*

Αποστολέας Θέμα: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 292321 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Matina7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #672 στις: Δεκέμβριος 10, 2012, 03:57:01 μμ »
Υπάρχουν πουθενά καλές σημειώσεις/αναλύσεις των κειμένων και ποιημάτων για όσους θέλουν να διδαχθούν μόνοι τους; Ξεφύλλισα το βιβλίο του καθηγητή που παρέχει ηλεκτρονικά το Υπουργείο και διαπίστωσα πως ό,τι έγραφε πχ για το "Όνειρο στο Κύμα" μάς το είχε πει η τότε καθηγήτρια στο σχολείο. Μ'αρέσει που πλήρωνα και ιδιαίτερα για τη Λογοτεχνία. :(

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:00:31 »

Αποσυνδεδεμένος ENTY23

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 289
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #673 στις: Δεκέμβριος 13, 2012, 08:33:14 μμ »
Πού περίπου βρίσκεστε στην ύλη στη Λογοτεχνία κατεύθυνσης γ λυκείου στο σχολείο;

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #674 στις: Δεκέμβριος 13, 2012, 09:24:05 μμ »
τελειώσαμε το Όνειρο στο κύμα και κάναμε εισαγωγή στην ποίηση του Καβάφη.

Αποσυνδεδεμένος gumus

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 669
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #675 στις: Δεκέμβριος 13, 2012, 10:14:28 μμ »
Eγώ τη Δευτέρα τελειώνω και τον Καβάφη και πριν τα Χριστούγεννα θα γράψουν ένα επαναληπτικό.
"Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! "
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:00:31 »

Αποσυνδεδεμένος AlfaYota

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Carpe Diem!!!!
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #676 στις: Δεκέμβριος 18, 2012, 10:43:35 μμ »
Για τον Καβάφη πόσες ώρες αφιερώνετε;Κάνετε κάποια εισαγωγή σε ένα μάθημα και στο επόμενο μπαίνετε στο κείμενο;Ή σε ένα μάθημα τα λέτε όλα ;

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #677 στις: Δεκέμβριος 19, 2012, 12:22:06 μμ »
Σε δίωρο φροντιστηριακό δηλαδή 1 1/2 ώρα  όλα...

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #678 στις: Δεκέμβριος 19, 2012, 03:48:00 μμ »
3 με 4 διδακτικές ώρες για να γίνουν και οι ερωτήσεις του βιβλίου και οι εργασίες,αναλόγως το δυναμικό που έχω.

Αποσυνδεδεμένος Matina7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #679 στις: Δεκέμβριος 19, 2012, 09:45:49 μμ »
Για την ερμηνεία των κειμένων έχει ορίσει κάποια ορθή/αποδεκτή ερμηνεία το υπουργείο ή θεωρείται σωστή οποιαδήποτε προτείνουν τα βοηθήματα, φροντιστήρια, οι καθηγητές ή οι μαθητές;

Αποσυνδεδεμένος constansn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #680 στις: Δεκέμβριος 19, 2012, 10:46:32 μμ »
Για την ερμηνεία των κειμένων έχει ορίσει κάποια ορθή/αποδεκτή ερμηνεία το υπουργείο ή θεωρείται σωστή οποιαδήποτε προτείνουν τα βοηθήματα, φροντιστήρια, οι καθηγητές ή οι μαθητές;

Δεν υπάρχει προκαθορισμένη σωστή ερμηνεία, σίγουρα το σχολικό βιβλίο δίνεις κάποιες κατευθύνσεις και από εκεί και πέρα υπάρχει το βιβλίο του καθηγητή (είναι εύκολο να το βρείς στο διαδίκτυο) και φυσικά τα διάφορα βοηθήματα. Δεν είναι τυχαίο που η λογοτεχνία είναι από τα μαθήματα με τα μεγαλύτερα ποσοστά αναβαθμολόγησης (εναλλάσσεται στην πρώτη θέση με την έκθεση).

Αποσυνδεδεμένος Matina7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #681 στις: Δεκέμβριος 20, 2012, 02:06:59 πμ »
Για την ερμηνεία των κειμένων έχει ορίσει κάποια ορθή/αποδεκτή ερμηνεία το υπουργείο ή θεωρείται σωστή οποιαδήποτε προτείνουν τα βοηθήματα, φροντιστήρια, οι καθηγητές ή οι μαθητές;

Δεν υπάρχει προκαθορισμένη σωστή ερμηνεία, σίγουρα το σχολικό βιβλίο δίνεις κάποιες κατευθύνσεις και από εκεί και πέρα υπάρχει το βιβλίο του καθηγητή (είναι εύκολο να το βρείς στο διαδίκτυο) και φυσικά τα διάφορα βοηθήματα. Δεν είναι τυχαίο που η λογοτεχνία είναι από τα μαθήματα με τα μεγαλύτερα ποσοστά αναβαθμολόγησης (εναλλάσσεται στην πρώτη θέση με την έκθεση).

