*

Αποστολέας Θέμα: Μεταπτυχιακά για παιδαγωγική επάρκεια  (Αναγνώστηκε 75592 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά για παιδαγωγική επάρκεια
« Απάντηση #70 στις: Σεπτέμβριος 11, 2010, 09:25:21 μμ »
Είχα γράψει ότι δε θα ασχοληθώ περαιτέρω, αλλά η επιμονή σου με αναγκάζει. Θα ξεκινήσω από τα τελευταία σου:

Παράθεση
Διέπεσαι πάντως από πνεύμα δημοκρατικότητας, καταλαβαίνω αυτά που μου γράφεις, αλλα δυστυχώς δεν συμφωνώ. Λυπήσου τον εαυτό σου πρώτα και όχι εμένα επειδή έχω διαφορετικές απόψεις που μάλλον ενοχλούν.
Το ότι δε συμφωνείς μαζί μου και εγώ μαζί σου είναι θεμιτό. Αυτό σημαίνει διάλογος και δημοκρατία. Και δε σε λυπήθηκα, επειδή έχεις διαφορετικές απόψεις ή με ενοχλούν. ΕΛΕΟΣ. Αυτά είναι σοφιστείες σου και δεν πιάνουν. Κάποιες αγενείς και εμπαθείς αναφορές σου ήταν αυτές που με ενόχλησαν. Επίσης, στο έγραψα και παραπάνω. Αν και «θετικός επιστήμονας» που με τόση ανάγκη αυτοπροσδιορίζεσαι, συχνά καταφεύγεις σε αναπόδεικτες υποθέσεις.

Παράθεση
Χα, χα, χα απορώ πως σκέφτηκες να γράψεις ότι τάχα εγώ νόμισα ότι επειδή έχει τίτλο γενική διδακτική ότι απευθύνεται σε όλους:;Για να σε διαφωτίσω λίγο στο τι είναι γενική διδακτική (γιατί με αυτά που λες με αφήνεις άφωνο) θα σου αναφέρω τα εξής...
Έγραψα κάτι διαφορετικό για τη Γενική Διδακτική;!!! :o ;D Απορείς πώς σκέφτηκα ότι τάχα νόμισες...;! Κακώς!!! Κρίνω από τα γραφόμενά σου. Αν δεν είσαι σε θέση να... διαφωτίσεις το συνομιλητή σου για το τι ακριβώς πιστεύεις, μην απαιτείς να έχει μαντικές ικανότητες και περιορίσου στο να βελτιωθείς στο κομμάτι αυτό και άσε όλα τα υπόλοιπα. Γιατί αστείες... «διαφωτίσεις» από εσένα για αντικείμενα που ούτε καν έχεις διδαχτεί ποτέ (απλά περιορίζεσαι σε εντυπωσιασμούς με copy-paste από παιδαγωγικά εγχειρίδια) και σε άτομα που τα έχουν σπουδάσει και τα ερευνούν (και όχι με πιστοποιητικά τύπου ΑΣΠΑΙΤΕ, έτσι;), δεν έχουν κανένα, μα κανένα νόημα. Αντιθέτως, με διασκεδάζεις με την έπαρσή σου. ;D

