0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στο χωριό μου πάντως, αυτό το λέμε "πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι".Θα θεωρούσα ισχυρότερο επιχείρημα/αίτημα τη θέσπιση σαφών και μετρήσιμων κανόνων αξιολόγησης των "προσόντων", και φυσικά ανάκληση/κατάργηση των κατάπτυστων ρυθμίσεων που έχουν έρθει κατά καιρούς για ισοπεδωτικού χαρακτήρα ισοτιμήσεις και αντιστοιχίσεις πιστοποιητικών ακόμα και από κωλέγια για την είσοδο στη δημόσια εκπαίδευση.Αλλά επειδή αυτά προφανώς είναι από την "ελεύθερη αγορά", κάνει "τζιζ" ιδεολογικά (βλέπε: ιδεοληπτικά) και δεν τολμάει να το αγγίξει κανείς για να μην τον πουν "οπισθοδρομικό". Το γεγονός ότι ο ΔΟΑΤΑΠ/ΔΙΚΑΤΣΑ έχει ξεδοντιαστεί και μετατραπεί σε παλλακίδα των παντοειδών "ιδρυμάτων", δεν απασχολεί κανέναν σοβαρά.
Αν ένα παιδί θέλει να δουλέψει ήδη στα 22-23, που δεν έχει προλάβει να κάνει μεταπτυχιακό, πώς θα το κάνει, αν ακόμα και για πρόσληψη στην ενισχυτική ή ΑΜΩ στις ΖΕΠ θες διδακτορικό; Να τα καταργήσουμε τα πτυχία τότε.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΟΧΕΙΡΗ ΣΤΑΧΥΟΛΟΓΗΣΗ(ό,τι ακολουθεί είναι απλώς ενδεικτικό, υπάρχουν δεκάδες τέτοιες δημοσιεύσεις)Δε μου κάνουν αίσθηση πλέον, μετά από 21 έτη υπηρεσίας στην εκπαίδευση.Χωρίς να θέλω να προσβάλω το ακαδημαϊκό επίπεδο των ΑΕΙ της γείτονος χώρας, όπως και των άλλων βαλκανικών χωρών, η κατάσταση αυτή δεν απείχε και πολύ από τις πληρωμένες ακαδημίες της Πρίστινα επί ενωμένης Γιουγκοσλαβίας, όταν με ένα άρθρο κι ένα νόμο του..ορθόδοξου ΠΑΣΟΚ, προσελήφθησαν αναπληρωτές δάσκαλοι στα τέλη των 80's, παρακάμπτοντας αρκετούς αναπληρωτές (όποιος γνωρίζει παλιούς συναδέλφους της α/βθμιας, σίγουρα έχουν να αφηγηθούν τέτοια περιστατικά>) στην κατά τ' άλλα διαφανέστατη επετηρίδα.Δυστυχώς θα υπάρχουν πάντα παραθυράκια, τι παραθυράκια δηλαδή, μπαλκονόπορτες με θέα στο σύστημα κι εμείς θα είμαστε ουσιαστικά οι outsiders της υπόθεσης.Οι σταυροκοποιούντες εννοώ.Αγαπητοί συνάδελφοι, καμαρώστε το προσοντολόγιο - και μαζί, τον αυτοεξευτελισμό μας ως εκπαιδευτικών...Μεσάζοντες, μεταπτυχιακά και διδακτορικά με τη σέσουλα, με κόστος πεντοχίλιαρα και δεκαχίλιαρα ευρώ.Δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση η λυσσαλέα άρνηση για την επαναφορά του γραπτού διαγωνισμού. Ένα σωρό κόσμος από ό,τι φαίνεται βγάζει το ψωμάκι του με το κατ' όνομα "προσοντολόγιο"...Τα παραπάνω, τα οποία είναι μόνο ένα μικρό κομματάκι του παγόβουνου, αποτελούν την πλήρη καταστρατήγηση της αξιοκρατίας και της ισότητας στους πίνακες.Είναι επίσης η πλήρης υποτίμηση όσων από εμάς κόπιασαν πραγματικά για τις σπουδές μας. Αναρωτιέμαι αν το υπουργείο έχει εικόνα για τα παραπάνω... Και αν έχει, τι σκοπεύει να κάνει...
Δε μου κάνει πλέον έκπληξη. Μέσα σε είκοσι και πλέον έτη υπηρεσίας στην εκπαίδευση, έχουν δει τα μάτια μου τέρατα..Δεν είναι πολύ μακριά η εποχή όπου, με αγορασμένο πτυχίο ενός έτους από την Πρίστινα της πρώην Γιουγκοσλαβίας, έμπαινε αναπληρωτής δάσκαλος στην - κατά τ' άλλα- διαφανέστατη επετηρίδα, χωρίς ΔΟΑΤΑΠ (τότε ΔΙΚΑΤΣΑ), παρακάμπτοντας αναπληρωτές αποφοίτους ημεδαπών σχολών. Αυτό είχε γίνει με ένα άρθρο κι ένα νόμο, επί..ορθοδόξου ΠΑΣΟΚ, στα τέλη των όχι και τόσο αθώων 80's, όπως αποδείχτηκαν.Δυστυχώς εμείς, εσύ και πολλοί άλλοι, με τον τίτλο του outsider θα μείνουμε, οι μπαλκονόπορτες του νόμου έχουν και θέα..Καλό μήνα και συγνώμη για την πρωινή σκωπτική μου διάθεση.
Ζήσαμε την μικροπολιτική λογική του Ανδρέα όταν καταπατήθηκε το Α.Σ.Ε.Π. προς χάριν της πελατείας των προυπηρεσιούχων άνευ γραπτού:ναι μεν είχαν άδικο συνταγματικό αλλά ήταν περισσότεροι από τα πολύ λιγότερα συνταγματικά κορόιδα.Οπότε;<<Κέρδισε>> το άδικο που είχε ο όχλος και θα τους έδινε περισσότερες ψήφους.
κατάντια!! επιβεβαιωνομαστε..