*

Αποστολέας Θέμα: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;  (Αναγνώστηκε 1788753 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2002
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6706 στις: Οκτώβριος 01, 2016, 08:58:27 μμ »
Απορία (μιας και αναφέρθηκε κάτι πιο πάνω): πόσοι Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής έχουν βασικό τίτλο σπουδών Πληροφορικής; Ο ευρών αμειφθήσεται...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:50:33 »

Αποσυνδεδεμένος KAR

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6707 στις: Οκτώβριος 02, 2016, 12:38:10 μμ »
Παιδια το εξωδικο κοστιζει 200 ευρω (απο παλαιοτερη εμπειρια). Δεν θα βγει 50 ευρω το ατομο σε καμια περιπτωση.  Σε δικη με 200 ατομα αντιδικους μας βγηκε 15 ευρω στον ιδιο δικηγορο.
Ναι το εξωδικο οκ αλλα εμεις θα στειλουμε εξωδικα θα γινει προσφυγη κ ολα αυτα εχουν κ εξοδα χαρτοσημα κλπ δικαστηριο...θα δουμε ελπιζω να βγει όντως λιγοτερα κ θα μαζευτουμε περισσοτεροι.

Αποσυνδεδεμένος Gianis90

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6708 στις: Οκτώβριος 02, 2016, 01:03:36 μμ »
Απορία (μιας και αναφέρθηκε κάτι πιο πάνω): πόσοι Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής έχουν βασικό τίτλο σπουδών Πληροφορικής; Ο ευρών αμειφθήσεται...


Σπαλα και Λαδιας που ξέρω έχουν πτυχιο φυσικής..και Γογουλος μαθηματικος... Λέω ρε παιδί μου εγώ τωρα
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 02, 2016, 01:23:56 μμ από Gianis90 »

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2002
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6709 στις: Οκτώβριος 02, 2016, 01:12:04 μμ »
Άλλοι το έχουν κατεβάσει για να μην φαίνεται το βασικό πτυχίο τους:

http://dide.ach.sch.gr/sympl-ait/

στο κάτω μέρος εκεί που λέει Βιογραφικό:

http://users.sch.gr/sympl-ait/sympl-ait_v1/cv.pdf

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:50:33 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6710 στις: Οκτώβριος 02, 2016, 02:59:26 μμ »
Άλλοι το έχουν κατεβάσει για να μην φαίνεται το βασικό πτυχίο τους:

http://dide.ach.sch.gr/sympl-ait/

στο κάτω μέρος εκεί που λέει Βιογραφικό:

http://users.sch.gr/sympl-ait/sympl-ait_v1/cv.pdf

εκτιμώ ότι σε αυτό είσαι υπερβολικός.... άλλωστε μπορείς να δεις πάνω γωνία δεξιά το linkedin προφιλ του στο οποίο δείχνει τις σπουδές του... ο συγκεκριμένος πρέπει να έχει πτυχίου μαθηματικού, 1-2 μεταπτυχιακά στο εαπ και επιπλέον διδακτορικό στην πληροφορική στο εαπ....αλλά τι σημασία έχει και το συζητάμε ; υπάρχει κάτι το μεμπτό ;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 02, 2016, 03:25:15 μμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2002
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6711 στις: Οκτώβριος 02, 2016, 04:10:17 μμ »
Όχι. Ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό...

Δεν ξέρω αν γνωρίζεις πώς γίνεται κάποιος (υποψήφιος) διδάκτορας στο ΕΑΠ. Κι αν δεις και το διδακτορικό του θα καταλάβεις: http://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/26260

Από τα γνωστά διδακτορικά με Citation Index -> 0. Ας είναι καλά ο Θανάσης (που πήγε από το ένα ΕΑΠ στο άλλο).

Τώρα, βέβαια, θα την έχουμε "σπάσει" στους συναδέλφους και θα μας πετάξουν οι διαχειριστές έξω από το νήμα. Μετά από αυτό ας το συνεχίσουμε σε ΠΜ.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6712 στις: Οκτώβριος 02, 2016, 04:27:40 μμ »
Όχι. Ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό...

Δεν ξέρω αν γνωρίζεις πώς γίνεται κάποιος (υποψήφιος) διδάκτορας στο ΕΑΠ. Κι αν δεις και το διδακτορικό του θα καταλάβεις: http://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/26260

Από τα γνωστά διδακτορικά με Citation Index -> 0. Ας είναι καλά ο Θανάσης (που πήγε από το ένα ΕΑΠ στο άλλο).

