*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε με το διαμορφούμενο νέο σύστημα διορισμών/προσλήψεων στην εκπείαδευση;

Ναι
69 (38.1%)
Όχι
112 (61.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 179

Αποστολέας Θέμα: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018  (Αναγνώστηκε 1746197 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #140 στις: Φεβρουάριος 11, 2018, 12:22:53 μμ »
Επειδή προϋπηρεσία έχουν πολλοί και θα αποκτήσουν και άλλοι τόσοι, μπορεί και εγώ να έχω και ήδη να αποκτώ και άλλη τόση, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα μετρά ή δεν πρέπει να προσμετραται. Απλά λόγω του ότι Ασεπ δεν έγινε εδώ και χρόνια και η αιτία δεν αφορά τους εκπαιδευτικους, θα τεθεί ένα πλαφον σ αυτήν. Όλα τα υπόλοιπα θα μετρούν όπως είθισται μετά το πέρας των εξετάσεων. ;) Τέλος, ουδείς δεν απαξιωνει τίποτα. Αλλά μην μηδενιζουμε τα πάντα.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:43:12 »

Αποσυνδεδεμένος νεμι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #141 στις: Φεβρουάριος 11, 2018, 01:08:29 μμ »
Παιδιά δε διαφωνώ με την προσαύξηση βαθμού/μορίων, αλλα το ύφος κάποιων ότι εχουν κάνει μεταπτυχιακό και πρέπει να διοριστούν κι ας δεν εχουν καθόλου προϋπηρεσία και οτι η προϋπηρεσία δεν αξίζει τίποτα, δεν μου αρέσει.
Οπως και το θεματάκι με τα μεταπτυχιακά στην ειδική που προσπερνούν τους έχοντες πτυχίο των σχολών αυτών. Επειδή μαζεύτηκαν πολλοί και σε βάθος χρόνου δε θα δούλευαν, εγιναν αλλαγές εις βάρος άλλων.
Και εγώ ήμουν στη σχολή οταν έγινε ο τελευταίος ΑΣΕΠ. Με κάποιο σύστημα γινόταν οι διορισμοί τότε. Ας διοριστούν οι επιτυχόντες στον ΑΣΕΠ απο άλλο πίνακα και οι μη απο άλλο.

   Με τα bold  συμφωνώ απόλυτα. Παράγινε το κακό και για να μη σταματησει να ρεει το παραδακι σε αυτά τα πανεπιστήμια είπαν να τους προτάξουν στους πίνακες. Όσον αφορά τα υπόλοιπα θεωρώ ότι η προυπηρεσία -όχι απο ιδιωτικά και αλλού-αλλά η καθαρή δημόσια προυπηρεσία μετα από ασεπ πρεπει να προσμετράται όλη γιατί αν μπει πλαφόν, ναι θα προκληθεί πάλι συμφόρηση αφού όσοι δουλεύουν πχ 8 χρόνια όλοι ή έστω η συντριπτική τους πλειοψηφία θα έχει συμπληρώσει τους συγκεκριμένους μηνες. Όσον αφορά τα μεταπτυχιακά ή τα δευτερα πτυχία πρέπει να είναι εκείνα που θα κρίνουν μεταξύ ισοβαθμιών σε αντίθεση με τα κοινωνικά κριτήρια τα οποία τα έχουμε ξεχάσει τελείως. Με επιπλέον σπουδες γίνεσαι- θεωρητικ α τουλάχιστον αν θέλουν κάποιοι-καλύτερος επαγγελματίας εφόσον διευρύνεις τους ορίζοντες σου. Όπως είπε και η theodoraαν δεν κάνω λάθος, κι εγώ ότι έχω αποκτήσει το χω αποκτήσει μέσω σπουδών κι εξετάσεων. Δεν το λέω για να μου πει κανείς μπράβο, αλλά για να δείξω ότι κάποιοι αν απλώς θέλαμε να μπούμε στους πίνακες θα ακολουθούσαμε άλλη οδό. Το ότι ακολουθήσαμε τη συγκεκριμένη των εξετάσεων σημαίνει ότι κάποια πράγματα πχ επάγγελμα, τα αντιμετωπίζουμε σοβαρά και τις θέσεις μας δεν τις υποστηρίζουμε για έλθουμε σε αντιπαράθεση με άλλους αλλά γιατί θεωρούμε ότι αυτός είναι ένας σοβαρός τροπος αντιμετώπισης της εκπαίδευσης. Όσοι πήραν πχ μεταπτυχιακό από την ιταλία χωρίς να ξέρουν καν τη γλώσσα πως θα υποστηρίξουν τη θέση τους; με το πληρώσαμε άρα δικαιούμαστε; Και αυτό το γράφω-για να προλάβω τους διαχειριστές- όχι να πρσβάλλω ή να θίξω κανέναν αλλά για να δηλώσω ότι ναι όπως είπε ο διαχειριστής ο καθένας θελει να επηρεάσει άμεσα ή έμεσα  προς ότι τον συμφέρει, αλλά βάσει επιχειρημάτων αυτό είναι εφικτό;

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #142 στις: Φεβρουάριος 11, 2018, 06:08:33 μμ »
Ρωτάω ως απλό μέλος χωρίς η άποψη μου να ληφθεί ως άποψη του pde.

Αν εργάζεται κάποιος δεν μπορεί να κάνει μεταπτυχιακό σε Πανεπιστήμιο εξ αποστάσεως; Ακόμα και στο ΕΑΠ;
Παλιότερα στον ΑΣΕΠ, μιας και το θέμα είναι οι διορισμοί, δεν έπαιζε ρόλο το μεταπτυχιακό και το διδακτορικό για προσαύξηση βαθμολογίας επιτυχόντων;
Οσοι πάνε σε κάποια, δεν μιλάω για όλα τα Πανεπιστήμια αυτών των χωρών, κόβουν βόλτες; Στην Ελλάδα στα κρατικά Πανεπιστήμια δεν πληρώνεις στην πλειοψηφία δίδακτρα στα Μεταπτυχιακά τους προγράμματα;
Πριν 10 χρόνια, μην σου πω και 20, δεν λέγανε στον καθηγητή να μην περάσουν μάθημα αν είναι με χαμηλό βαθμό, μιας και πολλές φορές αποτελούσε κριτήριο ο Μ.Ο. για εισαγωγή σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα εδώ ή στο εξωτερικό;

