Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gvasilis

Σελίδες: 1 ... 158159160161162 ... 229
2227
Έγώ είπα εκλογές, όχι τα υπόλοιπα.

2229
Η Β φάση ευννοεί κυρίως βύσματα γιατί με την Α ξεφορτώνεσαι τους πρώτους στα δύσκολα και μακρινά.
Προτιμώ να καθυστερήσει η Α φάση μέχρι να φανούν όλα τα δυνατά κενά.

2230
ΘΑ πάρω.
Επίσης αφού έτσι και αλλιώς δεν βιάζονται να πάρουν κόσμο, είναι πολύ καλή ιδέα αυτό που είπαν και άλλοι, αφου φτιαχτηκαν οι πίνακες, βγάλε όλα τα κενά και κάλεσε να κάνουμε για μια βδομάδα δηλώσεις προτίμησης και στο τέλος τρέξε το σύστημα μια μέρα. Ωραία και καθαρά.

2231
Τελικά επειδή υπάρχει μπέρδεμα ως προς την ύλη της Γεωγραφίας και της Γεωλογίας σε όλες τις χώρες, αποφάσισα να περιορίσω το διάγραμμα μόνο σε μια σύγκριση ανάμεσα στις ώρες της Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας.




Είπα οτι θα κάνω τα 20 πρώτα. Με δυσκολεύει το ΜΑΚΑΟ. Μπορείτε παρακαλώ να με βοηθήσετε;
Πάντως αυτό που ήθελα να αποδείξω βγήκε. Δεν θα συνεχίσω προς το παρον πιο κάτω. Αντίθετα, από σεβασμό στο τόπικ θα προσπαθήσω να κάνω ενα διάγραμμα για τα υπόλοιπα μαθήματα, όπου τις φυσικές επιστήμες θα τις βάζω σαν ενα μάθημα. Αλλά θα αργήσω πολύ.
Οι πηγές μου είναι κυρίως η UNESCO http://www.ibe.unesco.org/en.html, λίγο η Ευριδίκη (σε πολλά είναι λάθος, και να φανταστείτε πρώτον την πληρώνουμε και δεύτερον σε αυτήν νομίζω στηρίχτηκαν τα χειρότερα μέτρα), τα curriculums κάθε χώρας, οι νόμοι των υπουργείων, κάποιες ιστοσελίδες σχολείων που γράφουν αναλυτικά το πρόγραμμά τους (πάντα και μόνο υποχρεωτικό ωράριο).
Όταν το μάθημα ήταν εννιαίο, είδα τα πλάνα μαθήματος των καθηγητών και τις ώρες που προτείνονταν είτε από το υπουργείο είτε από τα βιβλία που χρησιμοποιούν για να διδάξουν το μάθημα, ή από προσωπική επικοινωνία με τους διδάσκοντες.

Κανείς για το Μακάο λοιπόν; :'( :'( :'(
Άλλαξα την ελλάδα και έβαλα το "νέο" λύκειο

2232

Είναι κατανοητή και η αγανάκτηση και το άγχος και η αγωνία, ακόμα και η ένταση των αναπληρωτών (και όχι μόνο) που μακάρι να ήταν διπλάσιοι φέτος στα σχολεία. Αυτό όμως δε δικαιολογεί απόψεις όπως "οι μόνιμοι ως βολεμένοι είναι η αιτία για να 'απολυθούν' οι αναπληρωτές" και όποιος τις γράφει απλά χάνει το δίκιο του. 
Η αντίδραση πρέπει να είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλιώς μόνο ζημιά κάνει.

