*

Αποστολέας Θέμα: Υπογραφές για διορισμό Μόνο μέσω ΑΣΕΠ  (Αναγνώστηκε 68899 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος GVR

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
    • Προφίλ
Απ: Υπογραφές για διορισμό Μόνο μέσω ΑΣΕΠ
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 03, 2008, 04:42:46 μμ »
ΑΠΟΡΙΕΣ ΑΦΕΛΟΥΣ Ή ΑΦΕΛΕΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ
[/color]
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΗΔΗ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ (ΓΕΓΟΝΟΣ) ΠΟΥ
ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΔΩΣΕΙ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΑΝ (ΥΠΟΘΕΣΗ) Ή ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΠΡΟΣΟΝ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ;(ΕΡΩΤΗΣΗ 1)
ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΠΡΙΝ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ;(ΕΡΩΤΗΣΗ 2)
ΑΦΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΕΧΕΣΤΕ ΟΤΙ
"για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων" ΚΑΙ
ότι "μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία"
(ΓΕΓΟΝΟΣ),
ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ Η ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ 2 ΩΡΩΝ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕ ΜΑΘΑΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ (ΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ)
ΑΝ Η ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΥΠΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΖΟΥΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΟΙ "ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ" ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΤΑΣΗ:
ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΙΤΕ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ (ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ Ή ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ)
ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ Ή ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ;(ΕΡΩΤΗΣΗ 3)
ΜΙΑ ΓΡΑΠΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ; (ΕΡΩΤΗΣΗ 4)
ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ Η ΟΛΜΕ; (ΕΡΩΤΗΣΗ 5)

ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΤΕ (Ή ΜΟΛΙΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΘΗΚΑΤΕ-ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ) ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΩΡΑ ΑΠΟΨΗ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ...

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ:
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ "όσοι συμφωνούν αλλά  ντρέπονται  και δεν θέλουν να εμφανίζεται στα site το όνομά τους"
ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ (ΟΣΟΥΣ ΑΣΕΠ ΚΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕ) ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπογραφές για διορισμό Μόνο μέσω ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:46:15 »

Αποσυνδεδεμένος bilstef

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Άντρας
  • Να είμαστε όλοι καλά
    • Προφίλ
    • Μαθηματικά
Απ: Υπογραφές για διορισμό Μόνο μέσω ΑΣΕΠ
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 03, 2008, 08:38:46 μμ »
ΑΠΟΡΙΕΣ ΑΦΕΛΟΥΣ Ή ΑΦΕΛΕΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ
[/color]
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΗΔΗ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ (ΓΕΓΟΝΟΣ) ΠΟΥ
ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΔΩΣΕΙ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΑΝ (ΥΠΟΘΕΣΗ) Ή ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΠΡΟΣΟΝ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
η συλλογή υπογραφών μόλις ξεκίνησε
ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ;(ΕΡΩΤΗΣΗ 1)
ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΠΡΙΝ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ;(ΕΡΩΤΗΣΗ 2)
στο 2008 και μετά 10 χρόνια από την κατάργηση της επετηρίδας οι ερωτήσεις αυτές είναι άστοχες
ΑΦΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΕΧΕΣΤΕ ΟΤΙ
"για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων" ΚΑΙ
ότι "μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία"
(ΓΕΓΟΝΟΣ), μια παράγραφος  πρέπει να διαβαστεί σύμφωνα με τα εννοούμενα των συγγραφέων της .Η δική μας έμφαση είναι στην,λόγω της πληθώρας των εν δυνάμει προς διορισμό  καθηγητών και των λιγότερων  θέσεων , λέξη ΕΠΙΛΟΓΗ .Οπότε οι παρακάτω ερωτήσεις σου δεν έχουν νόημα
ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ Η ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ 2 ΩΡΩΝ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕ ΜΑΘΑΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ (ΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ)
ΑΝ Η ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΥΠΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΖΟΥΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΟΙ "ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ" ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΤΑΣΗ:
ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΙΤΕ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ (ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ Ή ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ)
ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ Ή ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ;(ΕΡΩΤΗΣΗ 3)
εφόσον κάποιος είναι διορισμένος δεν μπορεί να δίνει ξανά εξετάσεις για να ΕΠΙΛΕΓΕΙ  να  ΞΑΝΑ διοριστεί.Πρέπει όμως να αξιολογείτε.Πώς ; Πρέπει να βρούμε τον τρόπο .Ερώτημα : Τι αντιστάσεις -αξιοκρατία εμπνέει ένα σύστημα ,όταν ο καθηγητής που έγλειψε για να διοριστεί (αν έγλειψε -πάντως  αν μόνο ασεπ  αυτό αποκλείεται) έχει ας πούμε αυτόν που τον βοήθησε λυκειάρχη του (αντε μετά να πάρει αποφάσεις ο σύλλογος)ή  διευθυντή του; Θα είναι εκπαιδευτικός με σκυμμένο το κεφάλι .Τι σκατά(συγγνώμη ) ήθος θα διαπαιδαγωγεί 
ΜΙΑ ΓΡΑΠΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ; (ΕΡΩΤΗΣΗ 4)
βέβαια και αυτό
ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ Η ΟΛΜΕ; (ΕΡΩΤΗΣΗ 5)η θεση της οΛΜΕ ηταν μέχρι πριν λίγα χρόνια η επετηρίδα .Τώρα η προϋπηρεσία των 18 μηνών
Ερωτήματα (μερικά): Πως θα αποκτιέται αυτή η προϋπηρεσία δηλ με ποιά κριτήρια κάποιος θα ξεκινά την προϋπηρεσία; Η ολμε δεν λέει
Πότε ,από ποιους σε ποιες συνελεύσεις πάρθηκε τέτοια απόφαση ; Εν πάση περιπτώσει εμείς με το ψήφισμά μας δείχνουμε και θα το εκφράσουμε και προς την ολμε ,όταν τις στείλλουμε το κείμενο με τις υπογραφές μας ,ότι  διαφωνούμε Έχουμε κάθε δημοκρατικό δικαίωμα 


ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΤΕ (Ή ΜΟΛΙΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΘΗΚΑΤΕ-ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ)βιάζεσαι ,τι είδους συνταξιούχων λέει ; μήπως δεν είναι καθηγητές αλλά απλώς πολίτες που ανησυχούν για την κατηφόρα της ρουσφετολογίας  ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΩΡΑ ΑΠΟΨΗ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ...
όλες οι ρουσφετολογικές ρυθμίσεις ξέρεις πώς έγιναν; Ολα αυτά τα χρόνια πρόσβαση στην εξουσία είχαν οι αναπληρωτές και η ολμε  και κάποιοι δυστυχώς λίγοι που έδιναν και ξανάδιναν  ΑΣΕΠ και βλέπαν άλλους να τους κλέβουν τις θέσεις .Χαρακτηριστικό παράδειγμα γυμναστές από ασεπ δεκάδες από αλλιώς χιλιάδες Οι υπόλοιποι που δίναν ΑΣΕΠ δεν βγαίναν στους δρόμους ελπίζοντας ότι θα γίνουν χαλίφηδες στην θέση του χαλίφη ; Α ρε εξουσία με τα ξεροκόμματα που ξέρεις πως να τα  δίνεις

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ:
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ "όσοι συμφωνούν αλλά  ντρέπονται  και δεν θέλουν να εμφανίζεται στα site το όνομά τους"
ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ (ΟΣΟΥΣ ΑΣΕΠ ΚΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕ) ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ
Αυτή η κοινωνία εκεί μας κατάντησε,  αλλά να σου πω ότι υπάρχουν και άνθρωποι που δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα και ...........Η λέξη πράγματι,μετά την επισήμανσή  σου ,βλέπω ότι  δεν είναι σωστή και απλώς ήθελα αν πω ότι αν κάποιος για δικούς του λόγους έχει πρόβλημα να εμφανίζεται το όνομά του ή το email του σε κοινή θέα στα site (άλλο να εμφανιστεί στους φορείς που θα σταλεί το υπόμνημα εκεί επιβάλλεται για το έγκυρο της υπογραφής ) -δυστυχώς υπάρχουν και οι φαρσέρ ή άλλοι λόγοι που ατομικά ο καθένας γνωρίζει για τον εαυτό του -αλλά συμφωνεί , να μη διστάσει να το υπογράψει   

Να επισημάνω ότι δεν ερχόμαστε σε αντιπαράθεση με κανέναν αλλά είναι δημοκρατικό δικαίωμα μας να διατρανώσουμε την άποψή μας
 Φιλικά Βασίλης Στεφανίδης   
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 03, 2008, 08:58:29 μμ από bilstef »

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Υπογραφές για διορισμό Μόνο μέσω ΑΣΕΠ
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 03, 2008, 10:31:34 μμ »
Αν είσαι γυναίκα κάνε την αρχή

Δεν είμαι γυναίκα.................γυναικάρα είμαι.............. :P :P :P :P ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Δεν υπογράφω γιατί παρά το γεγονός ότι για εμένα άλλος δρόμος πέρα από τον ΑΣΕΠ,δεν υπάρχει,δεν είμαι σίγουρη ότι μέσω ΑΣΕΠ επιιλέγονται οι καλύτεροι εκπαιδευτικοί.
Πιστεύω ότι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση............


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος fivo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1774
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Υπογραφές για διορισμό Μόνο μέσω ΑΣΕΠ
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 03, 2008, 10:52:09 μμ »
γιατι δεν παραλλασσουμε λιγο την απαιτηση-διαμαρτυρια;
ητοι, ολοι οι διορισμοι παντου μεσω του πινακα των αναπληρωτων (αλλωστε αυτος αφορα τους ασεπιτες).
εξω απο την πορτα ολα τα παραθυρα!
οσο για τον ασεπ φοβαμαι πως μελλοντικα καποιοι τσιφτηδες παλι θα το γυρισουν εις βαρος μας!
 αλλωστε δεν συμφωνω ασεπ ανευ ορων, ήτοι διαφωνω στη λογικη για 1 και μσο χρονο καθε 2 χρονια να προετοιμαζομαι, για μισο χρονο να περιμενω αποτελεσματα, να ειμαι τελικα επιτυχουσα και για αυτο να πρεπει να ξαναξεκινησω διαβασμα παραυτα και  ασκαρδαμυκτι!  :'(

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπογραφές για διορισμό Μόνο μέσω ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:46:15 »

Αποσυνδεδεμένος vag_fys

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 785
    • Προφίλ
Απ: Υπογραφές για διορισμό Μόνο μέσω ΑΣΕΠ
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 03, 2008, 11:45:50 μμ »
Υπάρχουν 40ρηδες με 2 παιδιά που δεν μπορούν να δώσουν ΑΣΕΠ με τις ίδιες πιθανότητες επιτυχίας με τους 22χρονους που μόλις τελείωσαν, δεν έχουν τι να κάνουν και την ώρα που διαβάζουν η μανούλα τους τους έχει έτοιμη την πορτοκαλάδα και την τυροπιτούλα.
Αυτά τα σκεφτήκατε;
Αφήστε που αν σας δείξω κάποιους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ θα πάρετε πίσω τις υπογραφές σας. Και μερικοί από αυτούς είναι και πελάτες ψυχολόγων.
Γι'αυτό μην είστε απόλυτοι κύριοι που υπογράφετε για διορισμούς μόνο μέσω ΑΣΕΠ.................
Το μερτικό μου απ'τη χαρά
μου το'χουν πάρει άλλοι
γιατί είχα χέρια καθαρά
και μια καρδιά μεγάλη.

Αποσυνδεδεμένος bilstef

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Άντρας
  • Να είμαστε όλοι καλά
    • Προφίλ
    • Μαθηματικά
Απ: Υπογραφές για διορισμό Μόνο μέσω ΑΣΕΠ
« Απάντηση #19 στις: Ιούλιος 04, 2008, 03:11:16 πμ »
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

Επειδή στην εποχή μας ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καίριος όσο ποτέ.
Επειδή στους νέους μας αξίζουν οι κατά το δυνατόν καλλίτεροι εκπαιδευτικοί.
Επειδή όλοι οι επιστήμονες πρέπει να έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν την είσοδο στην εκπαιδευτική οικογένεια.
Επειδή ο διορισμός μέσω της επετηρίδας αναγορεύει ως μόνο προσόν την ηλικία.
Επειδή οι κάθε είδους πίνακες διορισμού ,με βάση μόνο την προϋπηρεσία, μετατρέπουν τελικά την ελπίδα και την προσδοκία των πτυχιούχων να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο σε πολιτική ομηρία και δίνουν ισχυρό άλλοθι στη διοίκηση για τη διαιώνιση του πελατειακού κράτους
Επειδή για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων.
Επειδή μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία.
Επειδή πολιτικές και συνδικαλιστικές δυνάμεις μεθοδικά υποσκάπτουν την επιλογή μέσω ΑΣΕΠ.
                                                                           

Εμείς οι υπογραφόμενοι  εκπαιδευτικοί - πολίτες ζητάμε από την κυβέρνηση, τα πολιτικά κόμματα και τις ηγεσίες των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών να εναρμονισθούν με την θέληση της κοινωνίας και τις ανάγκες των καιρών ώστε ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να αποτελέσει το μοναδικό κριτήριο για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία.
Ζητάμε δε
  α) Το ΑΣΕΠ να ορθολογικοποιήσει , αλλά και να προσδιορίσει για κάθε μάθημα , την εξεταστέα ύλη και να την ευθυγραμμίσει στο μέτρο του δυνατού με τη διδασκόμενη στα β΄θμια εκπαίδευση ύλη με πιθανές προεκτάσεις σε βασικές ενότητες του α ΄ έτους στο Πανεπιστήμιο  και  γενικα σε εκείνους τους χώρους που η γνώση τους συνθέτει  μια ολοκληρωμένη εικόνα του εκπαιδευτικού στο γνωστικό αντικείμενο Ο βαθμός στο γνωστικό αντικείμενο να αποτελεί το 50% της συνολικής βαθμολογίας και η επιτυχία να έχει βάση το 50% .
 β) Το ΑΣΕΠ οφείλει να ανακοινώνει την προκήρυξη των διαγωνισμών ένα τουλάχιστον εξάμηνο νωρίτερα, προσδιορίζοντας με ακρίβεια την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού.
 γ) Το ΑΣΕΠ να ορίζει με διαφάνεια και να ανακοινώνει τα μέλη των επιτροπών(Πανεπιστημιακοί καθηγητές) .
 δ) Τα παιδαγωγικά να εξετάζονται με αντικειμενικό σύστημα(όπως σήμερα) και ο βαθμός τους να αποτελεί το 30% της συνολικής βαθμολογίας στα τρία( μέχρι τώρα) εξεταζόμενα πεδία. Ως βάση να ορίζεται το 50%
 ε) Ο τρόπος εξέτασης στη διδακτική να γίνει πιο συγκεκριμένος  και η βαθμολογία να αποτελεί το 20% της συνολικής βαθμολογίας(μια και δεν μπορεί να αντικειμενικοποιηθεί). Βάση να οριστεί το 50%.
 στ) Να υπάρχει το δικαίωμα στην πρόσβαση και απόκτηση φωτοτυπίας του γραπτιού , καθώς και το δικαίωμα ένστασης .

Ακολουθούν Υπογραφές

Από το http://clubs.pathfinder.gr/MATHEMATICA/17063?forum=56996&read=579

Όσοι συμφωνούν αλλά  για δικούς τους λόγους  δεν θέλουν να εμφανίζεται στα site το όνομά τους, ας μας το πουν στο  email  που θα μας στείλουν ,θα περιλάβουμε το όνομά τους  όταν έρθει η ώρα να το στείλουμε στους τελικούς αποδέκτες
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 14, 2012, 08:33:55 πμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος bilstef

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Άντρας
  • Να είμαστε όλοι καλά
    • Προφίλ
    • Μαθηματικά
Απ: Υπογραφές για διορισμό Μόνο μέσω ΑΣΕΠ
« Απάντηση #20 στις: Ιούλιος 04, 2008, 08:59:08 μμ »
Με την άδεια του συγγραφέα  του σας παραθέτω το παρακάτω κείμενο :

 Θα ήθελα πρώτα απ' όλα να πω ότι για τα μεγάλα θέματα της πατρίδας μας (η παιδεία είναι ένα από αυτά) όλοι μπορούν να έχουν λόγο.  Ίσως όχι ως ειδικοί αλλά επί των γενικών αρχών. Οι εκπαιδευτικοί βέβαια ένα λόγο παραπάνω. Είναι οι Εργάτες και οι Ιερείς της Παιδείας. Συνεπώς δεν χωράει το επιχείρημα του ότι κάποιος "δεν δικαιούται δια να ομιλεί" επειδή δεν εμπλέκεται με την  διαδικασία διορισμού. Αντιθέτως: ίσως εκείνοι που δεν έχουν άμεσο συμφέρον από την μια ή την άλλη ρύθμιση  να είναι και πιο αντικειμενικοί συνομιλητές.
Τα κριτήρια πρόσληψης των δασκάλων είναι κατά την γνώμη μου (συγχωρείστε με που δεν εκπροσωπώ κάποιο φορέα) είναι μέρος ενός  γενικότερου ζητήματος:
Ποιοι πρέπει να είναι δάσκαλοι;

Νομίζω ότι έχει σημασία να απαντηθεί συνολικά. Και εννοώ ποιοι πρέπει να μπαίνουν στο εκπαιδευτικό επάγγελμα αλλά και ποιοι  να μπορούν να παραμένουν σε αυτό.
Η δική μου απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι σύντομη:
Δάσκαλοι πρέπει να είναι οι καλλίτεροι.

