0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πολλά είναι τα ερώτηματα, οι απορίες και οι προβληματισμοι. Στην παρούσα φάση δεν είναι εύκολο να αναλύσει στοχευμενα κάποιος τις αποφάσεις επιστημόνων η να προβεί σε αφορισμούς, αφενός γιατί η έρευνα για τον ιό δε μπορει να κριθει επαρκώς έγκυρη κ αξιόπιστη λόγω μη διευρυμένου δειγματος και αφετέρου διότι τα δεδομένα αλλάζουν σχετικά γρήγορα με συνέπεια αποφάσεις που είχαν ληφθεί να ανατρέπονται όπως η χρήση ή μη μάσκας. Δεν θα πάρω κομματική θέση γιατί χρόνια τώρα έχω βγει από το συγκεκριμένο τρύπακι που οδηγεί σε αδιέξοδο αλλά οφειλω να πω ότι για την τωρινή κυβέρνηση η πιο εύκολη απόφαση ήταν να πάει μόνο στο άνοιγμα της Γ λυκείου κ στις Πανελλήνιες. Δε νομίζω να υπάρχει κάποιος που να θεωρεί ότι οι αποφάσεις για σταδιακό άνοιγμα αποτελούν ρίσκο κ μπορούν να στοιχίσουν πολιτικά, αν τα πράγματα δεν πάνε καλά. Εδώ θα είμαστε να δούμε τι μέλλει γενεσθαι και να το κρίνουμε. Θεωρώ ότι το φθινόπωρο θα έχουμε αρκετά σοβαρές καταστάσεις που μπορεί να μην τις έχουμε καν φανταστεί, πράγμα που απεύχομαι. Κάποτε ένας καθηγητής στο Πανεπιστήμιο μας είχε τονίσει ότι κάτι που σήμερα θεωρείται αναγκαίο για παράδειγμα ειδικότητες που υπάρχουν στο σχολείο στο μέλλον να κριθεί αχρειαστο με ότι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό. Ισως επίσης να υπάρξει διόρθωση στο μισθολόγιο με πρόφαση το οικονομικο. Πραγματικά θλιβομαι όταν βλέπω έναν κλάδο σαν το δικό μας που θα μπορούσε να αποτελεί φόβητρο για οποιαδήποτε κυβέρνηση, να διέπεται από εσωστρέφεια, διχοτόμηση και διαχωρισμό.
Μάλλον εννοεί ότι ενώ θα γίνεται μάθημα στην αίθουσα του σχολείου, όσοι μαθητές έχουν ειδικό λόγο να απουσιάζουν θα μπορούν να παρακολουθούν το μάθημα live μέσω webex. Πολύ τολμηρό εγχείρημα.
Σας έχει ενημερώσει κανένας διευθυντής να παρουσιαστείτε μέχρι 5 Μαιού;
Sapore, δεν υπόκεινται όλα στην αιτιοκρατια, πολλά μπορεί να εδράζονται στην αναιτιοκρατια σύμφωνα με την οποία η ανθρώπινη βούληση έχει τη δυνατότητα να αποφασίζει για τις επιλογές της μόνη της, ανεξάρτητα από ότι ισχύει στη φύση.
Τις ώρες που δεν δουλέψαμε, αλλά πληρωθήκαμε, δεν τις υπολογίζει κανείς. Συνεχίζετε με συντονισμένο τρόπο να προσβάλετε την αξιοπρέπεια κάθε εκπαιδευτικού. Σας αναστάτωσε η ιδέα και μόνο για υπερωρίες! Δεν καταλαβαίνω πραγματικά την αντιμετώπιση του όλου ζητήματος από μερικούς.Τόσο πολύ τους έχει βαλτώσει η μονιμότητα και η βολή που τους εξασφαλίζει. Είμαστε στην υπηρεσία του κράτους. Είμαστε εκεί που πρέπει για τους μαθητές μας. Χωρίς να κοιτάζουμε ρολόι. Έχω κατηγορηθεί ότι λοιδορώ τους εκπαιδευτικούς. Να κοιταχτούν κάποιοι στον καθρέφτη. Σύγχρονη και ασύγχρονη και παρουσία στα σχολεία και ό,τι χρειαστεί θα κάνουμε. Το έλλειμμα της γνώσης είναι τεράστιο από αυτούς τους μήνες αδράνειας. Για κάποια παιδιά, για εκείνα των χαμηλών εισοδημάτων, για τα οποία υποτίθεται ότι όλοι κόπτονται, είναι η μοναδική τους λύση το δημόσιο σχολείο. Η μόνη! Θα "ρισκάρουμε" για εκείνα τα παιδιά, αξίζει... κι αν ανήκουμε ή μαθητές μας ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, υπάρχουν λύσεις: εξ αποστάσεως. Ήρθε για να μείνει στη σχολική ζωή πια. Και καλώς!