*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε με το διαμορφούμενο νέο σύστημα διορισμών/προσλήψεων στην εκπείαδευση;

Ναι
69 (38.1%)
Όχι
112 (61.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 179

Αποστολέας Θέμα: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018  (Αναγνώστηκε 1742952 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος νεμι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #4368 στις: Δεκέμβριος 01, 2018, 01:17:12 πμ »
Εγω πάλι τους νεότερους που φέρνετε ως παράδειγμα βλέπω να χουν το χαζο ειδικής πληρωμένα μεταπτυχιακά...αυτές είναι οι εξειδικευμένες τους γνώσεις???και μη μου απαντήσει κανείς πως στην ειδική βρίσκουν δουλειά...γιατί υπάρχουν και μεταπτυχιακά ειδικής της προκοπής αλλά στα πληρωμένα πάνε...γιατί άραγε???τόσος μόχθος για τη γνώση@!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:18:18 »

Αποσυνδεδεμένος Mack77

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #4369 στις: Δεκέμβριος 01, 2018, 01:26:33 πμ »
Όταν η αλήθεια πονάει αυτό θα απαντήσουμε .... Μιλώ για το τώρα, τη σύγχρονη εποχή.  Αν βλέπεις δίπλα σου λίγο το πόσο ο κόσμος προχωρά και εξειδικευεται. Ακόμα και οι μόνιμοι. Αλλά ειλικρινά η απάντησή σου δεν περίμενα να είναι διαφορετική. Τυχαίο; Δεν νομίζω!!!! Αυτός είναι ο λόγος που δεν γράφω συχνά στο φόρουμ. Καληνύχτα.
Αν έχεις όλα αυτά τα πτυχία που λες μπράβο σου αλλά θα αισθανόμουν τραγικά χάλια να κυνηγάω μια θέση σε νηπιαγωγείο ! Για να τα πάρεις φυσικά όλα αυτά έχεις και μια σχετική ηλικία . Άρα έχεις περάσει τα 30 και δουλεύεις από καθόλου έως χαλαρά . Πως ζεις ακριβώς ! Είμαι υπέρ της δια βίου μάθησης αλλά εσυ απλά μαζεύεις πτυχία . Ούτε αυτό είναι λύση . Άσε που έχει νόημα να μαζεύεις σοβαρά πτυχία και όχι ότι να είναι έτσι για συλλογή .

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #4370 στις: Δεκέμβριος 01, 2018, 01:34:25 πμ »
Εχει μεταπτυχιακα ο νεος ανεργος και δεν εχει ο αναπληρωτης που πληρωνεται 10 χρονια...Αυτο θα πει τρελα

Αποσυνδεδεμένος "Αισιόδοξη" εκπαιδευτικός

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
  • Γέλα, πουλί μου, γέλα, είναι η ζωή μια τρέλα!!!
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #4371 στις: Δεκέμβριος 01, 2018, 03:14:32 πμ »
ΛΕΩΝ21, Για πιο γήρας και ποια παρακμή μιλάς λες και απευθύνεσαι σε εβδομηντάχρονους;36 χρονών είμαι, με επιτυχίες ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία και μεταπτυχιακό. Και όχι μόνο εγώ αλλά και πολλοί συνάδελφοι. Το κάνεις να φαντάζει λες και μπαίνουμε στην τάξη με μπαστούνι, μασέλα και νοοτροπία του '50. Εσύ δικαιώθηκες και μεγιά σου και χαρά σου. Αντί να υποστηρίζεις την κατηγορία ανθρώπων στην οποία και εσύ ανήκεις, ξέροντας πολύ καλά πόσο έχουμε αδικηθεί όλα αυτά τα χρόνια, σε πήρε ξαφνικά ο πόνος για τους νέους. Θα δικαιωθούν και αυτοί στην ώρα τους. Μην αγχώνεσαι τόσο. Ακόμα όμως και στην άρση των αδικιών πρέπει να μπει προτεραιότητα. Όσο για το μαζευτείτε στο επιστρέφω. Εσύ μαζέψου και βρες αλλού να ξεσπάσεις. Άντε που μου κουνάτε το δάχτυλο λες και εσείς εκπροσωπείτε τη νιότη της εκπαίδευσης και εμείς τα γεροντάκια στον καιάδα. 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:18:18 »

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #4372 στις: Δεκέμβριος 01, 2018, 08:24:47 πμ »
Ο καιρος περναει ...απο Οκτωβρη φτασαμε Δεκεμβρη(καλο μηνα σε ολους) και συστημα δεν βλεπουμε...

Επισης συναδελφοι το οτι καποιοι μιλανε για μεταπτυχιακα και διδακτορικα για να διδαξουν στην ΠΕ και ΔΕ ειναι καπως....θα φτασουμε οι καθηγητες μεσης εκπαιδευσης να εχουμε περισσοτερα προσοντα απο καθηγητες πανεπιστημιου. ..
Στην εκπαιδευση θα επρεπε να μετραει μονο μεταπτυχιακο-διδακτορικο πανω στην εκπαιδευση καθως και β πτυχιο...τα 2 πρωτα γιατι οντως βοηθουν και το β πτυχιο γιατι το υπουργειο θα μπορει να χρησιμοποιησει τον εκαστοτε εκπαιδευτικο να συμπληρωσει ωρες και σε αλλες ειδικοτητες καλυπτωντας κενα. Οσο για την ειδικη αγωγη σαφεστατα μονο με μεταπτυχιακο και δικο τους πινακα χωρις να μπορουν να αλλαζουν πινακα οποτε θελουν....
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 01, 2018, 08:53:21 πμ από nikolopol »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2900
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #4373 στις: Δεκέμβριος 01, 2018, 09:12:30 πμ »
Αισιόδοξη εκπαιδευτικός βγάζεις πολύ επιπόλαια συμπεράσματα για όσα υποστηρίζω. Σου παραθέτω αυτούσιο παλιότερο μήνυμά μου.

"Το σωστό και το δίκιο είναι να διοριστούν όλοι όσοι θεμελιώνουν δικαίωμα απ' τους γραπτούς '04 '06 '08 (ανεξαρτήτως αν προσέφυγαν ή όχι) και μετά να διεξαχθεί γραπτός και διορισμοί 100% από εκεί."

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #4374 στις: Δεκέμβριος 01, 2018, 09:26:21 πμ »
Λυπάμαι αλλά τα περισσότερα σχόλια σχόλια που διαβάζω εδώ είναι υποκριτικά και εντελώς συμφεροντολιγικά.
Αντιπαρέρχομαι τις  εκατέρωθεν γκρίνιες περί αξιοκρατιας, πτυχιων , μεταπτυχιακών κλπ.
Ομως ο οιοσδήποτε διαβάζει τα διάφορα σχόλια  που προέρχονται από εκπαιδευτικούς εδώ, εύκολα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η ελληνική Παιδεία  είναι ο ορισμός της Βαβέλ.
Οτι δεν έπιασε τυχαία "πάτο", ούτε τυχαία η  παραπαιδεία είναι η ελληνική έκδοση της "μαφίας" .

Οπως η ιταλική μαφία η οποία είχε υποκαταστήσει τις κανονικές λειτουργίες του κράτους, τις οποίες το κράτος τις παρείχε τύποις αφού η μαφία πιο εύκολα, πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά, επενέβαινε και παρείχε αυτά που η επίσημη Πολιτεία είτε καθυστερούσε είτε αδυνατούσε να παρέξει, ετσι και εδω η "μαφια" της παραπαιδείας έχει εισβάλει αδίστακτα σε  κάθε ελληνική οικογένεια, απαιτητικά, απομυζώντας κάθε ελληνικό προυπολογισμό.
Αν δεν πληρώσεις, μένεις απέξω, απλά πραγματα.
Εχει τόσο πολύ εδραιωθεί και λειτουργει και επίσημα και ανεπίσημα.Και με μάυρα και με άσπρα.
Διαφημίζει με διαφορους τροπους τις "επιδόσεις" της και στη λίστα της περιλαμβάνει και εκπαιδευτικούς μόνιμους που πληρώνονται από το κρατος και αμειβονται με μαυρα, παραβλέποντας φυσικα με ευκολία τον ορκο προς την Πολιτεια αλλά σεβόμενοι όμως  τον ιδιοτυπο σιωπηρό κωδικα τιμης που εφαρμόζουν όταν τρέχουν στα μαυρα ιδιαιτερα.
Αυτοί οι εκπαιδευτικοί είναικάποιοι από εμας, από νέος ή μεγαλύτερους σε ηλικία.