Τώρα, βέβαια, θα την έχουμε "σπάσει" στους συναδέλφους και θα μας πετάξουν οι διαχειριστές έξω από το νήμα. Μετά από αυτό ας το συνεχίσουμε σε ΠΜ.
Κοίτα η αλήθεια είναι ότι το μεταπτυχιακό του ΕΑΠ είναι αρκετά πιο δύσκολο (και χρονοβόρο) από πολλά μεταπτυχιακά άλλων Πανεπιστημίων. Αρκετά πιο δύσκολο π.χ. από το μεταπτυχιακό του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Για το διδακτορικό τους δεν έχω άποψη. Πώς προκύπτει όμως ότι έχει Ciration Index 0? Υπάρχει κάποια αξιολόγηση κάπου? Έχεις κάποιον σύνδεσμο?

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6713 στις: Οκτώβριος 03, 2016, 12:09:12 πμ »
υπάρχει κάτι το μεμπτό ;
Ναι υπάρχει. Δεν έχει βασικό πτυχίο πληροφορικής. Όσο και αν από την καλή του θέληση επιμορφώθηκε εις βάθος για να ανταποκριθεί στη δουλειά του, το βασικό του πτυχίο με το οποίο διορίστηκε δεν του εξασφάλιζε ότι θα μπορούσε πράγματι να ανταποκριθεί. Συνεπώς, μας εκθέτει και περνάει το λανθασμένο μήνυμα ότι ο οποιοσδήποτε με μία απλή επιμόρφωση μπορεί να αναλάβει να διδάσκει πληροφορική. Συμβάλλει στην απαξίωση των πτυχίων και του κλάδου μας.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6714 στις: Οκτώβριος 03, 2016, 02:22:11 πμ »
Ναι υπάρχει. Δεν έχει βασικό πτυχίο πληροφορικής. Όσο και αν από την καλή του θέληση επιμορφώθηκε εις βάθος για να ανταποκριθεί στη δουλειά του, το βασικό του πτυχίο με το οποίο διορίστηκε δεν του εξασφάλιζε ότι θα μπορούσε πράγματι να ανταποκριθεί. Συνεπώς, μας εκθέτει και περνάει το λανθασμένο μήνυμα ότι ο οποιοσδήποτε με μία απλή επιμόρφωση μπορεί να αναλάβει να διδάσκει πληροφορική. Συμβάλλει στην απαξίωση των πτυχίων και του κλάδου μας.

Αν έχει μεταπτυχιακά όμως και διδακτορικό στην Πληροφορική, δεν νομίζω ότι το λες και "απλή επιμόρφωση".

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6715 στις: Οκτώβριος 03, 2016, 09:12:00 πμ »
Ένα μεταπτυχιακό και πολύ περισσότερο ένα διδακτορικό έχει συγκεκριμένη κατεύθυνση, δεν μπορεί να καλύψει μία επιστήμη σφαιρικά και αυτός είναι ο λόγος που σε κανέναν κλάδο δεν μπορείς να μπεις με μεταπτυχιακό. Και εμείς ως πληροφορικοί μπορούμε να κάνουμε μεταπτυχιακό σχεδόν σε οποιαδήποτε σχολή της χώρας, π.χ. στο παιδαγωγικό. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε κλάδο όμως, και να γίνουμε δάσκαλοι απλά με ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Το να επιτρέπεται ειδικά για το δικό μας κλάδο και ειδικά για τα δικά μας μαθήματα συνιστά απαξίωση. Και αν δεχτούμε ότι, ναι, κάποιοι "μια χαρά την κάνουν τη δουλειά", δεχόμαστε ότι και ο οποιοσδήποτε μπορεί να την κάνει (π.χ. δάσκαλοί με Β΄επιπέδου).

Η απαξίωση για εμένα ξεκινά από δύο πράγματα:
1ον) ότι μπορούν να είναι στον κλάδο απόφοιτοι άλλων τμημάτων, εκτός πληροφορικής, και αναφέρομαι κυρίως στα σεμινάρια. Αυτό στον πολύ κόσμο που είναι άσχετος με του τι πρέπει να κάνουμε, περνάει το μήνυμα ότι "σιγά, word και excel διδάσκουν, ο οποιοσδήποτε μπορεί να το κάνει". Το να είναι και οι σύμβουλοι μας μη πληροφορικοί είναι ακόμα χειρότερο.
2ον) ότι τα τμήματα μας δεν προσφέρουν παιδαγωγική κατάρτιση. Αυτό περνάει το μήνυμα ότι δεν είμαστε επαρκείς για την εκπαίδευση, άρα ότι οι άλλοι μπορούν να κάνουν τη δουλειά μας καλύτερα από εμάς.

