0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
εαν στοχος ηταν οντως η επιμορφωση, θαπρεπε να ζητουν αξιοπιστα μηχανηματα,καλο δικτυο και ενεργα προγραμματα. εφοσον δεν εχω ακουσει καποια αντιδραση- ισως καποιοι?-γενικευω. σε συζητηση με συναδελφους στο σχολειο οι οποιοι ήδη ειχαν επιμορφωθει πηρα σαν απαντηση την ιδια απογοητευση. και ημουν απο αυτους που παρακολουθουσαν ανελιπως και εκανα και ολες τις εργασιες που μου ζητηθηκαν. παρολα αυτα νοιωθω ατελης . οι δε εξετασεις ηταν το αποκορυφωμα του σουργελου, οπου καποιοι "συναδελφοι" ειχαν στη διαθεση τους σημειωσεις που συχνα χρησιμοποιουσαν, μεχρι και δικτυο μεσω κινητου τηλεφωνου. το να τους "δωσω" θα ηταν απρεπες, απλα ηταν το επιστεγασμα της γελοιοτητας.συγγνωμη-ειλικρινα
παρακολουθησα επιτυχως το β επιπεδο....η τελικη εντυπωση ηταν μια γερσμενη μπουρδα, με προγραμματα που δεν ετρεχαν στους υπολογιστες τους, καποια ουτε κ στους δικους μας, ελαχιστος χρονος για εκμαθηση, μια ποικιλια απο μπλα μπλα. και καποιες σπιθες ενδιαφερουσες. οι εκπαιδευτες νομιζω οτι δεν πιστευουν αυτο που κανουν, χρειαζεται ανανεωση το στοκ, εκτος κ εαν ολα γινονται για να φαγωθουν χρηματα ΕΣΠΑ. αυταλυπαμαι πολυ
Και το δείγμα σου που ήταν οι εκπαιδευτές που είχες σου έδωσε το δικαίωμα να γενικεύσεις για όλους;
Δικό μου σχόλιο: Αν έχουν καταφέρει να επιμορφώσουν τους επιμορφωτές μέχρι τότε.
Οι βεβαιωση πηγαινει στις Διευθυνσεις Εκπαιδευσης που ανηκε ο εκπαιδευτικος οταν εκανε την αιτηση κι εδωσε τις εξετασεις πιστοποιησης ή σε αυτη που ανηκει τη φετινη χρονια?Διοτι αρκετοι αλλαξαν διευθυνση..