Με άλλα λόγια στην Παιδεία μας της αξίζει να προσελκύει ότι καλλίτερο υπάρχει από τους νέους πτυχιούχους. Συγχρόνως να  απομακρύνει από τους κόλπους της εκείνο το μέρος του προσωπικού που δεν είναι ότι καλλίτερο.
Σύμφωνα με το παραπάνω θεωρώ ότι ο χώρος της παιδείας δεν είναι χώρος για απορρόφηση ανέργων και  για άσκηση κοινωνικής  πολιτικής. Αν για παράδειγμα η Πολιτεία (εντάξει ευφημισμός είναι το ξέρω) θέλει να βοηθήσει τους πολύτεκνους ας τους δώσει  επιδόματα που θα τα πληρώσουν όλοι (και όχι η Παιδεία και οι εκπαιδευτικοί). Αν πάλι για παράδειγμα θέλει να μη μείνουν  χωρίς δουλειά άτομα με κάποια προβλήματα υγείας ας προσληφθούν σε άλλες ήσσονος σημασίας θέσεις (ναι καλά διαβάσατε δεν είναι όλες οι θέσεις στον κοινωνικό καταμερισμό εργασίας ίδιας αξίας). Με δυο λόγια η Παιδεία έχει αρκετά προβλήματα για να  φορτωθεί την άσκηση κοινωνικής πολιτικής.
Βέβαια πετώντας κάποιος ένα "οι καλλίτεροι" δεν ξεμπλέκει εύκολα. Διότι τι σημαίνει καλλίτερος; 'Ήδη μερικά διλήμματα έθεσε ο Γρηγόρης και άλλοι φίλοι που δεν τους αναφέρω γιατί έχω μπερδευτεί με τόσα ονόματα.
-Γιατί να είναι καλλίτερος κάποιος που έγραψε καλά στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ από ένα μπαρουτοκαπνισμένο φροντιστή που μπορεί εδώ και τώρα να κάνει όποιο μάθημα του ζητήσεις σε πραγματική τάξη και όχι επί χάρτου;
-Γιατί είναι καλλίτερος ένας που κυνήγησε το διαγωνισμό ή τα μόρια προϋπηρεσίας έχοντας ενδεχομένως την οικονομική  συμπαράσταση των γονέων του από κάποιον βιοπαλαιστή εκπαιδευτικό, που εντάξει υπολείπεται σε γνώσεις αλλά όταν του φύγει το  ζόρι μπορεί να μελετήσει και εκτός από την γνώση θα έχει να μεταδώσει και σημαντικά βιώματα και στάσεις ζωής;
Αλλά και για να το αντιστρέψω:
-Γιατί δεν είναι καλλίτερος για την εκπαίδευση ένας νέος που στερήθηκε πολλά διαβάζοντας για τον ΑΣΕΠ ή κυνηγώντας μόρια ενίοτε εισπράττοντας και ταπεινώσεις μόνο και μόνο γιατί τον καίει η λαχτάρα να μπει στις τάξεις και να διδάξει (να ιερουργήσει κατ΄ εμέ) συγκρινόμενος από ένα μπλαζέ τύπο που δεν στερήθηκε τίποτα, είχε τα μαθηματάκια του και έδωσε με μέτρια ετοιμασία ΑΣΕΠ ή έβαλε κάποιο γλείψιμο για ενισχυτική "και ότι κάτσει".


Η ζωή είναι τόσο πλούσια (οι μεγάλοι μυθιστοριογράφοι του 19ου αιώνα το είχαν αντιληφθεί) που μπορούμε να βρούμε τόσα  πραγματικά παραδείγματα που ζαλισμένοι να μη μπορούμε να αποφασίσουμε με ποια μεριά είναι το δίκιο.
Γιαυτο είναι σημαντικό το καλλίτερος να προσδιορισθεί σε σχέση με ένα μόνο κριτήριο. Βέβαια ο καθένας μας έχει δικά του  κριτήρια ως προς τι σημαίνει καλός δάσκαλος. Που αν είχε ΔΙΚΟ ΤΟΥ σχολείο και επρόκειτο να διαλέξει το προσωπικό να δούλευαν  μια χαρά. Προσωπικά αν έπρεπε να διαλέξω ανθρώπους για ένα σχολείο που θα είχα ΕΓΩ την ευθύνη του θα με ενδιέφερε πρώτα  απ΄ όλα μία συζήτηση μαζί τους. Θα κοίταγα και το βιογραφικό τους ζητώντας τους κάποιες εξηγήσεις. Τέλος θα τους ζητούσα να  κάτσουν λίγο στο πόδι μου σε μία τάξη και να κάνουν λίγο μάθημα prima vista. Θα ζύγιζα τον άνθρωπο , θα έβλεπα τι περιθώρια  προστιθέμενης αξίας υπάρχουν και αυτό θα ήταν όλο. Θα έκανα μία επιλογή που ίσως δυσκολευόμουν να την τεκμηριώσω σε άλλους  αλλά θα ήμουν αρκετά σίγουρος για την ορθότητα της. Κάπως έτσι περίπου δουλεύουν οι ιδιοκτήτες ιδιωτικών σχολείων και  φροντιστηρίων. Για την ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ όμως επιχείρηση.


'Όμως προκειμένου για την Δημόσια Εκπαίδευση τα πράγματα δε μπορούν να γίνουν έτσι. Εκτός αν υιοθετήσουμε άλλη δομή σχολείων  αποκεντρωμένη όπου σύλλογοι διδασκόντων, διευθυντές, σχολικές επιτροπές, δημοτικά συμβούλια έχουν λόγο στις προσλήψεις. Ποιος με δεδομένες τις  μαφιόζικες πρακτικές που κυριαρχούν σε πλείστα συμβούλια και επιτροπές θα συνιστούσε κάτι τέτοιο;  Χρειαζόμαστε θεσμούς που να αφαιρούν ποσότητα διαφθοράς από την κοινωνία και όχι να προσθέτουν.


