0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και εκτοξεύονται όλο και πιο συχνά απειλές... "Η διαθεσιμότητα σας χτυπάει την πόρτα, κύριε ...." , "Δεν σας χρειαζόμαστε κυρία... τόσοι άνεργοι είναι εκεί έξω."
Το θέμα με το πρακτικό ακόμα δεν έχει λήξει.... Αλλά μάλλον δεν το εξήγησα καλά. Λοιπόν: Ο σύλλογος έφερε το θέμα της ποινής ενός μαθητή στην παιδαγωγική συνεδρίαση. Αλλά η διευθύντρια αρνήθηκε να το βάλει σε ψηφοφορία. Αρνήθηκε την ποινή του μαθητή και αρνήθηκε να γραφτεί καν το θέμα στο πρακτικό. Ο σύλλογος είπαμε ότι έπρεπε να γραφτεί στο πρακτικό, αλλά ακόμα και τώρα (ήδη μια εβδομάδα μετά) δεν έχουμε βγάλει άκρη. Το κλίμα όλο και χειροτερεύει. Και εκτοξεύονται όλο και πιο συχνά απειλές... "Η διαθεσιμότητα σας χτυπάει την πόρτα, κύριε ...." , "Δεν σας χρειαζόμαστε κυρία... τόσοι άνεργοι είναι εκεί έξω." Η ερώτησή μου είναι: Πως μπορούμε να πιέσουμε ώστε να γραφτούν οι παρατηρήσεις του συλλόγου στο πρακτικό; Αφού το έχει η διευθύντρια και δεν επιτρέπει να γράψουμε από κάτω τις παρατηρήσεις μας. Τι λέει ο νόμος; Επιτρέπεται να μην υπογράφουμε;
kinegiros, μήπως εννοείς ότι το θέμα της ποινής πρέπει να γραφτεί σε άλλο πρακτικό; Γιατί, αν είναι έτσι όπως τα λες, τότε έχω παραστεί σε πολλές "παράνομες" συνεδριάσεις, όπου συζητούνται χίλια μύρια θέματα, μέχρι και κουτσομπολιά. Δε σημαίνει ότι αυτά θα γραφτούν στα πρακτικά. Αν είναι έτσι, τότε να μην κάνουμε μάθημα και να συνεδριάζουμε μία ώρα για την ποινή, δύο ώρες για την παιδαγωγική συνεδρίαση. Πολύ απλά, γίνεται η συζήτηση και ετοιμάζονται δύο διαφορετικά πρακτικά, για την ποινή στο βιβλίο ποινών. Τι λάθος κάνω;
Διάβασα: "Πριν από την έναρξη της συζήτησης στις τακτικές συνεδριάσεις, μπορεί να γραφτεί στην ημερήσια διάταξη νέο θέμα από το Διευθυντή, το οποίο πρέπει να αιτιολογηθεί πλήρως ως επείγον. Μπορεί επίσης να εισαχθεί νέο θέμα ως επείγον ύστερα από απόφαση της πλειοψηφίας του Συλλόγου." Παρατήρηση: Δεν είχε ορισθεί ημερήσια διάταξη από τη διευθύντρια.Παρατήρηση: Σύσσωμος ο σύλλογος εισήγαγε νέο θέμα ως επείγον.
Επίσης αν η δ/ντρια έχει τιμωρήσει τον μαθητή από μόνη της δεν μπορεί να ξανατιμωριθεί για το ίδιο παράπτωμα
Ελπίζω να μην έχετε υπογράψει μόνο το πρακτικό. Αν το υπογράψατε τότε δεν έχετε ελπίδα.Επίσης αν η δ/ντρια έχει τιμωρήσει τον μαθητή από μόνη της δεν μπορεί να ξανατιμωριθεί για το ίδιο παράπτωμα
ΦΥΣΙΚΑ και μπορει,αν ας πουμε για καποιο σοβαρο αδικημα ο διευθυντης αποφασισει ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, να δωσει μια ποινη χάδι, ο εκπαιδευτικος μπορει να ζητησει τη συγκλιση του συλλογου για το ιδιο θεμα.
Δεν έχουμε υπογράψει κανένας το πρακτικό. Αλλά αν π.χ. υπογράψει ένας μόνο, τι γίνεται; Η διευθύντρια "τιμώρησε" τον μαθητή με το να πάρει τηλέφωνο τη μητέρα του και να την ενημερώσει για το θέμα. Τίποτα άλλο (ποινολόγιο, αποβολή κτλ) δεν έκανε σε επίπεδο ποινής. Ο Διευθυντής δευτεροβάθμιας έχει ενημερωθεί ανεπίσημα. Ακούστηκε ότι θα μας επισκεφτεί προκειμένου να λήξουμε το θέμα. Οι πιέσεις όμως (συναισθηματικές κυρίως) είναι να το ξεχάσουμε και να περάσει έτσι.... Αυτό όμως δεν ανοίγει το δρόμο για μελλοντικές παρόμοιες συμπεριφορές; Δεν δημιουργεί κακό προηγούμενο; Δεν αφήνει ανενόχλητους τους διευθυντές να υποβαθμίζουν το σύλλογο διδασκόντων και να φέρονται βασιλικότερα του βασιλέως με μια λογική "αποφασίζω και διατάζω"; Αν εγώ (ο τελευταίος τροχός της αμάξης, παρεμπιπτόντως) είχα κάνει κάτι παράτυπο ή αν είχα φερθεί με έλλειψη σεβασμού/ προσβλητικά/ ή τέλος πάντως αν είχα κάνει το οτιδήποτε, δε θα είχα υποστεί τις συνέπειες; Γιατί η συγκεκριμένη κυρία να μην υποστεί τις συνέπειες;Και δύο τελευταίες ερωτήσεις: 1) Μπορεί ένας εκπαιδευτικός να απευθυνθεί άμεσα στο σχολικό σύμβουλο (παιδαγωγικών θεμάτων) ή παραβιάζει την ιεραρχία; Πρέπει πρώτα να απευθυνθεί στον διευθυντή και μετά στο σύμβουλο; Και 2) Ποιος είναι ιεραρχικά πάνω από τον σχολικό σύμβουλο; Ο διευθυντής δευτεροβάθμιας; Ο διευθυντής των σχολικών συμβούλων; Πως πάει εδώ η ιεραρχία;
Για να λέγονται τόσο άνετα αυτά, που κι εγώ τα ίδια πάνω κάτω έχω ακούσει, μήπως η εν λόγω διευθύντρια έχει μια σημαντική "κάλυψη" άνωθεν; Και γιατί κανένας άλλος καθηγητής δεν αντιδρά; Μήπως είναι παλιοί και συ νέος-νέα στο σχολείο;