0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για την ερμηνεία των κειμένων έχει ορίσει κάποια ορθή/αποδεκτή ερμηνεία το υπουργείο ή θεωρείται σωστή οποιαδήποτε προτείνουν τα βοηθήματα, φροντιστήρια, οι καθηγητές ή οι μαθητές;
Παράθεση από: Matina7 στις Δεκέμβριος 19, 2012, 09:45:49 μμΓια την ερμηνεία των κειμένων έχει ορίσει κάποια ορθή/αποδεκτή ερμηνεία το υπουργείο ή θεωρείται σωστή οποιαδήποτε προτείνουν τα βοηθήματα, φροντιστήρια, οι καθηγητές ή οι μαθητές;Δεν υπάρχει προκαθορισμένη σωστή ερμηνεία, σίγουρα το σχολικό βιβλίο δίνεις κάποιες κατευθύνσεις και από εκεί και πέρα υπάρχει το βιβλίο του καθηγητή (είναι εύκολο να το βρείς στο διαδίκτυο) και φυσικά τα διάφορα βοηθήματα. Δεν είναι τυχαίο που η λογοτεχνία είναι από τα μαθήματα με τα μεγαλύτερα ποσοστά αναβαθμολόγησης (εναλλάσσεται στην πρώτη θέση με την έκθεση).
Παράθεση από: constansn στις Δεκέμβριος 19, 2012, 10:46:32 μμΠαράθεση από: Matina7 στις Δεκέμβριος 19, 2012, 09:45:49 μμΓια την ερμηνεία των κειμένων έχει ορίσει κάποια ορθή/αποδεκτή ερμηνεία το υπουργείο ή θεωρείται σωστή οποιαδήποτε προτείνουν τα βοηθήματα, φροντιστήρια, οι καθηγητές ή οι μαθητές;Δεν υπάρχει προκαθορισμένη σωστή ερμηνεία, σίγουρα το σχολικό βιβλίο δίνεις κάποιες κατευθύνσεις και από εκεί και πέρα υπάρχει το βιβλίο του καθηγητή (είναι εύκολο να το βρείς στο διαδίκτυο) και φυσικά τα διάφορα βοηθήματα. Δεν είναι τυχαίο που η λογοτεχνία είναι από τα μαθήματα με τα μεγαλύτερα ποσοστά αναβαθμολόγησης (εναλλάσσεται στην πρώτη θέση με την έκθεση).Μόνο που η αναβαθμολόγηση είναι ουσιαστικά ο Μ.Ο. των δύο πρώτων βαθμών. Περίμενα τουλάχιστον 19 στη Λογοτεχνία και μού ήρθε κεραμίδα. Κακώς δε ζήτησα αναβαθμολόγηση, αλλά η καθηγήτριά μου μού είπε ότι είχα ξεφύγει πολύ από την "αυθεντία" του βοηθήματος. Υποτίθεται ότι αυτή και η Έκθεση χρήζουν δημιουργικής κι ελεύθερης ανάλυσης, αλλά η παπαγαλία πάει σύννεφο. Και να πω ότι είχα κάνει πατάτα. Όσες φορές έγφραψα πολύ καλά, το ήξερα. Τι να πω. Το αστείο είναι ότι είχαμε κι εύκολο παράλληλο κείμενο. Μόλις το είδα, ήξερα ότι στη χειρότερη θα έπαιρνα τουλάχιστον 18. Πού; Ούτε καν τόσο. Στην Έκθεση που έγραψα ότι πρέπει να εφαρμοστεί υποχρεωτική αξιολόγηση μαθητών και διδασκόντων, με άμεση απομάκρυνση όσων είναι ακατάλληλοι για αυτήν τη δουλειά, και όλα τα συναφή, είδα κάτι "εκπτώσεις" στα μόριά μου που μόνο μίσος δείχνουν προς όποιον επιθυμεί να ξεβρομίσει επιτέλους το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Βέβαια, είναι καλύτερο να διδάσκουν καθηγητές που βαριούνται να κάνουν σωστό μάθημα και να καλύψουν τα κενά των αδύναμων μαθητών, με το πρόσχημα ότι ΟΛΟΙ κάνουν φροντιστήριο και είναι ήδη διαβασμένοι. Δυστυχώς είχα πολλούς "καθηγητές" του είδους, ενώ οι καινούριοι που τους αντικατέστησαν είναι τρισχειρότεροι. Η ίδια η διευθύντρια το παραδέχτηκε, καθώς έχει χοντρό θέμα με τη σωστή διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού.