*

Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών  (Αναγνώστηκε 287184 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10827
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #448 στις: Ιούνιος 04, 2016, 10:51:02 μμ »
Πες μου ότι δεν το ήξερες; Όταν διορίστηκα, το έμαθε όλο το pde. Αυτό πώς σου ξέφυγε και δεν το γνώριζες;
Ναι, είμαι από τους διοριστέους του ΑΣΕΠ 2008 που αδικήθηκαν και δεν διορίστηκαν στην ώρα τους.

Επειδή ξέρω πόσο δύσκολο είναι να γραφτούν σωστά οι ερωτησούλες του ΑΣΕΠ, αυτές τις 10 ερωτησούλες που αντιστοιχούν στα 16,80 (που σου δίνει ο 3848 που μνημονεύεις συνέχεια) γιατί δεν τις έγραψες σωστά να πάρεις βαθμό 80 και να είσαι διοριστέος;
Λες ότι ρητορεύω με αυτοπεποίθηση επειδή έχω διοριστεί. Η δική σου αυτοπεποίθηση από που πηγάζει;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:46:51 »

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #449 στις: Ιούνιος 04, 2016, 10:57:17 μμ »
Πες μου ότι δεν το ήξερες; Όταν διορίστηκα, το έμαθε όλο το pde. Αυτό πώς σου ξέφυγε και δεν το γνώριζες;
Ναι, είμαι από τους διοριστέους του ΑΣΕΠ 2008 που αδικήθηκαν και δεν διορίστηκαν στην ώρα τους.

Επειδή ξέρω πόσο δύσκολο είναι να γραφτούν σωστά οι ερωτησούλες του ΑΣΕΠ, αυτές τις 10 ερωτησούλες που αντιστοιχούν στα 16,80 (που σου δίνει ο 3848 που μνημονεύεις συνέχεια) γιατί δεν τις έγραψες σωστά να πάρεις βαθμό 80 και να είσαι διοριστέος;
Λες ότι ρητορεύω με αυτοπεποίθηση επειδή έχω διοριστεί. Η δική σου αυτοπεποίθηση από που πηγάζει;
δεν ασχολούμαι με το τι κάνει ο ένας κι ο άλλος εδώ πέρα...εσύ προσπαθείς να ανιχνεύσεις αν έχω ασεπ ή όχι από τις απόψεις μου για την προϋπηρεσία...κι απ'ότι φαίνεται , τι να σου πω! εσύ και κάτι άλλοι το ανιχνεύετε με επιτυχία ;D ;D ;D ;D ;D
μπορεί να μην. έγραψα για να είμαι στους διοριστεους αλλά έγραψα για να δουλέυω ωρομίσθιος και αναπληρωτής και να μην έχω ανάγκη κανένα .Στο διάβασμά μου χρωσταω την προϋπηρεσία μου και ξερω να την υποστηρίζω και αυτήν και όχι να δέχομαι να υποβαθμίζεται με το 16, 80 διότι ακριβώς αποκτήθηκε με διάβασμα....από εκεί η αυτοπεποίθησή μου...μήπως είναι αντισυνταγματικό;  8)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 04, 2016, 10:58:48 μμ από portokali »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10827
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #450 στις: Ιούνιος 04, 2016, 11:06:26 μμ »
Σου είπα ότι δεν αμφισβητώ ότι πέρασες τη βάση του ΑΣΕΠ και μπράβο που το κατάφερες.
Αλλά δεν είσαι ασεπίτης, ούτε θα μάζευες τόση προϋπηρεσία αν δεν είχαμε μνημόνιο και ΔΝΤ,
γιατί θα είχε γίνει και ΑΣΕΠ το 2010 και το 2012 και θα έπρεπε να ξαναγράφεις..πράγμα που δε σου αρέσει.

Όταν επικαλείσαι τον 3848 θα τον δέχεσαι ολόκληρο. Το πλαφόν των 60 μηνών και τα 16,80 μόριά του είναι μέρος του 3848.
Η αυτοπεποίθησή σου δεν είναι αντισυνταγματική. Αντισυνταγματικό είναι να θες να διοριστείς χωρίς να είσαι ασεπίτης.
Διάβασε και γράψε στον επόμενο ΑΣΕΠ και έλα να σου σφίξω το χέρι και να σε συγχαρώ για τον διορισμό σου!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 04, 2016, 11:11:36 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #451 στις: Ιούνιος 04, 2016, 11:16:57 μμ »
Σου είπα ότι δεν αμφισβητώ ότι πέρασες τη βάση του ΑΣΕΠ και μπράβο που το κατάφερες.
Αλλά δεν είσαι ασεπίτης, ούτε θα μάζευες τόση προϋπηρεσία αν δεν είχαμε μνημόνιο και ΔΝΤ,
γιατί θα είχε γίνει και ΑΣΕΠ το 2010 και το 2012 και θα έπρεπε να ξαναγράφεις. Πράγμα που δε σου αρέσει.