Κατά τα λοιπά φαγωμάρα, φτώχεια, ατομικσιμός, σημαια μας ¨λατρευω την εκπαιδευση¨αλλά η Παιδεια τελικά στα παλια μας τα παπουτσια.
Α βρε Ελλάδα, ετσι δεν πάμε μπροστα, οταν ακόμα δεν μπορουμε να συνεννοηθούμε στα αυτονόητα.
**Αυτονόητα, δεν ειναι η Παιδεία και ο κλάδος των εκπαιδευτικών που είναι για κλάματα, αλλά όλη η ελληνική κοινωνία.Εναυσμα για τα παραπάνω ήταν μια εκπομπή χθες βραδυ στο ραδιόφωνο όπου ηλικιωμένη ακροάτρια η οποία ζουσε στο εξωτερικό ανέφερε ότι "όποια πέτρα και να σηκώσεις στην Ελλάδα θα βρεις από κάτω και ενα απατεώνα".
** Πριν και εαν απαντήσετε, σκεφτείτε πόσα έχετε δωσει μαυρα, πόσοι παρακολουθησατε παρανομα φροντιστηρια ασεπ και πόσα πόσα βγαζετε μαύρα.


Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #4375 στις: Δεκέμβριος 01, 2018, 09:40:19 πμ »
Ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Μπορεί να πει ότι στο σύστημα προσλήψεων πρέπει να μπει και αθλητική δοκιμασία, γιατί οι εκπαιδευτικοί ανεβοκατεβαίνουν σκαλιά στα σχολεία ή πρέπει να κυνηγάνε τους μαθητές στις εκδρομές και εκτέλεση βολών σε μπασκέτα ώστε όταν πετάνε χαρτιά στους κάδους απορριμάτων να μην αστοχούν. Ή να έχουν πιστοποίηση καλλιγραφίας για να "βγάζουν" οι μαθητές και οι γονείς τα γράμματά τους.
Άλλος μπορεί να λέει ότι μπαινοβγαίνει κάθε ημέρα στο Υπουργείο και "ξέρει". Μπορεί να ισχυρίζεται ότι είναι παντογνώστης κι ότι έχει τη Θεία επιφοίτηση.
Ξέρετε είναι δύσκολο να αποδειχθεί ότι κάποιο μέλος είναι troll εκτός από τα γνωστά (IP, e-mail και άλλα που είναι γνωστά στον ιδιοκτήτη του φόρουμ) και από τα γραφόμενά του.
Για τον όρο "κανιβαλισμός" που κυκλοφορεί ο καθένας μπορεί να έχει την άποψή του και έχει αναλυθεί και σε άλλα θέματα. Έχω γράψει πολλές φορές να φτιάξετε θέματα για να συζητήσετε ό,τι θέλετε, δεν το κάνετε. Και μετά αναρωτιούνται κάποιοι γιατί διαγράφονται μηνύματα και "πέφτουν" ποινές. Συνεχίστε να αναρωτιέστε.
Στο θέμα αυτό, πέραν των πληροφοριών που μπορεί να έχει κάποιο μέλος, μπορεί, προφανώς να εκφράζει και την προσωπική του άποψη για το τι θέλει να ισχύει, όσο κι αν εξαγριώνονται άλλα μέλη. Το πως θα αποδομηθεί μια πρόταση είναι άλλη κουβέντα. Αν όμως εκτραχυνθεί η συζήτηση, καταλαβαίνετε ότι χάνουν και οι δύο το δίκιο τους, όποιος κι αν έχει "πιο πολύ δίκιο".
Ξέρω ότι πολλοί διαφωνείτε, αλλά όσο συζητάτε θέματα και απόψεις που θεωρείτε τρελές, αποκρουστικές, κανιβαλικές, κλπ τόσο μεγαλύτερη σημασία τους δίνετε.

