Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - vickyN

Σελίδες: 123 ... 43
1
Εξυπηρετεί τα συγκεκριμένα όμως συμφέροντα! Άρα.........!

2
Καθολου πισω δεν εκανε. Με αυτη τη σειρα ειχε πει οτι θα γινουν και αυτο θα κανει. Εδω εξισωσαν τα κολλεγια με τα πανεπιστημια που η πλειοψηφια της κοινωνιας ηταν αντιθετη. Αξιολογηση δεν θα κανει νομιζεις; Που την θελουν ολοι εκτος απο τους εκπαιδευτικους;

Λάθος κάνεις! Την εξίσωση των κολεγίων με τα πανεπιστήμια την επιθυμούσαν διακαώς οι σχολάρχες, κοινώς η ιδιωτική πρωτοβουλία καθώς και οι πλούσιοι απόφοιτοί τους, ψηφοφόροι της ΝΔ. Και φυσικά η κυβέρνηση δεν είναι τόσο αυτοκαταστροφική, ώστε για χατήρι των γονέων να πάει αντίθετα με τη ΔΑΚΕ, δηλαδή τη κομματική της βάση! Κοινή λογική!

3
Α/θμια / Απ: Τμήμα Ένταξης σε νηπιαγωγείο
« στις: Νοέμβριος 17, 2019, 04:26:24 μμ »
Δυστυχως, τα πραγματα ειναι οπως τα λες.
Παραδειγμα οι εκοαιδευτικοι που τους κανανε μηνυςη γιατι κανανε project για το σωμα χρησιμοποιωντας τους ορυς «πεος» και «αιδοιο». Γονιος θεωρησε οτι το παιδι του τραυματιστηκε ψυχολογικα και εκανε μηνυση για παραβαση καθηκοντος!


Καλά λεφτά τρώνε πάλι οι δικηγόροι από αφελείς γονείς. Το θέμα είναι να δείχνουμε και τη δική μας δύναμη και πυγμή, είτε ιδιωτικά, είτε συνδικαλιστικά! Πριν κανένα χρόνο μία μητέρα με έθιξε προσωπικά, την απείλησα με μήνυση και την επόμενη ημέρα ήρθε με κατεβασμένο το κεφάλι. Φυσικά δεν τόλμησε να μου ξαναμιλήσει.

4
Α/θμια / Απ: Τμήμα Ένταξης σε νηπιαγωγείο
« στις: Νοέμβριος 17, 2019, 01:11:55 μμ »

Τη γνωματευση του ΚΕΣΥ ο γονιος μπορει να τη δεχτει και να υπογραψει οτι συμφωνει ή οχι και να υπογραψει οτι διαφωνει. Μπορει να συμφωνησει και να την προσκομισει στο σχολειο ή οχι. Μπορει να την προσκομισρι στο σχολειο, αλλα να μην δεχτει αυτα που προτεινονται ή και να τα δεχτει. Μπορει να παει στη δευτεροβαθμια επιτροπη αν διαφωνει (οπως αλλωστε λεει και ο νομος) ή να μην παει. Μπορει να μην δεχτει τις προτασεις του ΚΕΣΥ και να προσλαβει ειδικο βοηθο ή να μην κανρι τιποτα και να ειναι το παιδι αβοηθητο στη γενικη ταξη.
Γενικα ο γονιος μπορει να κανει ο,τι θελει!

Σε αυτές τις περιπτώσεις ο Δ/ντης του σχολείου μπορεί ν απευθυνθεί με αναλυτικό υπόμνημα στον Εισαγγελέα για να διατάξει απομάκρυνση του παιδιού από το σχολείο, ενημερώνοντας εννοείται και τις προιστάμενες αρχές του και εφόσον έχει εξαντλήσει κάθε περιθώριο συννενόησης με τους γονείς. Εννοείται ότι αναφέρομαι σε σοβαρές περιπτώσεις δυσλειτουργίας του σχολείου. Γνωρίζω ανάλογες περιπτώσεις.