Όλα τα υπόλοιπα για εμένα είναι αποτέλεσμα του ότι δεχτήκαμε αυτές τις δύο παράλογες αδικίες. Οι μόνιμοι δεν ασχολήθηκαν ποτέ γιατί διορίστηκαν εύκολα, αλλά εμείς οι αναπληρωτές έπρεπε να τα είχαμε καταλάβει αυτά χρόνια πριν και όχι να μετράμε απλά μόρια.

Θεωρώ ότι το πρώτο που έπρεπε να έχουμε κάνει, θα ήταν να έχουμε υπερασπιστεί την αξία των πτυχίων μας και να έχουμε θωρακίσει τα εργασιακά μας δικαιώματα. Αλλά εμείς κοιτάζαμε ποιος θα απαξιώσει τον άλλο για να τον περάσει στον πίνακα (π.χ. "εγώ που ήμουνα πραγματικά έξυπνος έκανα τον κόπο και τις θυσίες και έκανα ασπαιτε ή μεταπτυχιακό, άρα εγώ είμαι κατάλληλος να διδάσκω ενώ εσύ όχι, άρα είναι πολύ λογικό να σε καπελώνω στον πίνακα"). Αν ανατρέξετε σε παλιότερες συζητήσεις μας εδώ μέσα αυτά θα βρείτε. Ακόμα και πριν λίγους μήνες έγινε η κορυφαία συζήτηση "εμείς οι αναπληρωτές έχουμε παιδαγωγική κατάρτιση ενώ οι μόνιμοι όχι, άρα εμείς είμαστε κατάλληλοι να διδάσκουμε στα δημοτικά όπου είναι πιο μικρά τα παιδιά". Ορίστε τώρα που δίνει τη δυνατότητα στους δασκάλους να κάνουν το μάθημα μας και το αναλυτικό πρόγραμμα υποβιβάζεται για να είναι προσαρμοσμένο στις δυνατότητες τους.

Δεν θα πάρω τηλέφωνο στο υπουργείο να παρακαλέσω μπας και δώσει δέκα-είκοσι πιστώσεις παραπάνω (όπως είδα να δίνεται γραμμή στο fb), παρόλο που με ελάχιστες πιστώσεις παραπάνω θα μπορούσα να δουλέψω. Γιατί ξέρω ότι το πρόβλημα μου είναι ότι με έχουν απαξιώσει και ότι ακόμα και αν δουλέψω φέτος δεν θα δουλέψω του χρόνου ή του παραχρόνου. Η΄,για να είμαι ειλικρινής, μου φαίνεται γελοίο να διαμαρτυρηθώ για τις ώρες του πρότζεκτ, όταν πέρυσι λόγω της πίεσης των χημικών εξοστρακίστηκε η ΑΕΠΠ και φέτος μειώθηκαν σχεδόν στο μισό οι ώρες στο δημοτικό.

Είμαστε απαξιωμένος κλάδος και γι' αυτό είμαστε εύκολος στόχος. Αυτό είναι το πρόβλημα μας και το έχουμε επιτρέψει εμείς εδώ και πολλά χρόνια.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6716 στις: Οκτώβριος 03, 2016, 09:37:04 πμ »
Όχι. Ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό...

Δεν ξέρω αν γνωρίζεις πώς γίνεται κάποιος (υποψήφιος) διδάκτορας στο ΕΑΠ. Κι αν δεις και το διδακτορικό του θα καταλάβεις: http://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/26260

Από τα γνωστά διδακτορικά με Citation Index -> 0. Ας είναι καλά ο Θανάσης (που πήγε από το ένα ΕΑΠ στο άλλο).

Τώρα, βέβαια, θα την έχουμε "σπάσει" στους συναδέλφους και θα μας πετάξουν οι διαχειριστές έξω από το νήμα. Μετά από αυτό ας το συνεχίσουμε σε ΠΜ.