Όταν επικαλείσαι τον 3848 θα τον δέχεσαι ολόκληρο. Το πλαφόν των 60 μηνών και τα 16,80 μόριά του είναι μέρος του 3848.
Η αυτοπεποίθησή σου δεν είναι αντισυνταγματική. Αντισυνταγματικό είναι να θες να διοριστείς χωρίς να είσαι ασεπίτης.
Διάβασε και γράψε στον επόμενο ΑΣΕΠ και έλα να σου σφίξω το χέρι και να σε συγχαρώ για τον διορισμό σου!
το τι θα έκανα το 10 και το 12 δεν το ξέρεις  ...ασεπιτης δεν είναι μόνο αυτός που συμμετέχει σε γραπτές εξετάσεις αλλά και σε διαδικασίες με μόρια υπό εποπτεία ασεπ... κοιτα, τον 3848 θα το επικαλείσθε εσείς ολόκληρο προς τον παρόν κι όχι τα άρθρα 1-3 αλλά και το 9 περί μεταβατικων διατάξεων....τώρα για τα άλλα άρθρα του έχουμε νομίζω δικαίωμα να τα κρίνουμε...και οι συνθήκες είναι ευνοϊκές για αλλάγή του από την παρούσα κυβέρνηση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:46:51 »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10827
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #452 στις: Ιούνιος 04, 2016, 11:26:39 μμ »
Στην εκπαίδευση ασεπίτης είναι αυτός που κέρδισε θέση διορισμού με γραπτό διαγωνισμό.
Φυσικά και δεν ξέρω πόσο καλά θα έγραφες το 2010 και το 2012. Στον επόμενο πραγματικό γραπτό ΑΣΕΠ εύχομαι να πας καλά!

Δες πόσες παράγραφοι καταργήθηκαν από το άρθρο 9 των μεταβατικών διατάξεων. Εκεί ήταν και το 60-40 και το 24μηνο,
αλλά καταργήθηκαν λόγω των προσφυγών που κάναμε οι διοριστέοι του ΑΣΕΠ. Τον 3848 τον ξέρω πολύ καλά portokali!

Φυσικά, τώρα που έχεις μαζέψει εσύ την προϋπηρεσία σου, ήρθε ο ευνοϊκός καιρός να προσαρμοστεί ο 3848 στα μέτρα σου! 8)

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #453 στις: Ιούνιος 05, 2016, 08:39:01 πμ »
Στην εκπαίδευση ασεπίτης είναι αυτός που κέρδισε θέση διορισμού με γραπτό διαγωνισμό.
Φυσικά και δεν ξέρω πόσο καλά θα έγραφες το 2010 και το 2012. Στον επόμενο πραγματικό γραπτό ΑΣΕΠ εύχομαι να πας καλά!

Δες πόσες παράγραφοι καταργήθηκαν από το άρθρο 9 των μεταβατικών διατάξεων. Εκεί ήταν και το 60-40 και το 24μηνο,
αλλά καταργήθηκαν λόγω των προσφυγών που κάναμε οι διοριστέοι του ΑΣΕΠ. Τον 3848 τον ξέρω πολύ καλά portokali!

Φυσικά, τώρα που έχεις μαζέψει εσύ την προϋπηρεσία σου, ήρθε ο ευνοϊκός καιρός να προσαρμοστεί ο 3848 στα μέτρα σου! 8)
εξακολουθεις να μην απαντάς στην ουσια:
από το άρθρο 9 καταργήθηκαν συγκεκριμένα άρθρα...όχι αυτά που προβλέπουν τι πρέπει να ισχύει για όσο διαρκεί η μεταβατική  περίοδος.
έτσι η 4303 δέχεται το υπάρχον σύστημα μοριοδότησης
Παράθεση
8. Επειδή, σύμφωνα με την προσβαλλόμενη απόφαση, η οποία εκδόθηκε κατ’ επίκληση, μεταξύ άλλων, του άρθρου 6 παρ. 5 του ν. 3255/2004 (Α΄ 138),
οι υποψήφιοι κατατάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών κατά σειρά που εξαρτάται από το σύνολο των μορίων τους, το οποίο προκύπτει με τον ακόλουθο τρόπο: α) Ένα μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομισθίου εκπαιδευτικού, εξαιρουμένων των σχολικών ετών 2010-2011 και 2011-2012. Η προϋπηρεσία που έχει προσφερθεί σε δυσπρόσιτα σχολεία υπολογίζεται στο διπλάσιο. β) Ένα μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση από τον τελευταίο, προ της συντάξεως του πίνακα, διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. Και γ) μισό μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση από τον αντίστοιχο προτελευταίο διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. Όσοι υποψήφιοι υπάγονται σε περισσότερες της μιας από τις ανωτέρω περιπτώσεις λαμβάνουν αθροιστικά τα μόρια αυτών.
Παράθεση
Επειδή, παραλλήλως με το ανωτέρω πάγιο σύστημα προσλήψεων (σημείωση δική μου:εννοεί τον 3848) αναπληρωτών καιέως ότου αυτό εφαρμοσθεί, πράγμα που προϋποθέτει τη διεξαγωγή διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. κατά το ν. 3848/2010,  θεσπίσθηκαν με το άρθρο 9 του ίδιου νόμου μεταβατικές διατάξεις. Με τις διατάξεις αυτές (άρθρο 9 παρ. 2 και 3 ν. 3848/2010) προβλέφθηκε ότι κατά την περίοδο έως και το σχολικό έτος 2011-2012 οι προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών θα γίνονταν από τους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών οι οποίοι ίσχυαν κατά τη δημοσίευση του ως άνω νόμου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (19.5.2010).
ξανά: θεσπίσθηκαν με το άρθρο 9 του ίδιου νόμου μεταβατικές διατάξεις. καταργήθηκαν από άλλον νόμο ή από το ΣτΕ; μετην 527 ή  την 4303; μην μου λες για τις καταργμένες περί 40% 24μηνο κλπ...
άρα η επικληση του άρθρου 9 του 3848 και των άρθρων περί μεταβατικής περιόδου συνιστά δομικό στοιχείο του νόμου 3848