5
Α/θμια / Απ: Τμήμα Ένταξης σε νηπιαγωγείο
« στις: Νοέμβριος 17, 2019, 01:04:10 μμ »
Μην βγαζεις συμπερασματα για το τι καναμε και τι οχι!
Δεν θα εκθεσω ολη τη νομικη πορεια του θεματος εδω. Αναφορα εκανα για να δειξω οτι τα πραγματα εχουν γινει δυσκολα και δεν ειμαστε προστατευμενοι απο πουθενα (να τη βρασω την ηθικη στηριξη της ΔΟΕ και των προϊσταμενων αρχων).
Το τι πρεπει και το τι μπορω να κανω ως υπαλληλος, ποστεψε με, το γνωριζω παρα πολυ καλα

Αυτό που τόνισα είναι ότι θα πρέπει να προβλέπουμε και να διαχειριζόμαστε  καταστάσεις για να μην καταλήγουμε στ αποτελέσματα που περιγράφεις. Τη ΔΟΕ δεν την ανέφερα. Οι όποιες νομικές ενέργειες μπορούν να γίνουν ιδιωτικά αξιώνοντας αποζημίωση για ηθική βλάβη και συκοφαντική δυσφήμιση. Σε παραδείγματα που γνωρίζω αναφέρομαι, όχι στην τύχη. 

6
Α/θμια / Απ: Τμήμα Ένταξης σε νηπιαγωγείο
« στις: Νοέμβριος 17, 2019, 10:56:24 πμ »
Ακριβως αυτος ειναι ο ορισμος της παταβαδης καθηκοντος. Ο γονιος θεωρησε οτι επρεπε να κανει μηνυση.
Το υεμα το χειριστηκαν δικηγοροι, οπως επρεπε και ακολουθηθηκαν ολες οι νομικες οδοι.
Βλεπεις, αν ο γονιος θελει, μπορει να σε κανει να τρεχεις και να τρεχεις πολυ, για να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας!

Εγώ πάντως θα του εξέθετα και τον ορισμό της ηθικής βλάβης και της συκοφαντικής δυσφήμισης και θα τον έκανα να τρέχει νομικά σαν άλογο κούρσας,  αξιώνοντας φυσικα και γερή αποζημίωση! Τώρα εσείς τί κάνατε, το γνωρίζετε οι ίδιοι. Σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να είμαστε αμείλικτοι για να μη δίνουμε  εναύσματα επανάληψης τέτοιων απαράδεκτων, επικίνδυνων συμπεριφορών και σε άλλους γονείς! Βλέπεις αν είσαι ως υπάλληλος σωστά ενημερωμένος, αυτές τις συμπεριφορές τις σταματάς εν τη γεννέσει τους, εκθέτοντας και συ τα δικά σου νομικά όπλα και επιχειρήματα.

7
Α/θμια / Απ: Τμήμα Ένταξης σε νηπιαγωγείο
« στις: Νοέμβριος 16, 2019, 09:33:16 μμ »

Αδιαβαστους δεν μας βρισκεις στο ΚΕΣΥ! Ο γονιος εκρινε οτι υπηρχε παραβαση καθηκοντος και μας εκανε μηνυση. Δεν μπιρω να αναλυσω το σκεπτικο του.
Οσο για την επιθετικοτητα.... εαυτονομο ειδικο πλαισιο; Ακραιο για μενα, ειδικα στην πρωτοβαθμια!
Αλλα ακομα και αν θεωρησουμε οτι πρεπει να παει σε αυτονομο ειδικο πλαισιο, αν δεν το δεχτουν οι γονεις, και δεν θελουν/δεχονται/μπορουν να προσλαβουν ειδικο βοηθο, τι γινεται;