από την στιγμή που με νόμο χαρακτηρίστηκε ο συνάδελφος πε19 και διορίστηκε ως τέτοιος, κάτι το οποίο εκείνη την περίοδο ήταν ανεκτό, είναι ανήθικο να τον εγκαλούμε ότι έπραξε αυτός ή ο νόμος ανήθικα. Καμία αλλαγή δεν μπορεί να γίνει σε αυτό γιατί θα κλονιζόταν η αρχή της εμπιστοσύνης του διοικούμενου, κάτι το οποίο το κράτος οφείλει να σεβαστεί (πρόσφατο παράδειγμα η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος σε ξενόγλωσσους χωρίς τίτλο σπουδών). Αλλά αυτά τα ξέρεις.

Από εκεί και πέρα το θέμα είναι απλούστερο όσο αφορά την θέση ευθύνης. Εκεί δεν δεσμεύεται το κράτος και μπορεί να βάλει ως βασικό όρο για την κάλυψη θέση συμβούλου πληροφορικής την κατοχή προπτυχιακού τίτλου στην πληροφορική. Κανείς δεν θα αντιδράσει, τουλάχιστον φανερά.
 

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6717 στις: Οκτώβριος 03, 2016, 09:40:47 πμ »
Elia ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος pcs

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6718 στις: Οκτώβριος 03, 2016, 11:37:38 πμ »
Ένα μεταπτυχιακό και πολύ περισσότερο ένα διδακτορικό έχει συγκεκριμένη κατεύθυνση, δεν μπορεί να καλύψει μία επιστήμη σφαιρικά και αυτός είναι ο λόγος που σε κανέναν κλάδο δεν μπορείς να μπεις με μεταπτυχιακό. Και εμείς ως πληροφορικοί μπορούμε να κάνουμε μεταπτυχιακό σχεδόν σε οποιαδήποτε σχολή της χώρας, π.χ. στο παιδαγωγικό. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε κλάδο όμως, και να γίνουμε δάσκαλοι απλά με ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Το να επιτρέπεται ειδικά για το δικό μας κλάδο και ειδικά για τα δικά μας μαθήματα συνιστά απαξίωση. Και αν δεχτούμε ότι, ναι, κάποιοι "μια χαρά την κάνουν τη δουλειά", δεχόμαστε ότι και ο οποιοσδήποτε μπορεί να την κάνει (π.χ. δάσκαλοί με Β΄επιπέδου).

Η απαξίωση για εμένα ξεκινά από δύο πράγματα:
1ον) ότι μπορούν να είναι στον κλάδο απόφοιτοι άλλων τμημάτων, εκτός πληροφορικής, και αναφέρομαι κυρίως στα σεμινάρια. Αυτό στον πολύ κόσμο που είναι άσχετος με του τι πρέπει να κάνουμε, περνάει το μήνυμα ότι "σιγά, word και excel διδάσκουν, ο οποιοσδήποτε μπορεί να το κάνει". Το να είναι και οι σύμβουλοι μας μη πληροφορικοί είναι ακόμα χειρότερο.
2ον) ότι τα τμήματα μας δεν προσφέρουν παιδαγωγική κατάρτιση. Αυτό περνάει το μήνυμα ότι δεν είμαστε επαρκείς για την εκπαίδευση, άρα ότι οι άλλοι μπορούν να κάνουν τη δουλειά μας καλύτερα από εμάς.

Όλα τα υπόλοιπα για εμένα είναι αποτέλεσμα του ότι δεχτήκαμε αυτές τις δύο παράλογες αδικίες. Οι μόνιμοι δεν ασχολήθηκαν ποτέ γιατί διορίστηκαν εύκολα, αλλά εμείς οι αναπληρωτές έπρεπε να τα είχαμε καταλάβει αυτά χρόνια πριν και όχι να μετράμε απλά μόρια.

Θεωρώ ότι το πρώτο που έπρεπε να έχουμε κάνει, θα ήταν να έχουμε υπερασπιστεί την αξία των πτυχίων μας και να έχουμε θωρακίσει τα εργασιακά μας δικαιώματα. Αλλά εμείς κοιτάζαμε ποιος θα απαξιώσει τον άλλο για να τον περάσει στον πίνακα (π.χ. "εγώ που ήμουνα πραγματικά έξυπνος έκανα τον κόπο και τις θυσίες και έκανα ασπαιτε ή μεταπτυχιακό, άρα εγώ είμαι κατάλληλος να διδάσκω ενώ εσύ όχι, άρα είναι πολύ λογικό να σε καπελώνω στον πίνακα"). Αν ανατρέξετε σε παλιότερες συζητήσεις μας εδώ μέσα αυτά θα βρείτε. Ακόμα και πριν λίγους μήνες έγινε η κορυφαία συζήτηση "εμείς οι αναπληρωτές έχουμε παιδαγωγική κατάρτιση ενώ οι μόνιμοι όχι, άρα εμείς είμαστε κατάλληλοι να διδάσκουμε στα δημοτικά όπου είναι πιο μικρά τα παιδιά". Ορίστε τώρα που δίνει τη δυνατότητα στους δασκάλους να κάνουν το μάθημα μας και το αναλυτικό πρόγραμμα υποβιβάζεται για να είναι προσαρμοσμένο στις δυνατότητες τους.