@gia 96

Ακόμα και στον ΑΣΕΠ κάποια, κατά την ταπεινή μου άποψη, κριτήρια είναι υποκειμενικά μιας και δεν παίζει μόνο ρόλο ο βαθμός επιτυχίας σε γραπτό διαγωνισμό.
Π.χ. το πόσες μονάδες θα παίρνουν τα μεταπτυχιακά, το με πόσες μονάδες και πόσοι μήνες θα λογαριάζονται ως προυπηρεσία, τυχόν άλλα κοινωνικά κριτήρια και πως βαθμολογούνται, η πιθανή ύπαρξη κάποιας στιγμής εντοπιότητας ή όχι. Φυσικά και θα ισχύσουν για όλους πλην όμως αυτά τα καθορίζει ο νομοθέτης και πολλές φορές μπορεί να επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό ακόμα και την κατάταξη σε γραπτό διαγωνισμό. Μην ξεχνάμε ότι παλιότερα είχε αναφερθεί και το γεγονός να γίνει γραπτός διαγωνισμός χωρίς αριθμό διοριστέων απλά και μόνο να υπάρχει μια δεξαμενή επιτυχόντων για μελλοντικές προσλήψεις.
Συγγνώμη, αλλά δεν καταλαβαίνω.
Μετρούσαν ποτέ στον γραπτό ΑΣΕΠ για την τελική κατάταξη στους πίνακες διοριστέων η εντοπιότητα και τα κοινωνικά κριτήρια (τρίτεκνος, ειδική κατηγορία, μονογονεική οικογένεια);
Οι προσαυξήσεις στο βαθμό που έγραφε κάποιος προέρχονταν από το βαθμό πτυχίου, από την προυπηρεσία και από τα μεταπτυχιακά - διδακτορικά μόνο!
Εκτός κι αν θεωρείτε ότι κάποιες σχολές είχαν μεγαλύτερη δυσκολία να τις ολοκληρώσεις σε σχέση με κάποιες άλλες, ανάλογα με την πόλη όπου φοιτούσες και τους διδάσκοντες κι ότι σε κάποια τμήματα οι βαθμοί ήταν πιο εύκολοι, ενώ σε κάποια άλλα ακόμη και το (5) ήταν σχεδόν δυσθεώρητο! Τότε, σ' αυτή την περίπτωση, υπάρχει υποκειμενικότητα, αλλά έτσι ανοίγετε κι άλλο θέμα, ακόμη μεγαλύτερο!

Αυτό που έχω να υπογραμμίσω είναι ότι δεν πρέπει κανείς να αναμένει τα αμέσως επόμενα χρόνια μαζικούς διορισμούς στην δημόσια εκπαίδευση, πλην των διορισμών δια της δικαστικής οδού, αλλά ταυτόχρονα αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορούμε να έχουμε άποψη για τον μελλοντικό τρόπο μονιμοποιήσεων και μάλιστα να την εκφράζουμε ανοιχτά και να αναζητούμε τον αντικειμενικότερο και πιο αδιάβλητο τρόπο, ώστε να μπει νέο και ικανό "αίμα" στα δημόσια σχολεία, ανεξαρτήτως αν αυτό συμφέρει κάποιους ή όχι!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 11, 2018, 06:11:26 μμ από gia 96 »
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

fileprovider

  • Επισκέπτης
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #143 στις: Φεβρουάριος 11, 2018, 06:22:35 μμ »
Συγγνώμη, αλλά δεν καταλαβαίνω.
Μετρούσαν ποτέ στον γραπτό ΑΣΕΠ για την τελική καάταξη στους πίνακες διοριστέων η εντοπιότητα και τα κοινωνικά κριτήρια (τρίτεκνος, ειδική κατηγορία, μονογονεική οικογένεια);
Οι προσαυξήσεις στο βαθμό που έγραφε κάποιος προέρχονταν από το βαθμό πτυχίου, από την προυπηρεσία και από τα μεταπτυχιακά - διδακτορικά μόνο!
Εκτός κι αν θεωρείτε ότι κάποιες σχολές είχαν μεγαλύτερη δυσκολία να τις ολοκληρώσεις σε σχέση με κάποιες άλλες, ανάλογα με την πόλη όπου φοιτούσες και τους διδάσκοντες κι ότι σε κάποια τμήματα οι βαθμοί ήταν πιο εύκολοι, ενώ σε κάποια άλλα ακόμη και το (5) ήταν σχεδόν δυσθεώρητο! Τότε, σ' αυτή την περίπτωση, υπάρχει υποκειμενικότητα, αλλά έτσι ανοίγετε κι άλλο θέμα, ακόμη μεγαλύτερο!

Αυτό που έχω να υπογραμμίσω είναι ότι δεν πρέπει κανείς να αναμένει τα αμέσως επόμενα χρόνια μαζικούς διορισμούς στην δημόσια εκπαίδευση, πλην των διορισμών δια της δικαστικής οδού, αλλά ταυτόχρονα αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορούμε να έχουμε άποψη για τον μελλοντικό τρόπο μονιμοποιήσεων και μάλιστα να την εκφράζουμε ανοιχτά και να αναζητούμε τον αντικειμενικότερο και πιο αδιάβλητο τρόπο, ώστε να μπει νέο και ικανό "αίμα" στα δημόσια σχολεία, ανεξαρτήτως αν αυτό συμφέρει κάποιους ή όχι!

Εκφέρω πάλι προσωπική άποψη

Μίλησα για τυχόν άλλα κριτήρια που θα μπορούσαν να μπουν και για το πως βαθμολογούνται τα υπάρχοντα. Π.χ. αν το διδακτορικό έπαιρνε 20 μονάδες ή η προϋπηρεσία 30 μονάδες τότε προφανώς θα μπορούσε να αλλοιωθεί το αποτέλεσμα ενός γραπτού διαγωνισμού και εν τέλει να απαξιωνόταν η χρησιμότητα του. Το ποιες σχολές είναι εύκολες ή δύσκολες δεν προκύπτει από τα λεγόμενα μου οπότε δεν μπαίνω στη λογική του σχολιασμού.  Το αν θα γίνουν μαζικοί ή όχι διορισμοί στην εκπαίδευση θα πρέπει να μας διευκρινήσετε το τι εννοείται μαζικούς γιατί κάποιος θα μπορούσε να πει πως και οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ που διορίστηκαν τα τελευταία χρόνια είτε με δικαστικές αποφάσεις είτε χωρίς ήταν μαζικοί. Σε κάθε περίπτωση κανείς φαντάζομαι δεν γνωρίζει το πότε και το αν. Όλοι εικασίες κάνουμε βάσει το τι έχει προηγηθεί. Φυσικά και μπορείτε να έχετε λόγο για το οτιδήποτε. Υπάρχει όμως και ο αντίλογος σε κάθε συζήτηση και καμία άποψη δεν έχει περισσότερη αξία από την άλλη. Όσο για το περί αίματος και το ποιους συμφέρει δεν μπορώ να σας απαντήσω εγώ γιατί δεν εκπροσωπώ όλη την εκπαιδευτική κοινότητα ώστε να μιλώ εκ μέρους τους

