*

Αποστολέας Θέμα: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013  (Αναγνώστηκε 68870 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #182 στις: Ιούνιος 18, 2013, 08:38:22 μμ »
Σωστό αυτό που γράφεις!!!Όταν όμως η απόλυση χτυπήσει και τη δική του πόρτα-είτε είναι εκπαιδευτικός ή όχι-θά ήθελα να ήξερα τί θα έγραφε σε αυτό το φόρουμ.Και για να μην παρεξηγηθώ,δεν εύχομαι σε κανέναν να χάσει τη δουλειά του όσο και πικρόχολος κι αν είναι!!!

Φταίμε κι εμείς που πολλές φορές χρησιμοποιούμε λέξεις όπως υπεράριθμος, πλεονάζων και δεμ καταλαβαίνουμε τι έννοια παίρνει η αυτή η λέξη στα αυτιά κάποιου που δεν έχει σχέση με την εκπαίδευση.

Δεν θεωρώ τον εαυτό μου, ούτε υπεράριθμο, ούτε πλεονάζων. Είμαι απλώς στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, όπως και χιλιάδες άλλοι συνάδελφοι. Από τις 11 σχολικές χρονιές που έχω υπηρετήσει τις 8 συμπλήρωνα πλήρως το  διδακτικό ωράριο μου και με το παραπάνω (τις δύο χρονιές έκανα και υπερωρίες). Τις υπόλοιπες τρεις υπηρετώ από διοικητικό πόστο δουλεύοντας πλέον απλήρωτες υπερωρίες.  Έχουν καταφέρει και χρησιμοποιούμε όρους που θέλει η κυβέρνηση για το γεγονός οτι είμαστε στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Μέχρι 10 Σεπτεμβρίου όλοι μας θα είμαστε σε κάποιο σχολείο και θα καλύπτουμε το ωράριο μας (εκτός αν το υπουργείο αποφασίσει διαφορετικά). Αυτή είναι η πραγματικότητα άσχετα από το πως μας βαφτίζει το υπουργείο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:28:00 »

Αποσυνδεδεμένος ninι1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #183 στις: Ιούνιος 18, 2013, 10:29:49 μμ »
@siobaras,guestteacher
σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας
Καλο βραδυ

Αποσυνδεδεμένος MHXMHX

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #184 στις: Ιούνιος 18, 2013, 10:39:01 μμ »
Στον ομαδοποιημένο κλάδο ΠΕ12.04-ΠΕ17.02-ΠΕ1706-ΠΕ18.18 ,υπάρχει ένα κενό.Δίνεται ΠΕ18.18.Οι αναθέσεις των υπόλοιπων ειδικοτήτων υπερκαλύπτουν αυτές των ΠΕ18.18.

Υπεράριθμος ΠΕ18.18 δεν υπάρχει.Ερωτήματα :

1.Γιατί δίνεται ΠΕ18.18
2.Θα το καλύψει άλλη ειδικότητα ή θα μείνει κενό;

Αν είναι σίγουρος κάποιος, ας απαντήσει.

Απάντηση διεύθυνσης: Υπάρχει πλήρες κενό Ηλεκτρολόγων και κάποιες ώρες μηχανολόγων.
Υπεράριθμος ηλεκτρολόγος δεν υπάρχει στην ομάδα σχολείων. Υπάρχει στις άλλες ομάδες.Όμορες δεν υπάρχουν.

Οπότε βγάζουν κενό ΤΕΙ Οχημάτων ΠΕ18.18 που έχει Α' ανάθεση σε κάποια μαθήματα μηχανολόγων και ένα μάθημα ηλεκτρολόγων.

Δεν ξέρω αν είναι νομότυπο.

Αποσυνδεδεμένος BATPAXI

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Τοκάτα σε Ρε ελάσσονα. Μοντεράτο, ζιγκ, μενουέτο.
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #185 στις: Ιούνιος 19, 2013, 12:12:38 πμ »
Υπάρχει η εξής περίπτωση:
Αν η περιοχή έχει ομάδες σχολείων τότε η αρχική τοποθέτηση των υπεράριθμων γίνεται ΕΝΤΟΣ της ομάδας του σχολείου που ανήκουν.
Π.χ. αν μια περιοχή έχει τις ομάδες σχολείων 1,2,3  και βγεις υπεράριθμος στην περιοχή σχολείων 3, τότε προηγείσαι για τοποθέτηση σε οργανικό κενό (αν υπάρχει) στην περιοχή 3 ΜΟΝΟ.

