*

Αποστολέας Θέμα: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014  (Αναγνώστηκε 733994 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2856 στις: Μάρτιος 28, 2014, 01:03:02 πμ »
Mπράβο Μάρκο.. δεν είναι όλοι οι μαθητές όμως σαν εσένα.. Αλήθεια έχεις μπει ποτέ σε τάξη; Και κυρίως έχεις μπει σε τάξη τα τελευταία χρόνια; Γνωρίζεις ότι κάποιοι μαθητές δεν έχουν ούτε τηλεόραση, ούτε διαδίκτυο; Ξέρεις γιατί; Γιατί σπίτι τους δεν έχουν ρεύμα. Γνωρίζεις ότι κάποια παιδιά έχουν μαθησιακές δυσκολίες αλλά οι γονείς τους δεν τα έχουν βοηθήσει; ή και το σχολείο; Γνωρίζεις ότι οι μαθητές που έχουμε  είναι αδύναμοι μαθητές; Γνωρίζεις ότι κάποιοι μαθητές δεν ξέρουν ούτε να διαβάσουν αλλά ούτε να γράψουν; Νομίζω ότι οφείλουμε πολλά σε αυτούς τους μαθητές. Καλύτερα να μην προτρέχουμε.....
Σωστή η τοποθέτησή σου.
Ας μην τα ξεχνάμε όλα αυτά...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:52:20 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2857 στις: Μάρτιος 28, 2014, 10:00:41 πμ »
GERMANOS, παραβλέποντας το υφος, μου φτανει που εχετε μπει εσεις σε τάξη και κυριως το ενδιαφερον σας για τα παιδια και την ψυχολογια τους. Δεν ειμαι παιδι της πολης και αυτα που λες τα εχω ζησει, Δεν τα εχω δει.Αρα, ασε να ξερω περισσοτερα. Ναι, ανηκω στους μαθητες που ΔΕΝ θα πηγαιναν παραμονες εξετασεων να κανουν ενισχυτική (για να μη πω δεν θα πηγαινα καθολου στην ενιχυτικη τοσο αργα που εγινε). Που το περίεργο;  Το επιχειρημα σου δεν στεκει σε κανενα σημειο. Γιατι, αν εγω δεν εχω ολο το χρονο ηλεκτρικο ρευμα, δεν εχω ολη τη σχολικη χρονια καθηγητη, θα με σωσουν οι 5 ωρες ενισχυτικής? Θα συμμετεχω στην κοροιδια της κυβερνησης πως ταχα μου θελει να με βοηθησει να μπω σε σχολή? Κανονικα, εσεις οι της τάξης επρεπε να το καταλαβαινετε αυτο.Ευχαριστώ.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 28, 2014, 10:11:19 πμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος xstavros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2858 στις: Μάρτιος 28, 2014, 10:03:45 πμ »

"Το Μάιο θα πρέπει να κλείσουν όλους τους ανοιχτούς λογαριασμούς για ευνόητους λόγους. Με βάση τα δημοσιεύματα θα πρέπει ο μισθός που αντιστοιχεί στο Μάρτιο να μπει αρχές Απριλίου.

Το καλό είναι πως μας έχουν προ συμπληρωμένη φορολογική δήλωση με το μισθό της ενισχυτικής του 2013 και τους τόκους καταθέσεων, δεν θα πρέπει να ψάχνουμε βεβαιώσεις . :)"


Έχει τσεκάρει κανείς στο gsis αν έχει περαστεί το ποσό της ενισχυτικής 2013?? Προσωπικά δεν το βλέπω ακόμα (από Α' Αθήνας) ... Πάντως αναφέρουν πως σήμερα 28/3 είναι η τελευταία ημέρα της υποβολής της ηλεκτρονικής βεβαίωσης κ πως αν δεν έχει περαστεί θα πρέπει να επικοινωνήσουμε μαζί τους.