Η παράβαση καθήκοντος συνίσταται, μεταξύ πολλών άλλων, κυρίως σε δόλο με σκοπό απόκτηση υλικών αγαθών. Η έκδοση της  γνωμάτευσης του ΚΕΣΥ, η οποία δεν είναι υποχρεωτική ως προς την αποδοχή της, πώς είναι δυνατόν να συνιστά παράβαση καθήκοντος;;;;;  και σεις τί κάνατε;
Όπως ήδη έγραψα και το ξαναγράφω, αν οι γονείς δεν αποδεχτούν τη γνωμάτευση του ΚΕΣΥ για ειδικό πλαίσιο, η συμπεριφορά του παιδιού τους βλάπτει τη σωματική ακεραιότητα των άλλων και δεν προσλάβουν ιδιώτη βοηθό, τότε βρίσκονται υπό τον κίνδυνο μηνύσεων από άλλους γονείς και την πιθανή επέμβαση εισαγγελέα. Βέβαια, σε περιπτώσεις που η επιθετικότητα δεν συνυπάρχει με νοητική υστέρηση, τότε θα μπορούσε να προταθεί από το ΚΕΣΥ παράλληλη στήριξη. Αυτά τα ξέρεις καλύτερα εσύ. Τώρα, αν οι γονείς δεν αποδεχτούν και τη συγκεκριμένη βοήθεια, τότε χρήζουν ιδιαίτερης μελέτης ;D

8
Β/θμια / Απ: Παράλληλη Στήριξη
« στις: Νοέμβριος 16, 2019, 07:16:24 μμ »
Υποστηριζεται εντος της ταξης, αλλα μπορει να γινει και εξατομικευμενη διδασκαλια, αρα μπορει βα βγει και εκτος ταξης (δεν μιλαω για μονιμα σε αλλη ταξη, οπως ειναι στο ΤΕ).

Και αυτα στην πρωτοβαθμια απο τους συμβουλους και τους συντονιστες τα τελευταια 15 χρονια. Για δευτεροβαθμια δεν μπιρω να μιλησω

Ενδεχομένως, κάποιες φορές θα μπορεί ο εκπαιδευτικός της ΠΣ να διδάξει εξατομικευμένα, ώστε να καλύψει κάποια κενά της τρέχουσας διδασκόμενης ύλης. Αλλά σε καμμία περίπτωση δε μπορεί να διδάσκει ύλη μικρότερης τάξης. Ο νόμος είναι σαφής: το παιδί πρέπει ν ακολουθεί το αναλυτικό πρόγραμμα της τάξης του. Συνεπώς, η εξατομικευμένη διδασκαλία αποτελεί εξαίρεση και όχι κανόνα κατά τη διδασκαλία του παιδιού από τον εκπαιδευτικό της ΠΣ.

9
Α/θμια / Απ: Τμήμα Ένταξης σε νηπιαγωγείο
« στις: Νοέμβριος 16, 2019, 07:08:38 μμ »
Ναι, αλλα δεν μπορεις να υποχρεωσεις τους γονεις να εχουν ειδικο βοηθο....

Θεωρητικα το σχολειο ειναι αυτο που πρεπει να προσαρμοστει στο παιδι και δεν εχει δικαιωμα να αρνηθει εγγραφη παιδιου. Πρακτικα..... ας τα να πανε!

Στο ΚΕΣΥ που ημουν μεχρι και μηνυση ειχαμε απο γονιο γιατι δεν του αρεσε η γνωματευση (φυσικα δεν ηθελε να προσφυγει στη δευτεροβαθμια επιτροπη αλλα προτιμησε να μας κανει μηνυση για παραβαση καθηκοντος)

Παράβαση καθήκοντος;;;;;;; μα η γνωμάτευση του ΚΕΣΥ δεν έχει δεσμευτικό χαρακτήρα! Αδιάβαστους σας βρίσκω στο ΚΕΣΥ! Όσο για τους συγκεκριμένους γονείς, μάλλον τα λεφτά τους τρώει ο δικηγόρος!
 Σχετικά με τον ειδικό βοηθό, φυσικά δεν είναι υποχρεωτικός, ωστόσο προστατεύει γονείς και παιδιά από τις νομικές συνέπειες της επιθετικότητας εναντίον των άλλων.
Τέλος, αν έχεις διαβάσει, οι προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων στην προσχολική και πρωτοβάθμια ( για δευτεροβάθμια δε γνωρίζω) δεν αφορούν στην αντιμετώπιση της άκρας επιθετικότητας, η οποία χρήζει αντιμετώπισης από ειδικό προσωπικό σε αυτόνομο πλαίσιο ειδικής αγωγής.