Επίσης το ΣτΕ δέχεται την ένταξη στου πίνακες και άλλου κόσμου καθώς η μεταβατική παρατείνεται
Δεν αποκλειόταν δε, κατά την έννοια των ίδιων διατάξεων, ακόμη και η κατάρτιση νέων ετησίων πινάκων αναπληρωτών κατά τη διάρκεια της μεταβατικής περιόδου, κατ’ ανάλογη εφαρμογή του άρθρου 6 παρ. 5 του ν. 3255/2004, ώστε -σύμφωνα και με τις αρχές που απορρέουν από τις διατάξεις των άρθρων 4 παρ. 1 και 4, και 5 παρ. 1 του Συντάγματος- να μην περιορίζεται το δικαίωμα προσβάσεως σε θέσεις αναπληρωτών μόνο στους εκπαιδευτικούς που περιλαμβάνονταν στους ισχύοντες κατά τη δημοσίευση του ν. 3848/2010 πίνακες.

εδώ είναι το επιμαχο: παρατάσεις της αρχικής μεταβατικής
Από τις ρυθμίσεις αυτές δεν εξαιρέθηκε το εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των βαθμίδων της εκπαιδεύσεως (βλ. ΣΕ 1175/2014 επτ.). Ειδικότερα, με τις διατάξεις των παρ. 1 και 2 του άρθρου 11 του ν. 3833/2010 (Α΄ 40), όπως ίσχυσαν αρχικώς, προβλέφθηκε ως προς το εκπαιδευτικό προσωπικό ότι κατά την περίοδο από 1.1.2011 έως 31.12.2013 ο λόγος του αριθμού των ετησίων διορισμών προς τον αριθμό των ετησίων αποχωρήσεων δεν μπορούσε να είναι μεγαλύτερος από ένα προς ένα (1:1), ακολούθως δε, με διαδοχικές τροποποιήσεις των ανωτέρω διατάξεων (άρ. 3 παρ. 4 περ. β΄ ν. 3899/2010, Α΄ 212, άρ. 37 παρ. 2 ν. 3986/2011, Α΄ 152, άρ. πρώτο, παρ. Ζ, υποπαρ. Ζ.5, περ. 1 ν. 4093/2012, Α΄ 222), ο λόγος αυτός διαμορφώθηκε σε ένα προς δέκα (1:10) για το έτος 2011 και τελικώς σε ένα προς πέντε (1:5) για την περίοδο μέχρι την 31.12.2016.

σκέψη 11: Επειδή με τις μνημονευθείσες στη σκέψη 9 διατάξεις του ν. 3848/2010 θεσπίσθηκε πάγιο σύστημα διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικού προσωπικού στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θεμελιώδη προϋπόθεση λειτουργίας του οποίου αποτελεί η συμμετοχή των υποψηφίων τόσο για διορισμό σε μόνιμες θέσεις, όσο και για την πρόσληψή τους ως αναπληρωτών ή ωρομισθίων, στον κατά τα άρθρα 1-3 του ως άνω νόμου διενεργούμενο διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π., καθώς και η κατάταξή τους στους οικείους τελικούς πίνακες, βάσει της οποίας διενεργούνται οι εν λόγω διορισμοί και προσλήψεις. Το ως άνω πάγιο σύστημα εναρμονίζεται πλήρως προς τις αρχές της ισότητας, της αξιοκρατίας και της διαφάνειας, οι οποίες, όσον αφορά τη σύσταση των συναφών υπηρεσιακών σχέσεων, απορρέουν από τις διατάξεις των άρθρων 4 παρ. 1 και 4, 5 παρ. 1 και 103 του Συντάγματος, κατά τις ειδικότερες διακρίσεις του προσωπικού του δημοσίου τομέως σύμφωνα με το τελευταίο αυτό άρθρο (βλ. ΣΕ 527/2015 ολομ., 195/2013 ολομ., 2718/2010 επτ., 3593/2008 ολομ., 1259/2006 επτ., ΠΕ 85/2012 ολομ.).
εδώ τι λέει: πως για να πάρει τόσο μόνιμο όσο και έκτακτοπροσωπικό πρέπει να διενεργηθεί γραπτός ασεπ βάσει του 3848; συμφωνούμε; αλλά να διενεργηθεί πρώτα για να συνταχθούν πίνακες