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2859 στις: Μάρτιος 28, 2014, 10:41:14 πμ »
Καλημέρα! Ας καταθέσω κι εγώ τη δική μου εμπειρία από την ενισχυτική ή καλύτερα από το τρέιλερ ενισχυτικής:
συμφωνώ ότι η ενισχυτική ακυρώθηκε και απαξιώθηκε από το ίδιο το υπουργείο που όλη τη χρονιά την "οργάνωνε" για να υλοποιηθεί στην εκπνοή της σχολικής χρονιάς. Πράγματι, κι εγώ προβληματίστηκα για το αν θα δεχόμουν να συμμετέχω τελικά στην κακοστημένη αυτή φάρσα... γνωρίζοντας από παραπλήσιες περιπτώσεις ότι η άρνησή μου δε θα άλλαζε κάτι, αφού τουλάχιστον οι πίνακες φιλολόγων της Θεσσαλονίκης είναι ανεξάντλητοι, και έχοντας ζωτική την ανάγκη κάποιων εσόδων και κυρίως ενσήμων για ασφάλιση, αποφάσισα να συμμετέχω.
Το ενδιαφέρον των μαθητών όντως είναι εξαιρετικά μειωμένο λόγω της καθυστερημένης έναρξης. Υπάρχουν μέρες που αισθάνομαι ότι "σερνόμαστε" είτε γιατί δεν έρχονται τα παιδιά, είτε γιατί έρχονται μόνο και μόνο επειδή το θέλουν οι γονείς τους και όχι τα ίδια, κατά τις οποίες με αρρωσταίνει ψυχικά το ότι δεν είμαι παραγωγική, τουλάχιστον στο βαθμό που θέλω... υπάρχουν όμως και μέρες που αισθάνομαι δημιουργική, γιατί βλέπω κάποια παιδιά να έρχονται με προθυμία, να "ρουφάνε" σαν σφουγγαράκια όσα προλαβαίνω να τους μάθω, να χαίρονται που επιτέλους κατανόησαν κάποια βασικά πράγματα γραμματικής και συντακτικού και να αισθάνονται περήφανα που καταφέρνουν πια να λύσουν σωστά κάποιες γλωσσικές ασκήσεις, ενώ πέρασαν όλη τη χρονιά στο περιθώριο της τυπικής τάξης. Και μόνο για αυτά τα παιδιά, που είναι λίγα, αλλά ακόμα και ένα να ήταν την ίδια γνώμη θα είχα, δε μετανιώνω για την επιλογή μου και θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο.

Νομίζω ότι το ίδιο νόημα έχει και το post της germanos, Μάρκο, τώρα κατά πόσο βοήθησα τη συζήτηση δεν ξέρω!!  :)
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:52:20 »

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2860 στις: Μάρτιος 28, 2014, 10:47:00 πμ »

Έχει τσεκάρει κανείς στο gsis αν έχει περαστεί το ποσό της ενισχυτικής 2013?? Προσωπικά δεν το βλέπω ακόμα (από Α' Αθήνας) ... Πάντως αναφέρουν πως σήμερα 28/3 είναι η τελευταία ημέρα της υποβολής της ηλεκτρονικής βεβαίωσης κ πως αν δεν έχει περαστεί θα πρέπει να επικοινωνήσουμε μαζί τους.

Δεν έχω ιδέα για το θέμα αυτό, η δική μας διδε δε μας έχει πει τίποτα τέτοιο.
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2861 στις: Μάρτιος 28, 2014, 10:52:05 πμ »
Συμφωνώ πως και για ενα μόνο παιδι αξιζει.  Το προβλημα της Γερμανος που είναι? επειδη δεν θα πηγαινα ως μαθητης να κανω ενισχυτική μόλις 5 μερες πριν γραψω? και να γραψω τί? οταν ολο το χρονο πρεφα δεν ειχα παρει απο τα μαθηματα? Μια πραγματικοτητα λεω που οσοι μπαινουν σε ταξη την γνωριζουν πολυυυυυ  καλυτερα,


Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2862 στις: Μάρτιος 28, 2014, 10:52:44 πμ »
Ο  xstavros αναφέρεται στις φετινές προσυμπληρωμένες (για εισοδήματα από μισθούς/συντάξεις) φορολογικές δηλώσεις, σύμφωνα με εγκύκλιο του υπ.οικ. Δεν έχουν σχέδη οι διδε να ενημερώσουν κλπ, απλά είχαν υποχρέωση μέχρι και σήμερα να δηλώσουν ηλεκτρονικά τις βεβαιώσεις αποδοχών, ώστε να περαστούν μετά αυτόματα στις φορολογικές δηλώσεις του καθενός.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2863 στις: Μάρτιος 28, 2014, 11:05:41 πμ »
Landau, σ' ευχαριστώ. Δεν το είχα υπόψη μου. Χρειάζεται να κάνουμε κάτι εμείς; Στο gsis που αναφέρει ο xstavros έχουμε εμείς πρόσβαση; Πρέπει να ελέγξουμε κάπου τις βεβαιώσεις αποδοχών;

Μάρκο, χαίρομαι που συμφωνούμε στην ουσία. Τώρα το τι θα έκανε ο καθένας μας είναι άλλο θέμα, προσωπικό, και σεβαστή κάθε άποψη...
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2864 στις: Μάρτιος 28, 2014, 11:21:04 πμ »
Landau, σ' ευχαριστώ. Δεν το είχα υπόψη μου. Χρειάζεται να κάνουμε κάτι εμείς; Στο gsis που αναφέρει ο xstavros έχουμε εμείς πρόσβαση; Πρέπει να ελέγξουμε κάπου τις βεβαιώσεις αποδοχών;


Από πέρυσι όλες οι φορολογικές δηλώσεις γίνονται υποχρεωτικά ηλεκτρονικά. Οπότε, αν έκανες πέρυσι τη φορολογική σου δήλωση (ηλεκτρονικά), μπαίνεις στον προσωπικό σου λογαριασμό με τα στοιχεία σου. Αν έκανε άλλος (π.χ. λογιστής) τη φορολογική σου δήλωση, τότε θα απευθυνθείς εκεί. Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι να ελέγξεις από τώρα, αν είναι προσυμπληρωμένα τα πεδία των αποδοχών (για μισθωτή εργασία) και να μην περιμένεις για αργότερα, ώστε σε περίπτωση προβλήματος, να απευθυνθείς στον περυσινό εργοδότη σου (π.χ. ΔΔΕ), για να πράξει τα δέοντα.

