Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - lazarefa

Σελίδες: 12
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2014
« στις: Ιούλιος 23, 2014, 08:45:11 μμ »
Μπορώ να κάνω αίτηση απόσπασης εντός ΠΥΣΔΕ, από τη μία μεταθετική περιοχή (όπου πήρα μετάθεση φέτος) στην έτερη του  αυτού ΠΥΣΔΕ; Αν ναι, πότε μπορεί να γίνει αυτό;

2
Δυστυχώς δεν πέφτω από τα σύννεφα... είχαν διαρρεύσει από το 2009, όταν υπηρετούσα σε ΕΠΑΛ  τέτοια σενάρια... Πάλι ο Κοτσυφάκης δεν γνώριζε και δεν είχε τίποτε στα χέρια του...
Από την εποχή της Διαμαντοπούλου είχαν φωτογραφηθεί συγκεκριμένες ειδικότητες, πχ κομμώτριες, αργυροχρυσοχόοι. Για τους γιατρούς όμως δεν το περίμενα. Αποτελεί τιμή για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση να διδάσκουν τα παιδιά και τέτοιοι επιστήμονες.
- το 55% των εκπαιδευτικών που τίθενται σε διαθεσιμότητα υπάγεται σε κλάδους με ειδικότητες απαραίτητες και αναγκαίες των υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας και των σχετικών Μονάδων Υγείας. Γεγονός που προμηνύει την αξιοποίησή τους και την επαναπροσληψή τους στις Υπηρεσίες υγείας του σχετικού Υπουργείου τους προσεχείς μήνες.
Και οι πολλοί αναπληρωτές γιατροί, οδοντίατροι, νοσηλευτές που δούλευαν χρόνια στον τομέα αυτό;

Ολοι αυτοι εξασκουν ελευθερο επαγγελμα, δε βασιζονται στο μισθο του ΕΠΑΛ.
... Και οι ΠΕ13 εξασκούν ελεύθερο επάγγελμα και έχουν ελάχιστες ώρες... γιατί αυτούς δεν τους καταργεί?... Αλλά θα μου πεις δεν ανήκουν στον ταπεινό κλάδο της κομμωτικής!!!
Καταρχάς πως είσαι σίγουρος ότι όλοι οι ΠΕ13 είναι και δικηγόροι από τη στιγμή που στον εν λόγω κλάδο εγγράφονται αρκετές ειδικότητες και πλην των Νομικών;
Με την ίδια λογική κι εγώ λέω ότι και οι Μαθηματικοί που κάνετε (νομότυπα...εδώ γελάμε) ιδιαίτερα, ασκείτε παράλληλα, ή μπορείτε να ασκήσετε, ελεύθερο επάγγελμα (επιτηδευματίας καθηγητής μαθηματικός) και κατά συνέπεια μπορεί να σας καταργήσει....Τα μαθήματά σας θα τα κάνουν οι ΠΕ4 και οι ΠΕ19 και όλα καλά...Σου αρέσει;
Ρε δε ντρεπόμαστε λίγο....ως που θα φτάσει ο πάτος; Πολύ καλά μας κάνουν

3
Μεταθέσεις / Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« στις: Φεβρουάριος 02, 2013, 06:21:48 μμ »
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%95%CE%99%CE%A89-6%CE%9A%CE%9D

Απαράδεκτη ρουσφετολογική τροποποίηση του επανακαθορισμού των Περιοχών Μετάθεσης ενώ είναι σε εξέλιξη η διαδικασία των μεταθέσεων. Δεν προκαλεί εντύπωση ότι αυτό συμβαίνει στην εκλογική περιφέρεια του Υπουργού (το Τρικέρι μπήκε για ξεκάρφωμα). Άραγε δε θα ζητήσει και η Πρωτοβάθμια να ισχύσει και εκεί το ίδιο;
/
Αποτέλεσμα θα είναι να αδειάσει η διάθεση της Β' Πειραιά και να γεμίσει της Α' Πειραιά. Όσοι έλαβαν πέρυσι οργανική τοποθέτηση στα υπόλοιπα σχολεία της Β' Πειραιά πλην Σαλαμίνας (δηλ. σε Αίγινα, Γαλατά, Πόρο, Σπέτσες, Ύδρα κτλ.) θα γίνουν θεατές του έργου οι έχοντες λιγότερα μόρια από αυτούς που τοποθετήθηκαν λειτουργικά σε σχολεία της Σαλαμίνας να παίζουν πλέον μπάλα στο μεγάλο λιμάνι.