Αν οι ομάδες σχολείων 1 και 2 έχουν 30 κενά, σε αυτή τη φάση ΔΕΝ σε αφορούν.
Αφορούν μόνο υπεράριθμους από την αντίστοιχη περιοχή.

Στην επόμενη φάση, που θα δηλώσουν προτιμήσεις όλοι όσοι ζητάν βελτίωση, οι από μετάθεση και όσοι είναι στη διάθεση, τότε όλοι διεκδικούν όλα τα κενά.

Άρα μπορεί, θεωρητικά, μια περιοχή να έχει 30 οργανικά υπεράριθμους και 30 οργανικά κενά, αλλά κανένας να μην πάρει οργανική (ΣΤΗ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΑΡΣΗΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑΣ) γιατί τα κενά είναι σε άλλη ομάδα σχολείων.

Τουλάχιστον έτσι το έχω καταλάβει εγώ.



Π.Δ.50/1996 - (ΦΕΚ.45 τ.Α)
Άρθρο 14, Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών

Η τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών γίνεται ως εξής:
α) Όταν η υπεραριθμία σε ένα σχολείο οφείλεται σε ίδρυση αντίστοιχου νέου σχολείου στη σχολική περιφέρειά του και στο οποίο μετακινούνται μαθητές του αρχικού σχολείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται, εφόσον το επιθυμούν κατά απόλυτη προτεραιότητα στο νέο σχολείο. Η τοποθέτηση γίνεται με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης.

β) Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας διεύθυνσης εκπαίδευσης.

γ) Όσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν να τοποθετηθούν, σύμφωνα με τη διαδικασία των προηγουμένων περιπτώσεων (α) και (β) της παραγράφου αυτής τοποθετούνται ύστερα από δήλωσή τους σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 αυτού του Π.Δ. συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση.


Οπότε συνάδελφε όπως βλέπεις παίζει και η τοποθέτηση σε όμορη ομάδα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:28:00 »

Αποσυνδεδεμένος anapli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #186 στις: Ιούνιος 19, 2013, 12:19:35 πμ »
Υπάρχει η εξής περίπτωση:
Αν η περιοχή έχει ομάδες σχολείων τότε η αρχική τοποθέτηση των υπεράριθμων γίνεται ΕΝΤΟΣ της ομάδας του σχολείου που ανήκουν.
Π.χ. αν μια περιοχή έχει τις ομάδες σχολείων 1,2,3  και βγεις υπεράριθμος στην περιοχή σχολείων 3, τότε προηγείσαι για τοποθέτηση σε οργανικό κενό (αν υπάρχει) στην περιοχή 3 ΜΟΝΟ.

Αν οι ομάδες σχολείων 1 και 2 έχουν 30 κενά, σε αυτή τη φάση ΔΕΝ σε αφορούν.
Αφορούν μόνο υπεράριθμους από την αντίστοιχη περιοχή.

Στην επόμενη φάση, που θα δηλώσουν προτιμήσεις όλοι όσοι ζητάν βελτίωση, οι από μετάθεση και όσοι είναι στη διάθεση, τότε όλοι διεκδικούν όλα τα κενά.

Άρα μπορεί, θεωρητικά, μια περιοχή να έχει 30 οργανικά υπεράριθμους και 30 οργανικά κενά, αλλά κανένας να μην πάρει οργανική (ΣΤΗ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΑΡΣΗΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑΣ) γιατί τα κενά είναι σε άλλη ομάδα σχολείων.

Τουλάχιστον έτσι το έχω καταλάβει εγώ.



Π.Δ.50/1996 - (ΦΕΚ.45 τ.Α)
Άρθρο 14, Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών

Η τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών γίνεται ως εξής:
α) Όταν η υπεραριθμία σε ένα σχολείο οφείλεται σε ίδρυση αντίστοιχου νέου σχολείου στη σχολική περιφέρειά του και στο οποίο μετακινούνται μαθητές του αρχικού σχολείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται, εφόσον το επιθυμούν κατά απόλυτη προτεραιότητα στο νέο σχολείο. Η τοποθέτηση γίνεται με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης.

β) Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας διεύθυνσης εκπαίδευσης.

γ) Όσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν να τοποθετηθούν, σύμφωνα με τη διαδικασία των προηγουμένων περιπτώσεων (α) και (β) της παραγράφου αυτής τοποθετούνται ύστερα από δήλωσή τους σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 αυτού του Π.Δ. συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση.


