0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
1) Εδώ δεν γίνετε συζήτηση. Μην μπερδευόμαστε άλλο πράγμα η συζήτηση και άλλο πράγμα η συλλογή υπογραφών!!!2) Παρεπιμπτώντος στον ιδιωτικό θεωρώ ότι υπάρχει αξιοκρατία.
Θα συμφωνήσω απόλυτα . Για να καταλάβεις πόσο συμφωνώ θα σου πω και την μικρή μου ιστορία .Η αξιολόγηση που δέχθηκα από τους μαθητές του φροντιστηρίου που δούλεψα τα 7 χρόνια πριν διοριστώ ήταν συμαντικότερη από αυτήν του ΑΣΕΠ πράγματι ! Στον 3ο χρόνο ( και όλα τα επόμενα χρόνια ) με έβαλαν να διδάξω μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ γιατί το ζήτησαν οι μαθητές . Και αυτό ήταν ανεπανάληπτο αν σκεφτείς ότι το φροντιστήριο είναι από τα μεγάλα της Αθήνας και εγώ ήμουνα ο μικρότερος εκ των 8 μαθηματικών του φροντιστηρίου. Η ατάκα συναδέλφου μετά από αποτυχία μου στον ΑΣΕΠ '' αφού δεν διορίστηκε ο knkn κάτι πρέπει να διορθώσουν σε αυτό τον διαγωνισμό'' ήταν επίσης πολύ μεγαλύτερης αξίας αξιολόγηση από αυτήν του διορισμού μου σε επόμενο ΑΣΕΠ... Βλέπεις όμως η αποδοχή μου από συναδέλφους και κυρίως από τους μαθητές δεν μου άνοιξε την πόρτα του διορισμού... Αντίθετα έπρεπε να διοριστώ μέσω ΑΣΕΠ και έχοντας μειωμένες πιθανότητες αφού η αξιολόγηση από τους μαθητές του φροντιστηρίου δεν δίνει μόρια και επιπλέον δεν είχα μέσον για να μπω από παράθυρο ....http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=10822.300
Αρα ερχεστε στα λογια μου.Οταν λεω ιδιωτικος τομεας,εννοώ βεβαια τα φροντιστηρια και τα ιδιαιτερα. Στα τελευταια εχεις μαλιστα πολλα αφεντικα.Αλλα αν δεν εχεις επιτυχιες, δεν σε καταλαβαινουν οι μαθητες, δεν δουλευεις.Δεν ειναι αυτο αξιοκρατια και αξιολογηση? Αυτου του τυπου η αξιολογηση ειναι η ουσιαστικη. Για μια τετοια μιλαω απο την αρχη. Γιατι σας τρομαζει τοσο?Με σωστη μελετη μπορει να εφαρμοστει και στη δημοσια εκπαιδευση και τοτε ειναι που θα ξεχωρισει "η ηρα απο το σταρι".Τοτε θα φανουν οι "εκπαιδευτικοι". Αλλά ειπατε και ερχεστε στα λογια μου, οτι στον ιδιωτικο τομεα δεν σας αρεσει, γιατι βεβαια ,οπως τωρα εχουν τα πραγματα στο δημοσιο ειναι λουφα και παραλλαγη.Σκεφτειτε μονο την απαξιωση της δημοσιας εκπαιδευσης στο επιπεδο πανελληνιων, τι χρηματα καταναλωνει μια μεση οικογενεια για φροντιστηρια και μετα θα δειτε οτι εχω δικιο. Ολοι καλοπερασακηδες.Να βολευτουμε ολοι στην δημοσια εκπαιδευση και στα κομματια ολοι οι υπολοιποι. Και μετα μιλαμε για αξιολογηση και για αξιοκρατια.Θεωρειτε οτι η αξιολογηση αρχιζει και τελειωνει με εναν διαγωνισμο ΑΣΕΠ, στον οποιο δεν εχουν ολοι τη δυνατοτητα να δωσουν γιατι τρεχουν για το μεροκαματο. Γιατι αν δε δουλεψουν, τα παιδια τους θα πεινανε.Εγω εχω καταλαβει, οτι ο καθενας οτι θυμαται χαιρεται ή αλλιως, τα καλα και συμφεροντα.