Η απόφαση αυτή έρχεται σε συνέχεια της απόφασης τροποποίησης των αναθέσεων για τους ΤΕ01 (πάλι εν μέσω της παραλαβής αιτήσεων μετάθεσης), αποδεικνύοντας ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει στις νοοτροπίες-κουβάς που οδήγησαν στη σημερινή κατάσταση την εκπαίδευση και την χώρα γενικά. Όποιοι έχουν άκρες προωθούν τα θέματά τους εις υγείαν όλων εμάς των κορόιδων.

Συγχαρητήρια στο δίδυμο της πολιτικής ηγεσίας. Τώρα που διευθέτησαν αυτά τα κεφαλαιώδους σημασίας θέματα, μήπως να ασχοληθούν με κάποιες λεπτομέρειες, όπως τα εκατοντάδες κενά στα σχολεία, το Τεχνολογικό Λύκειο (που μας λέγανε ότι θα έχει Νομοσχέδιο μετά τις γιορτές) κ.ά. Αν προλαβαίνουν βρε αδερφέ, μπορεί να μην αδειάζουν...

Το πιο ωραίο ξέρετε ποιο είναι; Ότι κι αυτή την τροποποίηση τα λαμόγια του Παιδείας την (ξανα)τροποποίησαν, με νεότερο έγγραφο με ημερομηνία 29/1/13. Ιδού:

http://dide-peiraia.att.sch.gr/images/stories/Dnsi-announcements/sympl-egkyk-metath2012-13-2.pdf

Βγάλτε συμπεράσματα για τα σκουλίκια που μας κυβερνούν. Θέλανε να βολέψουν 1-2 σκατοβύσματα της Β Πειραιά και βγάλανε αυτό το έκτρωμα, μνημείο αναξιοκρατικής αντιμετώπισης και ασέβειας απέναντι στον κλάδο...Αλήθεια, πως αισθάνονται συνάδελφοι με 50, 60 ή και περισσότερα μόρια που είτε τελούν ακόμα σε διάθεση είτε μ
όλις που πήραν οργανική σετη Β Πειραιά, εκτός Σαλαμίνας για αν δουν τώρα τους τελευταίους να έσονται πρώτοι ελέω Παπαθεοδώρου; Ευτυχώς, υπάρχει και το ΣτΕ...

4
Καμία άποψη/γνώμη;

