0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πάντως εγώ τόσα χρόνια ένα. ΠΕ86 που να δουλεύει στο δημοτικό δεν έχω δει. Ας μην μιλήσω για το παιδαγωγικό έλλειμμα ειδικοτήτων γενικότερα.
Δεν είναι το μόνο πρόβλημα σας @troktiko. Υπάρχει ένα γενικότερο κόμπλεξ κατωτερότητας που βγαίνει πολύ άσχημα σε τέτοιες περιστάσεις όπως τώρα με τους διορισμούς.Εμένα πάντως οι ίδιοι οι γυμναστές μου έχουν πει ότι τότε με την Ολυμπιακή παιδεία είχε πάρει πάρα πολλούς γυμναστές που δημιούργησαν φοβερές υπεραριθμίες και για αυτό ακόμα και σήμερα πάρα πολλι χώνονται σε γραφεία γιατί δεν έχουν τι να τους κάνουν.
άσε, εδώ δε δουλεύουν οι δάσκαλοι με 4 και 5 ώρες γλώσσα και μαθηματικά και έρχονται τα παιδιά στη δευτεροβάθμια ντουβάρια. Πόσο μάλλον ο κακομοίρης ο πληροφορικός με μισή ώρα μάθημα τη βδομάδα.ΤΚ, σε προηγούμενες σελίδες είχε γραφεί, και ήταν εκτός θέματος, για κάποιους δασκάλους που επί ετών 1995-2003 είχαν χαμηλότατες βάσεις, της τάξεως του 11-12, λόγω ανεργίας (στα μέρη μου ήταν πολύ καλύτερα να πέρναγες ΤΕΙ). Ε, αυτοί οι άνθρωποι είναι πλέον στα σχολεία, και είτε το θέλεις είτε όχι, δεν είναι και το καλύτερο υλικό. Σχολιασα τη λέξη που εσύ έγραψες, ότι το πτυχίο τους είναι αμιγώς για την εκπαίδευση. Και του χειρούργου από Βουλγαρία είναι να κάνει εγχειρήσεις, εγώ όμως δε θα τον εμπιστευόμουνα. Και μη μου πεις για μαθηματικούς και φιλόλογους με βάση 8 γιατί αυτά συνέβησαν πρόσφατα και αυτοί δεν έχουν βγεί ακόμη στα σχολεία, όταν βγουν να είμαστε καλά να τα ξανασυζητήσουμε.Κατά τα άλλα γράφω εντελώς φιλικά και σου εύχομαι καλό διορισμό.
Για μένα το πρόβλημα είναι ότι δεν βγήκε ακομα η κατανομή, ενώ είναι έτοιμη...Βγάλτε την...
Παιδιά, το να λέμε οι δάσκαλοι δεν δουλεύουν, οι γυμναστές δεν δουλεύουν κτλ ειναι τελείως λάθος και άδικο. Ναι, υπάρχουν δασκαλοι που δεν κάνουν αυτά που πρέπει, υπάρχουν μουσικοί που δεν κάνουν αυτα που πρέπει, υπάρχουν γυμναστές που δεν κάνουν αυτά που πρέπει κτλ. Το βλέπουμε καθημερινά στα σχολεία. Το ίδιο συμβαίνει σε ολα τα επαγγέλματα. Δεν είναι όλοι οι γιατροί σε ενα νοσοκομείο το ίδιο καλοί και σωστοί στη δουλειά τους. Αυτο, όμως, δεν σημαίνει ότι όλοι κάνουν το ίδιο. Συνεπώς, μην το γενικευουμε και βγάζουμε έναν ολόκληρο κλάδο άχρηστο. Ειναι άδικο αυτό για όλους μας.
Συνεπώς, μην το γενικευουμε και βγάζουμε έναν ολόκληρο κλάδο άχρηστο. Ειναι άδικο αυτό για όλους μας.
Με μια ώρα εργαστήρια δεξιοτητων έμαθα βασικές αρχές προγραμματισμού στους μαθητές μου . Και τους άρεσε πολύ. Και όταν ρωτάω τι κάνουν στο εργαστήριο πληροφορικής μου λένε παίζουμε. Ή τίποτα. Δε λέω ότι όλοι είναι έτσι..
Αν καταλαβαίνω καλά θέλετε να συνδεθεί η αξιολόγησή μας και με τις προσλήψεις μόνιμου προσωπικού...δυστυχώς, μέχρι τώρα εξαρτώνται από τα οργανικά κενά και τις προθέσεις του υπουργείου....