Παράθεση
Εφόσον είσαι κάποιος τρανός ή γνωστός, πες μας δημόσια ποιος είσαι, αλλιώς σε θεωρώ ως ανώνυμο άνθρωπο. Ακόμα και καθηγητής σε πανεπιστήμιο να είσαι ή και υπουργός, η ιδιότητά σου δεν μου λέει κάτι, μιας και κρίνεσαι από τα επιχειρήματα που μου παραθέτεις και όχι από μια υποτιθέμενη ιδιότητα που δεν μπορείς να αποδείξεις.
Έγραψα κάπου ότι είμαι μεγάλος και τρανός;! Καθηγητής πανεπιστημίου ή... υπουργός;! ??? Όποιος και να είναι όμως ο συνομιλητής σου έχεις υποχρέωση να τον σέβεσαι, καθώς και τα επιχειρήματά του. Και το τονίζω: όχι να αποδεχτείς, αλλά να σεβαστείς. Και το «ακαταλόγιστο» ή το «ελαφρυντικό» κάποιας νεαρής ηλικίας δε σε απαλλάσσει. Όσο για τη γενίκευση που αναφέρεις σήμαινε ότι πρέπει να είσαι προσεκτικός και ότι δεν μπορείς να γράφεις με ύφος όπως θα έγραφες σε ένα φίλο σου, αλλά σε ένα άγνωστο άτομο -λόγω του απρόσωπου internet- του οποίου λοιπόν δε γνωρίζεις ηλικία, ιδιότητα κλπ. Σε άλλα θέματα ξέρεις να εικάζεις, την ιδιότητα του όμως του συνομιλητή σου που σου δηλώνει ο ίδιος, γιατί δεν μπορείς να την αποδεχτείς έστω να την υποθέσεις; Με το ίδιο σκεπτικό μπορεί κάλλιστα να αμφισβητηθεί η δική σου ιδιότητα του γεωπόνου, που δήλωσες. Παιχνιδάκια θα παίζουμε; Επομένως, οι γενικεύσεις σου «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ είναι αυτοί που είναι μέσα σε ερευνητικά κέντρα και κάνουν πολύ σοβαρή έρευνα. Τα πανεπιστήμια βγάζουν επαγγελματίες και όχι επιστήμονες. Δεν σας κάνει το γεγονός ότι διδαχθήκατε κάποιες επιστημονικές γνώσεις επιστήμονες. Θεωρώ ως επιστήμονες από όλους τους κλάδους μόνο αυτούς που είναι ερευνητές και όλους τους άλλους επαγγελματίες» είναι άκυρες, αφού σε εμένα απαντούσες.

Για τα περί επιστημολογίας δε θα επεκταθώ, μόνο κάποιες απαντήσεις θα δώσω. Γιατί αφενός είμαστε εκτός θέματος και αφετέρου δε βγαίνει άκρη. Είσαι της τεχνοκρατικής αντίληψης, της στεγανοποιημένης επιστημονικής και υλιστικής πραγματικότητας· είμαι της εκ διαμέτρου σχολής και αντιτίθεμαι στη θεοποίηση της (θετικής) επιστήμης. Τις ανατροπές της επιστήμης -όπως τη νοείς- δεν τις σχολίασες όμως, δε σε συνέφεραν, έτσι; Για τα μαθηματικά ή τη θεωρητική φυσική (υπάρχουν και πολλοί άλλοι επιστημονικοί κλάδοι) δεν έγραψες τίποτα! Λογικό...

1) Ορισμός έννοιας
επιστήμη
η (AM ἐπιστήμη) [επίσταμαι]· 1. σύνολο συστηματικών γνώσεων σε κύκλο θεμάτων, φαινομένων, θεωριών (με διάκριση από την «τέχνη», τις «τέχνες» και την «εμπειρία», την εμπειρική, πρακτική γνώση) («θετικές επιστήμες, θεωρητικές επιστήμες, η επιστήμη τής ιατρικής, τής νομικής» κ.λπ.)


Κάθε επιστήμη θεραπεύει ένα κομμάτι του επιστητού. Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα έχουν γίνει πολλές διαιρέσεις της φιλοσοφίας και κατ’ επέκταση της επιστήμης.

2) Ασχέτως, πώς τον αναγνωρίζουν οι θετικές επιστήμες, ο Θεόφραστος ήταν φιλόσοφος και έθεσε τις επιστημονικές βάσεις των κλάδων που αναφέρεις. Η επιστήμη για σένα έχει λοιπόν μια επιλεκτική τάση να απομονώνει τα στοιχεία που θέλει και να αναγνωρίζει μόνο ό,τι την συμφέρει. Επίσης, σήμερα υπάρχουν κλάδοι όπως Φιλοσοφία των φυσικών επιστημών, των μαθηματικών, της βιολογίας, της ιατρικής. Γιατί άραγε οι επιστήμονες επιστρέφουν στη φιλοσοφική θεώρηση των αντικειμένων τους;