5
Όπως λέει και ο τίτλος του θέματος, εκπαιδευτικός που βρισκόταν στη διάθεση ΠΥΣΔΕ τοποθετήθηκε με πράξη του ΠΥΣΔΕ σε γυμνάσιο και γεινικό λύκειο (τα μοναδικά) μικρού νησιού για κάλυψη λειτουργικών κενών. Οι ώρες που συμπληρώνει σε μαθήματα πρώτης ανάθεσης της ειδικότητάς του είναι 4 ώρες στο λύκειο και 4 στο γυμνάσιο. Προφανώς πρέπει να του βρουν τα 2 σχολεία τουλάχιστον άλλες 5-6 ώρες από τυχόν μαθήματα β ανάθεσης της ειδικότητάς του προκειμένου να συμπληρώσει ωράριο. Ο εκπαιδευτικός είναι κλάδου ΠΕ13 και τα μαθήματα που άμεσα μπορούν να του δοθούν είναι οι πρώτες αναθέσεις ΠΕ09 και ΠΕ10 του λυκείου, ήτοι 4 ώρες οικονομικά και άλλες 4 κοινωνιολογία, μιας που στο νησί δεν υπάρχουν αυτές οι 2 ειδικότητες σε μόνιμους, το δε ΠΥΣΔΕ που τον τοποθέτησε στο νησί, συνεκτίμησε την έλλειψη αυτών των 2 ειδικοτήτων τα μαθήματα των οποίων δικαιούται να διδάξει ως β αναθέσεις. Παρουσιάζεται λοιπόν σήμερα στο λύκειο του νησιού προς ανάληψη υπηρεσίας κι ο διευθυντής του ανακοινώνει πως για τα μαθήματα α' ανάθεσης του οικονομολόγου θα ζητήσει εκ νέου κάποιον οικονομολόγο, άσχετα από την απόφαση προσωρινής τοποθέτησης που έχει ο εκπαιδευτικός. Αυτό, αν γίνει, συνεπάγεται ότι ο υπ'όψη εκπαιδευτικός θα πάρει 4 ώρες (αντί για 8 ή 12, μαζί με του κοινωνιολόγου) στο λύκειο, και 4 από το γυμνάσιο, οπότε το μπαλάκι πέφτει στο διευθυντή του γυμνασίου προκειμένου να του βρει ώρες φιλολόγων που θα τις έχει ως β ανάθεση προκειμένου να συμπληρώσει ωράριο (θεωρητικά 21 ώρες). Η ερώτηση είναι κατά πόσο είναι σύννομη η βούληση του διευθυντή να μη λάβει επί της ουσίας υπ' όψη εν μέρει έστω, την απόφαση προσωρινής τοποθέτησης του εκπαιδευτικού που έλαβε η προισταμένη του διευθυντή αρχή, ήτοι το ΠΥΣΔΕ, και μάλιστα συνεκτιμώντας την έλλειψη των άλλων ειδικοτήτων, ΠΕ09 και ΠΕ13. Επίσης, υποθέτοντας πως είναι νομότυπη (που δεν το νομίζω αλλά ας πούμε πως είναι), η στάση του διευθυντή, πως κατοχυρώνεται ο εκπαιδευτικός σε περίπτωση που μείνει με σημαντικά μειωμένο ωράριο (8-12 ώρες αντί 21) αν τελικά δε μπορέσει το γυμνάσιο του νησιού να του βρει επιπλέον ώρες, σε περ'ιπτωση που τεθεί θέμα εκ νέου από το ΠΥΣΔΕ εν μέσω σεζόν για εκπαιδευτικούς που τυχόν είχαν ελλειπές ωράριο; 

6
Τοποθετήσεις / Απ: Προτεραιότητα στις τοποθετήσεις
« στις: Αύγουστος 31, 2008, 02:22:28 μμ »
Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικό;

7
Τοποθετήσεις / Απ: Προτεραιότητα στις τοποθετήσεις
« στις: Αύγουστος 30, 2008, 07:47:51 μμ »
Νεότερα από την ιστορία αυτή. Μέχρι χτες 29 Αυγούστου το ΠΥΣΔΕ ευθύνης δεν είχε συνεδριάσει για την τοποθέτηση της (ευρισκόμενης σε διάθεση ΠΥΣΔΕ από μετάθεση) φίλης μου. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με προσωπικό του εν λόγω ΠΥΣΔΕ, κάποια υπάλληλος της είπε το εξής αμίμητο: Πέρα από τον πίνακα των λειτουργικών κενών ανά σχολείο και ειδικότητα που έχει εδώ και 2 μήνες περίπου αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΠΥΣΔΕ, έχουμε καταρτίσει και συγκεντρωτικό πίνακα λειτουργικών κενών, στον οποίο έχουν γίνει συνενώσεις λειτουργικών κενών ανά ομοειδείς (από την άποψη του δικαιώματος Α ή Β ανάθεσης των αντίστοιχων ειδικοτήτων) ειδικότητες, στον οποίο και λειτουργικά κενά πχ 2 παρεμφερών ειδικοτήτων σε κάποιο σχολείο ή περιοχή τα χρεώσαμε σε μία εκ των ειδικοτήτων, και με βάση αυτόν τον πίνακα θα προχωρήσουμε σε τοποθετήσεις στα εν λόγω λειτουργικά κενά....
Εν τω μεταξύ, η ειδικότητα για την οποία αναφέρθηκε στη φίλη μου ότι χρεώθηκαν υπέρ της  λειτουργικά κενά τα οποία από τα αντίστοιχα σχολεία δόθηκαν στην ειδικότητα της φίλης μου, δεν έχει άτομο στη συγκεκριμένη περιφέρεια που να τελεί σε διάθεση ΠΥΣΔΕ, πέρα από έναν αναπληρωτή που η τοποθέτησή του στην περιφέρεια αυτή ανακοινώθηκε προχθές, πλην όμως τα λειτουργικά κενά είναι για τουλάχιστον άλλους 2-3 εκπαιδευτικούς αυτού του κλάδου...Πως διάολο θα τα καλύψουν; Με άλλους αναπληρωτές/ωρομίσθιους της αυτής ειδικότητας;
Μου μυρίζει άγρια αυθαιρεσία και βύσμα στην υπόθεση....Το θέμα είναι ότι όταν η φίλη μου επισήμανε με (εύλογα) έντονο ύφος στη υπάλληλο, ότι, με ποιο δικαίωμα προχώρησε υπάλληλος ΠΥΣΔΕ σε αυθαίρετου τύπου εμβαλωματικές συνενώσεις λειτουργικών κενών διαφορετικών ειδικοτήτων και χρέωσή τους σε μια εκ των ειδικοτήτων, η υπάλληλος έχασε τη λαλιά της.
Παρότι πιστεύω ότι πρόκειται για ξεκάθαρη αυθαιρεσία, τι γνώμη έχετε;

