0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε κάποιο σοβαρό εκπαιδευτικό σύστημα πιθανότατα θα γίνονταν αυτό που λες. Θα αναλάμβαναν κάποιες εταιρίες τη συντήρηση του υλικού αλλά ΚΑΙ την εγκατάσταση και αναβάθμιση του λογισμικού (που είναι ακόμη πιο σημαντική). Που εγώ το βλέπω απόλυτα λογικό. Ο καθηγητής πληροφορικής να ασχολείται μόνο με το μάθημά του και όχι με "ταρζανιές".Εδώ απλά το κράτος θέλει να τη βγάλει τζάμπα ή όσο πιο φθηνά γίνεται...Οι "ταρζανιές" που αναφέρεις μόνο εξαίρεση δεν είναι. Ακόμη και μαθητές φέρνουν εξαρτήματα ή μηχανήματα που τα έχουν για πέταμα για συναρμολόγηση και χρήση στο εργαστήριο.Και φυσικά όλοι γινόμαστε παράνομοι εγκαθιστώντας συχνά-πυννά λογισμικό που κανονικά θα έπρεπε να είναι αγορασμένο.
3ωρη συντήρηση. Δεν αναλαμβάνουμε άλλες εξωδιδακτικές.
Χαχαχα....το έχεις βρει εσύ το νόημα....τσάμπα φαί και ξάπλα...εγώ θα σου φέρνω τσιγάρα....χαχαχα δεν παίζεσαι!
Αν μου αποδείξεις ότι χρειάζεσαι 3 ώρες τη βδομάδα για συντήρηση εργαστηρίου, τότε βλέπουμε..
Μάλλον δεν κατάλαβες τι λέει... Ξαναδιάβασε το.Μόνο air condition δε μας έχει ζητηθεί να φτιάξουμε στο σχολείο. Ό,τι έχει ηλεκτρονική πλακέτα, αυτόματα θεωρείται ότι πρέπει (και ξέρει) να το φτιάξει ο πληροφορικός. Υποθέτω ότι το ίντερνετ, τα φωτοτυπικά και τα υπόλοιπα στο σχολείο σου τα φτιάχνεις εσύ, στον ελεύθερο σου χρόνο. Και ναι, μπορεί στο ίδιο το εργαστήριο να μην αφιερώνεις 3 ώρες, αλλά ως τεχνικός, άνετα σα μέσο όρο τις πιάνεις. Γιατί μπορεί τη μια βδομάδα να μη φας ούτε μια ώρα, την επόμενη όμως μπορεί να φας και 6-7. Αλλά μάλλον είσαι εμπαθής με τους πληροφορικούς (ίσως από κακές εμπειρίες), οπότε, μάλλον τσάμπα τα λέω
Η προσωπική μου εμπειρία μέχρι τώρα ήταν ο συνάδελφος υπεύθυνος πληροφορικής να μην ασχολείται με τα ενδότερα του υπολογιστήάντε καμιά εγκατάσταση προγράμματος.... βαριά βαριά.... και δεν έχει να κάνει με ΠΕ19 και ΠΕ20 μια από τα ίδια...καλός κατά την γνώμη μου κατάργησαν το τρίωρο αφού το να οριοθετείς πόση ώρα θα σου πάρει μια εργασία σε ώρες μέσα σε 1 εβδομάδα, χωρίς να ξέρεις αν θα χρειαστεί η εργασία, ή αν χρειαστεί πόση ώρα θα σου πάρει είναι το λιγότερο αστείοόπως πολύ σωστά είπε ένας συνάδελφος πριν, το εργαστήριο είναι το εργαλείο δουλειάς του και γιαυτό και μόνο τον λόγο δεν θεωρώ ότι κάποιος ευσυνείδητος συνάδελφος θα άφηνε το εργαστήριο του στην τύχη, εφόσον φυσικά έχει τις γνώσεις και τις δεξιότητες.τα πάντα έχουν να κάνουν με την ευσυνειδησία του άλλου, είτε με το προηγούμενο καθεστώς είτε με το νέο αυτό είναι που καθορίζει τον υπεύθυνο του εργαστηρίουόπως και σε όλες τις εργασίες σε ένα σχολείο εκπαιδευτικές ή διοικητικές...
όπως πολύ σωστά είπε ένας συνάδελφος πριν, το εργαστήριο είναι το εργαλείο δουλειάς του και γιαυτό και μόνο τον λόγο δεν θεωρώ ότι κάποιος ευσυνείδητος συνάδελφος θα άφηνε το εργαστήριο του στην τύχη, εφόσον φυσικά έχει τις γνώσεις και τις δεξιότητες.
Τελικά τι ισχύει με τις εξωδιδακτικές εργασίες;3ωρη συντήρηση εργαστηρίου και τίποτα άλλο;3ωρη συντήρηση + myschool , κτλ; Υπάρχει κάποια επίσημη διευκρίνηση πάνω στο θέμα;
1. Είσαι σίγουρος?2. Στην πραγματικότητα τις 3 ώρες πολλές φορές τις πληρώνονταν για να κάνουν διοικητικές εργασίες που θα έπρεπε να τις κάνει άλλος που έπαιρνε και επίδομα θέσης.3. Από πότε η εγκατάσταση λογισμικού ή αλλαγή ενός δίσκου κάτι άλλο στα πλαίσια της εργασίας σου απαιτεί έναρξη επαγγέλματος εργασίας. Με την ίδια λογική θα έπρεπε όταν αλλάζουμε λάμπα στο σπίτι να καλούμε ηλεκτρολόγο.ΥΓ. Ασχολείσαι με την εκπαίδευση σιγουρα ή δουλεύεις έξω σε κανένα μαγαζί και έχει αναδουλειές? Δεν πειράζει και αν είσαι απλά θα θελα να ξέρω τη βάση συζήτησης.