Να θυμηθώ και κάτι από παλαιότερα: "αφήστε και κάτι να πέσει κάτω, μην απαντάτε στα πάντα".

Όλα αυτά βέβαια πάντα υπό την εφαρμογή των Όρων Χρήσεως και του Προφίλ του PDE. Διαβάστε τα επιτέλους κάποιοι που δεν τα έχετε διαβάσει ποτέ και ρίξτε μια ματιά ξανά όσοι τα έχετε διαβάσει κάποτε.
Επανάληψις, μήτηρ πάσης μαθήσεως.

Καλό μήνα, καλό χειμώνα και ελπίζω να ανακοινωθεί ένα νέο σύστημα το 2018 για να μην ανοίξουμε άλλο θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #4376 στις: Δεκέμβριος 01, 2018, 09:49:02 πμ »
Κανένας δεν μπορεί εδώ στο φόρουμ να εκπροσωπεί ή να μιλά στο όνομα μίας ηλικιακής ομάδας. Ως άνθρωποι είμαστε διαφορετικοί και επιπλέον ως εκπαιδευτικοί έχουμε διαφορετική αφετηρία και γενικότερα διαφορετική σχέση με την μετεκπαίδευση. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος/α εκπαιδευτικός μπορεί να βελτιώνεται είτε με προσωπική εργασία είτε με διάφορες επιμορφώσεις, μεταπτυχιακά κλπ.
Η ουσία όλης της συζήτησης εδώ είναι να διαμορφώσουμε μία θέση/στάση ως εκπαιδευτικοί για δύο πολύ βασικά πράγματα για την εκπαίδευση:
1. Την αξιοκρατία
2. Την αξιολόγηση

Αυτά τα δύο είναι αλληλένδετα και θα μπορούσαν να έχουν ένα όνομα αλλά γιατί πολύ πιθανό την επόμενη χρονιά να μιλάμε εδώ για αξιολόγηση θα προτιμούσα να είναι τύποις διακριτά.

Το πρώτο ερώτημα το πολυσυζητάμε εδώ και καιρό. Πως τελικά θέλουμε να γίνονται οι προσλήψεις και οι διορισμοί στην εκπαίδευση;
Το δεύτερο θα συζητηθεί πιθανόν στο επόμενο διάστημα (με όποια κυβέρνηση). Πως θέλουμε να αξιολογούμαστε;

Ωραία είναι να υποστηρίζει κάποιος με την δική του άποψη τα δικά του ΄΄προσόντα΄΄ αλλά κάποια στιγμή πρέπει να η κουβέντα να προχωρήσει. Αυτό θα γίνει αν κατανοήσουμε και τους προβληματισμούς των άλλων με διαφορετικά ΄΄προσόντα΄΄. Πρέπει να γίνει δηλαδή μία σύνθεση.

Έχουμε πει για ακαδημαϊκά προσόντα, για επιτυχίες στο γραπτό, για κοινωνικά προσόντα. Η άποψή μου είναι πως όλα πρέπει να μετράνε με τέτοια αναλογία όπως προβλέπουν οι συνταγματικοί νόμοι μετά και το ξεκαθάρισμα του ΣτΕ. Δεν είναι καλό να αποκλείουμε  ο ένας τον άλλο. Να πω ένα παράδειγμα με τα κοινωνικά κριτήρια. Λένε κάποιοι τα παιδιά δεν αποτελούν κριτήριο για τον καλό εκπαιδευτικό. Ωραία, έστω ότι είναι επιστημονικά αληθές. Παραταύτα το σύνταγμα προβλέπει κάποια πράγματα για αυτούς. Αν στο νέο νόμο παραβιάζεται κάτι να το δούμε και αν είναι να διεκδικήσουμε αποκατάσταση και μάλιστα μαζικά. Αλλά μην λέμε μία μοριοδότηση τάδε είναι υψηλή. Π.χ. 10 μόρια στα 100 για τους πολύτεκνους που αφήνεται να διαρρέει. Κατά την γνώμη είναι λίγα και μάλλον θα είναι περισσότερα. Δεν μας αρέσει; Θέλουμε να πει η κυβέρνηση 10 ή 20% γενικά για ειδικές; Αν νομίζεται ότι αυτό είναι καλύτερο, συνεχίστε να φωνάζεται κάποιοι για τα 10 μόρια.

