Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
εσύ που είσαι ΠΕ19 δηλαδή πληροφορικής ΑΕΙ είσαι κορόιδο γιατί αυτός από ΤΕΙ θα έχει καλύτερο βαθμό περισσότερα μόρια με λιγότερο κόπο. Νέο αξιοκρατικό σύστημα ΣΥΡΙΖΑ.
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες δείτε και κρίνετε το παρακάτω κείμενο για να το στείλουμε στους βουλευτές, αρχικά του ΣΥΡΙΖΑ.. Κύριοι Υπουργοί, κύριοι Βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., η πολιτική που ακολουθείτε στο λεπτό θέμα των κριτηρίων επιλογής των εκπαιδευτικών δίνει βαθύτατα την εντύπωση ότι δεν εξυπηρετεί το δημόσιο σχολείο ούτε και τα ιδανικά της αξιοκρατίας και δεν έχει σχέση με τα ιδεώδη της Αριστεράς. Ο γραπτός διαγωνισμός που εσείς καταργείτε είναι η μόνη λύση στην περίπλοκη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί λόγω της ανομίας των προηγούμενων κυβερνήσεων μετά το 2002. Ο γραπτός διαγωνισμός είναι ο ένας και μοναδικός τρόπος που επιτρέπει σε όλους επι ίσοις όροις, χωρίς αποκλεισμούς και ανισότητες, να αποδείξουν τις γνώσεις τους αλλά και να αιτιολογήσουν τα προσόντα τους είτε αυτά είναι εμπειρία είτε είναι ακαδημαϊκοί τίτλοι. Αυτό που οι συνδικαλιστές καταπολέμησαν λυσσαλέα και σας παρασύρουν σε ιστορικό λάθος είναι η λύση-ευκαιρία να μπει μία τάξη στην ανομία και να ωφεληθεί το ελληνικό δημόσιο σχολείο με την επιλογή των αξιότερων. Εκτός φυσικά και αν αυτό δεν αποτελεί επιδίωξη της παρούσας κυβέρνησης , κάτι το οποίο αδυνατούσε να πιστέψει, μέχρι τώρα τουλάχιστον ,πλήθος νέων ανθρώπων που εναπέθεσαν τις ελπίδες τους για αποκατάσταση της αξιοκρατίας αξιοκρατία σε ΄σας. Τα κριτήρια επιλογής θα πρέπει να επιβεβαιώνονται και από γραπτό διαγωνισμό τουλάχιστον στο μεγαλύτερο ποσοστό σε βαρύτητα. Θα έπρεπε να δώσετε ένα διάστημα μεταβατικό με τα κριτήρια που πάνω κάτω προτείνετε αλλά στη συνέχεια να ακολουθούσε γραπτός. Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας εύκολα και κάθε απόπειρα διορισμών με τέτοιο σύστημα θα καταπέσει στα δικαστήρια γιατί αυτοί που θα διορίζονται/προσλαμβάνονται θα επιλέγονται σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό βάσει προϋπηρεσίας κάτι που αντιβαίνει στις αποφάσεις του ΣτΕ. Στην ουσία η πρόταση νόμου νομιμοποιεί την προϋπηρεσία που αποκτήθηκε με μη αξιοκρατικές εγγυήσεις (απόφαση ΣτΕ 527/2015), τη στιγμή που το ΣτΕ ορίζει ρητά ότι οι προσλήψεις-διορισμοί των εκπαιδευτικών πρέπει να έχουν ως ελάχιστο κριτήριο - προϋπόθεση την επιτυχή συμμετοχή στους εν λόγω διαγωνισμούς. Με αυτό τον νόμο οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι ΄΄απολύονται΄΄ από τα ιδιωτικά όταν ΄΄γεράσουν΄΄ θα έχουν πάντα τη μεγάλη προϋπηρεσία αλλά και τα ακαδημαϊκά (μεταπτυχιακά, διδακτορικά) που η πολιτεία φροντίζει να τους χρηματοδοτεί με απουσία από το εκπαιδευτικό τους έργο, σκανδαλωδώς και σε βάρος των υπολοίπων που εργάζονται στο δημόσιο τομέα. Στα θετικά της πρότασή σας θεωρώ την προσθήκη (επιτέλους) των ακαδημαϊκών προσόντων. Κύριοι Βουλευτές, Κύριοι Υπουργοί πρέπει να γνωρίζετε ότι οι εκπαιδευτικοί στη μεγάλη πλειοψηφία τους δεν εκπροσωπούνται από τους διάφορους συλλόγους που απευθύνονται σε ειδικότερες κατηγορίες και δεν έχουν την δυνατότητα να συμμετέχουν σε συναντήσεις ή να εκπροσωπούνται στη συζήτηση στη Βουλή κατά τη διαδικασία ψήφισης του νόμου. Σας παραθέτω έναν σύνδεσμο για να ακούσετε την φωνή τους μέσα από ένα μοναδικό, δημόσιο, ανοιχτό και μαζικό φόρουμ όπου επιτρέπεται ελεύθερα η συζήτηση μέσα στα όρια της δεοντολογίας: https://www.pde.gr/index.php?topic=34228.7896Λοιπόν, έκανα κάποιες μικρές αλλαγές στο κείμενο της sikat, κυρίως στην 1η παράγραφο. Δείτε και πείτε μου τι νομίζετε οσο πιο άμεσα γίνεται! Και πιό είναι το επόμενο βήμα ; Δεν θα ήταν καλύτερο να είναι ενυπόγραφο; πχ ονοματεπώνυμο του καθένος ,ειδικότητα και επιτυχίες ΑΣΕΠ;
Βλεπω τελικα με μεγαλη μ απιγοητευση πως κανεναν δεν ενοχλησαν τα 3 μορια για το καθε παιδι!!!ωραια.....😕😕😕.