σκέψη 12:2. Επειδή, εν όψει των ανωτέρω, η θέσπιση, με τις μνημονευθείσες διατάξεις του άρθρου 9 του ν. 3848/2010, του κατά τα προεκτεθέντα μεταβατικού συστήματος προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών είναι συνταγματικώς ανεκτή, εφ’ όσον συντρέχουν οι κατωτέρω προϋποθέσεις: (α) Η λειτουργία του μεταβατικού αυτού συστήματος περιορίζεται σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα έως την εφαρμογή του παγίου συστήματος. Με δεδομένο, ειδικότερα, ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της εφαρμογής του εν λόγω μεταβατικού συστήματος ίσχυσαν και εξακολουθούν να ισχύουν (έως 31.12.2016), σύμφωνα με τα προεκτεθέντα, σημαντικότατοι περιορισμοί στους διορισμούς μονίμου προσωπικού του Δημοσίου, η εφαρμογή του ανωτέρω μεταβατικού συστήματος για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών έως και το τρέχον σχολικό έτος 2015-2016, δεν υπερβαίνει, με βάση τα υφιστάμενα κατά την έκδοση της προσβαλλομένης αποφάσεως δεδομένα, τα όρια του ευλόγου χρόνου, πέραν του οποίου η Διοίκηση είναι υποχρεωμένη, σύμφωνα με την αρχή του κράτους δικαίου (πρβλ. ΣΕ 3578/2010 ολομ.), να εφαρμόσει το πάγιο σύστημα διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών του ν. 3848/2010 με τη διεξαγωγή νέου διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. (β) Το εφαρμοζόμενο μεταβατικό σύστημα στηρίζεται σε προκαθορισμένα και αντικειμενικά ουσιαστικά κριτήρια επιλογής των προσλαμβανομένων, τα οποία συνάδουν, κατ’ αρχήν, προς τις προαναφερθείσες συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας, όπως τα κριτήρια της προϋπηρεσίας (βλ. ΣΕ 527/2015 ολομ., 3593/2008 ολομ.) και της λήψεως της βαθμολογικής βάσεως σε διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π., με αθροιστικό μάλιστα υπολογισμό μορίων σε περίπτωση σωρευτικής συνδρομής των κριτηρίων τούτων (άρ. 6 παρ. 5 ν. 3255/2004). Και (γ) η εφαρμογή του εν λόγω μεταβατικού συστήματος δεν αφορά διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών -κατ’ αντίθεση προς την περίπτωση του διορισμού μονίμων εκπαιδευτικών που κρίθηκε με την 527/2015 απόφαση της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας- αλλά προσλήψεις προσωπικού με σχέσεις ορισμένου χρόνου, η σύσταση των οποίων παρίσταται απολύτως αναγκαία για λόγους δημοσίου συμφέροντος επείγοντος χαρακτήρα. Οι λόγοι αυτοί συνίστανται στην ανάγκη διασφαλίσεως, το ταχύτερο δυνατόν, της ομαλής λειτουργίας των σχολικών μονάδων εντός του πλαισίου της κατά το άρθρο 16 παρ. 2 του Συντάγματος βασικής αποστολής του Κράτους για την παροχή παιδείας ως δημόσιας υπηρεσίας, με την άμεση κάλυψη θέσεων απουσιαζόντων εκπαιδευτικών ή εκτάκτων λειτουργικών κενών κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους. Η προσμέτρηση, εξ άλλου, της προϋπηρεσίας αναπληρωτών από 1.9.2012 με βάση τη διάταξη του άρθρου 5Α παρ. 4 του ν. 3848/2010 δεν προσκρούει, εν πάση περιπτώσει, στην αρχή της προστατευόμενης εμπιστοσύνης. Και τούτο, διότι η προσμέτρηση της εν λόγω προϋπηρεσίας δικαιολογείται εκ του ότι η μεταβατική περίοδος του άρθρου 9 του ν. 3848/2010 παρατάθηκε και πέραν της αρχικώς προβλεφθείσης διετούς διαρκείας της (έως το σχολικό έτος 2011-12), ήρθη δηλαδή η αρχική πρόβλεψη της διαρκείας αυτής, εν όψει της οποίας ο νόμος (άρθρο 9 παρ. 2 ν. 3848/2010) όρισε ευλόγως ότι από 1.7.2010 οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών θα έπαυαν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας.


παρατήρηση: η θέσπιση, με τις μνημονευθείσες διατάξεις του άρθρου 9 του ν. 3848/2010, του κατά τα προεκτεθέντα μεταβατικού συστήματος προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών είναι συνταγματικώς ανεκτήείναι συνταγματικώς ανεκτή
τι θα την κάνει να μην είναι; και γιατί αυτό που την έκανε να είναι συνταγματικώς ανεκτή από το 2008 μέχρι σήμερα, εάν εξακολουθεί να ισχύει,  να μην την κάνει συνταγματικώς ανεκτή και το 2016-2017;
τι την κάνει συνταγματικώς ανεκτή κατά το ΣτΕ πάντα; ο δικαστής το προσδιοριζει
εφ’ όσον συντρέχουν οι κατωτέρω προϋποθέσεις: (α) Η λειτουργία του μεταβατικού αυτού συστήματος περιορίζεται σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα έως την εφαρμογή του παγίου συστήματος. Με δεδομένο, ειδικότερα, ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της εφαρμογής του εν λόγω μεταβατικού συστήματος ίσχυσαν και εξακολουθούν να ισχύουν (έως 31.12.2016), σύμφωνα με τα προεκτεθέντα, σημαντικότατοι περιορισμοί στους διορισμούς μονίμου προσωπικού του Δημοσίου, η εφαρμογή του ανωτέρω μεταβατικού συστήματος για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών έως και το τρέχον σχολικό έτος 2015-2016, δεν υπερβαίνει, με βάση τα υφιστάμενα κατά την έκδοση της προσβαλλομένης αποφάσεως δεδομένα, τα όρια του ευλόγου χρόνου, πέραν του οποίου η Διοίκηση είναι υποχρεωμένη, σύμφωνα με την αρχή του κράτους δικαίου (πρβλ. ΣΕ 3578/2010 ολομ.), να εφαρμόσει το πάγιο σύστημα διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών του ν. 3848/2010 με τη διεξαγωγή νέου διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π.