Όμως όλα αυτά τα ακαδημαϊκά, τα κοινωνικά, η προϋπηρεσία πόσο αυθεντικά είναι. Πως απέκτησε κάποιος αυτή την προϋπηρεσία; Πως άρχισε εννοώ. Πως απέκτησε κάποιος αυτό το μεταπτυχιακό, αυτή την επιμόρφωση; Γιατί απέκτησε κάποιος πολλά παιδιά; Γιατί είναι καλός εκπαιδευτικός; Να μοριοδοτηθεί γι όλα αυτά τα ΄΄προσόντα΄΄ δεν λέω. Όμως να έρθει και να το αποδείξει διπλά σε ένα γραπτό διαγωνισμό ότι όντως έχει προσόντα/ικανότητες. μόνο έτσι θα έχει ο νέος και ο ΄΄φτωχός΄΄ και αυτός τις ευκαιρίες του. Ας γίνει η βαρύτητα του διαγωνισμού ποιο μικρή π.χ. 50 ή 60% με μόρια όμως πάνω από τη βάση.

Η αξιολόγηση πως θέλουμε να γίνει; Με χαρτιά και προσωπικό φάκελο προσόντων αλλά Κούλη, Φιλιώ κλπ; Μήπως πρέπει να γίνει και ένα ανεξάρτητο σώμα αξιολόγησης όπως και το Α.Σ.Ε.Π. που θα λογοδοτεί μόνο στη βουλή; Να μπαίνουν π.χ. μέσα στην τάξη για να βλέπουν τον τρόπο και τα αποτελέσματα μία διδασκαλίας;

΄΄Νέοι΄΄ συνάδελφοι και συναδέλφισσες μην μένουμε στα συνθήματα των συνδικαλιστών και κάποιων πρόσκαιρα βολεμένων ούτε και των τυχοδιωκτικών, πελατειακών και αντιεκπαιδευτικών πολιτικών. Να τους γυρίσουμε την πλάτη. Έτσι θα είμαστε ΄΄νέοι΄΄. Το ζητούμενο είναι η παρεχόμενη εκπαίδευση και η συνεχής βελτίωσή της στο κομμάτι που αφορά τις δικές μας υποχρεώσεις και δικαιώματα. Αν αύριο μεθαύριο δούμε ότι δεν ΄΄βάζουν΄΄ μυαλό συνδικαλιστές και πολιτικοί να το καταγγείλουμε πιθανόν στην Ε.Ε. και να αποδείξουμε στο δικαστήριο τις πελατειακές νοοτροπίες και πολιτικές που διαμορφώνουν την εκπαιδευτική πολιτική η οποία καθορίζεται ως ένα βαθμό και με τα 1. και 2. που έγραψα στην αρχή.




Αποσυνδεδεμένος liana.k

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #4377 στις: Δεκέμβριος 01, 2018, 10:25:29 πμ »
Κανένας δεν μπορεί εδώ στο φόρουμ να εκπροσωπεί ή να μιλά στο όνομα μίας ηλικιακής ομάδας. Ως άνθρωποι είμαστε διαφορετικοί και επιπλέον ως εκπαιδευτικοί έχουμε διαφορετική αφετηρία και γενικότερα διαφορετική σχέση με την μετεκπαίδευση. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος/α εκπαιδευτικός μπορεί να βελτιώνεται είτε με προσωπική εργασία είτε με διάφορες επιμορφώσεις, μεταπτυχιακά κλπ.
Η ουσία όλης της συζήτησης εδώ είναι να διαμορφώσουμε μία θέση/στάση ως εκπαιδευτικοί για δύο πολύ βασικά πράγματα για την εκπαίδευση:
1. Την αξιοκρατία
2. Την αξιολόγηση

Αυτά τα δύο είναι αλληλένδετα και θα μπορούσαν να έχουν ένα όνομα αλλά γιατί πολύ πιθανό την επόμενη χρονιά να μιλάμε εδώ για αξιολόγηση θα προτιμούσα να είναι τύποις διακριτά.