Μόνο που η αναβαθμολόγηση είναι ουσιαστικά ο Μ.Ο. των δύο πρώτων βαθμών. Περίμενα τουλάχιστον 19 στη Λογοτεχνία και μού ήρθε κεραμίδα. Κακώς δε ζήτησα αναβαθμολόγηση, αλλά η καθηγήτριά μου μού είπε ότι είχα ξεφύγει πολύ από την "αυθεντία" του βοηθήματος. Υποτίθεται ότι αυτή και η Έκθεση χρήζουν δημιουργικής κι ελεύθερης ανάλυσης, αλλά η παπαγαλία πάει σύννεφο. Και να πω ότι είχα κάνει πατάτα. Όσες φορές έγφραψα πολύ καλά, το ήξερα. Τι να πω. Το αστείο είναι ότι είχαμε κι εύκολο παράλληλο κείμενο. Μόλις το είδα, ήξερα ότι στη χειρότερη θα έπαιρνα τουλάχιστον 18. Πού; Ούτε καν τόσο. Στην Έκθεση που έγραψα ότι πρέπει να εφαρμοστεί υποχρεωτική αξιολόγηση μαθητών και διδασκόντων, με άμεση απομάκρυνση όσων είναι ακατάλληλοι για αυτήν τη δουλειά, και όλα τα συναφή, είδα κάτι "εκπτώσεις" στα μόριά μου που μόνο μίσος δείχνουν προς όποιον επιθυμεί να ξεβρομίσει επιτέλους το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Βέβαια, είναι καλύτερο να διδάσκουν καθηγητές που βαριούνται να κάνουν σωστό μάθημα και να καλύψουν τα κενά των αδύναμων μαθητών, με το πρόσχημα ότι ΟΛΟΙ κάνουν φροντιστήριο και είναι ήδη διαβασμένοι. Δυστυχώς είχα πολλούς "καθηγητές" του είδους, ενώ οι καινούριοι που τους αντικατέστησαν είναι τρισχειρότεροι. Η ίδια η διευθύντρια το παραδέχτηκε, καθώς έχει χοντρό θέμα με τη σωστή διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού.

Αποσυνδεδεμένος constansn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #682 στις: Δεκέμβριος 20, 2012, 08:24:17 πμ »
Για την ερμηνεία των κειμένων έχει ορίσει κάποια ορθή/αποδεκτή ερμηνεία το υπουργείο ή θεωρείται σωστή οποιαδήποτε προτείνουν τα βοηθήματα, φροντιστήρια, οι καθηγητές ή οι μαθητές;

Δεν υπάρχει προκαθορισμένη σωστή ερμηνεία, σίγουρα το σχολικό βιβλίο δίνεις κάποιες κατευθύνσεις και από εκεί και πέρα υπάρχει το βιβλίο του καθηγητή (είναι εύκολο να το βρείς στο διαδίκτυο) και φυσικά τα διάφορα βοηθήματα. Δεν είναι τυχαίο που η λογοτεχνία είναι από τα μαθήματα με τα μεγαλύτερα ποσοστά αναβαθμολόγησης (εναλλάσσεται στην πρώτη θέση με την έκθεση).

Μόνο που η αναβαθμολόγηση είναι ουσιαστικά ο Μ.Ο. των δύο πρώτων βαθμών. Περίμενα τουλάχιστον 19 στη Λογοτεχνία και μού ήρθε κεραμίδα. Κακώς δε ζήτησα αναβαθμολόγηση, αλλά η καθηγήτριά μου μού είπε ότι είχα ξεφύγει πολύ από την "αυθεντία" του βοηθήματος. Υποτίθεται ότι αυτή και η Έκθεση χρήζουν δημιουργικής κι ελεύθερης ανάλυσης, αλλά η παπαγαλία πάει σύννεφο. Και να πω ότι είχα κάνει πατάτα. Όσες φορές έγφραψα πολύ καλά, το ήξερα. Τι να πω. Το αστείο είναι ότι είχαμε κι εύκολο παράλληλο κείμενο. Μόλις το είδα, ήξερα ότι στη χειρότερη θα έπαιρνα τουλάχιστον 18. Πού; Ούτε καν τόσο. Στην Έκθεση που έγραψα ότι πρέπει να εφαρμοστεί υποχρεωτική αξιολόγηση μαθητών και διδασκόντων, με άμεση απομάκρυνση όσων είναι ακατάλληλοι για αυτήν τη δουλειά, και όλα τα συναφή, είδα κάτι "εκπτώσεις" στα μόριά μου που μόνο μίσος δείχνουν προς όποιον επιθυμεί να ξεβρομίσει επιτέλους το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Βέβαια, είναι καλύτερο να διδάσκουν καθηγητές που βαριούνται να κάνουν σωστό μάθημα και να καλύψουν τα κενά των αδύναμων μαθητών, με το πρόσχημα ότι ΟΛΟΙ κάνουν φροντιστήριο και είναι ήδη διαβασμένοι. Δυστυχώς είχα πολλούς "καθηγητές" του είδους, ενώ οι καινούριοι που τους αντικατέστησαν είναι τρισχειρότεροι. Η ίδια η διευθύντρια το παραδέχτηκε, καθώς έχει χοντρό θέμα με τη σωστή διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού.

