Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Έσπερος

Σελίδες: 123 ... 299
1
Προαγωγικές / Απ: Ενδοσχολικες Εξετασεις
« στις: Σήμερα στις 04:35:24 μμ »
Είθισται να δίνονται κάποια off πχ μετά από εισήγηση για να διορθωθούν τα γραπτά ή κάτι σαν ρεπό που θα κανονιστεί με πρόγραμμα για να πάρουν όλοι εκ περιτροπής. Είναι όμως καθαρα θέμα καλής θέλησης και συνεννόησης, δεν είναι αυτονόητο και θα έλεγα ότι μάλλον κακή εντύπωση θα κάνει κάποιος αν ρωτήσει θεωρώντας ως δεδομένο ότι δεν θα έρχεται όταν δεν υπάρχουν εξετάσεις. Στο δικό μου σχολείο δεν έχει γίνει ποτέ πάντως και κανεις δεν έχει ρωτήσει αν είναι υποχρεωμένος να έρχεται στη δουλειά του κάθε μέρα. Διότι είναι άλλο να ρωτάς αν υπάρχει κάποιο off ή βάρδιες και άλλο να ρωτάς αν πηγαινεις σχολείο.

2

Το καταλαβαινεις οτι τωρα λες αλλο πραγμα, ετσι;

Πριν ελεγες να φυγουν απο τα μικρα μερη (οχι μονο νησια αλλα και στερια, γενικα μιλησε για ακριτικα μερη κοντα στα συνορα) και να πανε σε μεγαλες πολεις (στην Αθηνα οι συμφοιτητες σου εξελιχθηκαν) ή σε διπλανα νησια παρατωντας τα παντα.
Τωρα λες οτι σε ημιαστικες περιοχες και σε μικρα νησια δεν υπαρχουν ολες οι ειδικοτητες….(παρεπιμπτοντως σε γυμνασιο στην Αλεξανδρουπολη, που δεν τη λες ουτε αγροτικη ουτε ημιαστικη) περυσι δεν ειχαν μαθηματικο μεχρι τα Χριστουγεννα! Και απο εκει να φυγουν;
Ειναι, λοιπον, ευθυνη του κρατους να μεριμνησει ωστε και στη μυτη της πινεζας του χαρτη να υπαρχουν ολοι οι εκπαιδευτικοι στην ωρα τους! Ολοι πληρωνουμε τους ίδιους φορους και ολοι ειμαστε ισοι πολιτες! Ουτε webex ουτε mebex!

Είπα πριν ότι δεν
περιμενω τον κάτοικο του μικρου νησιού να πάει στην πόλη. Επίσης είπα ότι τα μικρά μερη έχουν λιγότερες ευκαιρίες. Και τα δυο τα είπα. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Εγω προσωπικά δεν κατανοώ το σκεπτικό όλων των ανθρώπων αλλά δεν περιμενω και ότι θα φύγει κανείς από κάτι που θεωρεί ειδυλλιακό και παραδεισένιο για να πάει στο απολύτως αντίθετο. Όμως δεν θεωρώ και λογικό, να απαιτούμε να υπάρχει ένας σύλλογος 15 καθηγητών δευτεροβάθμιας όλων των ειδικοτήτων για 1 παιδί.

3
Ρε παιδιά δεν μιλάμε για το αν κάποιος είναι σε ακριτική περιοχή γενικα. Συζητάμε τώρα για το αν είναι φυσιολογικό, επαινετεο και κάτι που πρέπει να ενθαρρύνουμε ως εκπαιδευτικοί, να μεγαλώνει ένα παιδί σε ένα νησί που μετά βίας έχει άλλα 5-10 παιδιά. Και σε νησί, όχι σε στεριά. Λες και δεν βλέπετε στους μαθητες σας διάφορες ανάλογα με το περιβάλλον από το οποίο έχουν προέλθει. Μην είμαστε κολλημένοι. Η εκπαίδευση είναι κάτι πολύ βασικό και καθημερινό. Δεν είναι ότι είναι πιθανό να μην σου χρειαστεί ενδοκρινολόγος, το πολύ πολύ να κανεις ένα ταξίδι αν σου χρειαστεί. Μιλάμε για το σχολείο. Ένα παιδί στην πόλη θα έχει όλες τος ειδικότητες (λέμε τώρα) και ίσως δυνατότητα επιλογής β ξένης γλώσσας, και πολλά εξωσχολικά. Ένα παιδί σε ημιαστθκη περιοχή, θα έχει τα ίδια σε μικρότερη ποικιλία καθ αμφισβητούμενο επίπεδο. Ένα παιδί ππυ είναι 5 παιδιά σε ένα ολόκληρο γυμνάσιο, δεν θα έχει καν όλες τις ειδικότητες και προφανώς δεν θα έχει φροντιστήριο αγγλικών και αποκλείεται να έχει κάνει β ξένη γλώσσα στο σχολείο. Μιλάμε για τεράστιο χάσμα στις μορφωτικές ευκαιρίες, μην λέμε ότι δεν το βλέπουμε. Από μια άποψη, με τέτοιες συνθήκες ένα παιδί μπορεί και να ωφελούνται περισσότερο από το webex για να κάνει όλα τα μαθήματα από καθηγητές της ειδικότητας και με το να επικοινωνεί με άλλ παιδιά. Εννοειται όχι να μην πηγαίνει κανονικά σχολείο, αλλά να κάνει με τις ειδικότητες που είναι απίθανο να φέρουν στο σχολείο του.

