0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν μου είπες όμως, για την κατάθεση ημιτελούς κείμενου αξιολόγησης που θα είναι κομμάτι του ενιαίου κειμένου που προτείνουν ΟΛΜΕ/ΔΟΕ, ποια είναι η γνώμη σου;;;Καληνύχτα και σε σένα...
Από το παράνομη και καταχρηστική, στο δεν υπάρχει αα. Στάσεις εργασίας για ποιο πράμα προκηρύσσουν βρε ξεφτέρι; Έπειτα, πλάκα έχει όταν μιλάς εσύ για χλεύη και ειρωνεία. Στον Giplak μην απαντάτε, αναφορές μόνο!
Φυσικά αυτός είναι ο σκοπός.Να αξιολογηθούμε αρνητικά από την καταστροφέως, αυτό θα θεωρηθεί θετική αξιολόγηση από την επόμενη κυβέρνηση που θα έρθει για να αποδώσει δικαιοσύνη και να ξεπαστρέψει τους προδότες του δημόσιου σχολείου που κάνουν τώρα πλάτες σε αυτό το αίσχος.
Κι αλλα ωραία! https://www.esos.gr/arthra/75158/tin-anoixi-i-elliniki-pisa-me-exetaseis-panelladikoy-typoygia-toys-mathites-tis-sttaxisΑλήθεια, θα ναι υποχρεωτική η συμμετοχή των μαθητών σε αυτές τις εξετασεις;
Ήμουν από τους μαθητές Λυκείου που έδωσαν πρώτοι με το σύστημα Αρσένη το οποίο προέβλεπε κι ένα "τεστ δεξιοτήτων". Λόγω καταλήψεων κλπ αποφάσισαν το τεστ αυτό να το κάνουν πειραματικά και ανώνυμα και να μη μετρήσει πουθενά. Το τι τρολιά (όρος που δεν υπήρχε τότε φυσικά) έπεσε δε λέγεται. Αυτό ήταν και το τέλος του περίφημου τεστ δεξιοτήτων και το πρώτο πράγμα του νόμου Αρσένη που καταργήθηκε. Τα παιδιά του Δημοτικού μπορούν να τα ψαρώσουν, αν όμως είναι τελικά ανώνυμο και δεν μετράει πουθενά στη Γ Γυμνασίου, αυτοί που θα διορθώνουν θα ρίξουν πολύ γέλιο.
Όλη η κοινωνία περιμένει, με τεράστια συμπαράσταση, την αποχή από την αξιολόγηση...https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/koinonia/360264/salos-me-kathigiti-sto-mosxato-vgale-ti-bloyza-sou-kai-ksaplose-sto-thranio-eipe-se-12xroni-mathitriaΠιθανότατα θα σας στήσουν και άγαλμα έξω από το υπουργείο παιδείας, ανάλογο με εκείνο που στήθηκε έξω από την ΕΡΤ για τους ...πεσόντες της. Με την νίκη σύντροφοι!
Το θέμα με τις εξετάσεις Pisa, είναι ότι την αποτυχία τους θα την χρεωθούν οι εκπαιδευτικοί και μόνο. Όπως είπε και ένας μαθητής μου, αυτές θα είναι οι στραβές εξετάσεις (pisa).
Σαφέστατα. Όμως θα θίξει άμεσα τους μαθητες. αν θελουμε καλά αποτελέσματα θα καταλήξουμε να προπονούμε τους καλούς για τις εξετάσεις για να ανεβάσουν τον μέσο όρο.
Και γιατί να ανεβάσεις το μέσο όρο των μαθητών σου στις ειδικές εξετάσεις της καταστροφέως;Θα πάρεις κάποια αύξηση μισθού;Γίνε για μια ακόμα φορά το πιόνι της καταστροφέως, και μάλιστα τζάμπα, εσύ τελικά δεν θα βάλεις ποτέ μυαλό!Όπως και πέρσι, που πάλι έγινες το πιόνι της καταστροφέως, κάνοντας webex και τηλεκπαίδευση με δικά σου χρήματα, αφού αγόρασες εξοπλισμό. H Cisco τα τσέπωσε, η καταστροφέως πήρε το πολιτικό όφελος και ίσως και κάποιο "δωράκι" από την cisco, και εσύ μπήκες μέσα 1 μισθό. Το ανέκδοτο με την πόντια πουτ.... που αυτοκτόνησε όταν έμαθε ότι οι άλλες πληρώνονται το ξέρεις;Εγώ σαν εκπαιδευτικός ανεβάζω τον μέσο όρο των μαθητών μου σε θέματα που θεωρώ εγώ σημαντικά, και όχι σε θέματα που θεωρεί η καταστροφέως.
Εγω προσωπικά ένα σχολείο έχω στο νησί οπότε η σύγκριση δεν με νοιάζει. Όποιος όμως έχει το ρίσκο να βρεθεί σε σχολείο που «πατώνει» με ο,τι συνέπειες έχει αυτό για το σχολείο, δεν θα μπει αναγκαστικά στη διαδικασια; Μη λέμε εξυπνάδες, ακόμα κ για τις ενδοσχολικές αναγκαζόμαστε να συμμορφωθούμε σε κάποιες ανοησίες των τυποποιημένων εξετάσεων που ορίζει ο νόμος για να μπορούν οι μαθητες να ανταποκριθούν, κι ας μη συμφωνούμε μεθοδολογικά. Αυτός δυστυχώς είναι ο σκοπός των κεντρικών εξετάσεων. Η συμμόρφωση.
Συμμόρφωση να διδάξεις εσύ στους μαθητές σου , και να τους κάνεις υποτελείς σε άνωθεν εντολές.Εγώ συμμόρφωση δεν διδάσκω, διδάσκω δημοκρατία και ελευθερία.Και το περίεργο είναι ότι για την ώρα, τον ίδιο μισθό παίρνουμε και οι δύο. Για πόσο ακόμα δεν ξέρω.... Αλλά μέχρι να χωρίσει ή ήρα από το στάρι, ας μην τρελαινόμαστε. Ούτε εσύ θα πάρεις μεγαλύτερο μισθό αν διδάξεις περισσότερη υποταγή, ούτε εγώ μεγαλύτερο αν διδάξω περισσότερη ελευθερία. Και οι δύο μας το κέφι μας κάνουμε, και πράττει ο καθένας όπως τον καλεί η συνείδησή του.