Το πρώτο ερώτημα το πολυσυζητάμε εδώ και καιρό. Πως τελικά θέλουμε να γίνονται οι προσλήψεις και οι διορισμοί στην εκπαίδευση;
Το δεύτερο θα συζητηθεί πιθανόν στο επόμενο διάστημα (με όποια κυβέρνηση). Πως θέλουμε να αξιολογούμαστε;

Ωραία είναι να υποστηρίζει κάποιος με την δική του άποψη τα δικά του ΄΄προσόντα΄΄ αλλά κάποια στιγμή πρέπει να η κουβέντα να προχωρήσει. Αυτό θα γίνει αν κατανοήσουμε και τους προβληματισμούς των άλλων με διαφορετικά ΄΄προσόντα΄΄. Πρέπει να γίνει δηλαδή μία σύνθεση.

Έχουμε πει για ακαδημαϊκά προσόντα, για επιτυχίες στο γραπτό, για κοινωνικά προσόντα. Η άποψή μου είναι πως όλα πρέπει να μετράνε με τέτοια αναλογία όπως προβλέπουν οι συνταγματικοί νόμοι μετά και το ξεκαθάρισμα του ΣτΕ. Δεν είναι καλό να αποκλείουμε  ο ένας τον άλλο. Να πω ένα παράδειγμα με τα κοινωνικά κριτήρια. Λένε κάποιοι τα παιδιά δεν αποτελούν κριτήριο για τον καλό εκπαιδευτικό. Ωραία, έστω ότι είναι επιστημονικά αληθές. Παραταύτα το σύνταγμα προβλέπει κάποια πράγματα για αυτούς. Αν στο νέο νόμο παραβιάζεται κάτι να το δούμε και αν είναι να διεκδικήσουμε αποκατάσταση και μάλιστα μαζικά. Αλλά μην λέμε μία μοριοδότηση τάδε είναι υψηλή. Π.χ. 10 μόρια στα 100 για τους πολύτεκνους που αφήνεται να διαρρέει. Κατά την γνώμη είναι λίγα και μάλλον θα είναι περισσότερα. Δεν μας αρέσει; Θέλουμε να πει η κυβέρνηση 10 ή 20% γενικά για ειδικές; Αν νομίζεται ότι αυτό είναι καλύτερο, συνεχίστε να φωνάζεται κάποιοι για τα 10 μόρια.

Όμως όλα αυτά τα ακαδημαϊκά, τα κοινωνικά, η προϋπηρεσία πόσο αυθεντικά είναι. Πως απέκτησε κάποιος αυτή την προϋπηρεσία; Πως άρχισε εννοώ. Πως απέκτησε κάποιος αυτό το μεταπτυχιακό, αυτή την επιμόρφωση; Γιατί απέκτησε κάποιος πολλά παιδιά; Γιατί είναι καλός εκπαιδευτικός; Να μοριοδοτηθεί γι όλα αυτά τα ΄΄προσόντα΄΄ δεν λέω. Όμως να έρθει και να το αποδείξει διπλά σε ένα γραπτό διαγωνισμό ότι όντως έχει προσόντα/ικανότητες. μόνο έτσι θα έχει ο νέος και ο ΄΄φτωχός΄΄ και αυτός τις ευκαιρίες του. Ας γίνει η βαρύτητα του διαγωνισμού ποιο μικρή π.χ. 50 ή 60% με μόρια όμως πάνω από τη βάση.

Η αξιολόγηση πως θέλουμε να γίνει; Με χαρτιά και προσωπικό φάκελο προσόντων αλλά Κούλη, Φιλιώ κλπ; Μήπως πρέπει να γίνει και ένα ανεξάρτητο σώμα αξιολόγησης όπως και το Α.Σ.Ε.Π. που θα λογοδοτεί μόνο στη βουλή; Να μπαίνουν π.χ. μέσα στην τάξη για να βλέπουν τον τρόπο και τα αποτελέσματα μία διδασκαλίας;