olme@otenet.gr
Μπορώ σχεδόν να εγγυηθώ ότι θα πάνε και παραπάνω.
Υπάρχουν στους φετινούς πίνακες αναπληρωτών ιδιωτικοί χωρίς 20 μήνες προϋπηρεσία στο δημόσιο .Αυτοι προσλαμβανονται η όχι;
Θα μπορουσαμε να ζητήσουμε μεταβατική με προσμέτρηση μορίων ΑΣΕΠ και παλαιότητα πτυχίου. Δε γίνεται μια ζωή να διαβάζουμε για γραπτούς ΑΣΕΠ. Θέλει και κάποιες αντοχές που τις είχαμε πιο νέοι, αλλά τώρα στα 40+ 50+ είναι πάρα πολύ δύσκολο να διαγωνιζομαστε πάλι σε τέτοια ογκώδη ύλη. Πόσες φορές θα αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες; Ας δώσουν γραπτό οι νέοι. Οι παλιοί ας μπουν με τα υπάρχοντα μόρια τους
Καταρχάς τα ΑΕΙ εδώ και σχεδόν 20 χρόνια αποτελούνται από τον πανεπιστημιακό τομέα και τον τεχνολογικό τομέα.Δηλαδή ΑΕΙ = (Πανεπιστήμια + ΤΕΙ) ...καλό είναι να τα γνωρίζουμε όλοι για να ενημερώνουμε σωστά και τους μαθητές μας.Δεύτερον, αν διαβάζοντας 5 σειρές δεν μπορούμε να υπολογίσουμε το 6,03 σε πόσα μόρια αντιστοιχούν.... υπάρχει τεράστιο πρόβλημα που σίγουρα δεν τιμά κάποιον που έχει τελειώσει ΑΕΙ και κάποιον άλλο, που με βάση αυτό το παράδειγμα τα χώνει σε τελειόφοιτους ΤΕΙ.
ok ευχαριστώ. Μολις έστειλα και τόνισα την ανάγκη να διεκδικηθούν τα μόρια ΑΣΕΠ. όσοι είναι υπερ αυτού ας στείλουν άμεσα.Αν δεν κάνω λάθος αύριο εχει συνάντηση η ΟΛΜΕ με τον υπουργο παιδείας και κανένας άλλος σύλλογος δεν μιλάει για ΑΣΕΠ.
οι νηπιαγωγοί μιλάμε αλλά δεν ακούει και κανείς
Με παλαιότητα πτυχίου διαφωνώ πλήρως. Δεν είναι κριτήριο αξιοκρατίας. Είναι θέμα τύχης, ποιός γεννήθηκε πρώτος.
Ακόμα κι αν ισχύει ότι οι εκπαιδευτική με ιδιωτική προϋπηρεσία πρέπει να αποκτήσουν 20 μήνες προϋπηρεσίας στο δημόσιο σχολείο για να έχουν το δικαίωμα να γίνουν μόνιμοι, θα πρέπει να μπουν στον νέο πίνακα και να προσληφθούν ως αναπληρωτές. Επομένως, λογικά θα μπαίνουν στον νέο πίνακα χωρίς προϋπόθεση για την αναπλήρωση, αλλά η ασφαλιστική δικλείδα για τη μονιμοποίηση θα πρέπει να ισχύει.[/quote ]Υπάρχει δικλείδα. Μετά από κατάργηση σχολικής μονάδας η τμήματος.