ΥΓ. Οταν εκφέρω προσωπική άποψη παρακαλώ να με αντιμετωπίζετε ως ισότιμο μέλος με εσάς, χωρίς να ασκώ τα δικαιώματα του διαχειριστή, εκτός αν παραβαίνετε τους κανόνες που ισχύουν κατά την εγγραφή σας.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 11, 2018, 06:37:23 μμ από linkprovider »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:43:12 »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #144 στις: Φεβρουάριος 11, 2018, 07:00:45 μμ »
Εκφέρω πάλι προσωπική άποψη

Μίλησα για τυχόν άλλα κριτήρια που θα μπορούσαν να μπουν και για το πως βαθμολογούνται τα υπάρχοντα. Π.χ. αν το διδακτορικό έπαιρνε 20 μονάδες ή η προϋπηρεσία 30 μονάδες τότε προφανώς θα μπορούσε να αλλοιωθεί το αποτέλεσμα ενός γραπτού διαγωνισμού και εν τέλει να απαξιωνόταν η χρησιμότητα του. Το ποιες σχολές είναι εύκολες ή δύσκολες δεν προκύπτει από τα λεγόμενα μου οπότε δεν μπαίνω στη λογική του σχολιασμού.  Το αν θα γίνουν μαζικοί ή όχι διορισμοί στην εκπαίδευση θα πρέπει να μας διευκρινήσετε το τι εννοείται μαζικούς γιατί κάποιος θα μπορούσε να πει πως και οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ που διορίστηκαν τα τελευταία χρόνια είτε με δικαστικές αποφάσεις είτε χωρίς ήταν μαζικοί. Σε κάθε περίπτωση κανείς φαντάζομαι δεν γνωρίζει το πότε και το αν. Όλοι εικασίες κάνουμε βάσει το τι έχει προηγηθεί. Φυσικά και μπορείτε να έχετε λόγο για το οτιδήποτε. Υπάρχει όμως και ο αντίλογος σε κάθε συζήτηση και καμία άποψη δεν έχει περισσότερη αξία από την άλλη. Όσο για το περί αίματος και το ποιους συμφέρει δεν μπορώ να σας απαντήσω εγώ γιατί δεν εκπροσωπώ όλη την εκπαιδευτική κοινότητα ώστε να μιλώ εκ μέρους τους

ΥΓ. Οταν εκφέρω προσωπική άποψη παρακαλώ να με αντιμετωπίζετε ως ισότιμο μέλος με εσάς, χωρίς να ασκώ τα δικαιώματα του διαχειριστή, εκτός αν παραβαίνετε τους κανόνες που ισχύουν κατά την εγγραφή σας.
Ανέφερα τα διάφορα τμήματα και τις διαφορετικές δυσκολίες του καθενός, μιας και κάνατε λόγο για υποκειμενικά κριτήρια, που μπορούν να επηρεάσουν το τελικό αποτέλεσμα ενός γραπτού διαγωνισμού εκπαιδευτικών. Και σκέφτηκα αυτό, αφού το να παίρνει 2 μονάδες ο συνάδελφος για το μεταπτυχιακο του ή 3 για το διδακτορικό του, δεν πιστεύω ότι αλλοιώνει το αποτέλεσμα του γραπτού διαγωνισμού, ούτε φυσικά ότι είναι υποκειμενικό!
Το ότι απαιτούνται μαζικοί διορισμοί στην εκπαίδευση, δεν το λέω εγώ, αλλά το αποδεικνύει η ανάγκη για 20.000+ προσλήψεις αναπληρωτών κάθε σχολική χρονιά, αφού με την αδιοριστία που ακολουθούν όλες οι κυβερνήσεις των τελευταίων 8 ετών, έχουν δημιουργηθεί χιλιάδες οργανικά κενά στα σχολεία! Και μην μου πείτε πως όλα αυτα τα κενά προέρχονται από διάφορες άδειες των μονίμων, από εγκυμοσύνες ή από μετατάξεις!
Θεωρώ, λοιπόν, πως οι διορισμοί 10.000 εκπαιδευτικοί είναι επιβεβλημένοι κι ότι έτσι όπως έχουν σήμερα τα πράγματα  (χιλιάδες προσφυγές εκπαιδευτικών στα δικαστήρια και κλονισμός της εμπιστοσύνης του συνόλου των συναδέλφων προς το Υπουργείο λόγω των υποσχέσων που δεν τηρεί) είναι αναγκαία η εξεύρεση ενός τρόπου/συστήματος διορισμών, που θα στηρίζεται στη διαφάνεια και την αντικειμενικότητα και θα σέβεται τις αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

fileprovider

  • Επισκέπτης
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #145 στις: Φεβρουάριος 11, 2018, 07:17:37 μμ »
Ανέφερα τα διάφορα τμήματα και τις διαφορετικές δυσκολίες του καθενός, μιας και κάνατε λόγο για υποκειμενικά κριτήρια, που μπορούν να επηρεάσουν το τελικό αποτέλεσμα ενός γραπτού διαγωνισμού εκπαιδευτικών. Και σκέφτηκα αυτό, αφού το να παίρνει 2 μονάδες ο συνάδελφος για το μεταπτυχιακο του ή 3 για το διδακτορικό του, δεν πιστεύω ότι αλλοιώνει το αποτέλεσμα του γραπτού διαγωνισμού, ούτε φυσικά ότι είναι υποκειμενικό!
Το ότι απαιτούνται μαζικοί διορισμοί στην εκπαίδευση, δεν το λέω εγώ, αλλά το αποδεικνύει η ανάγκη για 20.000+ προσλήψεις αναπληρωτών κάθε σχολική χρονιά, αφού με την αδιοριστία που ακολουθούν όλες οι κυβερνήσεις των τελευταίων 8 ετών, έχουν δημιουργηθεί χιλιάδες οργανικά κενά στα σχολεία! Και μην μου πείτε πως όλα αυτα τα κενά προέρχονται από διάφορες άδειες των μονίμων, από εγκυμοσύνες ή από μετατάξεις!
Θεωρώ, λοιπόν, πως οι διορισμοί 10.000 εκπαιδευτικοί είναι επιβεβλημένοι κι ότι έτσι όπως έχουν σήμερα τα πράγματα  (χιλιάδες προσφυγές εκπαιδευτικών στα δικαστήρια και κλονισμός της εμπιστοσύνης του συνόλου των συναδέλφων προς το Υπουργείο λόγω των υποσχέσων που δεν τηρεί) είναι αναγκαία η εξεύρεση ενός τρόπου/συστήματος διορισμών, που θα στηρίζεται στη διαφάνεια και την αντικειμενικότητα και θα σέβεται τις αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας!