'Άρα αυτό που χρειάζεται είναι ένα ενιαίο κριτήριο, φυσικά συναφές με την εκπαίδευση και κατά το δυνατόν μετρήσιμο κριτήριο. Πρέπει επίσης να γίνει κατανοητό ότι όποιο κριτήριο και αν υιοθετηθεί κάποιοι θα διορίζονται και κάποιοι όχι.
1) Η ηλικία, η χοληστερόλη, το βάρος καθώς και άλλα κριτήρια είναι μεν ενιαία και μετρήσιμα αλλά είναι άσχετα με την  εκπαίδευση. Ως εκ΄ τούτου η θέση στην όποια επετηρίδα δεν μπορεί να αποτελέσει κριτήριο αν και μία καλή θέση πιθανότατα  διασφαλίζει και τους τρεις παραπάνω δείκτες αυξημένους.
2) Η προϋπηρεσία δεν είναι ενιαίο διότι για την απόκτηση της μεσολαβούν διάφοροι παράγοντες αμφισβητούμενης αμεροληψίας.  Βέβαια η προηγούμενη εργασιακή εμπειρία είναι σημαντική και συνήθως ένα εργοδότης θα της έδινε την δέουσα σημασία. Αλλά τότε  γιατί δεν είναι σημαντική και η εμπειρία που έχει αποκτήσει κάποιος σε φροντιστήρια. Δεν θα έπρεπε λογικά να αποτιμάται και  αυτή; Ο λόγος που κατά την γνώμη μου δε μπορεί να θεωρείται προσόν η οποιαδήποτε προϋπηρεσία είναι διττός:
-Δεν είναι βέβαιο ότι για την εξασφάλιση της δεν υπήρξε μεροληπτική επιλογή (ισχύει και για την προϋπηρεσία σε σχολεία και σε φροντιστήρια) και δεν είναι βέβαιο ότι πράγματι προσεφέρθη (για την σε φροντιστήρια).
-Η Δημόσια Εκπαίδευση οφείλει να έχει δικούς της εσωτερικούς μηχανισμούς για την ενδουπηρεσιακή κατάρτιση του προσωπικού της  και επομένως να μπορεί να αναπληρώνει την όποια έλλειψη προϋπηρεσίας. Για να το θέσω διαφορετικά: Η Δημόσια Εκπαίδευση είναι  αρκετά μεγάλη ώστε να μην χρειάζεται την κατάρτιση που έχουν αποκτήσει κάποιοι αλλού. Θα την προσφέρει η ίδια. Πρόκειται για  ένα μοντέλο που υιοθετούν πολλές μεγάλες εταιρίες. Προτιμούν να παίρνουν τους εργαζόμενους κατευθείαν από το Πανεπιστήμιο  πριν "κακοφορμίσουν" αλλού.
3) Ο βαθμός πτυχίου, τα χρόνια σπουδών, οι μεταπτυχιακοί τίτλοι, η γλωσσομάθεια, η γνώση υπολογιστών προβάλλονται ως μερικά  κριτήρια βάσει των οποίων θα μπορούσε να επιλεγεί το προσωπικό αλλά παρουσιάζουν πολλά προβλήματα. Ξεκινάμε με την θεμελιώδη  παραδοχή ότι για να διδάξει κάποιος στην εκπαίδευση απαιτείται πανεπιστημιακό πτυχίο της οικείας ειδικότητας. Αυτό είναι ένα  αποδεκτό minimum. Εντάξει τα πτυχία δεν είναι απολύτως συγκρίσιμα αλλά από κάπου πρέπει να αρχίζει κανείς. Με τα άλλα  κριτήρια τα πράγματα είναι μπλεγμένα. Τι σημαίνει ένα 8 σε ένα πανεπιστημιακό μάθημα; Ότι κάποτε σε μία εξέταση σε κάποια  θέματα πήρες 8. 'Ενας άλλος κάποια άλλη χρονιά σε άλλη πόλη σε άλλα θέματα πήρε 6. Αυτό που δεν λέει είναι ότι τώρα στα ίδια  θέματα εσύ θα πάρεις 8 και ο άλλος 6. Εξ΄ άλλου ο βαθμός πτυχίου παρά είναι μόνιμος για να κρίνει εσσαεί την ζωή σου. Αν  κάποιος δεν έχει πτυχίο μπορεί να έλθει -θεωρητικά- σε ίδια μοίρα με κάποιον που έχει. Θα επιδιώξει να το αποκτήσει. Δεν  υπάρχει όμως τρόπος να αλλάξει ένα χαμηλό βαθμό σε ένα ήδη κεκτημένο πτυχίο. Ανάλογες παρατηρήσεις ισχύουν  και για τους μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών και τα άλλα προσόντα. Ενώ φαινομενικά είναι συγκρίσιμα στην πραγματικότητα δεν  είναι. Δεν υπάρχουν δύο βαθμοί: 0 (κάποιος δεν έχει διδακτορικό) 1 (έχει). Οι διαβαθμίσεις είναι πολύ περισσότερες. Για  παράδειγμα (υπαρκτές περιπτώσεις):
-Ένα διδακτορικό με θέμα το μάτιασμα σε μία κοινότητα της Μακεδονίας.
-Ένα διδακτορικό με τις επιγραφές της Ελληνιστικής περιόδου.
-Ένα διδακτορικό με θέμα την διδασκαλία της Ιστορίας.
-Ένα διδακτορικό με θέμα την ευρωπαϊκή ενοποίηση.
λογίζονται ως 1 στους φιλολόγους αλλά είναι μη συγκρίσιμα πράγματα.
4) Το άλλο κριτήριο που προβάλλεται είναι ο διαγωνισμός. Ας μην συζητήσουμε τώρα το περιεχόμενο του. Ας πούμε κάποιος  διαγωνισμός σε αντικείμενα σχετικά με την ειδικότητα. Είναι ένα ενιαίο κριτήριο, συναφές με την εκπαίδευση και η βαθμολογία  είναι μετρήσιμη. Φυσικά υπάρχουν και τα προβλήματα. Φαινομενικά έχουν όλοι τις ίδιες ευκαιρίες αλλά δεν είναι έτσι. 'Ένας που έχει πάρει πτυχίο πριν χρόνια δεν έχει την ίδια "ετοιμότητα" σε εξετάσεις με έναν νέο πτυχιούχο που πριν μερικούς μήνες  κιόλας έδινε εξετάσεις στο πανεπιστήμιο. Επίσης η κοινωνική του ζωή (σχέση , εργασία, οικογένεια) μπορεί να τον κάνουν πιο  "βαρύ" για να διαβάσει και να δίνει εξετάσεις. Από την άλλη μεριά ένας νέος πτυχιούχος μπορεί να μην έχει την πείρα που  κάποιος παλαιότερος μέσα από ώρες διδασκαλίας έχει κατορθώσει να κεφαλαιοποιήσει. Φυσικά υπάρχουν και άλλες αφανείς  διαφοροποιήσεις που έχουν να κάνουν με κοινωνικές αναφορές που το πέρασμα από το Πανεπιστήμιο δεν στάθηκε αρκετό να αλλάξει.  Αποτελεί θεώρημα της Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης ότι ο καθένας φέρει ένα μορφωτικό κεφάλαιο που τον διαφοροποιεί από τους  υπόλοιπους και που εν πολλοίς είναι κοινωνικά προσδιορισμένο. Δεν υπάρχουν ίσες ευκαιρίες παρά μόνο ίσες θεωρητικές  δυνατότητες. Και εν πάση περιπτώσει οι διαφορές δεν αμβλύνονται με την υιοθέτηση άσχετων κριτηρίων. Απλώς παραμερίζονται οι
ικανοί. Να το πω αλλιώς. Πιθανόν κάποιοι να είναι καλλίτεροι από τους άλλους λόγω κοινωνικής προέλευσης. Παίρνοντας τους  χειρότερους δεν ανατρέπουμε το κοινωνικό καθεστώς. Δίπλα στην υπάρχουσα ανισότητα προσθέτουμε και το μπάχαλο. Αποδεικνύει κάτι ένας υψηλός βαθμός στον διαγωνισμό; Φυσικά! Ότι αυτός που τον πέτυχε αποκάλυψε ότι εκείνη τη στιγμή είχε  περισσότερες γνώσεις από κάποιον άλλο (και η σωστή προετοιμασία, και η συνακόλουθη πειθαρχία γνώση είναι). Είναι τυχαίο  γεγονός; Στατιστικά όχι. Όπως δεν βάζει τυχαία κάποιος γκολ σε ένα πέναλτυ ή ένας σολίστας σε μία συναυλία δεν παίζει τυχαία  τις νότες στο πιάνο. Αν μάλιστα η συχνότητα του διαγωνισμού είναι μεγάλη (λ.χ. ετήσιος) τότε μειώνονται και οι επαχθείς  επιπτώσεις μίας κακής στιγμής (αδιαθεσία κ.α.)