4
Δηλαδή όλη την "εξέλιξη", όπως την εννοείτε ή όπως θα την εννοούσαν αυτοί -αν και μάλλον υποψιάζομαι ότι δεν θα την εννοούσατε το ίδιο και οι δύο πλευρές- τη βίωσαν και την οφείλουν στα γυμνασιακά και λυκειακά τους χρόνια; Όσοι τελείωσαν το σχολείο σε μικρά νησιά και πήγαν κατόπιν να σπουδάσουν σε πόλεις, έμειναν πίσω στην "εξέλιξή" τους; Και, εν πάση περιπτώσει, κατά πόσον οδηγεί σε ορθά συμπεράσματα το να αποφαινόμαστε και να ομιλούμε εμείς εξ ονόματός τους;

Τα άτομα που λέω εγώ, που είναι άτομα που όχι μόνο πανεπιστήμιο τελείωσαν, αλλά έκαναν και μεταπτυχιακά και δδιακτορικά, μου έχουν πει ότι αν δεν είχαν μετακομίσει, προφανώς δεν θα έκαναν κάτι παραπάνω από το πανεπιστημιο, γιατί δεν θα είχαν μάθει ούτε ξένες γλώσσες ούτε υπολογιστές, επομένως θα είχαν να διανύσουν πολύ μεγαλύτερο δρόμο για να μπουν πχ σε ενα μεταπτυχιακό που μοριοδοτεί την ξένη γλώσσα για την εισαγωγή (στις παλιές, αθώες εποχές που έμπαινες έτσι) σε σχέση με συνυποψήφιους από την Αθήναπου είχαν 2 γλώσσες σε επίπεδο Γ2. Εν πάση περιπτώσει, εγώ δεν είπα ποτέ ότι ένα παιδί από το Αγαθονήσι θα πρέπει να μένει στην Αθήνα. Μια οικογένεια μπορεί να μετακομίσει σε ένα γειτονικό πιο μεγάλο νησί ώστε το παιδί έστω να έχει ένα φροντιστήριο αγγλικών.
Στο μέρος που μένω, υπάρχει η πρωτεύουσα του νησιού που τα παιδιά ζουν ας πούμε όπως τα παιδιά των πόλεων, δηλαδή μπορούν να κάνουν τα ίδια πράγματα εκτος σχολείου, και υπάρχουν και αρκετοί οικισμοί, οι οποίοι χρονο με το χρόνο ερημώνουν. Θλιβερό είναι, γιατί δημιουργείται τελικά ένας ημιαστικός ιστός σε σημεία που κάποτε ήταν ελεύθερη γη, και χαλάει τελείως η ομορφιά του τοπίου. Όμως ρεαλιστικά μιλώντας, εγώ τους  καταλαβαίνω αυτούς τους γονείς και θεωρώ φυσιολογική και λογική την απόφασή τους. Γιατί αν δεν τον κάνουν, το παιδί τους θα είναι πολλά χιλιόμετρα μακριά από όλες τις δραστηριότητες και προφανώς δεν θα συμβαδίζει με τους συνομηλίκους του. Αυτό καταστρέφει το τοπίο; ναι το καταστρέφει. τι θα κ άνει όμως ο άλλος, δεν θα σκεφτεί το καλό του παιδιού του πάνω απ'όλα;


5
Απεναντίας, αν παραμένουν, παραμένουν επειδή έχουν κάποια δουλειά (αλιεία, όπως είπαμε) και τους επιτρέπει να βγάζουν ένα κομμάτι ψωμί για να τα μεγαλώσουν. Θα τους θέλατε ανειδίκευτους βιομηχανικούς εργάτες με το βασικό, μόνο και μόνο για να λένε ότι μένουν σε μια πόλη και "έχουν ευκαιρίες τα παιδιά τους"; Οι ευκαιρίες πληρώνονται, ξέρετε, δεν προσφέρονται δωρεάν. Εδώ καλά-καλά τις στερούνται (ένεκα οικονομικής δυσχέρειας) και κάποιοι που αυταπατώνται ότι είναι δήθεν "μεσαιοταξίτες", πόσο μάλλον ένας ανειδίκευτος εργάτης.