10
Α/θμια / Απ: Τμήμα Ένταξης σε νηπιαγωγείο
« στις: Νοέμβριος 16, 2019, 03:37:43 μμ »
Καλό είναι οι Σύλλογοι Διδασκόντων αλλά και τα ΚΕΣΥ να ενημερώνουν τους γονείς πως αν δεν επιθυμούν την υποστήριξη του παιδιού τους σε ΤΕ, Ειδικό Σχολείο ή από ΠΣ, αν και έχουν ενημερωθεί σχετικά, και το παιδί είναι επιθετικό, προκαλώντας περιστατικά βίας και αναστάτωσης ότι εν δυνάμει κολυμπούν σε αχαρτογράφητα νερά! Δηλαδή το σχολείο ή και οποιοσδήποτε γονέας (του οποίου π.χ. το παιδί έχει δεχθεί επιθετική συμπεριφορά από το δικό τους) μπορεί να κινηθεί νομικά εναντίον τους και να επέμβει εισαγγελέας με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Γνωρίζω ήδη τρεις περιπτώσεις! Τα πράγματα έχουν αγριέψει και καλό είναι οι γονείς να είναι ενημερωμένοι. Εναλλακτικά, θα πρέπει κατόπιν και της σύμφωνης γνώμης του ΣΔ, να προσλαμβάνουν ιδιώτη βοηθό καθ όλη τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου.

11
Β/θμια / Απ: Παράλληλη Στήριξη
« στις: Νοέμβριος 16, 2019, 03:17:34 μμ »
Και γω από την εμπειρία μου γνωρίζω ότι το παιδί με ΠΣ υποστηρίζεται εντός της τάξης, διότι μπορεί ν ανταποκριθεί στο αναλυτικό πρόγραμμα. Τώρα εάν κάποιες φορές βρίσκεται σε ένταση, σαφώς και είναι δυνατόν ν' απομακρυνθεί από την αίθουσα για να ηρεμήσει. Εξατομικευμένο πρόγραμμα εφαρμόζεται στα Τμήματα Ένταξης. Αναφέρομαι στην πρωτοβάθμια γιατί για δευτεροβάθμια δε γνωρίζω.

12
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιούνιος 25, 2019, 03:40:57 μμ »
Εγώ θα πρότεινα στον Χατζηδάκη να γίνει αξιολογηση σε όλους τους τομείς του δημοσίου ανώνυμα από τον κόσμο. Να την ακούσουν και τα ειδικά μισθολόγια που είναι στο απυρόβλητο αγαπητέ κυριε και που παίρνουν αναδρομικά κ αυξήσεις στους μισθούς με δικές τους αποφάσεις. Δε δικαιούσαι να ζητάς αξιολόγηση μόνο στους εκπαιδευτικούς που οι περισσότεροι έχουμε ανώτατες πλέον σπουδές πέραν του πτυχίου. Εμένα αυτό με απαξιώνει και με βρίσκει εναντιο. Η όλοι να αξιολογηθουν η κανεις!

Πολύ καλή η άποψη σου. Ν αξιολογηθούν : α) οι αστυνομικοί, διότι η εγκληματικότητα έχει φτάσει στα ύψη και οι φυλακές έχουν γίνει σουρωτήρια β) οι δικαστικοί που αφήνουν ελεύθερους επικίνδυνους κακοποιούς οι οποίοι εντός ολίγου θα υποπέσουν ξανά στο ίδιο έγκλημα γ) οι γιατροί που παίρνουν φακελάκια δ) οι επαγγελματίες στρατιωτικοί που σαν παιδάκια συλλαμβάνονται από 18 αρηδες Τούρκους τζανταρμάδες στα σύνορα και πολλοί άλλοι ακόμη......σε πολεοδομίες, εφορίες κλπ κλπ.
Θα χρειαστούμε πολλές ιστοσελίδες κ. Χατζηδάκη!!!!! Α, και μία για σας!

