0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ποιο γραπτό Ασεπ μας λέτε όταν οι αιτήσεις στην ειδική ήταν 80000; Και γραπτό Ασέπ να μπει κάποιοι κλάδοι όπως δασκάλων και ψυχολόγων έχουν τέτοια απορροφητικότητα (δουλεύουν και 25άρηδες) που θα τους παίρνουν χωρίς διαγωνισμό.Στον γραπτό θα πάνε 30000 φιλόλογοι να διαγωνιστούν για 1000 θέσεις μονίμων και αναπληρωτών και θα καταντήσουν να γράφουν συνέχεια γραπτό κάθε 3 χρόνια. Αντί να ζητάτε κλείσιμο σχολών,ζητάτε άλλα
@Dume Ενώ έχεις δίκιο σχεδόν σε όλα και - προσωπικά ξαναλέω- συμφωνώ με τον ΑΣΕΠ , πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι το ΥΠΑΙΘ δεν λειτουργεί με τη λογική και τη δικαιοσύνη. Καλά κάνετε και τα γράφετε όλοι όσα θέλετε να πείτε, αλλά οι μεθοδεύσεις και η κοροϊδία είναι τεράστια. Και όποιος στα κενά εκμεταλλευτεί προβλέψεις καταστάσεις (κάποιοι τα στήνουν κιόλας) και διοριστεί. Μόνο ψάξε πώς συμπεριφέρεται το υπουργείο σε όσους (προσοντούχους, όχι σκέτους υπαλλήλους) ασεπίτες είναι ήδη μόνιμοι απέναντι σε : διορισμένους περισσότερα χρόνια - όχι πολλά- με επετηρίδα , σε αλεξιπτωτιστές ημετέρους. Μόνο αυτό. Το παιχνιδάκι το παίζουν οι πολιτικάντηδες όπως τους βολεύει, τελευταία δε άγαρμπα και χωρίς μαεστρία, χωρίς να ανοίγει μύτη και κατάμουτρα.
Αν εννοεις εμενα οτι ειρωνευομαι , γιατι το εχεις πει και αλλη φορα, αυτη την φορα δεν ισχυει. Ειλικρινα. Οντως διαβασα την αναλυση που εκανες πιο πανω και ειναι πολυ ορθη. Και επειδη εκτιμω πλεον την ορθοτητα των επιχειρηματων σου, συμφωνεις με αυτο που εγραψα για τους ηδη επιτυχοντες ;;Τα βιβλια θα αλλαξουν . Δεν θα πρεοει να γραψουν και αυτοι για ελεγχο των γνωσεων που πρεπει να κατακτησουν για το νεο ψηφιακο σχολειο (διαδραστικοι πινακες, νεες εννοιες στα νεα βιβλια κτλ )
Σωστοτατος συναδελφε 🙃🙃🙃🙃...περιεκτικοτατος και απαντας ορθα και αρτιοτατα σε ολα τα ερωτηματα που τεθηκαν στο παρων ποστ Εγω θα προτεινα, αν το θεωρεις και εσυ συναιτο και ορθο, να γραφουν ΑΣΕΠ για πιστοποιηση των γνωσεων και οι διορισμεμοι ανα 5ετια λογου χαρη...Γιατι η επιστημη προχωρα και πρεπει να εξεταζομαστε και στις νεες προκλησεις του νεου ψηφιακου σχολειου
Στην περίπτωση του γραπτού διαγωνισμού, όλοι τους θα έχουν καταρχάς το δικαίωμα στην ελπίδα. Και επίσης θα έχουν όλο και μεγαλύτερες πιθανότητες χάρη στην προσπάθειά τους, τη μελέτη τους κτλ.
Χωρίς να θέλω να κρίνω ως σωστή ή λάθος την όλη ανάρτηση, θα σταθώ μόνο στο παρακάτω σημείο, με το οποίο διαφωνώ, και θα εξηγήσω γιατί.Σύντομα σχόλια:Το λεγόμενο "δικαίωμα στην ελπίδα" ακούγεται μόνο ως δήλωση πολιτικού (τα τελευταία χρόνια κάποιοι πουλάνε πια μόνο ελπίδα, αφού δεν έμεινε και τίποτα άλλο) και δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.Οι πιθανότητες δεν αλλάζουν, αν υποθέσουμε ότι το πλήθος των ενδιαφερόμενων παραμένει περίπου ίδιο και ο αριθμός διοριστέων το ίδιο μικρός. Σαφώς ελπίζει κάποιος ότι θα βρεθεί πιο κοντά στον διορισμό διαβάζοντας περισσότερο κλπ, αλλά αυτό θα εξαρτηθεί και από το πόσο και πόσοι θα διαβάσουν ανάλογα. Οπότε έχουμε υποκειμενικό κριτήριο όσον αφορά τις μαθηματικές πιθανότητες..
...Είναι επιβεβλημένη η άμεση καθιέρωση ενός γραπτού διαγωνισμού, ώστε να ξεχωρίσει επιτέλους η ήρα από το στάρι και ο καθένας μας και η κάθε μια να ξέρει τι να κάνει και τι προοπτικές έχει.