Οπότε συνάδελφε όπως βλέπεις παίζει και η τοποθέτηση σε όμορη ομάδα

και ένα ακόμα απο τη bitch παλαιότερα....

Αρ.Πρωτ.4679/Δ2/27-05-1998/ΥΠΕΠΘ
Θέμα: Τοποθέτηση υπεραρίθμων εκπαιδευτικών

Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού εγγράφου σας, αναφορικά με την τοποθέτηση υπεραρίθμων εκπαιδευτικών κατά προτεραιότητα, σας γνωρίζουμε τα εξής:
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 6β του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το Π.Δ. 100/97, οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας, όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης.
Από τα παραπάνω προκύπτει ότι οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί, εφόσον το επιθυμούν, τοποθετούνται κατά προτεραιότητα σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας. Αν δεν υπάρχουν κενές θέσεις στην ίδια ομάδα ή έχουν καταληφθεί από υπεράριθμους εκπαιδευτικούς με περισσότερες μονάδες μετάθεσης οι απομένοντας υπεράριθμοι τοποθετούνται κατά προτεραιότητα σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων. αν και πάλι δεν επαρκούν οι κενές θέσεις οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί που το επιθυμούν, τοποθετούνται κατά προτεραιότητα συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους σε κενές θέσεις σχολείων άλλων ομάδων της ίδιας περιοχής μετάθεσης.
Αν οι κενές θέσεις στην ίδια ομάδα σχολείων είναι περισσότερες από τον αριθμό των υπεραρίθμων εκπαιδευτικών και οι εν λόγω εκπαιδευτικοί επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές θέσεις άλλων σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης τότε συγκρίνονται με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση κατά τη διαδικασία του άρθρου 15 του προαναφερθέντος Π.Δ./τος (σχετ. Άρθρο 14 παρ. 6γ).

χαμός....

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #187 στις: Ιούνιος 19, 2013, 12:51:33 πμ »
Συνάδελφοι ευχαριστώ για την ενημέρωση.

Μάλλον μου είχε μείνει αυτή η εντύπωση λόγω του ότι αν βγει κενό σε σχολείο "φιλέτο" της περιοχής μετάθεσης, μέσω της διαδικασίας αυτής, στην αρχική φάση δεν μπορείς να το διεκδικήσεις. Δηλαδή, αν υπάρχει υπεράριθμος από την ομάδα σχολείων του "φιλέτου", θα το πάρει αυτός και εσύ δεν θα μπορείς να το διεκδικήσεις, ασχέτως μορίων, παρά μόνο αν δεν το πάρει κανένας στην πρώτη φάση.

Καλά τα λέω, ή πάλι λάθος κάνω;
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #188 στις: Ιούνιος 19, 2013, 01:05:43 πμ »
καλά τα λες, ότι μείνει μετά τη ρύθμιση υπεραριθμίας πάει στους άλλους.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #189 στις: Ιούνιος 19, 2013, 01:29:52 πμ »
καλά τα λες, ότι μείνει μετά τη ρύθμιση υπεραριθμίας πάει στους άλλους.

Kαι για να το συνεχίσω λίγο πιο κάτω , αν διαλέξουν πρώτοι οι υπεράριθμοι, αν περισσεψουν μετά κενά παλέυουν όλοι μαζί στο λάκο με τα φίδια για αυτά τα κενά.Μετά οσοι δεν προλάβουν να δουν τον κύριο μένουν στη διάθεση για αναπλήρωση λειτουργικών κενών ( κ αυτό μάλλον θα μας σώσει, ποτέ δε θα σταματήσουν να γεννάνε οι γυναίκες και να αρρωσταίνουν κάποιοι ,δυστυχώς το δεύτερο).Οπότε όσοι άτυχοι περισσέψουν από τα λειτουργικά κενά θα πάνε αρχικά για επιλογή στην περιφέρεια , αν είναι γκαντέμηδες πάνε για επιλογή εκτός περιφέρειας ( κοινώς μας βλέπω για τουρκία , αν υπήρχαν σχολεία ελληνικά εκεί θα μας στέλναν ).Αυτή δεν είναι η σειρά;Κάνω λάθος;

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #190 στις: Ιούνιος 19, 2013, 02:45:48 πμ »
Σε επόμενη τροπολογία ίσως προβλέπεται και υπεραριθμία στη ... Γη!  ;D ;D
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #191 στις: Ιούνιος 19, 2013, 03:03:29 πμ »

Μάλλον μου είχε μείνει αυτή η εντύπωση λόγω του ότι αν βγει κενό σε σχολείο "φιλέτο" της περιοχής μετάθεσης, μέσω της διαδικασίας αυτής, στην αρχική φάση δεν μπορείς να το διεκδικήσεις. Δηλαδή, αν υπάρχει υπεράριθμος από την ομάδα σχολείων του "φιλέτου", θα το πάρει αυτός και εσύ δεν θα μπορείς να το διεκδικήσεις, ασχέτως μορίων, παρά μόνο αν δεν το πάρει κανένας στην πρώτη φάση.

