0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
“δηλαδή την ιστορία τους, τα χαρακτηριστικά τους, την κατάστασή τους και τις δυνατότητες χρήσης ή απλής ανάδειξής τους” = παραδείγματα που διασαφηνίζουν τα “δεδομένα”. Ταπεινή μου γνώμη : καλώς δεν το δεχόμαστε ως σωστό!
Εγώ πάλι νομίζω ότι σκόπιμα ζητήθηκαν τρόποι ανάπτυξης στη συγκεκριμένη πράγραφο, που μόνο τυπική παράγραφο δεν τη λέει κανείς. Έτσι, για να έχουμε να ασχολούμαστε....Τι δηλαδή? Τα μαθηματικά είναι καλύτερα?
Στην εξέταση των φυσικώς αδυνάτων η οδηγία των συντονιστών ήταν ρητή : θεωρούμε ως σωστό μόνο το αίτιο - αποτέλεσμα και τη διαίρεση (τα θέλουμε και τα 2). Ύπήρξαν πολλές αντιδράσεις από τους συναδέλφους, χωρίς αποτέλεσμα. Τα περισσότερα παιδιά απαντούσαν “παραδείγματα” και έπαιρναν 0 στο υποερώτημα αυτό.
Μέχρι 660 δεν αφαιρούν.Από 660-700 -3 μόρια και από 700 και πάνω -5 μόρια.(όλα αυτά από παλαιότερες απαντήσεις της κ.ε.ε που έχω)
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως η κεε δίνει διαίρεση και αίτιο αποτέλεσμα αλλά η πεφ παραδείγματα και διαίρεση;;;;Άλλα βλέπουν οι μεν και άλλα οι δε;;;ΚΟΙΝΌΣ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΗΣ :ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΣΑΦΗ