο που λεω είναι ότι αυτοί που θα έπρεπε να νοιάζονται σφυράν αδιαφορα ( και αναφέρομαι στο υπουργείο και στους μαθητές κυρίως....όπως και σε ΚΑΠΟΙΟΥΣ εκπ/κούς που νοιάζονται μεν, για λάθος λόγους δε). Αυτό είπα. Αλλοίμονο αν ειναι επιχείρημα το "κακό" κομμάτι του κλάδου υπερ της μη ύπαρξης βιβλίων στα σχολεία το αμέσως προσεχές διάστημα.
η εικόνα που έχω εγώ απο τα σχολεία από τότε που βρισκόμουν σε αυτά - και που θεωρώ μάλλον απίθανο να έχει αλλάξει δραματικά προς το καλύτερο πάντως - ( και δε μιλάω για ξενόγλωσσα μαθήματα γιατί εκεί η ιστορία με τα βιβλία έιναι διαφορετική) είναι η εξής: - ο καθηγητής έχει το βιβλίο του μαθητή και το βιβλίο του καθηγητή στο γραφείο του - έχει και πέντε έξι ακόμα αντίγραφα (για τα ιδιαίτερα) - πηγαινο-φέρνει καθημερινά τα λυσσάρια απο το Μεταίχμιο και τα βγάζει φωτοτυπία - οι μαθητές αφήνουν τα βιβλία τους να αραχνιάζουν κάτω απο τα θρανία και - μετά τις εξετάσεις ή τα καίνε ή τα σχίζουν και μετά αναρτούν τις σχετικές φωτογραφίες του κατορθώματος στο facebook... τα συμπεράσματα δικά σας...