΄΄Νέοι΄΄ συνάδελφοι και συναδέλφισσες μην μένουμε στα συνθήματα των συνδικαλιστών και κάποιων πρόσκαιρα βολεμένων ούτε και των τυχοδιωκτικών, πελατειακών και αντιεκπαιδευτικών πολιτικών. Να τους γυρίσουμε την πλάτη. Έτσι θα είμαστε ΄΄νέοι΄΄. Το ζητούμενο είναι η παρεχόμενη εκπαίδευση και η συνεχής βελτίωσή της στο κομμάτι που αφορά τις δικές μας υποχρεώσεις και δικαιώματα. Αν αύριο μεθαύριο δούμε ότι δεν ΄΄βάζουν΄΄ μυαλό συνδικαλιστές και πολιτικοί να το καταγγείλουμε πιθανόν στην Ε.Ε. και να αποδείξουμε στο δικαστήριο τις πελατειακές νοοτροπίες και πολιτικές που διαμορφώνουν την εκπαιδευτική πολιτική η οποία καθορίζεται ως ένα βαθμό και με τα 1. και 2. που έγραψα στην αρχή.




Συμφωνώ απόλυτα!

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2900
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #4378 στις: Δεκέμβριος 01, 2018, 10:34:36 πμ »
Mack77 η δουλειά του νηπιαγωγού δεν είναι ντροπή για να αισθάνεσαι τραγικά χάλια. Αλλά αξία. Και κάθε εργασία έχει αξιοπρέπεια. Οι ντροπές αφορούν άλλα πράγματα κι έχουν να κάμουν με τις συναλλαγές του πελατειακού.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 01, 2018, 10:37:32 πμ από ΛΕΩΝ21 »

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #4379 στις: Δεκέμβριος 01, 2018, 12:09:02 μμ »
Αν έχεις όλα αυτά τα πτυχία που λες μπράβο σου αλλά θα αισθανόμουν τραγικά χάλια να κυνηγάω μια θέση σε νηπιαγωγείο ! Για να τα πάρεις φυσικά όλα αυτά έχεις και μια σχετική ηλικία . Άρα έχεις περάσει τα 30 και δουλεύεις από καθόλου έως χαλαρά . Πως ζεις ακριβώς ! Είμαι υπέρ της δια βίου μάθησης αλλά εσυ απλά μαζεύεις πτυχία . Ούτε αυτό είναι λύση . Άσε που έχει νόημα να μαζεύεις σοβαρά πτυχία και όχι ότι να είναι έτσι για συλλογή .
Γιατί δεν υπάρχει το τρέχω όλη μέρα πρωί - νύχτα; Σ όλα. Και οικογένεια έχω και όλα.  Δόξα τω θεω. Και τρέχω παντού. Και έχω μεταπτυχιακό με εξετάσεις μόνο και σχολές με πανελλήνιες όλες. Έτσι. Και δεν είμαι η μόνη.Get a life. Άπειρους βλέπω που το κάνουν πια. Και είμαι νέα. Φιλιά.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #4380 στις: Δεκέμβριος 01, 2018, 12:12:10 μμ »

 Αυτό πάλι που κάποιοι το έχετε δεδομένο πως οι νεότεροι σε ηλικία έχουν πτυχίο ΝΑΣΑ και  εκατο διπλωματα ο καθένας, ενώ οι λίγο μεγαλύτεροι έμειναν και επαναπαύτηκαν  στο απολυτήριο δημοτικού...δεν το καταλαβαίνω από που βγαίνει...ειλικρινά!!
Μα αυτό είπα.Ότι έχουν και προχωρούν. Και μπράβο τους.Κάποιος δεν το κατάλαβε. Όχι εσύ.  ;)
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #4381 στις: Δεκέμβριος 01, 2018, 01:55:40 μμ »
Αυτοι ολοι με την προυπηρεσια που λενε οτι μονο οι νεοι εχουν μεταπτυχιακο και ειναι αδικια να τους θυμησω πως ο νεος ειναι ανεργος και εχει μεταπτυχιακο αλλα εσεις πληρωνεστε 10 χρονια δεν μπορειτε να κανετε ενα μεταπτυχιακο....Εχει ο ανεργος νεος μεταπτυχιακο και δεν εχει ο αυτος που δουλευει 10 χρονια.Μαλιστα

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160063
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 482
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 338
Σύνολο: 354

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.119 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.