(β) Το εφαρμοζόμενο μεταβατικό σύστημα στηρίζεται σε προκαθορισμένα και αντικειμενικά ουσιαστικά κριτήρια επιλογής των προσλαμβανομένων, τα οποία συνάδουν, κατ’ αρχήν, προς τις προαναφερθείσες συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας, όπως τα κριτήρια της προϋπηρεσίας (βλ. ΣΕ 527/2015 ολομ., 3593/2008 ολομ.) και της λήψεως της βαθμολογικής βάσεως σε διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π., με αθροιστικό μάλιστα υπολογισμό μορίων σε περίπτωση σωρευτικής συνδρομής των κριτηρίων τούτων (άρ. 6 παρ. 5 ν. 3255/2004).

Και (γ) η εφαρμογή του εν λόγω μεταβατικού συστήματος δεν αφορά διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών -κατ’ αντίθεση προς την περίπτωση του διορισμού μονίμων εκπαιδευτικών που κρίθηκε με την 527/2015 απόφαση της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας- αλλά προσλήψεις προσωπικού με σχέσεις ορισμένου χρόνου, η σύσταση των οποίων παρίσταται απολύτως αναγκαία για λόγους δημοσίου συμφέροντος επείγοντος χαρακτήρα. Οι λόγοι αυτοί συνίστανται στην ανάγκη διασφαλίσεως, το ταχύτερο δυνατόν, της ομαλής λειτουργίας των σχολικών μονάδων εντός του πλαισίου της κατά το άρθρο 16 παρ. 2 του Συντάγματος βασικής αποστολής του Κράτους για την παροχή παιδείας ως δημόσιας υπηρεσίας, με την άμεση κάλυψη θέσεων απουσιαζόντων εκπαιδευτικών ή εκτάκτων λειτουργικών κενών κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους.

 
'εχουν πάψει να συντρέχουν οι τρεις ως άνω λόγοι; για το πρώτο: κύριοι συνάδελφοι: είπε ο Φίλης Πως ολοκληρώθηκε η αξιολόγηση και του επιτράπηκε να κάνει διορισμούς και αυτός δεν έκανε ΑΣΕΠ; σας ερωτώ; το δέχθηκε για πέρυσι το ΣτΕ; γιατί να μην το δεχθεί και για εφέτος; εύλογη ερώτηση: πέρυσι δεν είχες λεφτά για προσλήψεις και το κατανόησα, φέτος έχεις δεν έχεις κάνε ασεπ θα του πει;....θα είναι sureal ΣτΕ.... ;D ;D ;D ;D ;D

για το δεύτερο: στηρίζεται σε προκαθορισμένα και αντικειμενικά ουσιαστικά κριτήρια επιλογής των προσλαμβανομένων, τα οποία συνάδουν, κατ’ αρχήν, προς τις προαναφερθείσες συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας, όπως τα κριτήρια της προϋπηρεσίας (βλ. ΣΕ 527/2015 ολομ., 3593/2008 ολομ.) και της λήψεως της βαθμολογικής βάσεως σε διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π., με αθροιστικό μάλιστα υπολογισμό μορίων σε περίπτωση σωρευτικής συνδρομής των κριτηρίων τούτων; δηλαδή το ΣτΕ λέει πως είναι αντισυνταγματικό το 1 μόριο ο μήνας και τα διπλά δυσπρόσιτα και προκρίνει το16,80...δεν δέχεται το 1 μόριο ο μήνας και την καθόλου οροφή στην προϋπηρεσία; είναι ή δεν είναι προκαθορισμένα και αντικειμενικά ουσιαστικά κριτήρια;

για το τρίτο: αφορά διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών -κατ’ αντίθεση προς την περίπτωση του διορισμού μονίμων εκπαιδευτικών που κρίθηκε με την 527/2015 απόφαση της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας- αλλά προσλήψεις προσωπικού με σχέσεις ορισμένου χρόνου, η σύσταση των οποίων παρίσταται απολύτως αναγκαία για λόγους δημοσίου συμφέροντος επείγοντος χαρακτήρα.;
πολλοί επικαλείσθε την 527 του ΣτΕ εδώ ο δικαστής την αποσυνδέει από τις προσλήψεις αναπληρωτών ναι ή όχι;

και στην 13η σκέψη: Επίσης, απορριπτέος ως αβάσιμος είναι ο λόγος ακυρώσεως που προβάλλει παραβίαση «δεδικασμένου» από την 527/2015 απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, διότι η ύπαρξη δεδικασμένου προϋποθέτει ταυτότητα διαδίκων και κρινομένου ζητήματος διοικητικής φύσεως (άρθρο 50 παρ. 5 π.δ. 18/1989), προϋποθέσεις οι οποίες δεν συντρέχουν εν προκειμένω. ξανα: ταυτότητα διαδίκων και κρινομένου ζητήματος διοικητικής φύσεως (άρθρο 50 παρ. 5 π.δ. 18/1989), προϋποθέσεις οι οποίες δεν συντρέχουν εν προκειμένω