Εκφέρω πάλι προσωπική άποψη

Αντικειμενικό κριτήριο είναι ένας γραπτός διαγωνισμός και μόνο. Ολοι μαζί ανεξαρτήτως γνωστικού υποβάθρου, διαγωνίζονται σε κοινά θέματα βάση της ίδια ύλης. Από κει και πέρα οι όποιες προσαυξήσεις και πόσο θα υπολογίζονται είναι υποκειμενικές του νομοθέτη (θα φύγω εκτός θέματος και θα αναφέρω για άλλες θέσεις στο Δημόσιο ώστε να σας εξηγήσω τι εννοώ, παλιότερα η προϋπηρεσία στο Δημόσιο πριμοδοτούταν με 40% περισσότερο από την προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα άρα κάποιος που ήταν στο Δημόσιο συμβασιούχος είχε περισσότερες πιθανότητας να διοριστεί, παλιότερα η προϋπηρεσία που μοριοδοτούταν ήταν 60 μήνες και τώρα 84 μήνες). Δεν λέω να μην υπάρχουν άλλα κριτήρια πλην του γραπτού διαγωνισμού δεν παύουν όμως αυτά να είναι υποκειμενικά, αν όχι τα ίδια τουλάχιστον ο τρόπος μοριοδότησης τους. Φυσικά με την συμμετοχή και μόνο των διαγωνιζόμενων σε κάθε διαγωνισμό αυτά τα κριτήρια γίνονται με την συμμετοχή αποδεκτά.
Για την αδιοριστία μπορώ να σας πω το εξής:
Πριν περίπου 10 χρόνια μόνο στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση δούλευαν παραπάνω περίπου 30.000 μόνιμοι και μιλάω για δευτεροβάθμια μόνο χωρίς τους αναπληρωτές. Το πόσοι λοιπόν χρειάζονται κατά την άποψη μου είναι σχετικό. Παίζει ρόλο το τι σχολεία θέλουμε ως κοινωνία. Μπορεί να χρειάζονται και 40.000 μπορεί να χρειάζονται και 10.000 ή και λιγότεροι. Η διαφορά των αναπληρωτών πάντως με του μόνιμους είναι α) ο τρόπος πληρωμής. Οι πρώτοι είναι κυρίως ΕΣΠΑ και δουλεύουν σε προγράμματα του ΕΣΠΑ που ανά πάσα στιγμή υπάρχει η πιθανότητα να είναι πιλοτικά και να καταργηθούν. Οι δεύτεροι όπως είναι τώρα η κατάσταση και τα τελευταία χρόνια με το που θα προσληφθούν μέχρι να φύγουν από μόνοι τους ή να συνταξιοδοτηθούν πρέπει να απασχολούνται και β)  Η πολιτική και κρατική λοιπόν διαχείριση των με από τους δε είναι διαφορετική. Τον έναν τον έχεις να σου εξυπηρετεί ετήσια ανάγκη εκεί που την χρειάζεσαι τον δεύτερο τον έχεις και πρέπει να διαχειριστείς το τι θα τον κάνεις. (Μην τα αναλύσω περισσότερο ήδη κούρασα). Πάντως οι αναπληρωτές καλύπτουν λειτουργικά κενά και όχι οργανικά.

 Άποψη μου λοιπόν είναι πως χρειάζονται διορισμοί αλλά να μην τους προσλάβει ο ένας για να τους διώξει σε λίγα χρόνια ο άλλος με μόνο κριτήριο ότι απλά περισσεύουν! Οσο για την τελευταία πρόταση συμφωνώ! Αρκεί να συμφωνείτε και οι αναπληρωτές μεταξύ σας ποιο μπορεί να είναι αυτό το σύστημα
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 11, 2018, 07:25:14 μμ από linkprovider »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #146 στις: Φεβρουάριος 11, 2018, 07:55:58 μμ »
Εκφέρω πάλι προσωπική άποψη

Αντικειμενικό κριτήριο είναι ένας γραπτός διαγωνισμός και μόνο. Ολοι μαζί ανεξαρτήτως γνωστικού υποβάθρου, διαγωνίζονται σε κοινά θέματα βάση της ίδια ύλης. Από κει και πέρα οι όποιες προσαυξήσεις και πόσο θα υπολογίζονται είναι υποκειμενικές του νομοθέτη (θα φύγω εκτός θέματος και θα αναφέρω για άλλες θέσεις στο Δημόσιο ώστε να σας εξηγήσω τι εννοώ, παλιότερα η προϋπηρεσία στο Δημόσιο πριμοδοτούταν με 40% περισσότερο από την προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα άρα κάποιος που ήταν στο Δημόσιο συμβασιούχος είχε περισσότερες πιθανότητας να διοριστεί, παλιότερα η προϋπηρεσία που μοριοδοτούταν ήταν 60 μήνες και τώρα 84 μήνες). Δεν λέω να μην υπάρχουν άλλα κριτήρια πλην του γραπτού διαγωνισμού δεν παύουν όμως αυτά να είναι υποκειμενικά, αν όχι τα ίδια τουλάχιστον ο τρόπος μοριοδότησης τους. Φυσικά με την συμμετοχή και μόνο των διαγωνιζόμενων σε κάθε διαγωνισμό αυτά τα κριτήρια γίνονται με την συμμετοχή αποδεκτά.
Για την αδιοριστία μπορώ να σας πω το εξής:
Πριν περίπου 10 χρόνια μόνο στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση δούλευαν παραπάνω περίπου 30.000 μόνιμοι και μιλάω για δευτεροβάθμια μόνο χωρίς τους αναπληρωτές. Το πόσοι λοιπόν χρειάζονται κατά την άποψη μου είναι σχετικό. Παίζει ρόλο το τι σχολεία θέλουμε ως κοινωνία. Μπορεί να χρειάζονται και 40.000 μπορεί να χρειάζονται και 10.000 ή και λιγότεροι. Η διαφορά των αναπληρωτών πάντως με του μόνιμους είναι α) ο τρόπος πληρωμής. Οι πρώτοι είναι κυρίως ΕΣΠΑ και δουλεύουν σε προγράμματα του ΕΣΠΑ που ανά πάσα στιγμή υπάρχει η πιθανότητα να είναι πιλοτικά και να καταργηθούν. Οι δεύτεροι όπως είναι τώρα η κατάσταση και τα τελευταία χρόνια με το που θα προσληφθούν μέχρι να φύγουν από μόνοι τους ή να συνταξιοδοτηθούν πρέπει να απασχολούνται και β)  Η πολιτική και κρατική λοιπόν διαχείριση των με από τους δε είναι διαφορετική. Τον έναν τον έχεις να σου εξυπηρετεί ετήσια ανάγκη εκεί που την χρειάζεσαι τον δεύτερο τον έχεις και πρέπει να διαχειριστείς το τι θα τον κάνεις. (Μην τα αναλύσω περισσότερο ήδη κούρασα).