όταν αναφέρομαι σε αναβαθμολόγηση μιλώ για τις περιπτώσεις που αυτή γίνεται αυτόματα όταν οι βαθμοί του πρώτου και του δεύτερου βαθμολογητή διαφέρουν κατά τουλάχιστον 10 μονάδες και όχι την περίπτωση να ζητήσει ο υποψήφιος αναβαθμολόγηση. Τώρα για τα άλλα που αναφέρεις δίκιο μπορεί να έχεις αλλά οι διορθωτές είναι ανθρωποι και (κακώς αλλά αυτό συμβαίνει) επηρεάζονται από τις απόψεις τους κατά τη βαθμολόγηση. Η συμβουλή μου είναι αυτή τη φορά να γράψεις στην έκθεση αυτά που είναι αποδεκτά. στο κάτω κάτω από μια έκθεση που θα διαβάσουν δύο τρία άτομα δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι, υπάρχουν άλλοι τρόποι για να διεκδικήσει κανείς αλλαγές στο σύστημα. 

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #683 στις: Δεκέμβριος 20, 2012, 10:38:57 πμ »
ίσως πάλι λέω εγώ, η κακή βαθμολογία να μην είχε μίσος αλλά εφαρμογή της αρχής ότι δογματικές απόψεις δε γίνονται δεκτές στο περιεχόμενο,κυρίως όταν εκφέρονται από ανηλίκους που,αν μη τι άλλο, δεν είναι σε θέση να κρίνουν ποιος αξίζει να απολυθεί και ποιος όχι.

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #684 στις: Δεκέμβριος 22, 2012, 11:50:18 πμ »
Έχει απόλυτο δίκιο ο evants!!!Η δογματικότητα απόψεων ή το δηκτικό ύφος από μεριάς μαθητών ανέκαθεν θεωρούνταν στοιχεία αρνητικά για την έκθεση....και μάλιστα δικαιολογημένα!!!!Οι μαθητές όμως δεν το αντιλαμβάνονται....θεωρούν ότι γραφούν "αλήθειες" και πρέπει να τους ανταμείψουν κιόλας βαθμολογικά.....πλανώνται πλάνην οικτράν...

Αποσυνδεδεμένος Matina7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #685 στις: Δεκέμβριος 22, 2012, 11:06:10 μμ »
Ναι, ε; Και τώρα μετά από τόσα χρόνια έχω πάλι την ίδια άποψη για το εκΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ σύστημα. Άλλη η νοοτροπία των διορισμένων και άλλη όσων πληρώνονται από το υστέρημα των γονιών.  Αν οι μαθητές αδιαφορούν, οι μεν θα πουν στο τέλος δε βαριέσαι, οι δε θα αναγκαστούν να το σφυρίξουν στους γονείς και να τρίξουν λίγο τα δοντάκια τους στους μαθητές τους. Εκτός κι αν αυτό συμβαίνει ΜΟΝΟ στο σχολείο της περιοχής μου. Κι όμως, γιατί να πληρώνεται κάποιος που βαριέται να διδάξει και να μην παίρνει το μισθό του κάποιος που τον αξίζει; Ακούς εκεί να μην μπορούμε να εκφέρουμε την άποψή μας για τους διορισμένους. Τρέμω την ώρα και τη στιγμή που θα με καλέσουν να διδάξω, γιατί δε θα το αποφύγω. Ούτε που θέλω να γίνω αυτό που κορόιδευα τόσα χρόνια, αλλά ας όψεται η κρίση.

ΥΓ 1: Η έκθεσή μου μόνο δηκτικό ύφος δεν είχε. Απλώς οι βολεμένοι τρέμουν στην ιδέα του ξεβολέματος. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι όσοι δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους αντιδρούν τόσο έντονα στα νομοσχέδια του Υπουργείου για αξιολόγηση.

ΥΓ 2: Έχω δώσει και μια ιδιολεκτική σημασία στη λέξη διορισμένος (= τεμπέλης δημόσιος υπάλληλος), προς αποφυγή τυχόν παρεξηγήσεων.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 22, 2012, 11:39:41 μμ από Matina7 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160627
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 847
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 367
Σύνολο: 376

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.