0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
@billimember,Το κρίσιμο ερώτημα είναι, σε περίπτωση που το υπουργείο σου έδινε τη δυνατότητα με το proficiency να διδάσκεις αγγλικά στο δημόσιο σχολείο, θα το εκμεταλλευόσουν για να μην τρέχεις σε 2ο και 3ο σχολείο, ναι ή όχι; Είναι εύκολο να θεωρητικολογούμε όταν είμαστε στην απ' έξω, η ουσία είναι όμως τι θα κάναμε αν βρισκόμασταν στην ίδια θέση με αυτόν που κατηγορούμε.
Eγω Νικητα δεν θα το εκμεταλλευομουν.Οπως θεωρω απαραδεκτο να αυτοχαρακτηριζονται ως καθηγητες αγγλικης οι κατοχοι επαρκειας.Οπως επισης αρνηθηκα να κανω ιδιαιτερο σε παιδι δημοτικου γιατι θεωρησα οτι ετσι καταστρατηγω τις σπουδες ενος αλλου ανθρωπου.Οπως επισης τσακωθηκα με μια φιλολογο που βαριοταν ν απαρει τον #$@ της να παει σε διπλανο σχολειο και επαιρνε για συπληρωση κοιν.και πολ.αγωγη.Οταν λοιπον καποιοι ανθρωποι σεβονται τον κοπο τους,σεβονται και τον κοπο των αλλων.Εγω θελω να θεσω το εξης ερωτημα.Σε αρκετα μεγαλο νησι που ειναι τιγκα στους αγγλικους και γαλλικους πηγαν ενα σκασμο αναπληρωτες(αναλογικα παντα).Ποιος προηγειται ο ναπληρωτης που εχει α αναθεση η ο μονιμος που εχει εχει 6 ωρες και τις αλλες γεμιζει με ιστορια?
Πόσο εύκολο είναι να κρίνεις αν είσαι έξω από το χορό. Αυτό έχω να πω. Μετά από 10 χρόνια στην εκπαίδευση έχω συμπεράνει ότι δεν υπάρχει πιο μίζερος κλάδος από αυτό των εκπαιδευτικών. Μόνο να φάει ο ένας την θέση του άλλου.Να σας πω αγαπητοί μαθηματικοί-φιλόλογοι. Οι συνάδελφοί σας που κάνουν με κάτι αισχρά σεμινάρια πληροφορική γιατί δεν ζητάτε να επιστρέψουν στις ειδικότητές σας με τον ίδιο ζήλο? Εμ βέβαια εκεί σας "τσούζει"...΄Καλά μας κάνουν...Καλημέρα....
Και επίσης επειδή ειπώθηκε κάτι τέτοιο...οι φιλόλογοι δεν νιώθαμε αδικημένοι επειδή δεν διόριζαν αρκετούς φιλολόγους για το λόγο ότι οι ξενόγλωσσοι παίρναν την Ιστορία και εν συνεχεία και την λογοτεχνία, αλλά γιατί οι συντεχνίες και οι συνδικαλιστές κατάφεραν κάποιες χρονιές να δώσουν μέχρι και 900 οργανικές σε αγγλικούς μέσω ΑΣΕΠ και πάρα πολλές (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες) σε ΠΕ05 και ΠΕ07.... πού ακούστηκε... 900 οργανικές στα αγγλικά τη στιγμή που δίναν περίπου 1000 σε φιλολόγους με τόσες παραπάνω ώρες διδασκαλίας εκ των πραγμάτων στα σχολεία!!! Και γι αυτό κατήντησαν οι ξενόγλωσσοι να διδάσκουν αλλα ντ΄άλλα παπαντάλλα....μαθήματα εκτός αντικειμένου!!!Με 2 λόγια σας φάγαν οι συντεχνίες και οι συνδικαλιστές (όπως και τους γυμναστές,πληροφορικάριους,μουσικούς,καλλιτεχνικούς) που τους χώναν σωρηδόν στα σχολεία κάποια φεγγάρια!! Συνεπώς ναι...κάποιοι κλάδοι όπως αυτοί των φιλολόγων,που υπήρχαν πάντα τεράστιες ανάγκες σε φιλολόγους,αλλά και μαθηματικούς,φυσικούς, ήταν αδικημένοι,αλλά απ'την άλλη....επειδή δεν χώθηκαν σωρηδόν τα προηγούμενα έτη ίσως αυτό φανεί τώρα σωτήριο για τον κλάδο....ΥΓ: Και σημειωτέον...για να μην παρεξηγούμαι...εγώ ουδεμία σχέση έχω πλέον με τη δημόσια εκπαίδευση,δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα από πέρσι και με καμία μελλοντική βλέψη στο δημόσιο σχολείο και γράφω καθαρά εγκυκλοπαιδικά και χωρίς καμία εσωτερική παρόρμηση λόγω αισθήματος αδικίας ή τα τοιαύτα....
Αυτό που ξέρω είναι ότι οι ξενόγλωσσοι τελειώσαμε. Αυτό που συμβαίνει εναντίον μας όλο το καλοκαίρι ξεπερνάει τα όρια. Οι άνθρωποι είναι γελοίοι και κατάπτυστοι. Περιμένω να δω ποσοστά συμμετοχής στην απεργία, έστω για κάποιες μέρες... Τουλάχιστον οι ξενόγλωσσοι δεν πρέπει να πατήσουν στα σχολεία.