ποια λύση προκρίνει το ΣτΕ; δημιουργία πινάκων πριν τη διεξαγωγή ασεπ; επικαλείται κάποιον άλλον νόμο για την περίπτωση που δεν έχει γίνει ασεπ και έχουμε δεδομενα προγενέστερου ασεπ; όχι παρά τα προβλεπόμενα για την μεταβατική περίοδο του άρθρου 9 του 3848; ο νομοθέτης του 3848 το είχε προβλέψει και το συμπεριέλαβε..
Lasid δεν τον ξέρεις τον 3848 απλώς προσδοκάς να καταργήσει τα άρθρα της μεταβατικής Και συνδέεις την κατάργηση των 60-40 με το τι πρέπει να ισχύει μέχρι να γίνει ασεπ είναι αντισυνταγματικές διατάξεις; το είπε το ΣτΕ; και γιατί δεν τις κατάργησε με την 4303; άλλο δεν κάνω ασεπ ενώ μπορώ...κι αυτό είναι το επίμεμπτο, πρόσεξε ξαναλέω: άλλο δεν κάνω ασεπ ενώ μπορώ, και άλλο δεν κάνω επειδή δεν μπορώ (δεν με αφήνει η τρόικα) και εφαρμόζω μεταβατικές διατάξεις...
Εσύ λες: να καταργηθούν οι μεταβατικές του άρθρου 9 για να βγουν όσοι δεν έχουν ασεπ,  πριν κάνει ασεπ
το ΣτΕ όμως λέει παραλλήλως με το ανωτέρω πάγιο σύστημα προσλήψεων αναπληρωτών και έως ότου αυτό εφαρμοσθεί, πράγμα που προϋποθέτει τη διεξαγωγή διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. κατά το ν. 3848/2010, θεσπίσθηκαν με το άρθρο 9 του ίδιου νόμου μεταβατικές διατάξεις. σκέψη 10) καλά γιατί δεν την έβγαλε αντισυνταγματική; και επειδή δεν κάνει ασεπ το τρωτό είναι οι μεταβατικές;
μήπως είναι αντισυνταγματικό αυτό που ζητάτε;(εννοω όχι το να γίνει ασεπ) ,αλλά πριν γίνει ασεπ να συνταχθούν άλλοι πίνακες ή ακόμα και αυτό που ο Φίλης ήθελε να φτιάξει το Πάσχα;
 Επίσης το ΣτΕ δεν λέει
είναι συνταγματικώς ανεκτή, εφ’ όσον  (γ) η εφαρμογή του εν λόγω μεταβατικού συστήματος δεν αφορά διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών -κατ’ αντίθεση προς την περίπτωση του διορισμού μονίμων εκπαιδευτικών που κρίθηκε με την 527/2015 απόφαση της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας- αλλά προσλήψεις προσωπικού με σχέσεις ορισμένου χρόνου, η σύσταση των οποίων παρίσταται απολύτως αναγκαία για λόγους δημοσίου συμφέροντος επείγοντος χαρακτήρα. γιατί να μην πει πως : αν αφορά και προσλήψεις προσωπικού με σχέσεις ορισμένου χρόνου όπως και του μόνιμου (κατά την 527/2015 ) είναι αντισυνταγματικές;
αποκλείει το ΣτΕ την είσοδο στους πίανκες , όπως αυτοί ισχύουν κατά τη μεταβατική περίοδο καινούργιων πτυχιούχων; όχι
Δεν αποκλειόταν δε, κατά την έννοια των ίδιων διατάξεων, ακόμη και η κατάρτιση νέων ετησίων πινάκων αναπληρωτών κατά τη διάρκεια της μεταβατικής περιόδου, κατ’ ανάλογη εφαρμογή του άρθρου 6 παρ. 5 του ν. 3255/2004, ώστε -σύμφωνα και με τις αρχές που απορρέουν από τις διατάξεις των άρθρων 4 παρ. 1 και 4, και 5 παρ. 1 του Συντάγματος- να μην περιορίζεται το δικαίωμα προσβάσεως σε θέσεις αναπληρωτών μόνο στους εκπαιδευτικούς που περιλαμβάνονταν στους ισχύοντες κατά τη δημοσίευση του ν. 3848/2010 πίνακες.

Παράθεση
Φυσικά, τώρα που έχεις μαζέψει εσύ την προϋπηρεσία σου, ήρθε ο ευνοϊκός καιρός να προσαρμοστεί ο 3848 στα μέτρα σου! 8)
λες..μα δεν είμαι μόνο εγώ, χιλίαδες είναι σαν κι εμένα...κι όπως κατάλαβες κι άλλοι θέλουν την κατάργησή του, κι εδώ στο Πδε το διατυπώνουν εμμέσως πλην σαφώς...ή τη βελτίωσή του....η συζήτηση που ξεκινήσει το καλοκαίρι ας αξιοπιηθεί απο την εκπαιδευτική κοινότητα προς την κατεύθυνση αυτή...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 05, 2016, 10:58:03 πμ από portokali »