Η υιοθέτηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ ως μόνου τρόπου επιλογής, που στα μάτια μου φαντάζει προφανής ανάγκη χτυπήθηκε  πολυεπίπεδα. Ενώ ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 80 φάνηκε ότι η επετηρίδα άγγιζε τα όρια της οι κυβερνώντες (ΠΑΣΟΚ και  ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ) άφησαν να περάσουν περίπου δύο δεκαετίες χωρίς να επέμβουν. Τότε που ήταν νωρίς. Η δε λεγόμενη Αριστερά δεν  δέχονταν καμία συζήτηση για την κατάργηση της επετηρίδας. Είναι γνωστό δε ότι ο νόμος Πεπονή που επιτέλους εισήγαγε τον  διαγωνισμό για τις προσλήψεις στο Δημόσιο, παραμερίζοντας τα κατάλοιπα των γελοίων νόμων του Κουτσόγιωργα των "κοινωνικών  κριτηρίων" τους πρώτους αντιπάλους που συνάντησε τους βρήκε από τη συμπολίτευση. Λογικό. Πλείστοι κυβερνητικοί βουλευτές  δεν ήσαν διατεθειμένοι να αποχωριστούν το ρουσφέτι. Το εγκληματικό είναι ότι όταν εμφανίσθηκε ο ΑΣΕΠ στην εκπαίδευση το  συνδικάτο, δηλαδή η ΟΛΜΕ, αντί να αγωνισθεί να επιβληθεί μία ορθολογική σταδιακή εφαρμογή του, να προστατεύσει τους  αναπληρωτές από την ιδιότυπη ομηρία στην οποία είχαν περιέλθει, να εργασθεί ως τοποτηρητής της σωστής εφαρμογής του  διαγωνισμού έμεινε αμετακίνητη πάνω από το πτώμα της επετηρίδας πολεμώντας τον ΑΣΕΠ. Ήταν η εποχή που όποιος μίλαγε στις  συνελεύσεις υπέρ του ΑΣΕΠ αντιμετωπίζονταν από του "αγωνιστές" περίπου σαν ταγματασφαλίτης. Έχω προσωπική εμπειρία από αυτό. Εξ΄ άλλου στις συνελεύσεις δεν υπήρχαν πολλοί να σε ακούσουν.  Είχαν φροντίσει να τους διώξουν σπάζοντας τη ραχοκοκαλιά του συνδικαλιστικού κινήματος μετά από τρεις μεγάλες απεργιακές  ήττες.