3) Η Ηθολογία (Εθολογία) είναι ένας επιστημονικός κλάδος (της Ζωολογίας) που ενδιαφέρει και την Ψυχολογία (Συγκριτική Ψυχολογία). Ποιος σου είπε εσένα ότι η Ψυχολογία βασίστηκε στην Ηθολογία, για να μελετήσει την ανθρώπινη συμπεριφορά;! :o Είδες που δεν έχει ιδέα περί τίνος γράφεις;! Λαμβάνει υπόψη ΚΑΙ αυτόν τον επιστημονικό κλάδο, αλλά δεν περιορίζεται μόνο σε αυτόν. Για την Ψυχολογία όμως θα μπορούσαν ειδικοί ψυχολόγοι να σε αποκρούσουν. Σε ένα άλλο θέμα όμως, γιατί ήδη είμαστε εκτός εδώ. Πάντως, επειδή γράφω με επιχειρήματα και όχι από το μυαλό μου, ενδεικτικά παραθέτω:
"Οι συμπεριφοριστές*, λοιπόν, αφοσιώθηκαν σε πειράματα με ζώα, κυρίως ποντίκια, μέσα στα πειραματικά τους εργαστήρια, με απώτερο σκοπό την εκπόνηση πολύπλοκων θεωριών για τη μάθηση, θεωριών όμως που θα μπορούσαν να ερμηνεύσουν την ανθρώπινη συμπεριφορά. Όμως η απόπειρα γενίκευσης των πορισμάτων που προκύπτουν από πειράματα με ζώα στην ανθρώπινη συμπεριφορά είναι παρακινδυνευμένη, γεγονός που αποδέχτηκαν αργότερα και οι ίδιοι συμπεριφοριστές". (Γεώργας Δημ., "Κοινωνική Ψυχολογία" Τόμος Α΄, Αθήνα, 1995, σελ. 39).

* εκπρόσωποι μίας από τις ψυχολογικές σχολές.

Οι θεωρητικές επιστήμες, λοιπόν, δε βάζουν στεγανά όπως οι θετικές. Αξιοποιούν κάθε πόρισμα που μπορεί να βοηθήσει στην εξέλιξη του επιστημονικού τους αντικειμένου και δεν απορρίπτουν, όπως οι θετικές, κάθε τι που δεν τους συμφέρει. Ένα άλλο παράδειγμα: Μέχρι πρότινος η Αστρονομία ΑΠΕΡΡΙΠΤΕ τη δυνατότητα ανάπτυξης νοήμονος ζωής στο σύμπαν. Ήταν τελείως αρνητική και πολλές φορές ειρωνική προς άλλες απόψεις, επειδή είχαν υποθετική βάση. Σήμερα;! Οι περισσότεροι ακόμα και σκληροπυρηνικοί επιστήμονες αναγνωρίζουν ότι στο αχανές μας σύμπαν (για το οποίο ΤΟΣΕΣ θεωρίες έχουν διατυπωθεί από τους θετικούς επιστήμονες και έχουν ανατραπεί, διαστέλλοντος- συστέλλοντος και δε συμμαζεύεται) είναι δεδομένη η ανάπτυξη ζωής κάπου, έστω μακριά, ακόμα και έλλογης. Όσο για τα πειράματα έγραψες κάτι καθοριστικό: «Σε κλινικές μελέτες φαρμάκων ασθενείς υπογραφούν ότι δέχονται να συμμετέχουν σε κλινική μελέτες ενός σκευάσματος που έχει δοκιμαστεί προηγουμένως σε ζώα». Μόνο όταν υπάρχει η συγκατάθεση ενός ανθρώπου και πάλι η νομοθεσία είναι πολύ αυστηρή, για να επιβεβαιωθεί ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν εξαναγκαστεί ή εκμεταλλευτεί ή έχουν πλήρη επίγνωση της πράξης τους.

4) Έγραψες για ψυχή;! Πότε την ανακάλυψαν οι βιολόγοι με τα πειράματά τους; Την είδαν; Την άγγιξαν μήπως; Τι είναι η ψυχή; Πού εδρεύει; Μιλάς για «χειροπιαστές αποδείξεις»; Καταλαβαίνεις τι γράφεις; Αυτό το επιχείρημα επέλεξες, για να υποστηρίξεις τις θέσεις σου; «Στέρεες αποδείξεις»;! Με ποια ισχύ; Επειδή κατέληξαν αυθαίρετα, συνδέοντας την ψυχή με το DNA, για να λάβει το κομμάτι αυτό της βιολογίας «επιστημονική» υπόσταση; Μέχρι λοιπόν, να ανακαλύψουν οι θετικοί επιστήμονες την ψυχή, άσε τις θεωρητικές επιστήμες να προσεγγίζουν το θέμα όπως γνωρίζουν και εσύ μη γράφεις αστεία πράγματα, γιατί εκτίθεσαι.
[Αλήθεια η Ψυχιατρική, κλάδος της Ιατρικής, δεν έχει αντικείμενο... την ψυχή του ανθρώπου; Εκείνη πώς τη μελετάει;] ;)