Σχετική είδηση:

http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231306875
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2865 στις: Μάρτιος 28, 2014, 11:33:44 πμ »
[
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 28, 2014, 12:06:09 μμ από GERMANOS »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2866 στις: Μάρτιος 28, 2014, 11:39:47 πμ »
Ποιον ακριβώς κανόνα του φόρουμ παραβίασε ο συντονιστής ΜΑΡΚΟS;  ???

Επί της ουσίας, είχε άδικο;
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2867 στις: Μάρτιος 28, 2014, 01:51:38 μμ »
Ποιον ακριβώς κανόνα του φόρουμ παραβίασε ο συντονιστής ΜΑΡΚΟS;  ???

Επί της ουσίας, είχε άδικο;
Eτσι είναι ...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2868 στις: Μάρτιος 28, 2014, 03:44:12 μμ »
Η oυσία ειναι πως θελουμε να δουλέψουμε. Ανθρωπινο, δικαιωματικά και να προσφέρουμε ο,τι μπορουμε στα παιδια.
Εγω ομως, ως μαθητης - γιατι ετσι μιλουσα σαν να ημουν στη θεση των παιδιων- οταν ολη τη χρονια δεν ειχα καθηγητες, οταν  δεν ειχα ισες ευκαιριες με τους αλλους διαγωνιζομένους, οταν ειμασταν 30 παιδια στην ταξη και ο καθηγητης μας εδινε τον καλυτερο εαυτο του γιαυτο που λεμε ρημαδα εκπαιδευση, σας ρωταω: θα αρκεστω σε ημίμετρα? Η Γερμανος και η καθε Γερμανος κανει πολυ σωστα τη δουλεια της ως καθηγητρια και θελει να προσφερει και θελει να ερχεται μεχρι την παραμονή να μου δειξει το τί και το πώς, εγω, τελευταια ωρα δεχτηκα να παω ενιχυτική, αλλα θελω και τον χρονο μου για τις τελευταιες 5 ρημαδες μερες να ηρεμήσω, να οργανωθω, να βαλω σε μια ταξη τις γνωσεις μου, να......να... γιατι απλα ετσι λειτουργώ. Και με τη σταση μου αυτη, ως μαθητης, στέλνω ενα μηνυμα στην κυβερνηση πως δεν θελω ημί-μετρα, (κατι που εσεις που μπαινετε σε ταξη θα επρεπε να το βαλετε πεισμα και γινατι, να μην περασουν τετοιες αποφασεις. Ή θα κανουμε σωστη δουλεια ή δεν θα κανουμε)
Οταν σας λαχει ιδιαιτερο 1 μηνα πριν γιατι σκεπτομαστε αν θα το αναλαβουμε? γιατι λογαριαζουμε ολες τις πτυχες μιας τετοιας αποφασης?
Και τελος, αν μαθουμε να λεμε ΝΑΙ σε καθε ημιμετρο που η καθε κυβερνηση θελει και την επιδοκιμαζουμε με τη σταση μας, καλο κανουμε στα παιδια? φυσικα και οχι. Και ομως, η κυβερνηση παιζει το παιχνιδι της και του χρονου θα το ξανακανει παλι τελευταια στιγμη, ακριβως γιατι εμεις ειπαμε ΝΑΙ δεχομαστε.
Αυτο ειπα και πριν. Ειπα κατι που εθιξε ή προσβαλλε?



Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2869 στις: Μάρτιος 28, 2014, 03:50:27 μμ »
Από πέρυσι όλες οι φορολογικές δηλώσεις γίνονται υποχρεωτικά ηλεκτρονικά. Οπότε, αν έκανες πέρυσι τη φορολογική σου δήλωση (ηλεκτρονικά), μπαίνεις στον προσωπικό σου λογαριασμό με τα στοιχεία σου. Αν έκανε άλλος (π.χ. λογιστής) τη φορολογική σου δήλωση, τότε θα απευθυνθείς εκεί. Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι να ελέγξεις από τώρα, αν είναι προσυμπληρωμένα τα πεδία των αποδοχών (για μισθωτή εργασία) και να μην περιμένεις για αργότερα, ώστε σε περίπτωση προβλήματος, να απευθυνθείς στον περυσινό εργοδότη σου (π.χ. ΔΔΕ), για να πράξει τα δέοντα.

Σχετική είδηση:

http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231306875

Landau επειδή είμαι κάπως μπερδεμενη με το εν λόγω θέμα, όταν λες προσωπικό λογαριασμό, ποιον εννοείς, στο athena κτλ ή στο taxisnet?
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32304
  • Τελευταία: Aira
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160430
  • Σύνολο θεμάτων: 19218
  • Σε σύνδεση σήμερα: 820
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 539
Σύνολο: 546

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.