Δεν θα πάρω τηλέφωνο στο υπουργείο να παρακαλέσω μπας και δώσει δέκα-είκοσι πιστώσεις παραπάνω (όπως είδα να δίνεται γραμμή στο fb), παρόλο που με ελάχιστες πιστώσεις παραπάνω θα μπορούσα να δουλέψω. Γιατί ξέρω ότι το πρόβλημα μου είναι ότι με έχουν απαξιώσει και ότι ακόμα και αν δουλέψω φέτος δεν θα δουλέψω του χρόνου ή του παραχρόνου. Η΄,για να είμαι ειλικρινής, μου φαίνεται γελοίο να διαμαρτυρηθώ για τις ώρες του πρότζεκτ, όταν πέρυσι λόγω της πίεσης των χημικών εξοστρακίστηκε η ΑΕΠΠ και φέτος μειώθηκαν σχεδόν στο μισό οι ώρες στο δημοτικό.

Είμαστε απαξιωμένος κλάδος και γι' αυτό είμαστε εύκολος στόχος. Αυτό είναι το πρόβλημα μας και το έχουμε επιτρέψει εμείς εδώ και πολλά χρόνια.
Συμφωνώ μέχρι και στις τελείες!!!!

Αποσυνδεδεμένος ilith

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6719 στις: Οκτώβριος 03, 2016, 01:08:33 μμ »
Ένα μεταπτυχιακό και πολύ περισσότερο ένα διδακτορικό έχει συγκεκριμένη κατεύθυνση, δεν μπορεί να καλύψει μία επιστήμη σφαιρικά και αυτός είναι ο λόγος που σε κανέναν κλάδο δεν μπορείς να μπεις με μεταπτυχιακό. Και εμείς ως πληροφορικοί μπορούμε να κάνουμε μεταπτυχιακό σχεδόν σε οποιαδήποτε σχολή της χώρας, π.χ. στο παιδαγωγικό. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε κλάδο όμως, και να γίνουμε δάσκαλοι απλά με ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Το να επιτρέπεται ειδικά για το δικό μας κλάδο και ειδικά για τα δικά μας μαθήματα συνιστά απαξίωση. Και αν δεχτούμε ότι, ναι, κάποιοι "μια χαρά την κάνουν τη δουλειά", δεχόμαστε ότι και ο οποιοσδήποτε μπορεί να την κάνει (π.χ. δάσκαλοί με Β΄επιπέδου).

Η απαξίωση για εμένα ξεκινά από δύο πράγματα:
1ον) ότι μπορούν να είναι στον κλάδο απόφοιτοι άλλων τμημάτων, εκτός πληροφορικής, και αναφέρομαι κυρίως στα σεμινάρια. Αυτό στον πολύ κόσμο που είναι άσχετος με του τι πρέπει να κάνουμε, περνάει το μήνυμα ότι "σιγά, word και excel διδάσκουν, ο οποιοσδήποτε μπορεί να το κάνει". Το να είναι και οι σύμβουλοι μας μη πληροφορικοί είναι ακόμα χειρότερο.
2ον) ότι τα τμήματα μας δεν προσφέρουν παιδαγωγική κατάρτιση. Αυτό περνάει το μήνυμα ότι δεν είμαστε επαρκείς για την εκπαίδευση, άρα ότι οι άλλοι μπορούν να κάνουν τη δουλειά μας καλύτερα από εμάς.

Όλα τα υπόλοιπα για εμένα είναι αποτέλεσμα του ότι δεχτήκαμε αυτές τις δύο παράλογες αδικίες. Οι μόνιμοι δεν ασχολήθηκαν ποτέ γιατί διορίστηκαν εύκολα, αλλά εμείς οι αναπληρωτές έπρεπε να τα είχαμε καταλάβει αυτά χρόνια πριν και όχι να μετράμε απλά μόρια.