 Άποψη μου λοιπόν είναι πως χρειάζονται διορισμοί αλλά να μην τους προσλάβει ο ένας για να τους διώξει σε λίγα χρόνια ο άλλος με μόνο κριτήριο ότι απλά περισσεύουν!
Μα κι αυτό που γράφετε δεν είναι αντικειμενικό, αφού κανένας γραπτός εκπαιδευτικών δεν ήταν ίδιος με τον προηγούμενο! Άλλης δυσκολίας τα θέματα σε κάθε γραπτό διαγωνισμό, περισσότεροι οι υποψήφιοι και λιγότερες οι θέσεις των διοριστέων κάθε δύο χρόνια που διεξαγόταν ο διαγωνισμός, διαφορετική βαθμολόγηση (αρνητική βαθμολόγηση στις πολλαπλές επιλογές από το 2002 και ύστερα) και φυσικά αλλαγή της "βάσης" (50 αντί 55). Για παράδειγμα, στους φιλολόγους ήταν πιο εύκολο να διοριστείς το 2000 (με θέματα πιο βατά, χωρίς αρνητική βαθμολόγηση και 1.000+ διοριστέους) παρά το 2008-09 (με θέματα πανδύσκολα, με αρνητική βαθμολόγηση και μόλις 460 διοριστέους)!
Οπωσδήποτε η συμμετοχή σημαίνει και αποδοχή των κριτηρίων και της μοριοδότησής τους, αλλά όταν η συμμετοχή σ' ένα γραπτό διαγωνισμό είναι ο μοναδικός τρόπος που σου εξασφαλίζει ενδεχομένως και την μονιμοποίησή σου, παραβλέπεις κάποια πράγματα, που φαίνονται "μικρά" σε σχέση με τον κύριο στόχο!
Το ΕΣΠΑ κυριαρχεί στις προσλήψεις της Α/θμιας κι όχι της Β/θμιας (με εξαίρεση την ειδική αγωγή)!
Τα τελευταία χρόνια οι κυβερνώντες δεν ασχολούνται με τα σχολεία που χρειάζεται η ελληνική κοινωνία, αλλά με τα σχολεία που αυτοί μπορούν να παρέχουν στην ελληνική κοινωνία, χωρίς να ξοδεύονται, αντιθέτως μάλιστα περικόπτοντας από παντού! Γι' αυτό και δεν νοιάζονται αν όλοι οι μαθητές της Γ' Λυκείου διδάσκονται τα πανελληνιώς εξεταζόμενα μαθήματα κανονικά από τον Σεπτέμβρη ή όχι (και μετά αναρωτιούνται κάποιοι γιατί υπάρχουν τα φροντιστήρια), ούτε αν δεν υπάρχει παράλληλη στήριξη στην Β΄Λέσβου μέχρι τις αρχές του 2018!
Τα χιλιάδες οργανικά κενά -τουλάχιστον στις βασικές ειδικότητες- δεν καλύπτονται με τους αναπληρωτές, αλλά με τους μόνιμους διορισμούς, που όλοι μας έχουμε εμπεδώσει ότι δεν υπάρχει πολιτική βούληση να γίνουν μαζικά, έτσι όπως είναι ανάγκη να γίνουν! (ή καλύτερα έπρεπε να είχαν ήδη γίνει).
Οι διαφορές μονίμων και αναπληρωτών δεν είναι μόνο αυτές που γράφετε, αλλά κι άλλες πολλές ως προς τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των πρώτων και των δεύτερων, τη στιγμή μάλιστα που παράγουν το ίδιο έργο, κάτω από τις ίδιες (για να μην γράψω δυσμενέστερες συνήθως) συνθήκες!
Τέλος, το αν θα διορίσει μια κυβέρνηση εκπαιδευτικούς και μια άλλη θα τους απολύσει, δεν αποδεικνύει ότι θα απολυθούν όσοι θα μονιμοποιηθούν τελευταίοι, γιατί κανείς δεν γνωρίζει με ποια επιχειρήματα θα απολυθούν εκπαιδευτικοί (αν φυσικά χρειαστεί να απολυθούν, ίσως μέσω κάποιας μορφής αξιολόγησης)!

Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

fileprovider

  • Επισκέπτης
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #147 στις: Φεβρουάριος 11, 2018, 08:04:17 μμ »
Μα κι αυτό που γράφετε δεν είναι αντικειμενικό, αφού κανένας γραπτός εκπαιδευτικών δεν ήταν ίδιος με τον προηγούμενο! Άλλης δυσκολίας τα θέματα σε κάθε γραπτό διαγωνισμό, περισσότεροι οι υποψήφιοι και λιγότερες οι θέσεις των διοριστέων κάθε δύο χρόνια που διεξαγόταν ο διαγωνισμός, διαφορετική βαθμολόγηση (αρνητική βαθμολόγηση στις πολλαπλές επιλογές από το 2002 και ύστερα) και φυσικά αλλαγή της "βάσης" (50 αντί 55). Για παράδειγμα, στους φιλολόγους ήταν πιο εύκολο να διοριστείς το 2000 (με θέματα πιο βατά, χωρίς αρνητική βαθμολόγηση και 1.000+ διοριστέους) παρά το 2008-09 (με θέματα πανδύσκολα, με αρνητική βαθμολόγηση και μόλις 460 διοριστέους)!
Οπωσδήποτε η συμμετοχή σημαίνει και αποδοχή των κριτηρίων και της μοριοδότησής τους, αλλά όταν η συμμετοχή σ' ένα γραπτό διαγωνισμό είναι ο μοναδικός τρόπος που σου εξασφαλίζει ενδεχομένως και την μονιμοποίησή σου, παραβλέπεις κάποια πράγματα, που φαίνονται "μικρά" σε σχέση με τον κύριο στόχο!
Το ΕΣΠΑ κυριαρχεί στις προσλήψεις της Α/θμιας κι όχι της Β/θμιας (με εξαίρεση την ειδική αγωγή)!
Τα τελευταία χρόνια οι κυβερνώντες δεν ασχολούνται με τα σχολεία που χρειάζεται η ελληνική κοινωνία, αλλά με τα σχολεία που αυτοί μπορούν να παρέχουν στην ελληνική κοινωνία, χωρίς να ξοδεύονται, αντιθέτως μάλιστα περικόπτοντας από παντού! Γι' αυτό και δεν νοιάζονται αν όλοι οι μαθητές της Γ' Λυκείου διδάσκονται τα πανελληνιώς εξεταζόμενα μαθήματα κανονικά από τον Σεπτέμβρη ή όχι (και μετά αναρωτιούνται κάποιοι γιατί υπάρχουν τα φροντιστήρια), ούτε αν δεν υπάρχει παράλληλη στήριξη στην Β΄Λέσβου μέχρι τις αρχές του 2018!
Τα χιλιάδες οργανικά κενά -τουλάχιστον στις βασικές ειδικότητες- δεν καλύπτονται με τους αναπληρωτές, αλλά με τους μόνιμους διορισμούς, που όλοι μας έχουμε εμπεδώσει ότι δεν υπάρχει πολιτική βούληση να γίνουν μαζικά, έτσι όπως είναι ανάγκη να γίνουν! (ή καλύτερα έπρεπε να είχαν ήδη γίνει).
Οι διαφορές μονίμων και αναπληρωτών δεν είναι μόνο αυτές που γράφετε, αλλά κι άλλες πολλές ως προς τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των πρώτων και των δεύτερων, τη στιγμή μάλιστα που παράγουν το ίδιο έργο, κάτω από τις ίδιες (για να μην γράψω δυσμενέστερες συνήθως) συνθήκες!
Τέλος, το αν θα διορίσει μια κυβέρνηση εκπαιδευτικούς και μια άλλη θα τους απολύσει, δεν αποδεικνύει ότι θα απολυθούν όσοι θα μονιμοποιηθούν τελευταίοι, γιατί κανείς δεν γνωρίζει με ποια επιχειρήματα θα απολυθούν εκπαιδευτικοί (αν φυσικά χρειαστεί να απολυθούν, ίσως μέσω κάποιας μορφής αξιολόγησης)!

Περιληπτικά. Εκφέρω και πάλι προσωπική άποψη
1. Μιλάμε για διαγωνισμό που ισχύει κάθε χρονική στιγμή. Αρα για την αντικειμενικότητα ενός συγκεκριμένου διαγωνισμού. Με λίγα λόγια τη δεδομένη στιγμή να έχουν όλοι κοινή αφετηρία.
2. Πολλές θέσεις στην Δβθμια προκύπτουν από αποχωρήσεις για αποσπάσεις σε γραφεία, Αβθμια κτλ. Αν δεν γίνονταν οι συγκεκριμένες αποσπάσεις λόγω β και γ αναθέσεων μπορεί να μην απαιτούνταν τόσες χιλιάδες αναπληρωτές. Επίσης κάθε χρόνο αλλάζουν οι αριθμοί των μαθητών. οι αναθέσεις, οι ώρες ανα ειδικότητα κ.α που σαφώς επηρεάζουν αναπληρωτές αλλά πολλοί περισσότερο οργανικές βάσει των οποίων γίνονται οι προσλήψεις μονίμων.
3. Μην ξεχνάμε όμως ότι η εκάστοτε κυβέρνηση αποφασίζει και για τον αριθμό των διοριστέων μιας και εκείνη στέλνει ανάγκες στον ΑΣΕΠ.
4. Αναφερόμουν στο πως διαχειρίζεται η κυβέρνηση το προσωπικό. Δεν αναφερόμουν σε δικαιώματα και υποχρεώσεις μιας και δεν έχει να κάνει με τους διορισμούς. (Θα σας παρακαλούσα εδώ ως διαχειριστής να μην πλατιάζουμε με θέματα εκτός διορισμών).
5. Σωστό αυτό που λέτε αλλά στο τελευταίο παράδειγμα διαθεσιμότητας και πιθανής απόλυσης κριτήριο δεν ήταν καμία αξιολόγηση. Απλά σε ποιον κλάδο άνηκες ανεξαρτήτως αριθμού μαθητών και "ενδιαφέροντος" της κοινωνίας. Με λίγα λόγια δεν ρώτησε καν έπραξε τότε!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 11, 2018, 08:16:22 μμ από linkprovider »

Αποσυνδεδεμένος Bigbrother

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 191
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #148 στις: Φεβρουάριος 11, 2018, 08:08:20 μμ »
Εκφέρω πάλι προσωπική άποψη

Αντικειμενικό κριτήριο είναι ένας γραπτός διαγωνισμός και μόνο. Ολοι μαζί ανεξαρτήτως γνωστικού υποβάθρου, διαγωνίζονται σε κοινά θέματα βάση της ίδια ύλης. Από κει και πέρα οι όποιες προσαυξήσεις και πόσο θα υπολογίζονται είναι υποκειμενικές του νομοθέτη (θα φύγω εκτός θέματος και θα αναφέρω για άλλες θέσεις στο Δημόσιο ώστε να σας εξηγήσω τι εννοώ, παλιότερα η προϋπηρεσία στο Δημόσιο πριμοδοτούταν με 40% περισσότερο από την προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα άρα κάποιος που ήταν στο Δημόσιο συμβασιούχος είχε περισσότερες πιθανότητας να διοριστεί, παλιότερα η προϋπηρεσία που μοριοδοτούταν ήταν 60 μήνες και τώρα 84 μήνες). Δεν λέω να μην υπάρχουν άλλα κριτήρια πλην του γραπτού διαγωνισμού δεν παύουν όμως αυτά να είναι υποκειμενικά, αν όχι τα ίδια τουλάχιστον ο τρόπος μοριοδότησης τους. Φυσικά με την συμμετοχή και μόνο των διαγωνιζόμενων σε κάθε διαγωνισμό αυτά τα κριτήρια γίνονται με την συμμετοχή αποδεκτά.
Για την αδιοριστία μπορώ να σας πω το εξής:
Πριν περίπου 10 χρόνια μόνο στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση δούλευαν παραπάνω περίπου 30.000 μόνιμοι και μιλάω για δευτεροβάθμια μόνο χωρίς τους αναπληρωτές. Το πόσοι λοιπόν χρειάζονται κατά την άποψη μου είναι σχετικό. Παίζει ρόλο το τι σχολεία θέλουμε ως κοινωνία. Μπορεί να χρειάζονται και 40.000 μπορεί να χρειάζονται και 10.000 ή και λιγότεροι. Η διαφορά των αναπληρωτών πάντως με του μόνιμους είναι α) ο τρόπος πληρωμής. Οι πρώτοι είναι κυρίως ΕΣΠΑ και δουλεύουν σε προγράμματα του ΕΣΠΑ που ανά πάσα στιγμή υπάρχει η πιθανότητα να είναι πιλοτικά και να καταργηθούν. Οι δεύτεροι όπως είναι τώρα η κατάσταση και τα τελευταία χρόνια με το που θα προσληφθούν μέχρι να φύγουν από μόνοι τους ή να συνταξιοδοτηθούν πρέπει να απασχολούνται και β)  Η πολιτική και κρατική λοιπόν διαχείριση των με από τους δε είναι διαφορετική. Τον έναν τον έχεις να σου εξυπηρετεί ετήσια ανάγκη εκεί που την χρειάζεσαι τον δεύτερο τον έχεις και πρέπει να διαχειριστείς το τι θα τον κάνεις. (Μην τα αναλύσω περισσότερο ήδη κούρασα). Πάντως οι αναπληρωτές καλύπτουν λειτουργικά κενά και όχι οργανικά.