Οχι οχι, δεν ειναι σωστη η γενικευση. Σε αυτο το τοπικ συζηταμε για ενα ιδιαιτερο προβλημα με πολυ συγκεκριμενες περαμετρους, που αφορα μονο τους βιολόγους και το καπελωμα απο τους μονιμους φυσικους. Ειναι αποδεδειγμένο οτι οι αναπληρωτές βιολογοι θα επρεπε να ειναι διορισμένοι στη θέση μερικών μόνιμων φυσικών. Η αδικία αυτη εγινε λογω συντεχνιακης παράδοσης. Το προβλημα δεν ειναι κοινο και ουτε υπηρξε αντιστροφο στην ιδια μαζικότητα που υπάρχει τα τελευταία 10 χρόνια. Και αυτο επισης ευκολο συμπερασμα για οποιον εχει την ορεξη να βρει και να δει τα στοιχεια.
Αρα τα παραπονα των βιολόγων ειναι κοινα ως ενα σημειο των υπολοιπων αναπληρωτων κΑι απο κει και περα υπάρχει και η παραπάνω παράμετρος που δεν ειναι κοινη
Το τελικο αποτελεσμα ομως θα ειναι σχεδον κοινο με τους υπολοιπους.
Σχεδον, επειδη οπως ειπαν και προηγουμενοι, οι βιολογοι δεν δουλευουν στην ενισχυτικη ενω οι φυσικοχημικοι φιλολογοι μαθηματικοι, ναι

2233
Όντως είμαι και εγώ στην τσίτα. Πολύ (δικαιολογημένη) αγανάκτηση.
Προσπαθώ να σκεφτώ τρόπους αντίδρασης/άμυνας.
Συνάδελφοι θέλει θάρρος και να συλλέξουμε στοιχεία.
Όπως είπα και αλλού, η αλήθεια μας συμφέρει.
Μπορεί να μην βοηθήσει, αλλά συμφέρει.

2234
Για το δίωρο της α γυμνασίου utenar ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ότι δεν με πειράζει καθόλου και είναι όντως θαυμάσιο μάθημα. Ξέρεις επίσης , ότι ο μόνος λόγος που το ανέφερα , ήταν μόνο για να καταδείξω ότι ενώ γίνονται αλλαγές σε άλλους και σωστά ίσως , σε έμάς έχουμε το απαράδεκτο δίωρο συνολικά στο γυμνάσιο. τόσο θαυμασιότεροι είστε για άλλη μία φορά; γιατί και η χημεία είναι θαυμασιο μάθημα φίλε μου ξέρεις .και σας στηρίζει απόλυτα σαν επιστήμη. μην δημιουργείς λοιπόν λάθος εντυπώσεις. τώρα για τις διαρροές που λες και το πόσο ανταποκρινόντουσαν στην πραγματικότητα αυτά, εγώ έχω εντελώς διαφορετική πληροφόρηση, την έχω ξαναγράψει στο φόρουμ , μην επαναλαμβάνομαι. ούτε ανθρωπιστική πλευρά ούτε τίποτα. Το νούμερο που έγραψα σήμερα , ήθελε μόνο να καταδείξει τι μας περιμένει συνολικά. Φαντάζεσαι να είναι σε τόσο μικρό νούμερο οι διαφορές μας ευδιάκριτες για να έχει νόημα η αντιπαράθεση; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ. Και οι αναπληρωτές βιολόγοι κάνουν χημείες ανετότατα και απορώ για την επιμονή σας. επίσης εδώ στο φόρουμ δεν βλέπουμε να συμπαραστέκεστε σε εμας , εκτός αν κάπου μου διαφεύγει. Να αποφασίσουμε λοιπόν να μιλάμε με ειλικρίνεια καλό θα κάνει σε όλους μας. άντε να κοιμηθούμε τώρα . καληνύχτα σας.
Νατο πάλι. Το είδατε;
ΔΕν υπήρξε ποτέ πρόβλημα με το να κάνουν οι χημικοί και οι Φυσικοί Β ανάθεση Βιολογία. Ποτέ. Για αυτό και ήταν λογικό οι λίγοι βιολόγοι να κάνουν β ανάθεση κάτι άλλο.
Το πρόβλημα ήταν/ είναι ( και για αυτό διαμαρτυρόμαστε) να κάνουν α ανάθεση Βιολογία.
Να μαζέψουμε τους αριθμούς! όχι άλλες παρεξηγήσεις. Αποδείξεις