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #454 στις: Ιούνιος 05, 2016, 08:55:09 πμ »
Αν είχε σκοπό το κράτος να διορίσει από τους έχοντες προυπηρεσία θα το είχε ήδη πράξει. Αλλά σκοπός της κατάργησης του 24μηνου και 30μηνου ήταν αυτός. Να μην διεκδικήσουν οι έχοντες προυπηρεσία διορισμό. Είτε ήταν από ΑΣΕΠ(24μηνο) είτε όχι(30μηνο). Σκεφτείτε σε ειδικότητες μη βασικές (διαφωνώ με τον όρο διότι όλα τα μαθήματα χρειάζονται για τη γενική παιδεία του νέου, ονομάζω βασικές όσες ειδικότητες απλά διδάσκουν περισσότερα μαθήματα και σχετίζονται με τις πανελλήνιες) π.χ. μουσικοί είχαν ξεπεράσει το 30μηνο άπειροι. Εμπειροτεχνίτες, πτυχιούχοι καλών τεχνών ή μήπως σε άλλες ειδικότητες αγνοείτε πόσοι περίμεναν διορισμό; Αυτή η κίνηση της Διαμαντοπούλου τότε σήμαινε δυο πράγματα. Αφενός δεν θέλουμε να διορίσουμε και αφετέρου οι αναπληρωτές είναι ελαστικά απασχολούμενοι υπάλληλοι δίχως προοπτικές μονιμοποίησης. Οπότε δεν βλέπω το λόγο τώρα να αλλάξει κάτι. Απλά λόγω πίεσης και αφού το υπουργείο εξαντλήσει όλα τα μέσα(αύξηση ωραρίου, συγχωνεύσεις σχολείων, μείωση διδακτικών αντικειμένων και ύλης) ίσως κάνει έναν λάιτ ΑΣΕΠ για το θεαθήναι και με στόχο να καταδείξει πως ο μαθητής είναι πάνω απ' όλα και το κράτος μεριμνά για τον πολίτη-ψηφοφόρο. Και αυτά τα δυο για χρησιμοθηρικούς σκοπούς πάντα. Οπότε θα απαξιώσει την προυπηρεσία(όπως ήδη πράττει με το πλαφόν)και θα δώσει μια ευκαιρία(μέσω ΑΣΕΠ)στους νέους ώστε να κερδίσει τους άπειρους γονείς-ψηφοφόρους. Ελπίζω να καταλάβατε. Έτσι θα διορίσει ελάχιστους(σε βασικές τάχα ειδικότητες, αφού πρώτα τις έχει υποβιβάσει και αυτές)και θα φανεί δίκαιο και υπουργείο του λαού ;) ;) ;) Και portokali σταμάτα να παραθέτεις τόσα άρθρα που το υπουργείο τα χει.....να μην πω.Δεν βλέπεις τι γίνεται;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 05, 2016, 08:58:45 πμ από Ιωάννα2016 »

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #455 στις: Ιούνιος 05, 2016, 09:08:40 πμ »
Αν είχε σκοπό το κράτος να διορίσει από τους έχοντες προυπηρεσία θα το είχε ήδη πράξει. Αλλά σκοπός της κατάργησης του 24μηνου και 30μηνου ήταν αυτός. Να μην διεκδικήσουν οι έχοντες προυπηρεσία διορισμό. Είτε ήταν από ΑΣΕΠ(24μηνο) είτε όχι(30μηνο). Σκεφτείτε σε ειδικότητες μη βασικές (διαφωνώ με τον όρο διότι όλα τα μαθήματα χρειάζονται για τη γενική παιδεία του νέου, ονομάζω βασικές όσες ειδικότητες απλά διδάσκουν περισσότερα μαθήματα και σχετίζονται με τις πανελλήνιες) π.χ. μουσικοί είχαν ξεπεράσει το 30μηνο άπειροι. Εμπειροτεχνίτες, πτυχιούχοι καλών τεχνών ή μήπως σε άλλες ειδικότητες αγνοείτε πόσοι περίμεναν διορισμό; Αυτή η κίνηση της Διαμαντοπούλου τότε σήμαινε δυο πράγματα. Αφενός δεν θέλουμε να διορίσουμε και αφετέρου οι αναπληρωτές είναι ελαστικά απασχολούμενοι υπάλληλοι δίχως προοπτικές μονιμοποίησης. Οπότε δεν βλέπω το λόγο τώρα να αλλάξει κάτι. Απλά λόγω πίεσης και αφού το υπουργείο εξαντλήσει όλα τα μέσα(αύξηση ωραρίου, συγχωνεύσεις σχολείων, μείωση διδακτικών αντικειμένων και ύλης) ίσως κάνει έναν λάιτ ΑΣΕΠ για το θεαθήναι και με στόχο να καταδείξει πως ο μαθητής είναι πάνω απ' όλα και το κράτος μεριμνά για τον πολίτη-ψηφοφόρο. Και αυτά τα δυο για χρησιμοθηρικούς σκοπούς πάντα. Οπότε θα απαξιώσει την προυπηρεσία(όπως ήδη πράττει με το πλαφόν)και θα δώσει μια ευκαιρία(μέσω ΑΣΕΠ)στους νέους ώστε να κερδίσει τους άπειρους γονείς-ψηφοφόρους. Ελπίζω να καταλάβατε. Έτσι θα διορίσει ελάχιστους(σε βασικές τάχα ειδικότητες, αφού πρώτα τις έχει υποβιβάσει και αυτές)και θα φανεί δίκαιο και υπουργείο του λαού ;) ;) ;) Και portokali σταμάτα να παραθέτεις τόσα άρθρα που το υπουργείο τα χει.....να μην πω.Δεν βλέπεις τι γίνεται;
σιγά-σιγά κάποιοι συμφωνείτε με τα λόγια μου λες:
Παράθεση
θα απαξιώσει την προυπηρεσία(όπως ήδη πράττει με το πλαφόν)
Lasid ακούς; 8)δεν τα γράφει το πορτοκαλακι...