Ο συνδικαλισμός προ πολλού είχε χάσει τα στοιχεία ανατροπής που ιστορικά ήσαν εγγενή με την συνδικαλιστική δράση. Ο  μεταλλαγμένος αμειβόμενος συνδικαλισμός που σιγά-σιγά κυριάρχησε μετά το 81 δημιούργησε μία κάστα συνδικαλιστών οι οποίοι σε  αντίθεση με τους προκατόχους τους του παρελθόντος (που είχαν βρε αδελφέ στοιχεία εντιμότητας υπευθυνότητας και πλείστοι ήσαν  αριστείς του είδους τους) είχαν ένα μόνο στόχο: την παραμονή τους στο προσκήνιο. Ήταν η εποχή των συνδικαλιστών καριέρας: 10  χρόνια στην ΟΛΜΕ, 15 χρόνια στην ΟΛΜΕ. Η κάστα αυτή ένοιωθε σαν απειλή κάθε ψήγμα αξιοκρατίας. Και δικαίως. Μετριότητες οι  ίδιοι δεν μπορούσαν να ανεχθούν ότι κάπου σε κάποια περιοχή της εκπαίδευσης θα άρχισε να δουλεύει η αξιοκρατία. Δεν πολέμησαν μόνο τον ΑΣΕΠ. Πολέμησαν και την εξωτερική αξιολόγηση που προσπάθησε να επιβάλλει ο Αρσένης (οι ΠΑΣΟΚ-συνδικαλιστές  πρωτοστατούσαν στις καταλήψεις του 1998), την εφαρμογή του νόμου για την αξιολόγηση του Ευθυμίου, μπλόκαραν την εισαγωγή της
αξιολόγησης από την Γιαννάκου και αβάνταραν την ΠΟΣΔΕΠ στην διατήρηση της ασυδοσίας στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο. Το ότι στο  χορό αυτό βρίσκονταν και συνδικαλιστές της λεγόμενης Αριστεράς δεν αποτελεί έκπληξη. Αυτό που τους ενώνει όλους είναι ότι  ασκούν το ίδιο επιτήδευμα. Το διαφορετικό είδος ρητορείας δεν έχει και μεγάλη σημασία. Εξ΄ άλλου μία χαρά τα κάνουν καπάκια.  Μήπως μπορεί κάποιος να παραβλέψει ότι μόνο και μόνο για να είναι στο προεδρείο της ΟΛΜΕ τα βρήκαν με τους ανθρώπους που το  2003 λυσσωδώς αγωνίσθηκαν να κουκουλωθεί το όνειδος του λάθους θέματος στα Μαθηματικά;

Δεν ξέρω πού ήταν ο καθένας μας τότε  που άρχισε η εφαρμογή του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Πάντως αυτές οι μούρες ήσαν έξω από τα εξεταστικά κέντρα και προέτρεπαν την  καφρίλα να ξεβρακώνει κοπελίτσες. Οι άνθρωποι αυτοί ΕΛΜΕΔΕΣ, ΟΛΜΕΔΕΣ και ΚΕΜΕΤΕΔΕΣ δεν είναι εκείνοι που θα λύσουν το πρόβλημα. Για να χρησιμοποιήσω μία
έκφραση κλισέ αλλά καλή: Είναι μέρος του προβλήματος. Από την δική μου οπτική γωνία κάθε δράση που αναδεικνύει τα εκπαιδευτικά ζητήματα παρακάμπτοντας τις διαμεσολαβήσεις (βλέπε:  το νταβατζιλίκι) του επίσημου συνδικαλισμού και απευθύνεται προς την κοινωνία είναι χρήσιμη. Και μας κάνει και εμας χρήσιμους. Γιαυτό υπέγραψα το κείμενο. Και γιαυτό χαίρομαι που ήδη το κοσμούν οι υπογραφές ανθρώπων που αν και  τους γνωρίζω λίγο εν  τούτοις τους εκτιμώ πολύ.
Μαυρογιάννης

Αποσυνδεδεμένος catwoman2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1549
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Υπογραφές για διορισμό Μόνο μέσω ΑΣΕΠ
« Απάντηση #21 στις: Ιούλιος 05, 2008, 02:17:53 μμ »
συγνωμη ρε παιδια οι συνταξιουχοι γιατι υπογράφουν ???
Σιχαίνομαι την εκπαιδευση. Λατρεύω την διδασκαλία.

Αποσυνδεδεμένος giotamike

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1096
    • Προφίλ
Απ: Υπογραφές για διορισμό Μόνο μέσω ΑΣΕΠ
« Απάντηση #22 στις: Ιούλιος 05, 2008, 02:28:57 μμ »
Τι να κάνουν και αυτοί; Ας υπογράψουν και κάτι.
Η διαφορά της ιδιοφυίας από τη βλακεία είναι ότι η ιδιοφυία έχει όρια.

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Υπογραφές για διορισμό Μόνο μέσω ΑΣΕΠ
« Απάντηση #23 στις: Ιούλιος 05, 2008, 02:44:49 μμ »
Αμ γιατί.......?
Οι διορισμένοι,για τους οποίους δε γνωρίζουμε πως διορίστηκαν, γιατί υπογράφουν?
Γιατί και καλά έχουν αρχές?


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος bilstef

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Άντρας
  • Να είμαστε όλοι καλά
    • Προφίλ
    • Μαθηματικά
Απ: Υπογραφές για διορισμό Μόνο μέσω ΑΣΕΠ
« Απάντηση #24 στις: Ιούλιος 05, 2008, 02:45:22 μμ »
συγνωμη ρε παιδια οι συνταξιουχοι γιατι υπογράφουν ???
Συγγνώμη ρε παιδιά οι συνταξιούχοι γιατί ψηφίζουν ,γιατί αναπνέουν ; Θα μπορούσα να πω πολλά αλλά θα γράψω ένα :Ο ρατσισμός σε όλο του το Μεγαλείο