Θεωρώ ότι το πρώτο που έπρεπε να έχουμε κάνει, θα ήταν να έχουμε υπερασπιστεί την αξία των πτυχίων μας και να έχουμε θωρακίσει τα εργασιακά μας δικαιώματα. Αλλά εμείς κοιτάζαμε ποιος θα απαξιώσει τον άλλο για να τον περάσει στον πίνακα (π.χ. "εγώ που ήμουνα πραγματικά έξυπνος έκανα τον κόπο και τις θυσίες και έκανα ασπαιτε ή μεταπτυχιακό, άρα εγώ είμαι κατάλληλος να διδάσκω ενώ εσύ όχι, άρα είναι πολύ λογικό να σε καπελώνω στον πίνακα"). Αν ανατρέξετε σε παλιότερες συζητήσεις μας εδώ μέσα αυτά θα βρείτε. Ακόμα και πριν λίγους μήνες έγινε η κορυφαία συζήτηση "εμείς οι αναπληρωτές έχουμε παιδαγωγική κατάρτιση ενώ οι μόνιμοι όχι, άρα εμείς είμαστε κατάλληλοι να διδάσκουμε στα δημοτικά όπου είναι πιο μικρά τα παιδιά". Ορίστε τώρα που δίνει τη δυνατότητα στους δασκάλους να κάνουν το μάθημα μας και το αναλυτικό πρόγραμμα υποβιβάζεται για να είναι προσαρμοσμένο στις δυνατότητες τους.

Δεν θα πάρω τηλέφωνο στο υπουργείο να παρακαλέσω μπας και δώσει δέκα-είκοσι πιστώσεις παραπάνω (όπως είδα να δίνεται γραμμή στο fb), παρόλο που με ελάχιστες πιστώσεις παραπάνω θα μπορούσα να δουλέψω. Γιατί ξέρω ότι το πρόβλημα μου είναι ότι με έχουν απαξιώσει και ότι ακόμα και αν δουλέψω φέτος δεν θα δουλέψω του χρόνου ή του παραχρόνου. Η΄,για να είμαι ειλικρινής, μου φαίνεται γελοίο να διαμαρτυρηθώ για τις ώρες του πρότζεκτ, όταν πέρυσι λόγω της πίεσης των χημικών εξοστρακίστηκε η ΑΕΠΠ και φέτος μειώθηκαν σχεδόν στο μισό οι ώρες στο δημοτικό.

Είμαστε απαξιωμένος κλάδος και γι' αυτό είμαστε εύκολος στόχος. Αυτό είναι το πρόβλημα μας και το έχουμε επιτρέψει εμείς εδώ και πολλά χρόνια.

Αφού το ξεκινάς έτσι, θα το συνεχίσω.  Γιατί λες την αλήθεια, αλλά την μισή, επειδή μάλλον η μισή σε συμφέρει. Και όποιος λέει μισές αλήθειες, είναι ψεύτης. "Ορκίζομαι να πω την αλήθεια , και όλη την αλήθεια" λέμε στα δικαστήρια.

Γιατί θα πρέπει να διορίζονται στο δημόσιο όσοι έχουν πτυχίο από μη δημόσια πανεπιστήμια;;;;; Πάει ο καθε πονηρός που δεν περνάει από πανελλήνιες, παίρνει ένα πτυχίο στην ρουμανία και με καλό βαθμό, και μετά έρχεται εδώ και ξεπερνάει στην λίστα των αναπληρωτών σχολές δημόσιες, από πανελλήνιες!!! Θα έπρεπε λοιπόν στην σειρά των αναπληρωτών να προηγουνται κατά πλήρη προτεραιότητα τα δημόσια πανεπιστήμια!!!!

Επίσης από τα δημόσια πανεπιστήμια να μοριοδοτούνται με περισσότερα μόρια οι αναπληρωτές των δημόσιων σχολών που σε βάθος 25ετίας έχουν υψηλότερες βάσεις εισαγωγής.  Γιατί δεν μπορείς κύριε (ή κυρία μου) να έχεις πτυχίο από το ΤΕΙ άνω κολοπετινίτσας, και να θες με τον βαθμό πτυχίου σου να συγκρίνεσαι και να προηγείσαι στην λίστα των αναπληρωτών από όσους έχουν βγάλει πολυτεχνείο!

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 03, 2016, 01:32:04 μμ από ilith »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159957
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 720
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 435
Σύνολο: 446

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.