0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
και γιατι ρε παιδια θα πρεπει να σκεφτω πρωτα τον κακο εκπαιδευτικο και το μαθητη που το μονο που τον νοιαζει ειναι να καψει τα βιβλια στο τελος της χρονιας? τι γινεται με τους εκπαιδευτικους που θελουν πραγματικα να διδαξουν και τους μαθητες που θελουν να μαθουν? γιατι να μη δω πρωτα το δικο τους παραδειγμα? φτασαμε δηλαδη σε σημειο να βλεπουμε μονο τ'αρνητικα του κλαδου μας?(πολλες ερωτησεις εχω βραδιατικα? )
Συνομιλία μητέρας - γιου στην Ουγκάντα το 2011: Aμπντούν διάβασε τα μαθήματά σου, τα παιδάκια στην Ελλάδα δεν έχουν ούτε βιβλία
ώρα για απο-φόρτιση:ΠαράθεσηΣυνομιλία μητέρας - γιου στην Ουγκάντα το 2011: Aμπντούν διάβασε τα μαθήματά σου, τα παιδάκια στην Ελλάδα δεν έχουν ούτε βιβλία
Απάντηση Αμπντούν στη μαμά:Καλά μάνα, αυτοί δεν έχουν και δημοκρατία...βιβλία θα είχανε;
jak13 ΦΥΣΙΚΑ και ευθύνεται το υπουργείο για όλο αυτό το μπάχαλο. Δεν είπε ποτέ κανείς το αντίθετο. Αλλά αν δούμε πέρα απο το τεχνηέντως προφανές θα δούμε πως όλα αυτά είναι προπέτασμα καπνού. Το θέμα των βιβλίων "βγήκε" ακριβώς στην ώρα που έπρεπε για να αποσιωπηθούν άλλες ..."καυτές πατάτες" στο χώρο της εκπ/σης...
Μάνα από την Αφρική προς το παιδάκι της:- Κάτσε παιδί μου διάβασε τα βιβλία σου...- Μα πως να διαβάσω μαμά όταν στην Ελλάδα τα παιδάκια δεν έχουν βιβλία?
Πάντως, εγώ βλέπω ότι το μόνο (σχεδόν) για το οποίο συζητάμε αυτές τις μέρες στο σχολείο είναι τα βιβλία. Λες και όλα τα άλλα βαίνουν καλώς. Και ρωτάω κι εγώ: μήπως είναι ένα σχέδιο για να εστιάσουμε εκεί και να παραβλέψουμε άλλα πιο σοβαρά που γίνονται στην εκπαίδευση: (βλέπε ωράριο-μονιμότητα-μισθολογικά-project χωρίς υποδομές κτλ κτλ)