Τα μικρά νησιά έχουν κοντά και πιο μεγάλα νησιά όπου καποιος θα ζει με τον ίδιο τρόπο αλλά με κάποιες παραπάνω παροχεσ. Δεν περιμενω ότι κάποιος μεγαλωμένος έτσι θα έχει όνειρο ζωής να μένει στην Αθήνα. Υπάρχουν ενδιάμεσες καταστάσεις, όπως είπα και πιο πάνω. Πάντως εγω κάποιους συμφοιτητές που είχα που γεννήθηκαν καθ έζησαν λίγο σε μικρέ νησιά, κι εννοώ νησιά τύπου των 1000 κατοίκων, ήταν ότι ευγνωμονούσανε για την απόφαση των γονέων τους να φύγουν από εκεί, γιατί αλλιώς δεν θα είχαν εξελιχθεί καθολου. Και μιλάω και για τελείως διαφορετικές καταστάσεις.

6
@ppil εμένα  μου φαίνεται άδικο να ζητάμε από ανθρώπους να θυσιάσουν τα παιδιά τους για να κατοικούνται τα μικρά νησάκια. Το γεγονός ότι οι άνθρωποι πήγαν στις πόλεις για να εξελιχθούν, είναι γεγονός. Δεν μπορώ να σκεφτώ γιατί να θεωρούμε φυσιολογικό να μένει κάποιος εκτός κοινωνίας και εκτός πολιτισμού μόνο και μόνο για να μην ερημώσουν τα σύνορα, αυτό είναι κοινωνική αδικία και ρατσισμός και λέγεται εύκολα εκ του ασφαλούς όταν τα δικά μας παιδιά μεγαλώνουν με όλες τις ευκαιρίες μπροστά τους, ενώ κάποια άλλα τα καταδικάζουμε.

7
@Scout δεν είμαι νησιωτισσα. Λόγω διορισμού μένω.
Και ναι θεωρώ ιδεοληψία το να μένεις σε ένα μέρος που το παιδί σου δεν έχει παρέα άλλα παιδιά, αν μη τι άλλο. Δεν συζητώ το αν θα έχει ευκαιρίες μόρφωσης, ας πούμε ότι αυτό δεν ενδιαφέρει.

8
Ειδικότερα μιλώ για τις περιπτώσεις μικρών νησιών που ζήτημα να έχουν 10 πσιδια συνολικά κι αυτά σε ένα φάσμα ηλικιών που κανένα δεν κάνει παρέα με συνομήλικα. Αυτό είναι αφύσικο και καταδίκη και δεν κατανοώ ποια συμφορά θα τους βρει αν θα μετακομίσουν σε ένα κοντινό μέρος με κάπως πιο φυσιολογική κοινωνική ζωή. Τα παιδιά δεν μπορούν να γίνονται όχημα για να εκπληρώνουν οι μεγάλοι τις ιδεοληψίες τους ούτε γίνεται οι εκπαιδευτικοί να επικροτούν οικογενειακές πρακτικές που μεγαλώνουν οικειοθελώς ή λόγω χαμηλού επιπέδου τα παιδιά μέσα σε στερητικά περιβαλλοντα. Δεν είναι η τηλεκπαίδευση το πρόβλημα αυτών των παιδιών. Ίσως μάλιστα η επαφή με τον έξω κόσμο, κε την επιστήμη και την πρόοδο τους ανοίξει και λίγο τα μάτια.

9
Εκείνοι θεωρούν ότι κερδίζουν πολλά. Με το ζόρι πρέπει να τους απομακρύνουμε από κει ή να μην τους στείλουμε γιατρό και δάσκαλο; Το κράτος δεν υπάρχει μόνο για να εισπράττει φόρους. Αλλά και για να φροντίζει τους πολίτες του. Όπου κι αν διαμένουν.

ΥΓ: Παρεμπιπτόντως η Γαύδος θα 'ναι η αρχή. Αύριο θα γίνει και στην Αθήνα. Όποιος θέλει ας εκπαιδεύεται, λέμε τώρα, από μια οθόνη. Οπότε κλείνουν τα σχολειά και γλυτώνει και τα έξοδα η κυβέρνηση. Όλα πρίμα.