8
Τοποθετήσεις / Απ: Προτεραιότητα στις τοποθετήσεις
« στις: Αύγουστος 09, 2008, 06:01:21 μμ »
Η φίλη μου έχοντας πάρει μετάθεση από το ΠΥΣΔΕ όπου υπηρετούσε την περίοδο 2007-08 ως νεοδιόριστη, αποφάσισε κι έκανε τον περασμένο Απρίλη αίτηση απόσπασης προκειμένου να παραμείνει για ένα χρόνο ακόμα στην υφιστάμενη θέση της. Η αίτηση εγκρίθηκε. Όπως προβλέπεται, στις 30/6/08 παρουσιάστηκε στο ΠΥΣΔΕ μετάθεσης προς ανάληψη υπηρεσίας. Τις μέρες εκείνες το ΠΥΣΔΕ μετάθεσης έβγαλε τα λειτουργικά κενά για την περιοχή μετάθεσής της, όπου προς έκπληξή της διαπίστωσε ότι δόθηκαν λειτουργικά κενά στην ειδικότητά της από λύκειο μικρού νησιού το οποίο την ενδιέφερε μεν, αλλά θεωρόντας όταν βγήκαν οι μεταθέσεις ότι δε θα παίξει ως πιθανή τοποθέτηση, ζήτησε και πήρε απόσπαση στην παλιά της θέση. Έλα που όμως τώρα άλλαξαν τα δεδομένα και την ενδιέφερε το συγκεκριμένο νησί της περιφέρειας μετάθεσής της. Από κουβέντα με το προσωπίκό του ΠΥΣΔΕ μετάθεσης, της είπαν να υποβάλλει αίτηση ανάκλησης απόσπασης, προκειμένου να είναι στο ΠΥΣΔΕ μετάθεσης και να τοποθετηθεί (πιθανότατα) στο εν λόγω νησί. Υπ΄ όψη ότι ήταν η μοναδική μετατιθέμενη της ειδικότητάς της στην περιφέρεια μετάθεσής της η οποία περιλαμβάνει 5 νησιά...
Όταν ανακοινώθηκαν τα λειτουργικά κενά του ΠΥΣΔΕ μετάθεσης, όπως προανέφερα περιλαμβάνονταν δύο κενά της ειδικότητάς της: Ένα 4 ωρών στο νησί που την ενδιέφερε κι ένα 2 ωρών σε γειτονικό νησί με ίδια μοριοδότηση. Από ότι της είπαν από το ΠΥΣΔΕ μετάθεσης, και στα 2 αυτά νησιά, άτομα της ειδικότητάς της θα συμπλήρωναν ωράριο διότι θα έκανα αρκετές ώρες σε μαθήματα β ανάθεσης, ελλείψει αντίστοιχων ειδικοτήτων...
Τελικά στις 28 ιουλίου βγήκε η β φάση αποσπάσεων και ανακλήσεων Β-θμιας όπου και συμπεριλαμβανόταν. Μέρες πριν από αυτό, είχε κάνει δήλωση προτίμησης στο ΠΥΣΔΕ μετάθεσης όπου είχε δηλώσει το νησί με τις 4 ώρες που την ενδιέφερε.
Κατά την ανακοίνωση των διορισμών νέων μονίμων εκπαιδευτικών στις 2 Αυγούστου, εκπλαγήκαμε αμφότεροι, βλέποντας ότι, ενώ η ανάκλησή της είχε εγκριθεί και ήταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ μετάθεσης για τη συγκεκριμένη περιοχή με τα 2 δηλωμένα λειτουργικά κενά στα 2 νησάκια, παρόλα αυτά πήραν και 2 νεοδιόριστους....
Έτσι αυτή τη στιγμή, για μια περιφέρεια με 2 κενά 4 και 2 ωρών αντίστοιχα σε 2 νησάκια, υπάρχουν 3 εκπαιδευτικοί της αυτής ειδικότητας: Η φίλη μου ως μετατιθέμενη μόνιμη που δεν έχει ακόμα τοποθετηθεί αλλά έχει κάνει δήλωση προτίμησης για το ένα νησάκι, και 2 νεοδιόριστοι οι οποίοι θα παρουσιαστούν σε 10 μέρες περίπου για να αναλάβουν υπηρεσία και να τοποθετηθούν. Το ερώτημα είναι, ποιανού την προτίμηση θα λάβουν οι του ΠΥΣΔΕ πρώτα υπόψη; (Προφανώς ένας εκ των τριών θα κριθεί υπεράριθμος). Θεωρητικά νομίζω της φίλης μου, ως υφιστάμενης μόνιμης σε εκκρεμότητα....Γνωρίζει κανείς τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις;