Καλά τα λέω, ή πάλι λάθος κάνω;

Υπάρχει όμως περίπτωση και να εμφανιστεί κενό σε σχολείο "φιλέτο" μετά τις τοποθετήσεις των υπεράριθμων, σωστά ή κάνω κάπου λάθος? Αν ισχύει αυτό, τότε είναι "ρώσικη ρουλέτα' και το να επιλέξει κάποιος να "βγεί" υπεράριθμος!  ;D 8)
  

Αποσυνδεδεμένος Φωτεινή ΠΕ07

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 781
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #192 στις: Ιούνιος 19, 2013, 07:22:43 πμ »
@Siobaras

ναι έτσι είναι. Δεν συμπεριέλαβα την απαραίτητη αυτή διευκρίνηση.

@nini1

Υποχρεωτική μετάθεση όπως έχουν ΤΩΡΑ τα πράγματα όχι. Μην ξεχνάμε εκτός αν έχει γίνει τροποποίηση που δεν γνωρίζω ότι το Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις είχε μια ημερομηνία για 15/6, η οποία έχει παρέλθει. Μέχρι τώρα γινόταν το εξής α) έπαιρνες απόσπαση σε άλλο ΠΥΣΔΕ άμα το ζητούσες, β) Γινόταν διάθεση σε σχολεία της πρωτοβάθμιας (ανάλογα την ειδικότητα), γ) κάποιοι πήγαιναν σε γραφείο (χωρίς το bonus) εκτός αν προέκυπτε κάποιο κενό π.χ. μετά τον Οκτωβρη και το κάλυπταν και δ) υποχρεωτικές διαθέσεις σε άλλα ΠΥΣΔΕ ή ΠΥΣΠΕ (πάλι παίζει ρόλο η ειδικότητα). αν μου διαφεύγει κάτι ας το συμπληρώσουν οι συνάδελφοι.

@fofaki και άλλοι/αλλες

Αν κάτι μας ενοχλεί προτιμούμε να μην απαντάμε. Δεν είναι εύκολο αλλά συμβάλλει στην ψυχική ηρεμία και κάποια στιγμή αν κάνενας δεν τον παίζει τον "ενοχλητικό, αυτόςπαίρνει το κουβαδάκι του και πάει σε άλλη παραλία (γενικά μιλάω).
Καλημέρα,εγώ πάλι πιστεύω ότι δεν γίνεται να μην αντιδρούμε σε τίποτα,ειδικά όταν είναι τόσο προσβλητικό.Δεν μπορεί αυτός ο κύριος να κρίνει εμένα,εσένα και όποιονδήποτε άλλο άνθρωπο χωρίς να τον ξέρει και να βγάζει 'εύκολα' συμπεράσματα για όλους τους εκπαιδευτικούς.Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε φτύσει αίμα για να φτάσουμε εδώ που είμαστε και κανένας δεν έχει το δικαίωμα να το αναιρεί αυτό!!!!!
Η ελευθερία είναι παιδί της αγάπης.

Αποσυνδεδεμένος heren

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 654
  • live your life
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #193 στις: Ιούνιος 19, 2013, 07:38:57 πμ »
Εαν κριθω υπεράριθμη και ανοιξει οργανικο κενο με τις μεταταξεις στο σχολειο μου τοτε τοποθετουμε εγω (γιατι προερχομαι απο το συγκεκριμενο σχολειο)ή μπορει να διεκδικήσει τη θεση και άλλος υπεράριθμος συναδερφος απο την ιδια ή ομορη ομαδα σχολείων;

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #194 στις: Ιούνιος 19, 2013, 09:14:10 πμ »
Καθοσον κρινεσαι υπεραριθμη, δεν θα ανοιξει καν κενο στο σχολειο σου, οποτε δεν κινδυνευεις.
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος vaggis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1138
  • Φύλο: Άντρας
  • i love education
    • Προφίλ
ΠΕ06

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160665
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 933
Σύνολο: 938

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.