Υ.Γ. Καποιοι απο σας θα μπορουσατε να ειστε ηλικιακα και παιδια μου. Οταν μπηκα στο πανεπιστημιο ηξερα οτι ηθελα 5 χρονια να διοριστω στη δημοσια εκπαίδευση. Οταν βγηκα,τα 5 χρονια ειχαν γινει 20 στην καλυτερη των περιπτωσεων. Μετά απο μια 10ετια απο το τελος των σπουδων μου, ανακαλύφθηκε και ο περιβόητος διαγωνισμός του ΑΣΕΠ,τον οποιο ολα εσεις τα φρεσκαρουδια τον κανατε σημαια και "καλως συμφεροντολογικα" γιατι αλλιως , κακα τα ψεματα ,η δημοσια εκπαιδευση θα ηταν για σας ουτοπια.Ξαναλεω, ολοι εχουν δικαιωμα στη δουλεια. Οι καλοι δε χανονται.Εσεις ομως πιστευετε οτι μονο εσεις ειστε καλοι και οι υπολοιποι αχρηστοι. Ειναι σα να μου λενε τωρα οι μαθητες μου που οφειλουν την επιτυχια τους και στη δικη μου προσπαθεια-οταν τους εκανα ιδιαιτερα-οτι ειμαι αχρηστη. Μπραβο παιδια, και μετα λεμε οτι ειμαστε εκπαιδευτικοι,και πλην των γνωσεων διαμορφωνουμε χαρακτηρες, και παιδαγωγουμε.Πεστε απο την αρχη "ο θανατος μου η ζωη σου" να καταλαβαινομαστε.Αντι να δειτε σοβαρα το θεμα της δημοσιας εκπαιδευσης, και θα το δειτε οταν μπειτε να διδαξετε σε Γ Λυκειου, και θα φατε στα μουτρα την απαξιωση, οσο καλοι κι αν ειστε, τοτε θα καταλαβετε τα λεγομενα μου.(Οσοι τουλαχιστον θελετε να ειστε εκπαιδευτικοι)
ξερετε οτι επειδη δεν διοριζονται αβερτα πια με μεσο,ο βουλευτης βρισκει πλεον δουλεια στους ψηφοφορους σε ιδιωτες?(εκει φτασαμε!)
Και προσωπικά θεωρώ δίκαιο η πολιτεία να βρίσκει μέσες λύσεις συγκεράνοντας τις απόψεις των ομάδων.
Γιατί θεωρούμε αναγκαία την αξιολόγηση για να μπει κάποιος αλλά παράλογη την αξιολόγηση για το αν κάνει σωστά την δουλειά του
Αυτου του τυπου η αξιολογηση ειναι η ουσιαστικη. Για μια τετοια μιλαω απο την αρχη. Γιατι σας τρομαζει τοσο?
Θεωρειτε οτι η αξιολογηση αρχιζει και τελειωνει με εναν διαγωνισμο ΑΣΕΠ
Πεστε απο την αρχη "ο θανατος μου η ζωη σου" να καταλαβαινομαστε.
Κοιταξτε, σωστα, για να απορροφηθουν τοσοι εκπαιδευτικοι στο δημοσιο τομεα, θα πρεπει να μπουν καποια κριτηρια αξιολογησης. Λογω της φυσης της δουλειας, δεν θα επρεπε ΜΟΝΑΔΙΚΟ κριτηριο να αποτελει ενας ,γνωστικου επιπεδου διαγωνισμος.Ξερετε ποσοι μισοτρελλοι και ανωμαλοι κυκλοφορουν μεσα στις ταξεις και κανουν, ή θα κανουν μαθημα στα παιδια σας?
1) Ξαναλεω, ολοι εχουν δικαιωμα στη δουλεια.2) Βαλετε εναντιον αυτων που φταινε και οχι εναντιον καθε συναδελφου.3) Πληροφοριακα π.χ. για τους πολυτεκνους ,η τους τριτεκνους τα κοινωνικα κριτηρια ισχυουν σε ολες τις προηγμενες κοινωνιες και πριμοδοτουνται.
Παράθεση από: Ζουζούνα στις Ιούλιος 06, 2009, 12:54:44 μμ1) Ξαναλεω, ολοι εχουν δικαιωμα στη δουλεια.2) Βαλετε εναντιον αυτων που φταινε και οχι εναντιον καθε συναδελφου.3) Πληροφοριακα π.χ. για τους πολυτεκνους ,η τους τριτεκνους τα κοινωνικα κριτηρια ισχυουν σε ολες τις προηγμενες κοινωνιες και πριμοδοτουνται. 1) ναι , αρκεί να μην παίρνουν τη δουλειά του άλλου.. και μιλάω για όσους μπαίνουν απο το παράθυρο και παίρνουν τη θέση κάποιων απο αυτούς που προσπαθούν να μπούν από την πόρτα.. 2) σε αυτό μας αδικείς.. εναντίον αυτών που φταίνε είμαστε.. απλά αυτοί που φταίνε είναι οι πολιτικοί.. και αν αυτοί καταλάβουν ότι οι πιο πολλοί απο μας θέλουν να κλείσουν τα παράθυρα ( και αν δεν το κάνουν θα χάσουν ψήφους ) τότε απλά θα το κάνουν.. 3) όπως το είπες.. πριμοδοτούνται.. όχι μπείτε όλοι αέρα πατέρα στο σχολείο δίπλα στο σπίτι σας.. στο κάτω κάτω ας τους διορίσουν σε άλλο τομέα του δημοσίου.. όχι στα σχολεία..