2235
όπα, δεν έθιξα τίποτα. και η τοποθέτησή μου στο τόπικ σας ήταν καλοπροαίρετη και ενημερωτική (για το 100 ) και μακάρι να βγω ψεύτης. τώρα αν θέλετε όλη μέρα να ασχολείστε με το μεγαλείο της επιστήμης σας έναντι των άλλων , δικαίωμά σας.το με απογοήτευσες το θεωρείς χοντρό; ήμαρτον κύριε. καληνύχτα  ρε παιδιά , θα τρελαθούμε τελείως εδώ.
Ουτε στιγμή δεν ισχυριστήκαμε οτι η βιολογία είναι πιο σπουδαία από την φυσική και την Χημεία. Το ανάποδο έγινε και από επίσημους φορείς των άλλων. Ειλικρινά ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πολλοί σε αυτό το φόρουμ χρησιμοποιούν αυτό το επιχείρημα για να μειώσουν τα στοιχεία που παραθέτουμε. Απλά δεν στέκει ότι πιστεύουμε στο μεγαλείο της βιολογίας έναντι των άλλων. Ισότιμη προσπαθούμε να την κάνουμε. Τα αυτονόητα.
Επίσης προσπαθούμε να την διδάξουμε. Οχι Φυσική και Χημεία. Εχει αποδειχθεί!
Χοντρό ήταν πως του είπες ότι δεν είναι σοβαρά αυτά που λέει, ενώ έχει και δίκαιο από πάνω.

2236
ρε συ utenar τι είναι αυτά που λες; για το μεν πρώτο ποτέ δεν το συνάντησα ( τέτοια γκαντεμιά , να μην έχω συναντήσει ούτε έναν βιολόγο που να κάνει μόνο βιολογία) και για το μεν δεύτερο με απογοήτευσες γιατί μέχρι τώρα έγραφες σοβαρά πράγματα και το έχω γράψει ανοιχτά στο forum. δεν χωρά καν απάντηση. καληνύχτα.
Αυτά που λέει ο utenar έχουν αποδειχθει! Θίγεις την αξιοπρέπεια κάποιου που έχει δίκαιο. Είναι λιγο χοντρό.
Νομίζω ότι πρέπει να συλλέξουμε επίσημα στοιχεία από τα ίδια τα σχολεία. Τις διευθύνσεις δεν τις συμφέρει να δώσουν στοιχεία.
Αρκετά σχολεία έχουν το προσωπικό τους στο ιντερνετ. και τα υπόλοιπα μπορούμε να τα ξεγελάσουμε να μας πούνε αν έχουν 1 βιολόγο. Αν κάνει ο καθένας ένα στατιστικό για την πόλη του, θα αποκτήσουμε την αξιοπιστία που μας στερούν οι συντεχνίες. Επιπλέον αν αρχίσουμε την προσπάθεια πολλοί θα φοβούνται μην αποκαλυφθούν και θα αρχίσουν να μαζεύονται

2237
Έκανα και την Εσθονία, αυστραλία, Ολλανδία, Λιχτενσταιν. Οπότε προς το παρόν έχω αυτό.


Η σειρά των χωρών είναι η κατάταξη στον PISA 2009 science.

2238
Ok συνεχίζουμε με 7-8-9



Να διευκρινίσω ότι τα ποσοστά βγαίνουν είτε όταν είναι ξεχωριστά μαθήματα  (Φ-Χ-Β), είτε όταν είναι ένα κοινό μάθημα Φυσικές επιστήμες από το χρόνο που προτείνει για κάθε θέμα, το υπουργείο ή ο εκδοτικός οίκος που βγάζει το βιβλίο του μαθήματος.