 Άποψη μου λοιπόν είναι πως χρειάζονται διορισμοί αλλά να μην τους προσλάβει ο ένας για να τους διώξει σε λίγα χρόνια ο άλλος με μόνο κριτήριο ότι απλά περισσεύουν! Οσο για την τελευταία πρόταση συμφωνώ! Αρκεί να συμφωνείτε και οι αναπληρωτές μεταξύ σας ποιο μπορεί να είναι αυτό το σύστημα
Δεν μπορεί εσαεί η εκπαίδευση να είναι ο φτωχός συγγενής. νομίζω ότι τα χρόνια της κρίσης και πολύ περισσότερο τα δύο τελευταία έχουν γίνει διορισμοί στο δημόσιο τομέα πλην της εκπαίδευσης. Το σύστημα δεν μπορεί να στηριχτεί στους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς. Τι να σου προσφέρει ένας αναπληρωτής όταν από το Γενάρη και μετά σκέφτεται την επόμενη χρονιά αν θα δουλέψει, ποιες επιλογές περιοχών θα κάνει, αν θα πρέπει να αφήσει για ακόμη μια φορά πίσω την οικογένεια του, όταν τέλος τέλος νιώθει σαν βαλίτσα. Καταλαβαίνω απόλυτα τη διαχειριστική λογική   ότι είναι μια μάζα που μπορείς εύκολα να τη μεταβάλεις ή και να την εξαφανίσεις (στο κράτος αναφέρομαι) αν δεις τα σκούρα, εκπαίδευση όμως έτσι δε φτιάχνεις ακόμη κι αν φορτώσεις με εξτρά έργο τους μονίμους. Τέλος δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να λέμε ότι οι αναπληρωτές καλύπτουν λειτουργικά και μόνο κενά. Στη β/βαθμια στην οποία αποχώρησαν 17000(άτομα (στο περίπου οι αριθμοί) στα χρόνια της κρίσης να λέμε ότι οι περίπου 3000 που προσλαμβάνονται καλύπτουν λειτουργικά κενά(μιλώ για την γενική αγωγή). Και όλα αυτά μετά από αυξήσεις ωραρίου, συγχωνεύσεις, ξεχείλωμα αναθέσεων, αλλαγή στα ωρολόγια προγράμματα και δε ξέρω τι άλλο. Το ζητούμενο λοιπόν είναι να καλυφθούν τα κενά στις ειδικότητες που πραγματικά υπάρχουν και να μη γίνουν ξανά τα λάθη του παρελθόντος και σταδιακά να επανέλθει η κανονικότητα. Πρέπει επιτέλους η εκπαίδευση να πάψει να αντιμετωπίζεται μόνο λογιστικά.

Αποσυνδεδεμένος Bigbrother

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 191
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #149 στις: Φεβρουάριος 11, 2018, 08:14:20 μμ »
Όσον αφορά το σύστημα διορισμών πρέπει να υπάρξει ένα μεταβατικό διάστημα. Δεν γίνεται να μπει στην ίδια αφετηρία ο 24 χρόνος με τον πενηντάρη. Κι όλα αυτά με την υπόθεση ότι θα γίνουν διορισμοί(από το 19 και μετά).

fileprovider

  • Επισκέπτης
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #150 στις: Φεβρουάριος 11, 2018, 08:14:50 μμ »
Δεν μπορεί εσαεί η εκπαίδευση να είναι ο φτωχός συγγενής. νομίζω ότι τα χρόνια της κρίσης και πολύ περισσότερο τα δύο τελευταία έχουν γίνει διορισμοί στο δημόσιο τομέα πλην της εκπαίδευσης. Το σύστημα δεν μπορεί να στηριχτεί στους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς. Τι να σου προσφέρει ένας αναπληρωτής όταν από το Γενάρη και μετά σκέφτεται την επόμενη χρονιά αν θα δουλέψει, ποιες επιλογές περιοχών θα κάνει, αν θα πρέπει να αφήσει για ακόμη μια φορά πίσω την οικογένεια του, όταν τέλος τέλος νιώθει σαν βαλίτσα. Καταλαβαίνω απόλυτα τη διαχειριστική λογική   ότι είναι μια μάζα που μπορείς εύκολα να τη μεταβάλεις ή και να την εξαφανίσεις (στο κράτος αναφέρομαι) αν δεις τα σκούρα, εκπαίδευση όμως έτσι δε φτιάχνεις ακόμη κι αν φορτώσεις με εξτρά έργο τους μονίμους. Τέλος δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να λέμε ότι οι αναπληρωτές καλύπτουν λειτουργικά και μόνο κενά. Στη β/βαθμια στην οποία αποχώρησαν 17000(άτομα (στο περίπου οι αριθμοί) στα χρόνια της κρίσης να λέμε ότι οι περίπου 3000 που προσλαμβάνονται καλύπτουν λειτουργικά κενά(μιλώ για την γενική αγωγή). Και όλα αυτά μετά από αυξήσεις ωραρίου, συγχωνεύσεις, ξεχείλωμα αναθέσεων, αλλαγή στα ωρολόγια προγράμματα και δε ξέρω τι άλλο. Το ζητούμενο λοιπόν είναι να καλυφθούν τα κενά στις ειδικότητες που πραγματικά υπάρχουν και να μη γίνουν ξανά τα λάθη του παρελθόντος και σταδιακά να επανέλθει η κανονικότητα. Πρέπει επιτέλους η εκπαίδευση να πάψει να αντιμετωπίζεται μόνο λογιστικά.