13
Δυστυχώς, πολλοί μαθητές δεν γνωρίζουν ότι εάν διαγνωστούν με δυσλεξία δεν μπορούν να εισαχθούν και να φοιτήσουν στις ελκυστικές (λόγω οικονομικής κρίσης) σχολές αστυνομίας, στρατού, ικάρων, ναυτικών δοκίμων και πυροσβεστικής. Καλό είναι να ενημερώνονται από τα ΚΕΔΔΥ ή το σχολείο τους, πριν επιλέξουν την προφορική εξέταση, για να μην έχουμε δράματα στην Γ' Λυκείου, όταν διαβάζουν τις προκηρύξεις των παραπάνω σχολών.  :'( :'( :'(

14
Α/θμια / Απ: Ιδιωτική και Δημόσια παράλληλη
« στις: Απρίλιος 27, 2017, 06:07:34 μμ »
Απαντηση προφορικη του υπουργειου ηταν. Δεν προκειται για εγκυκλιο και μαλιστα τους φανηκε πολυ παραξενο, σχεδον αστειο που ρωτηθηκαν για τετοιο θεμα.

Απο εκει και περα, τοσο απο το συμβουλο οσο και απο τον προισταμενο πρωτοβαθμιας ενημερωθηκαν οι γονεις και συις 2 περιπτωσεις οτι αν φυγει η ΠΣ, δεν ειναι σιγουρο οτι θα δεχτει το σχολειο ιδιωτη. Το δε σχολειο σπαντησε οτι δεν θα συμφωνησρι σε ιδιωτη. Οποτε οι γονεις δεν το συνεχισαν.


Ok αν ήταν προφορική! Καλό είναι βέβαια για παν ενδεχόμενο να ζητούμε γραπτά απαντήσεις κατόπιν γραπτών ερωτημάτων, αλλά αφού το θέμα λύθηκε, τότε εντάξει.

Τωρα, το τι υα γινει ο/η συναδελφος δεν το γνωριζω.
Αν, ομως, η οικογενεια του παιδιου μετακομισει στη μεση της χτονιας σε αλλη κολη, τι θα γινει ο/η συναδελφος;
Σε αλλα περιπτωση ειχαμε νηπιαγωγο ΠΣ που θα αναλμβανε παιδι το οποιο πριν την προσληψη μετακομισαν. Αυτο που εγινε ηταν βα τοποθετηθει σε αλλο παιδι, με γνωματευση εκτος προθεσμιας με τη συμφωνη (εγγραφη) γνωμη του υπουργειου.

Άλλο μία έκτακτη μετακόμιση και άλλο να κινδυνεύει η θέση ενός συναδέλφου επειδή κάποιοι γονείς θεωρούν "τσιφλίκι" τους το δημόσιο σχολείο και τους δημοσίους υπαλλήλους (στην προκειμένη περίπτωση τους εκπαιδευτικούς ΕΣΠΑ)και τους κρίνουν κατά το δοκούν, ενώ δεν είναι καθόλου αυτή η δουλειά τους.
Και κάτι τελευταίο με την ευκαιρία : το υπουργείο θα πρέπει να θεσπίσει αυστηρά κριτήρια εισαγωγής ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο και επίσης κριτήρια για το ποιοι μαθητές δικαιούνται αυτόν τον ιδιώτη. Αντιλαμβάνομαι ότι " η Σάρα και η Μάρα" προσλαμβάνονται ως ιδιώτες σε παιδιά που πρέπει να φοιτούν σε ειδικά σχολεία. Και φυσικά το αποτέλεσμα της υποτιθέμενης ένταξης είναι ΤΡΑΓΙΚΟ.
Ίσως οι σύλλογοι αναπληρωτών εκπαιδευτικών θα πρέπει να το κοιτάξουν πολύ σοβαρά το θέμα, γιατί έτσι και θέσεις εργασίας χάνονται και ένταξη (όπως νομίζουν οι γονείς οι οποίοι ξεπαραδιάζονται) δεν γίνεται.
Δεν ξέρω ποια είναι η γνώμη σου για τους ιδιώτες emmaki. Θα την εκτιμούσα εφόσον δουλεύεις σε ΚΕΔΔΥ.

Σελίδες: 123 ... 43

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160797
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 488
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 409
Σύνολο: 432

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.