2239
Συμφωνώ μαζί σου panos2. Αλλα δεν είναι αρκετό για να με σταματήσει
Προσπάθησα να κάνω συγκρητικό πίνακα για τις 20 πρώτες χώρες του PISA 2009. Εχω μπλέξει άσχημα με την ύλη συναφών μαθημάτων και δεν θα το καταφέρω μάλλον. Αυτό που μπορώ να κάνω (προς το παρόν) είναι να συγκρίνω μόνο τις Φυσικές επιστήμες( Φυσική Χημεία Βιολογία). Ας με συγχωρέσουν οι άλλες επιστήμες προς το παρόν δεν έχω πολύ χρόνο στη διάθεσή μου.
Πάντως είναι ευκαιρία να εξομολογηθώ κάτι. Βλέποντας τα προγράμματα και την ύλη των άλλων χωρών ξεκαθάρισαν 2 πράγματα στο μυαλό μου (μεταξύ άλλων).
1) Ναι αυτό το κάνω κυρίως για εργασιακούς/συντεχνιακούς λόγους. Απλώς η αλήθεια με βολεύει. Αν τα κίνητρα μου ήταν καθαρά παιδαγωγικά θα διαμαρτυρόμουν (και στην διαβούλευση) για την έλλειψη των καλλιτεχνικών και την μείωση της φυσικής αγωγής και του αθλητισμού που είναι πιο αναβαθμισμένα στον πολιτισμένο κόσμο. Έχω τύψεις που δεν τα υποστήριξα.
2) Ναι η παράθεση αυτών των στοιχείων είναι ανώφελη. Είναι σαν να προσπαθείς να πείσεις έναν ευαγγελιστή ότι η γη είναι 4,5 δισ ετών.
Στα ποσοστά που παραθέτω υπάρχουν λάθη που εντόπισα και θα τα διορθώσω σε λίγες μέρες. Δεν θα αλλάξει όμως η τελευταία στήλη (τέρμα δεξιά). Τα ποσοστά αφορούν μόνο Φυσικές επιστήμες γενικής παιδείας και όχι επιλογής ή κατεύθυνσης.




Το 7 είναι η Νέα ζηλανδία και έχω κολλήσει λίγο, επειδή κάθε σχολείο κάνει τα δικά του.
Επίσης είχα κάνει την Γερμανία



Και την Ελλάδα


2240
Πανελλήνιες / Απ: Η απαξίωση της χημείας
« στις: Αύγουστος 25, 2013, 09:42:57 μμ »
Σωστά επιχειρήματα για να δίνουν χημεια στην γ λυκειου για τισ σχετικές σχολές. Αυτο το υπερασπιστηκαμε σχεδόν όλοι. Δεν συνηγορούν ομως για να αναγκάζουμε να μην δινουν προγραμματισμο για την πληροφορική.
Και αυτοι εχουν αντιστοιχες ιστοριες.
Δεν θα αναβαθμιστει η χημεια με αναγξαστικη χημεια μονο στη γ λυκειου για τους υποψηφιους στη πληροφορικη.
Συμπαραστέκομαι στην αυξηση στο γυμνασιο (να γινει οση και η φυσική) και να μπει στη β θετικη κατευθυνση μαζι με άλλες θετικές επιστημες, και τα δυο στο πνεύμα της διεπιστημονικης ισονομιας.
Επισης  όλες οι θετικές επιστημες θα αναβαθμιστουν με εργαστηρια ( οπως ειπαν και οι υπολοιποι)
Αυτα όλα αποτελούν μια ακόμη επαναληψη των γραφικων εμμονών μου. Συγνωμη για την επαναληψη.

Σελίδες: 1 ... 158159160161162 ... 229

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160855
  • Σύνολο θεμάτων: 19224
  • Σε σύνδεση σήμερα: 954
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 563
Σύνολο: 581

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.