Εκφέρω πάλι προσωπική άποψη

Καταρχήν δεν διαφωνώ με όλα αυτά που λέτε μιας και είμαι εκπαιδευτικός και συνεργάζομαι με συναδέλφους και αυτά τα ακούω καθημερινά. Κάνω είτηδες τον αντίλογο σαν να είμαι μια απρόσωπη μηχανή μιας και το εκάστοτε κράτος δεν δουλεύει και πολύ διαφορετικά και το μόνο που βλέπει είναι αριθμοί.Δείτε λοιπόν λίγο τι λεώ παραπάνω για το τι έχει κάνει και μπορεί να κάνει η Διοίκηση. Τα λάθη του παρελθόντος δεν ήταν ακριβώς λάθη αλλά αλλαγή νοοτροπίας των ανθρώπων που καθόριζαν κάθε φορά στο Υπουργείο το τι εκαπίδευση θέλει να παρέχει (ειδικότητες και ώρες αυτών στα σχολεία όλων των βαθμίδων). Για το τελευταίο το εύχομαι ολόψυχα αλλά δυστυχώς τα τελευταία πολλά χρόνια μόνο λογιστικά δέιχνει να το βλέπουν. Η΄μάλλον διαχειριστικά το που μπορούν να κατανέμουν πόρους κυρίως του ΕΣΠΑ.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #151 στις: Φεβρουάριος 11, 2018, 08:42:00 μμ »
Εκφέρω πάλι προσωπική άποψη

Καταρχήν δεν διαφωνώ με όλα αυτά που λέτε μιας και είμαι εκπαιδευτικός και συνεργάζομαι με συναδέλφους και αυτά τα ακούω καθημερινά. Κάνω είτηδες τον αντίλογο σαν να είμαι μια απρόσωπη μηχανή μιας και το εκάστοτε κράτος δεν δουλεύει και πολύ διαφορετικά και το μόνο που βλέπει είναι αριθμοί.Δείτε λοιπόν λίγο τι λεώ παραπάνω για το τι έχει κάνει και μπορεί να κάνει η Διοίκηση. Τα λάθη του παρελθόντος δεν ήταν ακριβώς λάθη αλλά αλλαγή νοοτροπίας των ανθρώπων που καθόριζαν κάθε φορά στο Υπουργείο το τι εκαπίδευση θέλει να παρέχει (ειδικότητες και ώρες αυτών στα σχολεία όλων των βαθμίδων). Για το τελευταίο το εύχομαι ολόψυχα αλλά δυστυχώς τα τελευταία πολλά χρόνια μόνο λογιστικά δέιχνει να το βλέπουν. Η΄μάλλον διαχειριστικά το που μπορούν να κατανέμουν πόρους κυρίως του ΕΣΠΑ.
Τότε, αφού τα βλέπουν όλα λογιστικά και ουδείς έχει το σθένος να ομολογήσει τα αυτονόητα και να πράξει τα δέοντα, θα κριθούν ανάλογα από εμάς τους εκπαιδευτικούς, τις οικογένειες των χιλιάδων μαθητών και εν τέλει την ελληνική κοινωνία!
Ας θυμηθείτε/ας θυμηθούν την τύχη που είχαν τις περισσότερες φορές οι Υπουργοί Παιδείας, όταν παρερμήνευαν τη θέση και τον ρόλο τους!

Ο Λουκής Ακρίτας (παλιός υφυπουργός Παιδείας) υποστήριζε ότι η Παιδεία είναι δημόσιο αγαθό που τονώνει την ταυτότητα των Ελλήνων και ο  Αντ. Τρίτσης (υπουργός Παιδείας) είχε θέσει την ποιοτική κι όχι την ποσοτική διάσταση της Παιδείας και είχε τονίσει τον ρόλο της να υπηρετεί τον άνθρωπο. Αυτά αλήθεια, σήμερα, έχουν ξεχαστεί και έχουν πάψει να απασχολούν τις εκάστοτε ηγεσίες του Υπουργείου μας;
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

fileprovider

  • Επισκέπτης
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #152 στις: Φεβρουάριος 11, 2018, 10:05:44 μμ »
Εκφέρω προσωπική άποψη,


Είναι γνωστό πως οι μεταθέσεις, οι μετατάξεις και τέλος οι διορισμοί αναπληρωτών ως μονίμων (με τη σειρά που προανέφερα) γίνονται με βάση τα οργανικά κενά όπως αυτά καθορίζονται με βάση κάθε χρονική στιγμή και το λέω αυτό γιατί οι οποιεσδήποτε αποφάσεις μετατροπής σχολείου, μείωσης τμημάτων, αλλαγή ωραρίου και Α ανάθεσης αλλάζει κάθε στιγμή τα δεδομένα.

Εχουμε και λέμε λοιπόν με μια απλή αναζήτηση βρήκα τα εξής

Αβθμια
http://www.alfavita.gr/arthron/organika-kena-genikis-kai-eidikis-agogis (προσοχή είναι για το 2016, απλά δείτε τα συνολικά αθροίσματα ανα επικράτεια)
Δβθμια
https://www.esos.gr/arthra/50952/kena-gia-metataxeis-ekpaideytikon-sti-deyterovathmia-ekpaideysi-2017
(Προσοχή εδώ είναι μετά τις μεταθέσεις και επιπλέον δεν έχει μέσα τυχόν πλεονάσματα ανα ειδικότητα και νομό).

Αυτά για την Α ανάθεση που γίνονται οι παραπάνω υπηρεσιακές μεταβολές. Δεν αναφέρω καν ότι τα πλεονάσματα μιας ειδικότητας μπορούν να καλύψουν διδασκαλίες άλλης ειδικότητας με Β ή Γ ανάθεση.

Τα συμπεράσματα περί κενών για διορισμούς, όπως είναι η κατάσταση αυτή τη στιγμή στην εκπαίδευση, δικά σας.

ΥΓ. Μήπως λοιπόν το θέμα μας δεν είναι μόνιμοι vs αναπληρωτές ή το με ποια κριτήρια θα διοριστούν ως μόνιμοι οι αναπληρωτές αλλά τι εκπαιδευτικό σύστημα θέλουμε;


« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 11, 2018, 10:53:12 μμ από linkprovider »

Αποσυνδεδεμένος νεμι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #153 στις: Φεβρουάριος 11, 2018, 10:57:38 μμ »
 Σαφώς και πρέπει να δούμε τι εκπαίδευση θέλουμε,αλλά, και αυτο προυποθέτει να έχεις μόνιμους εκπαιδευτικούς και το γιατι το εξηγεί λίγα μνμ παραπάνω το μέλος Bigbrother.ΤΟ ένα συναπάγεται το άλλο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32303
  • Τελευταία: RISA
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160377
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 661
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 398
Σύνολο: 406

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.