Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
και όμως το σύστημα αυτό αποτελεί περίπου λύση. Σε πολλές ειδικότητες δεν υπάρχει πάνω από 70% δηλαδή το μέγιστο να πάρει κάποιος 15 μόρια από τον β άξονα χωρίς ακαδημαικά τη στιγμή που ο νέος με φουλ ακαδημαικά μπορεί να πάρει 30 μόρια .
νέος χωρίς διδακτορικό με κανένα σύστημα δεν ωφεληθεί
Με νέο γραπτό ΑΣΕΠ μια χαρά μπορεί να ωφεληθεί. Ομοίως και με την κλασική μοριοδοτηση. Και με προσμέτρηση προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα όπως στα φροντιστήρια μπορεί να ωφεληθεί. Απλά εσείς προτείνετε συστήματα φωτογραφικά για να τους αφήσετε εκτός.
Χωρίς γραπτό μένουν απ' έξω δεκάδες χιλιάδες νέα παιδιά όπου ούτε ΑΣΕΠ έχουν ούτε προϋπηρεσία. Θα υπάρξει κάποια πρόβλεψη για ορισμένο ποσοστό; Και πόσο, αν υπάρξει, θα 'ν' αυτό; Και γενικά η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας, των μορίων ΑΣΕΠ ή των άλλων κριτηρίων θα βασίζεται σε κάποια γενικώς αποδεκτά στάνταρ απ' τ' ΑΣΕΠ ώστε να 'ναι και συνταγματικά εντάξει; Και ποια είν' αυτά κι από πού προκύπτουν; Αυτό το κόψε- ράψε συνεχώς, αναλόγως των πιέσεων, τελικά θα οδηγήσει σ' εξάμβλωμα που εύκολα θα πληγεί δικαστικά. Δεν ξέρω. Περίεργη κατάσταση. Νομίζω πως ένας γραπτός στο γνωστικό θα 'λυνε το ζήτημα απλά κι απολύτως συνταγματικά.
Δηλαδή αν ζητηθεί γραπτός τότε είν' στον αέρα οι διορισμοί της ειδικής το '19; Δε νομίζω. Γιατί ο γραπτός, εξάλλου, πάντοτε τη γενική αφορούσε. Τέλος πάντων. Η ουσία δι' εμέ είναι μια. Να προτιμηθεί ένα σύστημα που ν' αφορά διορισμούς πράγματι κι όχι δεξαμενή επιλογής αναπληρωτών. Θεωρώ ότι ο γραπτός οδηγεί μοιραία στην πρώτη περίπτωση ενώ η πλήρωση θέσεων με σειρά προτεραιότητος στη δεύτερη. Κι επιπλέον είν' κι απολύτως συνταγματικός ενώ η δεύτερη αντιμετωπίζει λόγω της φύσης της (μοριοδότηση) πολλά εν δυνάμει προβλήματα. Κατά τη γνώμη μου, η καλύτερη λύση θα ήτο να επανέλθουμε στο '98 δίχως μεταβατικές, όπως τότε, και δίχως νόμους Γιαννάκου και Στυλιανίδη που κατέπεσαν ως αντισυνταγματικοί με την 527. Δηλαδή ένας γραπτός δίχως τις στρεβλώσεις, που προκλήθηκαν για πελατειακούς λόγους, της δεκαετίας του 2000.