πες τα όμως όχι σε έμενα,  διότι εγώ το φωνάζω από πέρυσι και μου λένε διάφοροι:  εισαι με τους μη έχοντες ασεπ, δεν πέρασες ούτε απ'έξω από εξεταστικό...κλπ κλπ....κατά τ'αλλα συμφωνούμε....δεν πρόκειται να κάνει διορισμούς....και  δεν ισχύει πως αν ήθελε να διορίσει με προϋπηρεσία δεν θα καταργούσε 24μηνα κλπ,διότι άνετα μπορεί να ενσωματώσει το36μηνο, απλώς γενικά αν ήθελε να διορίσει θα  είχε κάνει γραπτο ασεπ,εγώ σου λέω,  από πέρυσι....απλώς δεν θα κάνει και όλες αυτές οι μεθοδεύσεις με μείωση ωραρίου,με την επίκληση μάλιστα και παιδαγωγικών λόγων-να μην  κουράζονται τα παιδιά-και όσο έχει ΕΣΠΑ και πδε θα δουλεύει το μαγαζί, κι όποτε έχει ανάγκη θα βγάζει το καρότο των μορίων των προϋπηρεσιών και μετά θα το τραβάει πίσω και κάποιοι συνάδελφοι θα συναινούν στο όνομα της αξιοκρατίας, του Συνταγματος  κλπ κλπ...και θα ρίχνουν νερό στον μύλο της εκμετάλλευσης...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 05, 2016, 11:04:34 πμ από portokali »

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #456 στις: Ιούνιος 05, 2016, 09:33:38 πμ »
Ζωγραφάκη και Παπαχρήστος :  όλα τα σχέδια κατατείνουν στην περικοπή προσωπικού

http://www.esos.gr/arthra/44383/kovontai-treis-ores-apo-gymnasio-katargoyntai-oi-exetaseis-sta-deytereyonta-mathimata

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10827
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #457 στις: Ιούνιος 05, 2016, 11:51:09 πμ »
portokali, είναι η τακτική σου να παραθέτεις σεντόνια. Τα ίδια ξανά και ξανά. Έχεις κουράσει με τα copy paste.
Λες ότι πρέπει να μείνουν οι πίνακες όπως είναι τώρα (με βάση την προϋπηρεσία και τα δυσπρόσιτα) επειδή δεν έγινε ΑΣΕΠ.
Έγινε ΑΣΕΠ για να μετρήσει η προϋπηρεσία από 1-9-2010 και μετά; ΟΧΙ, αλλά μέτρησε.
Θα συνεχίσουν να ισχύουν οι υφιστάμενοι πίνακες για να βολεύονται όσοι έχουν υψηλή προϋπηρεσία;
Αυτοί που έγραψαν πολύ καλά στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αλλά δεν μπορούν να πάνε αναπληρωτές, θα συνεχίσουν να αδικούνται;

Εσύ απάντησες γιατί σφετερίζεσαι τον όρο ασεπίτης;
Γιατί θες να διοριστείς χωρίς να είσαι διοριστέος;

Όλα θα αλλάξουν και θα ισχύουν πίνακες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και όχι πίνακες προϋπηρεσίας! Θα το δεις.
Τα ασφαλιστικά μέτρα των επιτυχόντων και των διοριστέων ΑΣΕΠ θα διορθώσουν τα πράγματα σε προσλήψεις και διορισμούς!

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #458 στις: Ιούνιος 05, 2016, 12:10:57 μμ »
Δηλαδη για να καταλαβω λιγο τη λογικη σας εδω μεσα. Αυτος που εχει γραψει 75 στον τελευταιο ΑΣΕΠ δηλαδη υψηλη βαθμολογια και δεν εχει καθολου προυπηρεσια,ειναι η θα ειναι ανωτερος απο καποιον που ειχε προτερα γραψει ΑΣΕΠ  60 (το 06 και το 08 η και νωριτερα ) και τωρα εχει 60 - 80 μηνες προυπηρεσια ?
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος marthoulini

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #459 στις: Ιούνιος 05, 2016, 12:15:52 μμ »
Lasid,πιστεύεις δηλαδή πως  οι πίνακες όπου θα προτάσσονται τα μόρια επιτυχίας Ασεπ θα ισχύσουν από φέτος?

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10827
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #460 στις: Ιούνιος 05, 2016, 12:19:02 μμ »
Δεν είναι θέμα ανωτερότητας ή κατωτερότητας. Πρέπει να ισχύει ό,τι είναι συνταγματικό.

Αυτός που έγραψε 60 και έχει 60 μήνες προϋπηρεσίας, θα καταταγεί στον πίνακα του ΑΣΕΠ με 60+16,80=76,80.
Εκείνος που έγραψε 75 και δεν έχει προϋπηρεσία, θα καταταγεί στον πίνακα του ΑΣΕΠ με 75.

Όπως βλέπεις ακόμα και αυτός που έγραψε υψηλή βαθμολογία, αλλά έχει χρόνια προϋπηρεσίας, έχει τις ευκαιρίες του.
Το θέμα, όμως, δεν είναι να δίνονται ευκαιρίες στους παλιούς και να αδικούνται οι νέοι.
Το θέμα είναι να τηρείται η νομιμότητα και φυσικά οι νόμοι να μην είναι αντισυνταγματικοί!

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10827
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #461 στις: Ιούνιος 05, 2016, 12:23:22 μμ »
Lasid,πιστεύεις δηλαδή πως  οι πίνακες όπου θα προτάσσονται τα μόρια επιτυχίας Ασεπ θα ισχύσουν από φέτος?
Δεν ξέρω τι θα γίνει τον Σεπτέμβρη. Σίγουρα θα υπάρξουν προσφυγές και ασφαλιστικά μέτρα.
Το αν θα έχουν άμεσο αποτέλεσμα για τη σχολική χρονιά 2016-2017 δεν έχει τόσο πολύ σημασία,
όσο το ότι σίγουρα θα φτάσουμε σε πίνακες ΑΣΕΠ τελικά. Δεν γίνεται αλλιώς. Αυτή η κατάσταση είναι μονόδρομος!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160701
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 383
Σύνολο: 392

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.