Αποσυνδεδεμένος bilstef

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Άντρας
  • Να είμαστε όλοι καλά
    • Προφίλ
    • Μαθηματικά
Απ: Υπογραφές για διορισμό Μόνο μέσω ΑΣΕΠ
« Απάντηση #25 στις: Ιούλιος 05, 2008, 02:47:51 μμ »
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Επειδή στην εποχή μας ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καίριος όσο ποτέ.
Επειδή στους νέους μας αξίζουν οι κατά το δυνατόν καλλίτεροι εκπαιδευτικοί.
Επειδή όλοι οι επιστήμονες πρέπει να έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν την είσοδο στην εκπαιδευτική οικογένεια.
Επειδή ο διορισμός μέσω της επετηρίδας αναγορεύει ως μόνο προσόν την ηλικία.
Επειδή οι κάθε είδους πίνακες διορισμού ,με βάση μόνο την προϋπηρεσία, μετατρέπουν τελικά την ελπίδα και την προσδοκία των πτυχιούχων να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο σε πολιτική ομηρία και δίνουν ισχυρό άλλοθι στη διοίκηση για τη διαιώνιση του πελατειακού κράτους
Επειδή για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων.
Επειδή μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία.
Επειδή πολιτικές και συνδικαλιστικές δυνάμεις μεθοδικά υποσκάπτουν την επιλογή μέσω ΑΣΕΠ.
      Εμείς οι υπογραφόμενοι  εκπαιδευτικοί - πολίτες ζητάμε από την κυβέρνηση, τα πολιτικά κόμματα και τις ηγεσίες των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκ-παιδευτικών να εναρμονισθούν με την θέληση της κοινωνίας και τις ανάγκες των καιρών ώστε ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να αποτελέσει το μοναδικό κριτήριο για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία.
Ζητάμε δε
  α) Το ΑΣΕΠ να ορθολογικοποιήσει , αλλά και να προσδιορίσει για κάθε μάθημα , την εξε-ταστέα ύλη και να την ευθυγραμμίσει στο μέτρο του δυνατού με τη διδασκόμενη στα β΄θμια εκπαίδευση ύλη με πιθανές προεκτάσεις σε βασικές ενότητες του α ΄ έτους στο Πανεπιστήμιο  και  γενικα σε εκείνους τους χώρους που η γνώση τους συνθέτει  μια ολοκληρωμένη εικόνα του εκπαιδευτικού στο γνωστικό αντικείμενο Ο βαθμός στο γνωστικό αντικείμενο να αποτελεί το 50% της συνολικής βαθμολογίας και η επιτυχία να έχει βάση το 50% .
 β) Το ΑΣΕΠ οφείλει να ανακοινώνει την προκήρυξη των διαγωνισμών ένα τουλάχιστον εξάμηνο νωρίτερα, προσδιορίζοντας με ακρίβεια την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνι-σμού.
 γ) Το ΑΣΕΠ να ορίζει με διαφάνεια και να ανακοινώνει τα μέλη των επιτρο-πών(Πανεπιστημιακοί καθηγητές) .
 δ) Τα παιδαγωγικά να εξετάζονται με αντικειμενικό σύστημα(όπως σήμερα) και ο βαθμός τους να αποτελεί το 30% της συνολικής βαθμολογίας στα τρία( μέχρι τώρα) εξεταζόμενα πεδία. Ως βάση να ορίζεται το 50%
 ε) Ο τρόπος εξέτασης στη διδακτική να γίνει πιο συγκεκριμένος  και η βαθμολογία να αποτελεί το 20% της συνολικής βαθμολογίας(μια και δεν μπορεί να αντικειμενικοποιηθεί). Βάση να οριστεί το 50%.
 στ) Να υπάρχει το δικαίωμα στην πρόσβαση και απόκτηση φωτοτυπίας του γραπτιού , καθώς και το δικαίωμα ένστασης .

Ακολουθούν          Υπογραφές
Από το http://clubs.pathfinder.gr/MATHEMATICA/17063?forum=56996&read=579
 
Όσοι συμφωνούν αλλά  για δικούς τους λόγους  δεν θέλουν να εμφανίζεται στα site το όνομά τους, ας μας το πουν στο  email  που θα μας στείλουν ,θα περιλάβουμε το όνομά
τους  όταν έρθει η ώρα να το στείλουμε στους τελικούς αποδέκτες
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 14, 2012, 08:34:24 πμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Υπογραφές για διορισμό Μόνο μέσω ΑΣΕΠ
« Απάντηση #26 στις: Ιούλιος 05, 2008, 02:49:52 μμ »
Ποιος ρατσισμός ρε φίλε?
Πήγαν σχολείο πριν από 50 χρόνια,τελείωσαν το πανεπιστήμιο πριν  από 40 χρόνια και διορίστηκαν επί χούντας για να είναι τώρα συνταξιούχοι.
Δηλαδή είναι σε θέση να κρίνουν μία κατάσταση για την οποία απλώς έχουν ακούσει?
Να βάλουμε και τους φύλακες των σχολείων τότε να υπογράψουν.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος bilstef

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Άντρας
  • Να είμαστε όλοι καλά
    • Προφίλ
    • Μαθηματικά
Απ: Υπογραφές για διορισμό Μόνο μέσω ΑΣΕΠ
« Απάντηση #27 στις: Ιούλιος 05, 2008, 02:51:22 μμ »
Αμ γιατί.......?
Οι διορισμένοι,για τους οποίους δε γνωρίζουμε πως διορίστηκαν, γιατί υπογράφουν?
Γιατί και καλά έχουν αρχές?

Υπογράφουμε
Επειδή στην εποχή μας ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καίριος όσο ποτέ.
Επειδή στους νέους μας αξίζουν οι κατά το δυνατόν καλλίτεροι εκπαιδευτικοί.
Επειδή όλοι οι επιστήμονες πρέπει να έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν την είσοδο στην εκπαιδευτική οικογένεια.
Επειδή ο διορισμός μέσω της επετηρίδας αναγορεύει ως μόνο προσόν την ηλικία.
Επειδή οι κάθε είδους πίνακες διορισμού ,με βάση μόνο την προϋπηρεσία, μετατρέπουν τελικά την ελπίδα και την προσδοκία των πτυχιούχων να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο σε πολιτική ομηρία και δίνουν ισχυρό άλλοθι στη διοίκηση για τη διαιώνιση του πελατειακού κράτους
Επειδή για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων.
Επειδή μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία.
Επειδή πολιτικές και συνδικαλιστικές δυνάμεις μεθοδικά υποσκάπτουν την επιλογή μέσω ΑΣΕΠ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 436
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 325
Σύνολο: 328

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.