9
Πληροφορίες για Ύδρα, Σπέτσες κανείς; (Β/θμια)...

10
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2008
« στις: Μάρτιος 28, 2008, 04:16:45 μμ »
Γνωρίζει κανείς τίποτα για σχολεία Σαλαμίνας; (σύλλογος, μαθητές κλπ). Κυρίως για το ΕΠΑΛ...
Ευχαριστώ και καλή τύχη στους μετατιθέμενους

11
Σήμερα μόλις διάβασα στη σελίδα του ΠΕΚ Πειραιά ότι για την πληρωμή εισιτηρίων, ξενοδοχείου κλπ, απαιτείται για μεν το εισιτήριο πέρα από το απόκομμα και ονομαστική απόδειξη δαπάνης του δικαιούχου από το ταξιδιωτικό πρκτορείο, ενώ επίσης τα παραστατικά (Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών ή Τιμολόγιο) πρέπει να έχουν τα φορολογικά στοιχεία (ΑΦΜ, ΔΟΥ κλπ) του ΠΕΚ Πειραιά, τα οποία και υπάρχουν στη σχετική δημοσίευση του ΠΕΚ...Μπορεί κάποιος που πέρασε παλιότερα από την Α φάση να επιβεβαιώσει την ορθότητα των αναγραφομένων; Μιλάμε για επιμόρφωση νεοδιόριστων στα Δωδεκάνησα..

http://pek-peiraia.att.sch.gr/index.php/docs/62

12
Παιδιά ενδεικτικό όλων αυτών που λέτε είναι ότι αν συγκρίνουμε τα χρήματα π.χ. που βγάζω την ημέρα από τον ιδιωτικό τομέα τις πρωινές ώρες (κανονικά 8ωρο) τα απογεύματα τα βγάζω με 2 ώρες μαθήματα... Κι αυτό γιατί στον ιδιωτικό τομέα πολύ σπάνια σου αναγνωρίζουν πτυχία, ξένες γλώσσες, διπλώματα Η/Υ κλπ... Αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι η τακτική του δημοσίου είναι λάθος αλλά ότι ο ιδιωτικός τομέας θα πρέπει να κάνει βήματα εμπρός και τα μισθολόγια ιδιωτικών και δημοσίων υπαλλήλων να μην έχουν τις τόσο μεγάλες διαφορές που έχουν σήμερα...