Παράθεση
Σου είπα ποιος είναι ο ρόλος των μεταπτυχιακών των σοβαρών, το ότι έχουν πρακτική δεν λέει τίποτα.
Γνωρίζω μεταπτυχιακά πχ. του τμήματος Χημείας (που ανήκει στη σχολή ΘΕΤΙΚΩΝ επιστημών), αλλά και άλλων που έχουν πρακτικές ασκήσεις σε νοσοκομεία, ερευνητικά κέντρα κλπ. Αυτά είναι «σοβαρά» προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών για σένα, επειδή ανήκουν στο πεδίο των θετικών επιστημών και τα άλλα όχι;! Στο έχω ξαναγράψει: δυο μέτρα και δυο σταθμά για εσένα;! Ωραίες "επιστημονικές" τακτικές έχεις. ;D

Η επιστήμη, και η θετική, είναι καταδικασμένη να υφίσταται μια συνεχόμενη αμφισβήτηση. Έτσι εξελίσσεται. Και αυτή είναι η αντίφαση που τη διέπει. Ιδίως η θετική αποζητά την πειραματική επιβεβαίωση, καταλήγει σε "ισχυρά" συμπεράσματα, αλλά στο τέλος; Αυτοαναιρείται, βασισμένη σε άλλα πειράματα, μέχρι και αυτά να καταρριφθούν... Δεν της επιτρέπεται να γίνεται αλαζονική. Γελοιοποιείται.

ΥΓ: Αν και η Διδακτική τείνει να αυτονομηθεί ως επιστήμη, σε ενημερώνω (για να ξέρεις στο εξής...) πως και η Ειδική Διδακτική ανήκει στον κλάδο της Γενικής Παιδαγωγικής, σύμφωνα με τη διαίρεση των παιδαγωγικών κλάδων. ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 11, 2010, 09:41:02 μμ από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταπτυχιακά για παιδαγωγική επάρκεια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:35:43 »

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά για παιδαγωγική επάρκεια
« Απάντηση #71 στις: Σεπτέμβριος 11, 2010, 09:33:06 μμ »
menmas, αυτό που ρώτησε για τα μεταπτυχιακά στις επιστήμες της αγωγής του Τομέα Παιδαγωγικής ΦΠΨ φυσικά και ισχύει, ακόμα και για τεχνικές ειδικότητες.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 11, 2010, 09:42:01 μμ από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος viviantz

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά για παιδαγωγική επάρκεια
« Απάντηση #72 στις: Σεπτέμβριος 12, 2010, 10:55:09 μμ »
Σύμφωνα με το νέο προσοντολόγιο, γνωρίζει κανείς πόσα μόρια δίνει το μεταπτυχιακό του ΕΑΠ "Σπουδές στην Εκπαίδευση" ;
Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος eleni_som

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά για παιδαγωγική επάρκεια
« Απάντηση #73 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 01:27:53 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!
Ποιος θα μπορούσε να μου δώσει κάποιες σαφείς απαντήσεις, επειδή μπερδεύτηκα με τα όσα αναφέρονται εδώ μέσα?
Αρχικά μόλις τελείωσα ΤΕΙ Πληροφορικής! Είμαι καινούρια και κάπως άσχετη με το όλο θέμα της διδασκαλίας και της εκπαίδευσης, παρόλο που θέλω τόσο πολύ να μπω στην εκπαίδευση. Εδώ λοιπόν παραθέτω τις απορίες μου:
1. Με τον όρο " επάρκεια διδασκαλίας" τι εννοούμε? Ότι μπορώ να διδάξω σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης?
2. Πώς σχετίζεται η επάρκεια διδασκαλίας με τον ΑΣΕΠ, όσον αφορά τα μόρια? Γνωρίζω ότι από την σχολή μου μπορώ να δώσω ΑΣΕΠ αλλά προφανώς θα είναι πολύ λίγα τα μόρια μου και δεν θα μπορέσω να διοριστώ, σωστά?
3. Ποιες σχολές στα μεταπτυχιακά τους δίνουν όντως παιδαγωγική επάρκεια? Όσες αναφέρουν στα μεταπτυχιακά τους τον όρο ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ? Ρώτησα στο Υπουργείο και αυτή την απάντηση πήρα. Εγώ γνωρίζω σίγουρα το Μεταπτυχιακό της Ρόδου.
4. Τί ακριβώς είναι το ΠΜΣ, το ΠΕ19 που αναφέρετε?
5. Παίζει κάποιο ρόλο το γεγονός ότι αποφοίτησα από ΤΕΙ και όχι ΑΕΙ, όσον αφορά είτε την εισαγωγή μου σε κάποιο μεταπτυχιακό που σχετίζεται με την εκπαίδευση είτε στον διορισμό μου?
6. Με το πτυχίο Πληροφορικής που έχω και με την επάρκεια διδασκαλίας (πρώτα ο Θεός), θα μπορώ να διδάξω μόνο Πληροφορική στα σχολεία?

Συγγνώμη αν σας φαίνονται χαζές οι ερωτήσεις μου, αλλά και εγώ μία άκρη προσπαθώ να βγάλω.
Σας ευχαριστώ για όποια βοήθεια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταπτυχιακά για παιδαγωγική επάρκεια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:35:43 »

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά για παιδαγωγική επάρκεια
« Απάντηση #74 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 03:44:28 μμ »
Eleni_som σου απαντώ:
1. Η παιδαγωγική επάρκεια σου δίνει τη δυνατότητα να διδάξεις στην Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ειδικά για σένα που δεν προέρχεσαι από ένα καθηγητικό τμήμα και δε σου προσφέρεται με τη λήψη του πτυχίου σου.
2. Στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ως πτυχιούχος Πληροφορικής, δεν μπορείς να δώσεις, αν δεν έχεις την παιδαγωγική επάρκεια. Δεν είναι θέμα πολλών ή λίγων μορίων. Πρέπει πρώτα να λάβεις την πιστοποίηση (συνήθως ΑΣΠΑΙΤΕ) και μετά έχεις τη δυνατότητα να συμμετάσχεις σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ για τη δημόσια εκπαίδευση.
3. Για τα μεταπτυχιακά που δίνουν παιδαγωγική επάρκεια ισχύει ότι έχω γράψει παραπάνω. Εν ολίγοις, χρειάζεται η αναφορά του τίτλου "Επιστήμες της Αγωγής". Ο νόμος χρειάζεται διευκρίνιση και συμπλήρωση, που πρέπει να γίνουν άμεσα, ώστε να προσδιοριστεί ο όρος "επιστήμες της αγωγής". Δυστυχώς, προς το παρόν ισχύει η τυφλή προσκόλληση σε έναν όρο.
4. ΠΜΣ=Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. ΠΕ19=ο κλάδος των πτυχιούχων Πληροφορικής ΑΕΙ.
5. Παίζει ρόλο, βεβαίως, κάθε μεταπτυχιακό έχει συγκεκριμένη προκήρυξη. Μπορεί ένα μεταπτυχιακό να αποκλείει τη συμμετοχή κάποιων ειδικοτήτων. Για το διορισμό σου ως ΠΕ20 (Πληροφορικής ΤΕΙ) έχεις τα ίδια δικαιώματα με τους ΠΕ19.
6. Μπορείς να διδάσκεις Πληροφορική ή ό,τι άλλο ορίζει ο νόμος. Σε αυτό μπορούν να σε διαφωτίσουν συνάδελφοί σου.
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος rebecca...

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 233
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά για παιδαγωγική επάρκεια
« Απάντηση #75 στις: Σεπτέμβριος 27, 2010, 05:58:20 μμ »
αν κανεις μεταπτυχιακο στις επιστημες της αγωγης σε πανεπιστημιο του εξωτερικου παινεις την παιδαγωγικη επαρκεια???????εχω αρχισει κ χανω τις ελπιδες μου για ελλαδα:(
ΠΕ 10

Αποσυνδεδεμένος eleni_som

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά για παιδαγωγική επάρκεια
« Απάντηση #76 στις: Σεπτέμβριος 29, 2010, 11:28:59 πμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση σου.

1. Αν κάνω μεταπτυχιακό σε τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης θα μπορώ να διδάξω πληροφορική μόνο (εφόσον έχω το πτυχίο Πληροφορικής ΤΕΙ) ή και τα υπόλοιπα μαθήματα? Μήπως πρέπει να βρω κάποιο μεταπτυχιακό που να είναι για παράδειγμα Διδακτική της Πληροφορικής? (π.χ. Το μεταπτυχιακό της Ρόδου)

2. Επίσης, το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο μπορεί να προσφέρει Παιδαγωγική επάρκεια και αν ναι, ποια είναι αυτά τα Πανεπιστήμια είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό?

3. Ρώτησα στην σχολή μου και μου είπαν ότι μπορώ να δώσω στον ΑΣΕΠ με το χαρτί του πτυχίου μου, χωρίς να έχω επάρκεια και μάλιστα κάποιος συμφοιτητής μου διορίστηκε πριν μερικά χρόνια.

4. Και κάτι τελευταίο Ioanni, διάβασα όλα τα post σου και ειλικρινά μπερδεύτηκα με το ποιές σχολές δίνουν επάρκεια. Θα σου ήταν εύκολο να μου τα αναφέρεις?

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά για παιδαγωγική επάρκεια
« Απάντηση #77 στις: Σεπτέμβριος 29, 2010, 11:40:00 πμ »
αν κανεις μεταπτυχιακο στις επιστημες της αγωγης σε πανεπιστημιο του εξωτερικου παινεις την παιδαγωγικη επαρκεια???????εχω αρχισει κ χανω τις ελπιδες μου για ελλαδα:(
Προφανώς, αλλά στην περίπτωση αυτή το να γυρίσεις στην Ελλάδα για να κυνηγίσεις για τα επόμενα χρόνια ένα πιθανό διορισμό ως εκπαιδευτικός των 800 ευρώ το μήνα, θα είναι το μεγαλύτερο λάθος της ζωής σου.

Αποσυνδεδεμένος menmas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......................
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά για παιδαγωγική επάρκεια
« Απάντηση #78 στις: Σεπτέμβριος 29, 2010, 02:27:22 μμ »
menmas, αυτό που ρώτησε για τα μεταπτυχιακά στις επιστήμες της αγωγής του Τομέα Παιδαγωγικής ΦΠΨ φυσικά και ισχύει, ακόμα και για τεχνικές ειδικότητες.


ναι το είδα!σε εχαριστω πολύ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά για παιδαγωγική επάρκεια
« Απάντηση #79 στις: Σεπτέμβριος 29, 2010, 02:47:10 μμ »
Επίσης παιδιά (δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί εδώ μέσα) "Επιστήμες της αγωγής" έχει ματαπτυχιακό και το ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου....λίγο πιο τσιμπημένα βέβαια τα δίδακτρα απ'τα δικά μας....
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά για παιδαγωγική επάρκεια
« Απάντηση #80 στις: Σεπτέμβριος 29, 2010, 02:49:26 μμ »
Αααα....και εννοείται πως το μεταπτυχιακό του ΦΠΨ δίνει επάρκεια....αν δεν δίνει αυτό ποιο θα δίνει....;;;;; ??? ??? ??? ???
Τι ερωτήσεις είναι αυτές που κάνουν μερικοί....;;;;
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος menmas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......................
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά για παιδαγωγική επάρκεια
« Απάντηση #81 στις: Σεπτέμβριος 29, 2010, 02:57:53 μμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση σου.

1. Αν κάνω μεταπτυχιακό σε τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης θα μπορώ να διδάξω πληροφορική μόνο (εφόσον έχω το πτυχίο Πληροφορικής ΤΕΙ) ή και τα υπόλοιπα μαθήματα? Μήπως πρέπει να βρω κάποιο μεταπτυχιακό που να είναι για παράδειγμα Διδακτική της Πληροφορικής? (π.χ. Το μεταπτυχιακό της Ρόδου)

2. Επίσης, το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο μπορεί να προσφέρει Παιδαγωγική επάρκεια και αν ναι, ποια είναι αυτά τα Πανεπιστήμια είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό?