Εγώ το σχολιάζω σαν κοινωνικό φαινόμενο. Είναι μια νοοτροπία που δεν μπορώ να κατανοήσω και ειδικά εμείς οι εκπαιδευτικοί θα έπρεπε να στεκόμαστε στην ουσια για το ποιο είναι πραγματικά το συμφέρον των παιδιών.

10
Όλοι θα πρέπει να παν στις πόλεις; Το κράτος είναι υποχρεωμένο να εξασφαλίσει δασκάλους και γιατρούς σε κάθε τόπο. Αλλιώς θα ερημωθεί η επαρχία. Και δε χωράν όλοι στις πόλεις.

Εγω είμαι υπέρ των πολεων από ιδεολογία, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Δεν χρειάζεται να πάνε όλοι στην Αθήνα, ανάμεσα στη Γαύδο ή τους Αρκιους και την Αθήνα/θεσσαλονίκη υπάρχουν πολλά ενδιαμεσα στάδια αστικού ή και ημιαστικού τύπου έστω. Τα δυο παιδιά της Γαύδου πχ που είχαν γίνει θέμα, τι ακριβώς κέρδιζαν απι την παραμονή στη Γαύδο; Δηλαδή για τις προοπτικές που δεν έχουν, τους φταίει το αν κάνουν τηλεκπαίδευση ή το πού μένουν; Θα μεγαλώσουν πιο φυσιολογικά αν είναι δυο έφηβοι που αλληλεπιδρούν μόνο με τους συγγενείς τους, τους άλλους ανθρ πους του νησιού και 5-6 καθηγητές;

11
Πάντως δεν είναι και φυσιολογικό να θέλει μια οικογένεια να μεγαλώνει το παιδί τους ως μοναδικό ή μετρημένο στα δαχτυλα ενός πολύ μικρου νησιού. Δηλαδή το πρόβλημα όταν είσαι το μοναδικό παιδί σε εν σχολείο είναι ο δάσκαλος, ή ότι δεν είναι φυσιολογικό τον 21ο αι. να μεγαλώνεις έτσι και μάλιστα από επιλογή (των γονέων);

12
Ένιωσα την ίδια έκπληξη με αυτή τη δήλωση. Μάλλον μας σόκαρε όλους.
Στα υπόλοιπα, ελπίζω να μην παίζουν τα πιτσιρίκια με το κινητό τα απογεύματα κλέφτες και αστυνόμους, αλλά δικό τους θέμα.

Αν έχει τετοια αντανακλαστικά η αστυνομία που αφήνει κονβόι σεσημασμένων χούλιγκαν να διασχίζει ανενόχλητο τη μισή χώρα ή να δολοφονούνται γυναίκες έξω από το ΑΤ απι το οποίο ζήτησαν προστασία, και κατά τ άλλα θα τρέχει να επέμβει σε φάρσες πιτσιρικιων, ενταξει ας συλλάβει και κανέναν γονέα να καταλάβουν όλοι ότι δεν μπορούν τα 12χρονα να έχουν ελευθερίες ενηλίκων. Να ησυχάσουμε κι εμείς που θελουμε να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας φυσιολογικά και φοβόμαστε να τα στείλουμε σχολείο για να μην έρθουν σε επαφή με άλλα παιδιά.

13
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάιος 10, 2024, 10:07:25 πμ »
Μα το υπουργείο δεν αναγνωρίζει ως νόμιμη την ανάρτηση των κειμένων της ΔΟΕ, οπότε όλο το επιχείρημα σου δεν ισχύει. Και θα ξαναπώ, δεν μπορείς να είσαι και με τους μεν και με τους δε.

Το σύστημα φυσικά είναι παράλογο και μη χρησιμο για την εκπαίδευση.
Το ίδιο παράλογες είναι κι οι αντιδράσεις απέναντι στο σύστημα, είτε θετικές είτε αρνητικές. Οπότε μπράβο μας. Δεν έχω κάτι άλλο να πω. Και εις ανώτερα.

14
Σε άλλα νέα, panic button τα απογεύματα με τα απαγορευμένα κινητά του πρωινού.

Τουλάχιστον είπε δημόσια ότι η βία είναι εκτός σχολείου. Πρωτοφανές, δεν περίμενα να κάνει ποτέ κανείς τους αυτήν τη διευκρίνιση. Ας μην έχουμε και την απαίτηση να θεωρεί κανείς αυτονόητο ότι τα ανήλικα θα πρέπει να τα προσέχουν οι γονείς τους καθ όχι η αστυνομία.

Σελίδες: 123 ... 299

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160662
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 966
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 978
Σύνολο: 988

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.