όλοι μας θελουμε μισθούς 1500 ευρω και πάνω αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και εφικτό...κανείς αλλωστε πρωτοτοδιόριστος στο δημόσιο δεν παίρνει τέτοιο μισθό..δεν μπορείς να κλείνεις τα σχολεία για τόσο μεγάλο διάστημα με τέτοια αιτήματα.Αν δούμε και τα θετικά του κλάδου μας (ωράριο,καλοκαιρινές διακοπές κτλ) αντισταθμίζει εν μέρει τον κακό μισθό.όσο για τον ιδιωτικό τομέα έχει τα στραβά του αλλά εκεί τουλάχιστον υπάρχει μια στοιχειώδης αξιολόγηση των υπάλληλων..ο άχρηστος παίρνει πόδι( γιατί προέχει το καλό της επιχείρησης)..σε μας ο ευσυνείδητος εκπαιδευτικός που κοπιάζει αμείβεται το ίδιο με τον αδιάφορο και βαρεμένο(προφανώς γιατί δεν προέχει το καλό του σχολείου)
Ας με συγχωρήσει ο φίλος αλλά αυτό περί αξιοκρατίας του ιδιωτικού τομέα εν Ελλάδι κλπ, περισσότερο ως ανέκδοτο μου φαντάζει...Δε λέω ότι παντού και πάντα είναι φουλ αναξιοκρατία κλπ, αλλά σίγουρα αφενός οι καλές θέσεις και στον ιδιωτικό τομέα καταλαμβάνονται κατά 90% βυσματικά και αφετέρου η ανέλιξη μέσα στην εταιρεία συνήθως προυποθέτει γλύψιμο, τσατσιλίκι, ρουφιανιά και κάρφωμα συναδέλφων, και άλλα πολλά όμορφα....Αλήθεια δε σας έχει τύχει ποτέ να γνωρίζετε σοβαρά, εργατικά και αξιόλογα άτομα που μετά από ένα σύντομο (ή και όχι τόσο σύντομο) πέρασμα από τη made in greece οικονομία της αγοράς κυνηγάνε με τα χίλια το κωλοδημόσιο (έκφραση των και καλά επικριτών του), όχι απαραίτητα για να λουφάρουν αλλά γιατί τουλάχιστον εκεί κατά βάση μπορούν να διασφαλίσουν ένα Minimoum εργασιακής αξιοπρέπειας (μίνιμουμ είπα, μην παρανοήσει κανείς). Στην τελική στο δημόσιο, αν σε γειώσουν χονδρά υπάρχουν και δημοσιουπαλληλικοί κώδικες και υπηρεσιακά συμβούλια και γραποί κανονισμοί με ισχύ νόμων στους οποίους στηριζόμενος κάποιος μπορεί να δικαιωθεί από διοικητικά δικαστήρια. Στον ιδιωτικό τομέα τι υπάρχει; Εν κατακλείδι, κατεμέ δε φταίει κατά βάση έτσι ξερά το δημόσιο ή ιδιωτικό για τα χάλια της ελληνικής κοινωνίας. Φταίνε οι άνθρωποι που δεν έχουν παιδεία, δεν έχουν κουλτούρα, δεν έχουν ήθος κλπ, όταν βέβαια αυτοί είναι σε πόστα εξουσίας, και βέβαια φταίει η σάπια ελληνική κοινωνία που ελέγχεται από σάπιους και στον ιδιωτικό (στην πλειονότητα) αλλά και στο δημόσιο (στην πλειονότητα) τομέα, πρακτικά ανεξαρτήτως κυβέρνησης...

13
Ευχαριστώ. Ήδη υπέβαλλα σχετικό ερώτημα στο ανωτέρω forum. Ας ελπίσουμε να απαντήσει κάποιος υπεύθυνα, γιατί αν κρίνω από την υπευθυνότητα και τις φλου απαντήσεις των υποτιθέμενων αρμοδίων φορέων (ταμείο νομικών, ΔΣΑ), κλάφτα Χαράλαμπε... >:(

14
Κανένας τίποτα;

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32318
  • Τελευταία: Meg4
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161337
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 457
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 376
Σύνολο: 399

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.