3. Ρώτησα στην σχολή μου και μου είπαν ότι μπορώ να δώσω στον ΑΣΕΠ με το χαρτί του πτυχίου μου, χωρίς να έχω επάρκεια και μάλιστα κάποιος συμφοιτητής μου διορίστηκε πριν μερικά χρόνια.

4. Και κάτι τελευταίο Ioanni, διάβασα όλα τα post σου και ειλικρινά μπερδεύτηκα με το ποιές σχολές δίνουν επάρκεια. Θα σου ήταν εύκολο να μου τα αναφέρεις?

1. Το οποιοδήποτε μεταπτυχιακό δεν σου δίνει επαγγελμάτικα δικαιώματα της σχολής που το κάνεις. Αν κάνει μτχ στο δημοτικής,απλά θα πάρεις παιδαγωγική επαρκεια (που χρειάζεσαι ως ΠΕ20 αν κατάλαβα καλα) και όχι δικαιώματα δασκάλου νακάνεις όλα τα μαθήματα. Δεν υπάρχουν ακόμα οι πληροφορικοί στα δημοτικά ως μόνιμοι (οργανικές θέσεις).

2. Για το ΕΑΠ ξέρω,από αυτά που ακούω,δεν έχω εμπειρία κάποου γνωστού μου ότι δεν ισχύει η επάρκεια και ότι γίνονται κινήσεις ώστε να ισχύσει και να αναγνωριστεί.

3. το τι μπορεί να λέει η γραμματεία δεν είναι απαραίτητα και σωστό και αυτό γιατί συνήθως δεν έχουν επαφές με το τι γίνεται στην εκπαιδευση κάτω απο τριτοβάθμια. Για ΑΣΕΠ, στον επόμενο σίγουρα, για τον μεθ-επόμενο δεν θυμάμαι καλα, μπορούμε να δώσουμε χωρίς επάρκεια.έχει βγάλει ανακοίνωση η αχαρακτήριστη.ψάξε κάπου θα υπάρχει στο δίκτυο.

Επίσης, από τοτε που διοριστηκε ο φίλος έχει περάσει καιρός, και όπως βλέπεις τα πράγματα αλλάζουν πολυ και σχεδόν δραματικά. το οτι διορίστηκε χωρίς επάρκεια δεν σημαίνει κάτι για το σήμερα.Ακόμα κι απο πέρισυ στο φέτος τα πράγματα έγινε μπάχαλο!

Να σε πληροφορίσω ότι συνάδελφοι ( εγω έιμαι ΠΕ19) διορίστηκαν πιο παλια (2005) μέ 12 ώρες ολοήμερο!!! Παλιες χρυσές εποχες!!!οποτε καλό είναι να ρωτάς τους παλιούς και να τσεκάρεις πάντα κατα πόσο ισχύουν και σήμερα αυτά που ακούς.

4. διάβασε για αρχή την λίστα που αναφέρετε στις προκυρήξεις για το ποιες σχολές αντικαθιστούν την επάρκεια της ΣΕΛΕΤΕ και ότι απορίες έχεις τα ξαναλέμε (η πιο πρόσφατη βρίσκεται στην εγκύκλιο για τη δημιουργία πινάκων του 2010)

Αν βοηθάω λίγο, έμαθα προσφάτως οτι επάρκεια δίνει και μτχ στο ΦΠΨ στον τομέα του Παιδαγωγικού και ότι έχει τίτλο "Επιστήμες αγωγής"

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά για παιδαγωγική επάρκεια
« Απάντηση #82 στις: Σεπτέμβριος 29, 2010, 03:02:35 μμ »
Γνωρίζει κανείς αν ένας φιλόλογος με δεύτερο πτυχίο σε τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης ή νηπιαγωγών παίρνει  παιδαγωγική επάρκεια;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά για παιδαγωγική επάρκεια
« Απάντηση #83 στις: Σεπτέμβριος 29, 2010, 03:03:56 μμ »
να ρωτησω, υπαρχουν μεταπτυχιακα (εσωτερικου ή εξωτερικου) που το πληρωνεις χωρις να χρειαζεται να παρακολουθησεις, απλως στο στελνουν σπιτι σου και αναγωριζονται εδω στην Ελλαδα?



Τι ερωτήσεις είναι αυτές που κάνουν μερικοί....;;;;

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159953
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 720
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 556
Σύνολο: 558

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.